Pfff na een overlijden zijn familieleden niet leukquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of vechten om een erfenis, waar de doden rusten, vechten de nabestaanden
Altijd handig om te hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zijn ook meer potjes en pannen, bestek, een kastje, stofzuiger en een salontafel
Scheelt in inboedel, en het verschil is dat opa het nog levend overdragen heeftquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd handig om te hebben.
Ghehequote:Op donderdag 14 maart 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh daar ben ik lang niet cool genoeg voor.
Daarom rij ik op een fiets![]()
VDquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er staat een fout in de TT, vogeltjesdans schrijf je als VD.
Een mod heeft geen vriendenquote:
Ohaiquote:
VDquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er staat een fout in de TT, vogeltjesdans schrijf je als VD.
kontvriendje bedoel jequote:Op donderdag 14 maart 2019 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is mijn homeboy
nee alsjeblieft, houd die harige details lekker voor jequote:Op donderdag 14 maart 2019 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bespreken wat er tussen twee welwillende volwassenen gebeurt.
👊quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is mijn homeboy
Ik zou zijn kinderen baren indien gewenstquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
W.A.T. E.E.N. B.E.E.S.T.
Zelfs trouwen met hemquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou zijn kinderen baren indien gewenst
Dat komt vanzelf wel weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar ben ik er ook echt, heb het gevoel alsof ik mezelf niet meer ben na zo'n ban.
Morgen de loting.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
uiteraard, ik ga geen bastaard baren
Ik hoop op Juve-Barcaquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ergens verwacht ik juve-ajax
Nee dan Juve - City, finale gewoon lekker safe LFC - Portoquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan juve-liverpool in de finale
quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dan Juve - City, finale gewoon lekker safe LFC - Porto
Zo, Kuroi is snel vervangenquote:
Mod je?quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, en nu jij en ik @:Vanillekwark, stukje mod.
dat zeg ik toch ook nietquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt goede maat en, vergeef me voor mijn directheid, uitstekende moderator van dit forum.
Alles is vergevenquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt goede maat en, vergeef me voor mijn directheid, uitstekende moderator van dit forum.
Stemmingmakerij dit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Das een boks ouwequote:
Nee zeg even op één van de drie kanalen waarop wij momenteel simultaan communiceren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat dit is mag ik niet zeggen, want dan maak ik me er zelf schuldig aan.
Snap je?
Niet spelen met mijn privéquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee zeg even op één van de drie kanalen waarop wij momenteel simultaan communiceren.
Ja nee kloptquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik dat nooit tegen jou zeg.
Mooie jongen
quote:Mannen kijken dus naar lichaam, vrouwen naar gezicht.
Zegt uberhaupt veel over hoe anders ze elkaar beoordelen. Ik zou me schamen als ik vrouwen om hun lichaam zou beoordelen alsof ze fastfood zijn. Tegelijkertijd wil ik bij mannen niet eens meer naar hun gezicht kijken, dat respect verdienen ze niet van mij als ze het ook niet bij mij doen. Ik kijk daarom bij mannen alleen naar hun kruis als ze langslopen. Soms zijn het dan juist weer de wel beschaafde types, dan is het wel awkward
Dit lees je vaak van dit soort types. Of het nu mannen of vrouwen zijn. Eerst een stukje gal spuwen over waar zij van walgen om vervolgens vergelijkbaar gedrag te vertonen.quote:
Bizar he, wist niet dat dat bij vrouwen ook zo leefde allemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit lees je vaak van dit soort types. Of het nu mannen of vrouwen zijn. Eerst een stukje gal spuwen over waar zij van walgen om vervolgens vergelijkbaar gedrag te vertonen.
De denkbeelden van geeninspiratie staan op zichzelf hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bizar he, wist niet dat dat bij vrouwen ook zo leefde allemaal.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik schrok al een beetje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
De denkbeelden van geeninspiratie staan op zichzelf hoor
Zin om naar jouw kruis te kijken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Ik schrok al een beetje.
Al zullen er vast wel wat meer van haar soort zijn
Snap ik. Soms zie je hem door mijn broek heen bewegen.quote:
Als een muisje. Een pielemuisjequote:Op donderdag 14 maart 2019 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Soms zie je hem door mijn broek heen bewegen.
Vreselijk woordquote:
Boom Chicka Wah Wahquote:
Ik zit de hele dag al in een te warm kantoor. Zullen we temperaturen delen en tot een mooi gemiddelde komen?quote:
Het is hier gewoon 21 gradenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al in een te warm kantoor. Zullen we temperaturen delen en tot een mooi gemiddelde komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |