abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189986660
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik wacht een soort van geduldig _O-
Tja... al was je ongeduldig, daar ga ik niet harder van werken hoor :P
pi_189986677
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Tja... al was je ongeduldig, daar ga ik niet harder van werken hoor :P
Nouja zeg :)
pi_189986958
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nouja zeg :)
grapje toch :*
pi_189987001
Ik verwachtte ook niet helemaal dat je nu meteen alles zou laten vallen en voor mij de lama zou gaan maken :D
pi_189987047
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik verwachtte ook niet helemaal dat je nu meteen alles zou laten vallen en voor mij de lama zou gaan maken :D
Hahahahah, Gelukkig maar ;)
pi_190024091
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Leuk lijstje wel :)

En no drama lama O+

Collega opperde laatst dat ik ook wel een lama kon maken en stuurde een foto mee..
die was zo gaaf... denk dat ik hem 200x weggooi voordat ie af is. Als ie al ooit zou afkomen.
Ik heb de laatste tijd echt last van mensen die een amigurumi van me willen. EN WEL NU. Een familielid vroeg me om een beestje te haken, zeg ik toe want het was echt een leuk ding.

Antwoordt ze opeens, ja, en dan zie ik je 5 december, wink, wink. Terwijl ik dacht, óóit, in de toekomst, als ik zin heb. Dus ik de verwachtingen indammen, want ik haak 3 beesten per jaar of zo. Aangegeven dat ik druk ben. Nu iedere dag een appje of ik het druk heb ... En steeds weer van die subtiele hints. ‘Kijk mijn kerstboom, daar mist eigenlijk iets onder.’ En een dag later, mijn zus vindt ze ook zo leuk, wink, wink.

En het erge is, het is de zoveelste keer dat ik erin trap.

Of ik word of Facebook getagd door bekenden als wildvreemden testhakers zoeken. ‘Arual vindt dat leuk!’ En dan mag ik weer iemand teleurstellen. Mensen rekenen dan echt op je.
pi_190024456
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:19 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd echt last van mensen die een amigurumi van me willen. EN WEL NU. Een familielid vroeg me om een beestje te haken, zeg ik toe want het was echt een leuk ding.

Antwoordt ze opeens, ja, en dan zie ik je 5 december, wink, wink. Terwijl ik dacht, óóit, in de toekomst, als ik zin heb. Dus ik de verwachtingen indammen, want ik haak 3 beesten per jaar of zo. Aangegeven dat ik druk ben. Nu iedere dag een appje of ik het druk heb ... En steeds weer van die subtiele hints. ‘Kijk mijn kerstboom, daar mist eigenlijk iets onder.’ En een dag later, mijn zus vindt ze ook zo leuk, wink, wink.

En het erge is, het is de zoveelste keer dat ik erin trap.

Of ik word of Facebook getagd door bekenden als wildvreemden testhakers zoeken. ‘Arual vindt dat leuk!’ En dan mag ik weer iemand teleurstellen. Mensen rekenen dan echt op je.
Dat is zwaar irritant! Zelf heb ik ook in die situatie gezeten en ik maak nu mijn laatste knuffel voor een ander en daarna doe ik het niet meer. Vinden ze gehaakte knuffels leuk, dan help ik je het leren zelf te maken. Het is een hobby, je bent geen fabriek
pi_190024517
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is zwaar irritant! Zelf heb ik ook in die situatie gezeten en ik maak nu mijn laatste knuffel voor een ander en daarna doe ik het niet meer. Vinden ze gehaakte knuffels leuk, dan help ik je het leren zelf te maken. Het is een hobby, je bent geen fabriek
Het erge is dat mensen denken dat ze er mij een plezier mee doen. Want ik vind het toch leuk? |:( Voel me nu inderdaad een fabriek
pi_190024646
Dikke Katia merino maxi iets beige tint (ben d’r nog niet hélemaal over uit of ik aan de kleur kan wennen, hij is wat grijzig) en 1 bol oud roze.

Welke stoere robuuste steek zou mooi zijn voor ons babyzusje? O+
  Moderator / Colorchick dinsdag 19 november 2019 @ 18:56:06 #210
382129 crew  Donna
pi_190024669
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:46 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Het erge is dat mensen denken dat ze er mij een plezier mee doen. Want ik vind het toch leuk? |:( Voel me nu inderdaad een fabriek
Zo heb ik me heel vaak gevoeld met het haken. Mensen die zeggen dat het niet uitmaakt wanneer het klaar is en dan zei ik; oké week of 8, reken daar maar op. En dan na 2 weken idd gaan appen met hints of letterlijk vragen. Uhm nee, welk stuk van 8 weken snap je niet?
pi_190024747
Dat is echt super irritant... net zoals ik nu vijf zwangerschappen in mijn omgeving heb, ik ga echt niet als een fabriek babydingen haken (ik vind dat niet eens leuk... alleen als mijn beste vrienden een kind verwachten (mijn twee beste vrienden zijn met elkaar getrouwd) maak ik voor hen wat). Alleen die schatten het ook op waarde.

ik haak nu voor die man uit het huwelijk en die zegt dat ik alle tijd moet nemen en daarna er ook niet meer over begonnen is. Al stuur ik hem wel updatefoto's, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en hij ook. Gold ook voor de knuffel van zijn vrouw
pi_190024904
Ken het ja.. tot aan iemand die er wel voor wilde betalen... maar puntje bij paaltje na een hoop zeuren.. toen hij af was ineens nergens te bekennen was.

Ik kreeg laatst ook de vraag of ik “even een babydekentje” wilde maken.
Maar dan moeten ze toch of me dusdanig sponsoren dat ik er van kan leven... of gewoon geduld oefenen.
Kwam deze week een cm verder met mn dino...
zo’n dekentje is helemaal met sintjutttemis pas klaar.
Niet omdat ik niet wil.. maar gewoon niet zo veel tijd.
(En ook niet zo snel tenzij ik het echt perse af wil hebben.. maar dan doe ik dus ook even echt niks anders... en het moet wel leuk blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190025148
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Ken het ja.. tot aan iemand die er wel voor wilde betalen... maar puntje bij paaltje na een hoop zeuren.. toen hij af was ineens nergens te bekennen was.

Ik kreeg laatst ook de vraag of ik “even een babydekentje” wilde maken.
Maar dan moeten ze toch of me dusdanig sponsoren dat ik er van kan leven... of gewoon geduld oefenen.
Kwam deze week een cm verder met mn dino...
zo’n dekentje is helemaal met sintjutttemis pas klaar.
Niet omdat ik niet wil.. maar gewoon niet zo veel tijd.
(En ook niet zo snel tenzij ik het echt perse af wil hebben.. maar dan doe ik dus ook even echt niks anders... en het moet wel leuk blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeggen mag altijd he! Gewoon niet doen als je het niet wil en je vrije tijd inplannen zoals je zelf wil. Gewoon je tijd nemen
pi_190027842
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee zeggen mag altijd he! Gewoon niet doen als je het niet wil en je vrije tijd inplannen zoals je zelf wil. Gewoon je tijd nemen
Ik doe het ook niet echt meer.
Haak nu sowieso niet genoeg om zefls maar te durven zeggen dat ik iets binnen een bepaalde (ook al is het lange) tijd afmaak.
pi_190027893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 21:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik doe het ook niet echt meer.
Haak nu sowieso niet genoeg om zefls maar te durven zeggen dat ik iets binnen een bepaalde (ook al is het lange) tijd afmaak.
Ach... dat ding voor die vriend van me: ik denk dat het uiteindelijk wel een jaar heeft geduurd (maar ik ben ook dit jaar zeven maanden opgenomen geweest, dus ik kwam er niet aan toe), nu gaat het gelukkig weer normaal tempo
pi_190033012
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ach... dat ding voor die vriend van me: ik denk dat het uiteindelijk wel een jaar heeft geduurd (maar ik ben ook dit jaar zeven maanden opgenomen geweest, dus ik kwam er niet aan toe), nu gaat het gelukkig weer normaal tempo
Neem aan dat ie dan alleen maar blijer is dat je het uiteindelijk wel afmaakte :)
pi_190033056
Facebook herinnerde me vanochtend aan mijn erste haaksel ooit.
7 jaar geleden alweer.
Manlief was 2 weken naar india en ik zat dus thuis met werk EN een 5-jarige.
Dat was dus overdag veel rennen maar na 19.00 ook heel erg rustig in huis.

Dus mezelf bezigheidstherapie kado gedaan in de vorm van een haakpakketje met alles erop en er aan. Youtube erbij en prutsen maar O+

Het resultaat moge duidelijk zijn _O-
(De achterkant is van vilt trouwens dus het was vooral een plat lapje van verschillende breedte :) )
Neemt niet weg dat ie nog steeds op de kast staat. O+

pi_190033487
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 07:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Neem aan dat ie dan alleen maar blijer is dat je het uiteindelijk wel afmaakte :)
Ja :) het enige wat hij doet is me erop wijzen dat het een hobby is en dat ik het rustig aan moet doen etc etc etc. Nou dan maak je met plezier iets voor iemand
pi_190033494
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 08:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Facebook herinnerde me vanochtend aan mijn erste haaksel ooit.
7 jaar geleden alweer.
Manlief was 2 weken naar india en ik zat dus thuis met werk EN een 5-jarige.
Dat was dus overdag veel rennen maar na 19.00 ook heel erg rustig in huis.

Dus mezelf bezigheidstherapie kado gedaan in de vorm van een haakpakketje met alles erop en er aan. Youtube erbij en prutsen maar O+

Het resultaat moge duidelijk zijn _O-
(De achterkant is van vilt trouwens dus het was vooral een plat lapje van verschillende breedte :) )
Neemt niet weg dat ie nog steeds op de kast staat. O+

[ afbeelding ]
Wees er trots op! hij is heel erg leuk en zeker om te bewaren! Geweldig :*
pi_190033685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wees er trots op! hij is heel erg leuk en zeker om te bewaren! Geweldig :*
Ben ik ook.. heb het toch helemaal zelf uitgevogeld uiteindelijk. Hij staat nog niet voor niks op de kast.

@DeVriend... fijne vent dus :)
Van die mensen waar je wat mee kunt.
pi_190035742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ben ik ook.. heb het toch helemaal zelf uitgevogeld uiteindelijk. Hij staat nog niet voor niks op de kast.

@:DeVriend... fijne vent dus :)
Van die mensen waar je wat mee kunt.
Groot gelijk heb je! En hij is gewoon schattig geworden

Ja :)! Er is een reden waarom ik voor hem wel wat haak ;)
pi_190035791
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je! En hij is gewoon schattig geworden

Ja :)! Er is een reden waarom ik voor hem wel wat haak ;)
Krijg ik een vrolijk gevoel van :)
pi_190037368
Het meest lieve is nog wel, hij vroeg of ik als verjaardagscadeau voor hem wilde haken, die kerel is op emotioneel vlak een broer voor me en zijn vrouw een zus. Dus dat was al genoeg reden. Alleen het is nog een hele discussie geworden wie het garen ging kopen (ik heb gewonnen), omdat hij en zijn vrouw zeer goed betaalde manen hebben en ik een wajong... maar voor een cadeau laat ik echt de ontvanger niet betalen
pi_190038048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het meest lieve is nog wel, hij vroeg of ik als verjaardagscadeau voor hem wilde haken, die kerel is op emotioneel vlak een broer voor me en zijn vrouw een zus. Dus dat was al genoeg reden. Alleen het is nog een hele discussie geworden wie het garen ging kopen (ik heb gewonnen), omdat hij en zijn vrouw zeer goed betaalde manen hebben en ik een wajong... maar voor een cadeau laat ik echt de ontvanger niet betalen
Ik snap de discussie inderdaad
Maar ik zou me ook bezwaard voelen om iemand de wol voor zn eigen kado te laten betalen.
pi_190038246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik snap de discussie inderdaad
Maar ik zou me ook bezwaard voelen om iemand de wol voor zn eigen kado te laten betalen.
Ik heb een beetje gelogen. Zei dat het garen goedkoop was, maar dat was een ruime dertig euro :@ cadeau = cadeau en hij en zijn vrouw kopen ook altijd te dure dingen voor mij. Ieder een knuffel van me gekregen. Ze even lekker terug gepakt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')