quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef McGrath het volgende:
Goedemorgen lutsers, van Danny mag ik jullie weer pesten
Fijn dat je er weer bent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef McGrath het volgende:
Willen ze ook. Kunnen alleen maar zeiken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vrijdag is mijn dochter vrij vanwege staking en maandag vrij vanwege studiedag, krijg zo beetje het idee dat die leraren gewoon lang weekend weg wilden
Waarom zou je iets zo inplannen dat het niet chill kan? Leraren blij. Kinderen blij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vrijdag is mijn dochter vrij vanwege staking en maandag vrij vanwege studiedag, krijg zo beetje het idee dat die leraren gewoon lang weekend weg wilden
Ja mijn dochter was al helemaal in haar nopjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou je iets zo inplannen dat het niet chill kan? Leraren blij. Kinderen blij.
Snap ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja mijn dochter was al helemaal in haar nopjes
Wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Was je weg dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef McGrath het volgende:
Volgens mij staken ze minimaal een week per jaar in het onderwijsquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zit jij nog op school??quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:27 schreef Myrr het volgende:
Haha super chill, was veel te laat opgestaan maar de les valt uit dus tranqila. Lekker warm binnen blijven op deze gure kutdag.
[ afbeelding ]
Ben tenminste niet de bitch boy van fucking vogeltjesdansquote:
Dat denk je maar eigenlijk zijn we allemaal een beetje Vogeltjesdansquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben tenminste niet de bitch boy van fucking vogeltjesdans
Prima prima. Ja uiteraard. Die komt om half 1quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nts, met jou vriend? Vandaag lekker broodje zalm?
Waarom geen Hollandse kroket maar zo’n vieze import vis????quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima prima. Ja uiteraard. Die komt om half 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |