Ik durf te wedden dat jij minstens zo’n lol hebt van je kado als zijquote:Op woensdag 20 november 2019 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gelogen. Zei dat het garen goedkoop was, maar dat was een ruime dertig eurocadeau = cadeau en hij en zijn vrouw kopen ook altijd te dure dingen voor mij. Ieder een knuffel van me gekregen. Ze even lekker terug gepakt
Oh jaquote:Op woensdag 20 november 2019 17:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij minstens zo’n lol hebt van je kado als zij
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Week 6 eindelijk af, ik loop bijna een week achter. Maar moest eerst kerstkaarten haken
[ afbeelding ]
Wauw wat mooi!quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Week 6 eindelijk af, ik loop bijna een week achter. Maar moest eerst kerstkaarten haken
[ afbeelding ]
Geweldig, Sarabi!! Ik zit nog in week 4...quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een flinke klus hequote:Op woensdag 27 november 2019 06:32 schreef trui het volgende:
[..]
Geweldig, Sarabi!! Ik zit nog in week 4...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh wat schattigquote:Op zondag 1 december 2019 15:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm. Kijk nou wat ik kreeg van de sint
[ afbeelding ]
Iedereen zag er al wat leuks in... dus ik kan weer heel de familie voorzien van pluche.
Eerst maar eens verder met mn dino
Oh en zo’n schijf om mooie koordjes mee te maken
Lekker bezig jijquote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh wat schattigen alleen voor anderen haken als je wil he
niet onder druk gaan haken
Hoe gaat het met de dino?
Oooooh van die schijven heb ik een boekje en dat is zo leuk om te doen
De eenhoorndino/draak/ding krijg ik vandaag of morgen af
Ongeveer 3u per kaartjequote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef trui het volgende:
Geinig! Ik hoop dat je er niet al te veel hoeft te versturen, Sarabi.Best veel werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |