ik vond het vaak wel interessant om te zien hoe kinderachtig volwassen mensen met elkaar om kunnen gaan. Beschamend ook welquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind altijd wel interessant, met name de uitspraak
Tijdje geleden daar nog een discussie over gehad, zei toen al, zet je schutting eens 3 cm van de erfgrens op het erf van je buurman en zie hoe volwassen hij zal zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het vaak wel interessant om te zien hoe kinderachtig volwassen mensen met elkaar om kunnen gaan. Beschamend ook wel
Wat studeer je ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:53 schreef Myrr het volgende: [..] Ja. Ik ben door omstandigheden pas laat begonnen met opleiding (daarvoor ook altijd pogingen gedaan maar door factoren ging dat niet) en wilde na het behalen van mijn vorige diploma alsnog doorstuderen omdat ik dat vroeger al van plan was.
Of vechten om een erfenis, waar de doden rusten, vechten de nabestaandenquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tijdje geleden daar nog een discussie over gehad, zei toen al, zet je schutting eens 3 cm van de erfgrens op het erf van je buurman en zie hoe volwassen hij zal zijn.
Ja, dat komt bizar vaak voor. Snap dat ergens ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of vechten om een erfenis, waar de doden rusten, vechten de nabestaanden
Ik heb een hok vol erfstukken, geen haan die er naar kraait.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat komt bizar vaak voor. Snap dat ergens ook wel.
Je leert elkaar wel echt kennenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een hok vol erfstukken, geen haan die er naar kraait.
Toen ik bezig was met mijn hok, ging m'n opa naar het bejaardenhuis.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je leert elkaar wel echt kennen
Das wel makkelijk ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen ik bezig was met mijn hok, ging m'n opa naar het bejaardenhuis.
Hij had ook iets van, roof mijn huis maar leeg, dan komt het nog op een goede bestemming
En daar maak ik dagelijks gebruik van.quote:
Chanant maar als er geld te verdelen valt moet je pakken wat je pakken kanquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:34 schreef Rozevla het volgende:
En het erge is nog dat niemand wat te kort komt in de familie.
Stel aasgieren.
Jawel, het familielid die blijkbaar z'n testament niet op orde hadquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:34 schreef Rozevla het volgende:
En het erge is nog dat niemand wat te kort komt in de familie.
Stel aasgieren.
Nee joh daar ben ik lang niet cool genoeg voor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rij jij trouwens ook echt een Chevy of nie?
Moet je ook doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
En daar maak ik dagelijks gebruik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |