Die zijn echt niet te vreten. Maar ons aller @Hermann zal er blij mee zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:41 schreef Goudenvis het volgende:
Frikandelbroodjes in de bonus2 voor 1¤
Hey, welkom in KLBquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef McGrath het volgende:
Goedemorgen lutsers, van Danny mag ik jullie weer pesten
Ja. Ik ben door omstandigheden pas laat begonnen met opleiding (daarvoor ook altijd pogingen gedaan maar door factoren ging dat niet) en wilde na het behalen van mijn vorige diploma alsnog doorstuderen omdat ik dat vroeger al van plan was.quote:
Vergeet geen blikje eny te kopen he brugpieperquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:41 schreef Goudenvis het volgende:
Frikandelbroodjes in de bonus2 voor 1¤
Ben bijna 30 en koop die ook gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vergeet geen blikje eny te kopen he brugpieper
Jezelf te goed voelen voor Frikandelbroodjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vergeet geen blikje eny te kopen he brugpieper
Wel suikervrij, maar ja. Ik drink geen frisdrank en soms heb ik trek in prik en een boost enzo.quote:
Waarom zo laat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima prima. Ja uiteraard. Die komt om half 1
quote:
Hoe oud ben je nouquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]![]()
![]()
Die van lidl is beter man. Vooral ijskoud mmmm
Dragonballquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou
Energiedrankjes zijn voor 14-jarigen
Net als die sneue kuttekenfilm waar je helemaal idolaat van bent hou toch opquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou
Energiedrankjes zijn voor 14-jarigen
Nergens voor nodig dit. We kunnen het gewoon beschaafd houden hierquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Net als die sneue kuttekenfilm waar je helemaal idolaat van bent hou toch op
Hou je bek en bef mequote:Op woensdag 13 maart 2019 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR gezet
Wat is dit voor een wanstaltigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |