quote:Mannen kijken dus naar lichaam, vrouwen naar gezicht.
Zegt uberhaupt veel over hoe anders ze elkaar beoordelen. Ik zou me schamen als ik vrouwen om hun lichaam zou beoordelen alsof ze fastfood zijn. Tegelijkertijd wil ik bij mannen niet eens meer naar hun gezicht kijken, dat respect verdienen ze niet van mij als ze het ook niet bij mij doen. Ik kijk daarom bij mannen alleen naar hun kruis als ze langslopen. Soms zijn het dan juist weer de wel beschaafde types, dan is het wel awkward
Dit lees je vaak van dit soort types. Of het nu mannen of vrouwen zijn. Eerst een stukje gal spuwen over waar zij van walgen om vervolgens vergelijkbaar gedrag te vertonen.quote:
Bizar he, wist niet dat dat bij vrouwen ook zo leefde allemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit lees je vaak van dit soort types. Of het nu mannen of vrouwen zijn. Eerst een stukje gal spuwen over waar zij van walgen om vervolgens vergelijkbaar gedrag te vertonen.
De denkbeelden van geeninspiratie staan op zichzelf hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bizar he, wist niet dat dat bij vrouwen ook zo leefde allemaal.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik schrok al een beetje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
De denkbeelden van geeninspiratie staan op zichzelf hoor
Zin om naar jouw kruis te kijken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Ik schrok al een beetje.
Al zullen er vast wel wat meer van haar soort zijn
Snap ik. Soms zie je hem door mijn broek heen bewegen.quote:
Als een muisje. Een pielemuisjequote:Op donderdag 14 maart 2019 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Soms zie je hem door mijn broek heen bewegen.
Vreselijk woordquote:
Boom Chicka Wah Wahquote:
Ik zit de hele dag al in een te warm kantoor. Zullen we temperaturen delen en tot een mooi gemiddelde komen?quote:
Het is hier gewoon 21 gradenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al in een te warm kantoor. Zullen we temperaturen delen en tot een mooi gemiddelde komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |