Zo, Kuroi is snel vervangenquote:
Mod je?quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, en nu jij en ik @:Vanillekwark, stukje mod.
dat zeg ik toch ook nietquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt goede maat en, vergeef me voor mijn directheid, uitstekende moderator van dit forum.
Alles is vergevenquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt goede maat en, vergeef me voor mijn directheid, uitstekende moderator van dit forum.
Stemmingmakerij dit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Das een boks ouwequote:
Nee zeg even op één van de drie kanalen waarop wij momenteel simultaan communiceren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat dit is mag ik niet zeggen, want dan maak ik me er zelf schuldig aan.
Snap je?
Niet spelen met mijn privéquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee zeg even op één van de drie kanalen waarop wij momenteel simultaan communiceren.
Ja nee kloptquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik dat nooit tegen jou zeg.
Mooie jongen
quote:Mannen kijken dus naar lichaam, vrouwen naar gezicht.
Zegt uberhaupt veel over hoe anders ze elkaar beoordelen. Ik zou me schamen als ik vrouwen om hun lichaam zou beoordelen alsof ze fastfood zijn. Tegelijkertijd wil ik bij mannen niet eens meer naar hun gezicht kijken, dat respect verdienen ze niet van mij als ze het ook niet bij mij doen. Ik kijk daarom bij mannen alleen naar hun kruis als ze langslopen. Soms zijn het dan juist weer de wel beschaafde types, dan is het wel awkward
Dit lees je vaak van dit soort types. Of het nu mannen of vrouwen zijn. Eerst een stukje gal spuwen over waar zij van walgen om vervolgens vergelijkbaar gedrag te vertonen.quote:
Bizar he, wist niet dat dat bij vrouwen ook zo leefde allemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit lees je vaak van dit soort types. Of het nu mannen of vrouwen zijn. Eerst een stukje gal spuwen over waar zij van walgen om vervolgens vergelijkbaar gedrag te vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |