Ooooh wat gezelligquote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier inmiddels de eerste dino mijlpaal...
over de 50 toeren
Gaat nog steeds niet vlot dus.
Maar vermaak me er wel mee en vanmiddag best een leuk stukje gedaan weer...
moe en gaar van sinterklaas vieren gister dus vanmiddag tijdje samen met dochterlief op de bank gedweild.
Zij met laptop en videochat online achtbanen bouwen... en ik met dino.
Ja heerlijkquote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat gezelligHeerlijk toch
Misschien dom, maar eventjes de wolletjes IRL voelen? Ik zou voor ColourCrafter doen, maar dat is gewoon een random meningquote:Op maandag 2 december 2019 18:37 schreef Nanuke het volgende:
Ik ga woensdag garen halen voor een CAl op een faceboekgroep. Deze:
[ afbeelding ]
Ik twijfel alleen nog even welk garen ik ga gebruiken. Ik denk de ColourCrafter van Scheepjes, want die is lekker warm. Maar misschien wordt hij dan ook wel heel dik? Alternatief zou zijn de Cotton, maar ik vind katoen al gauw zwaar worden omdat je er dan best veel van nodig hebt.
Ik twijfel nog even dus.
Wat een werk en wat prachtigquote:Op woensdag 25 december 2019 14:11 schreef Sarabi het volgende:
Ja je hebt wel echt de filmpjes nodig.
Week 8 eindelijk klaar:
[ afbeelding ]
Behalve het uiteinde is dat ding helemaal van plastic. Hij brak ineens, ik haak nu ongeveer tien jaar en dit was heel losjes gehaakt, maar dit heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Balen zeg! Ik heb het ook nog nooit meegemaakt nee, maar wat trui zegt is wel een goeie!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve het uiteinde is dat ding helemaal van plastic. Hij brak ineens, ik haak nu ongeveer tien jaar en dit was heel losjes gehaakt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt
Oh dat deed ik 1x... resultaat was superquote:Op zondag 5 januari 2020 15:01 schreef twist02 het volgende:
[..]
Balen zeg! Ik heb het ook nog nooit meegemaakt nee, maar wat trui zegt is wel een goeie!
Zoals altijd kon ik het weer eens niet laten en heb weer allerlei projectjes tegelijk lopen
Jongste (2) is enorm fan van Timmy het schaapje (neefje van Shaun) én hij heet ook bijna zo
Dus ben een Timmy knuffel aan het maken, met van dat pluizige garenmaar hij wordt wel erg leuk al
Deze dus:
[ afbeelding ]
Hahaha, ja jammer genoeg zag de oudste (4) dat pluizige garen ook in het paars en wil nu een unicorn-kussen daarvanquote:Op zondag 5 januari 2020 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh dat deed ik 1x... resultaat was super
Maar ik moet wel een HEEL goede reden hebben om me daar nog eens aan te wagen
Wat een hel dat spul
Ik snap het... helemaal.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:10 schreef twist02 het volgende:
[..]
Hahaha, ja jammer genoeg zag de oudste (4) dat pluizige garen ook in het paars en wil nu een unicorn-kussen daarvan
Je gaat me nog inhalenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:57 schreef trui het volgende:
Goede gelegenheid om een mooie nieuwe naald aan te schaffen, Cots!
Leuk, Twist!
Sarabi, wat wordt ie mooi! Ik begin nu net met week 8,de hoeken dus.
Mijn schaapjequote:Op zondag 5 januari 2020 17:10 schreef twist02 het volgende:
[..]
Hahaha, ja jammer genoeg zag de oudste (4) dat pluizige garen ook in het paars en wil nu een unicorn-kussen daarvan
Hahaha ja dat soort garen is echt een rampquote:Op zondag 5 januari 2020 20:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daar dacht ik tijdens het maken echt heel anders over
Maar nu is ze wel onwijs schattig ja
Ik vind hem wel heel schattig eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2020 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze heb ik gisteren afgemaakt. Gevalletje proces is belangrijker dan het resultaatAch... ik wilde wat zachts om vast te houden in bed
[ afbeelding ]
Dit jaquote:
Dat is het belangrijkste toch uiteindelijkquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:58 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dit ja
Timmy viel uiteindelijk toch een beetje tegen vond ik zelfNog geen fatsoenlijke foto kunnen maken, maar ik had niet voorzien dat dat pluizige garen zo uit zou rekken in de hoogte door het vullen. Dus de vorm van het lijf is nu totaal anders dan ik bedacht had (had geen patroon, dus zelf bedacht)...
Peuter is er echter dolgelukkig mee; Timmy wordt de hele dag meegesleept, gevoerd, op bed gelegd, etc.![]()
Ah, da's wel een goeie ja!quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste toch uiteindelijk
Ik heb bij mn pluiswol een dun katoendraadje meegehaakt... buiten dat ik toen nog kon zien wat ik deed... was het ook niet ineens heel rekbaar.
Gaaf! Goed idee ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:59 schreef Muck het volgende:
Ik vind pluizig garen ook vreselijk, maar een gladde draad meehaken scheelt inderdaad al een heleboel!
Ik heb mijn agenda aangekleed...
Als ik dan toch weer aan het werk moet, kunnen we het maar beter leuk maken![]()
[ afbeelding ]
Thanks! Ik heb een simpele C2C-steek gebruikt en het was eigenlijk zo gepieptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Muck op 13-01-2020 06:57:38 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:17 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Op verzoek van mijn collega heb ik deze gemaakt
Hmm ik zie geen plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is echt leuk trouwens.
Laat maar niet zien aan mn gup anders ben ik in no time op zoek naar moeilijk groen garenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Leuk! Welk patroon heb je gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Week 9 is eindelijk klaar![]()
![]()
Dezequote:Op maandag 13 januari 2020 19:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk! Welk patroon heb je gebruikt?
Wow!quote:
Mooi!!!quote:Op maandag 13 januari 2020 19:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk! Welk patroon heb je gebruikt?
Week 9 is eindelijk klaar![]()
[ afbeelding ]
Dat is de Havana afghan van truiquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:54 schreef Lutalo het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de OP: heeft iemand het patroon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |