Oh dat doet me denken aan een oom van mijn vader die altijd "Tante x" werd genoemd omdat zijn vrouw hem betrapte in haar lingerie. Als kind nooit bij stil gestaan dat het misschien raar was, of dat het misschien onprettig voor hem wasquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en er mee rondloopt als je er zelf niet bent
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan een oom van mijn vader die altijd "Tante x" werd genoemd omdat zijn vrouw hem betrapte in haar lingerie. Als kind nooit bij stil gestaan dat het misschien raar was, of dat het misschien onprettig voor hem washij was gewoon "tante x"
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eeeeyyy eindelijk!
Ik zit de hele dag al te lachen om "openen de deuren in uw richting"
Ben echt al te vaak in de Efteling geweest. Maar het blijft zo leukquote:
Niet zo gek, tijden zijn echt veranderd. Wat waren we onwetend toen over transgenders, travestieten en genderidentiteit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan een oom van mijn vader die altijd "Tante x" werd genoemd omdat zijn vrouw hem betrapte in haar lingerie. Als kind nooit bij stil gestaan dat het misschien raar was, of dat het misschien onprettig voor hem washij was gewoon "tante x"
Zijn we nog steeds hoor, daar helpen al die programma's van de EO niet tegenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zo gek, tijden zijn echt veranderd. Wat waren we onwetend toen over transgenders, travestieten en genderidentiteit.
Laten we het er op houden dat het bij sommige mensen iets meer is dan bij anderenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn we nog steeds hoor, daar helpen al die programma's van de EO niet tegen
Kijk naar Pose op netflix.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn we nog steeds hoor, daar helpen al die programma's van de EO niet tegen
What's up?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al een paar dagen zin om gewoon in de auto te stappen en weg te rijden en dan een week weg te blijven.
Maar ja, verantwoordelijkheden he
Hele volksstammen die andersom mensen schuldig verklaren zonder bewijs.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van die mensen die denken dat iemand alleen schuldig is als het wettelijk bewezen is
Soms zegt je onderbuikgevoel genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hele volksstammen die andersom mensen schuldig verklaren zonder bewijs.
Ik was het met je eens eigenlijk hoor.quote:
Met mijn 2e bericht was je het oneens?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was het met je eens eigenlijk hoor.
Ik heb het niet over iemand schuldig verklaren of niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hele volksstammen die andersom mensen schuldig verklaren zonder bewijs.
Heb je een concrete zaak in gedachten?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over iemand schuldig verklaren of niet.
Ik bedoel meer dat iemand best schuldig kan zijn zonder dat het bewezen is.
En daar kun je dan uit herleiden:
Dat een rechtbank hem/haar dan niet mag/kan veroordelen, prima, maar dat je als leek niet mag zeggen: ik denk dat hij/zij wel schuldig is, ondanks dat het voor de rechtbank niet voldoende bewezen is (of helemaal niet voor de rechtbank geweest is) vind ik raar.
Al was dat niet wat ik bedoelde.
Ik voel altijd eerst even in m'n broekje om het zeker te weten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms zegt je onderbuikgevoel genoeg.
Misschien moet je wat verder in details treden, want ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over iemand schuldig verklaren of niet.
Ik bedoel meer dat iemand best schuldig kan zijn zonder dat het bewezen is.
En daar kun je dan uit herleiden:
Dat een rechtbank hem/haar dan niet mag/kan veroordelen, prima, maar dat je als leek niet mag zeggen: ik denk dat hij/zij wel schuldig is, ondanks dat het voor de rechtbank niet voldoende bewezen is (of helemaal niet voor de rechtbank geweest is) vind ik raar.
Al was dat niet wat ik bedoelde.
Het gaat niet om details, het is iets dat ik wel vaker lees.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je wat verder in details treden, want ik snap niet wat je bedoelt.
Als ik het goed begrijp vind jij dat je mag denken en uitspreken dat iemand misschien wel schuldig is, ondanks vrijspraak van een rechter. Maar is er iemand anders die vind dat bij vrijspraak de beschuldigde ook echt onschuldig is?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat niet om details, het is iets dat ik wel vaker lees.
Een rechtbank heeft iemand niet kunnen veroordelen omdat er niet voldoende bewijs was, dús is die persoon onschuldig.
Dat zegt de rechtbank in dat geval niet, die zegt: er is (op dit moment) niet voldoende bewijs om diegene te veroordelen.
Dat betekent niet dat die persoon onschuldig is.
En ook niet dat degene die hem/haar beschuldigde liegt.
En ook niet dat ik, als leek, dus niet ‘mag’ zeggen dat ik wel denk dat die persoon schuldig is.
En ik weet niet hoe ik het duidelijker uit kan leggen
Ten opzichte van?quote:
Is dit n.a.v. MJ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat niet om details, het is iets dat ik wel vaker lees.
Een rechtbank heeft iemand niet kunnen veroordelen omdat er niet voldoende bewijs was, dús is die persoon onschuldig.
Dat zegt de rechtbank in dat geval niet, die zegt: er is (op dit moment) niet voldoende bewijs om diegene te veroordelen.
Dat betekent niet dat die persoon onschuldig is.
En ook niet dat degene die hem/haar beschuldigde liegt.
En ook niet dat ik, als leek, dus niet ‘mag’ zeggen dat ik wel denk dat die persoon schuldig is.
En ik weet niet hoe ik het duidelijker uit kan leggen
Dat wordt vaak gezegd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp vind jij dat je mag denken en uitspreken dat iemand misschien wel schuldig is, ondanks vrijspraak van een rechter. Maar is er iemand anders die vind dat bij vrijspraak de beschuldigde ook echt onschuldig is?
Ik vind het uitgangspunt dat iemand onschuldig is tenzij er voldoende bewijs voor het tegendeel is moreel wel een prettiger uitgangspunt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd.
Ik weet niet of ze dt ook zo bedoelen, maar dat hoor ik wel vaak.
En ja, ik vind dat je dat moet kunnen zeggen. Wmb beter als je gewoon geen oordeel uitspreekt, maar vind dat als pietje zegt: hij is onsc huldig want niet bewezen dat hij schuldig is, Jantje moet kunnen zeggen: hij is schuldig, want niet bewezen dat hij onschuldig is.
Jantje en pietje zijn beiden geen rechter en hebben beiden net zo weinig recht om n oordeel te vellen. Over t algemeen hebben beiden meestal ook niet alle gegevens.
Bang voor rimpels?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet maar eens uit bad komen, maar ik heb er de moed niet voor
Ik zat net hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet maar eens uit bad komen, maar ik heb er de moed niet voor
Oeh, samen in badquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te denken
Maar denk elke keer: oké, nog 1 liedje afluisteren en dan ga ik eruit.
Daar heb ik er al zoveel van.quote:
En anders:quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd.
Ik weet niet of ze dt ook zo bedoelen, maar dat hoor ik wel vaak.
En ja, ik vind dat je dat moet kunnen zeggen. Wmb beter als je gewoon geen oordeel uitspreekt, maar vind dat als pietje zegt: hij is onsc huldig want niet bewezen dat hij schuldig is, Jantje moet kunnen zeggen: hij is schuldig, want niet bewezen dat hij onschuldig is.
Jantje en pietje zijn beiden geen rechter en hebben beiden net zo weinig recht om n oordeel te vellen. Over t algemeen hebben beiden meestal ook niet alle gegevens.
Samen in bed kruipen? Met zo'n gloeiend naakt lichaamquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er echt uit nu.
Ja, maar wat voor een rechter of jury voldoende is, is dat voor mij wellicht niet, of andersom.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het uitgangspunt dat iemand onschuldig is tenzij er voldoende bewijs voor het tegendeel is moreel wel een prettiger uitgangspunt.
Zolang er geen consequenties aan verbonden zijn/worden mag je ergens iets van vinden wat je vindt ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor een rechter of jury voldoende is, is dat voor mij wellicht niet, of andersom.
Als ik zeg dat ik in elkaar geslagen ben door mn ex, geloven mensen dat over t algemeen wel.
En daar heb ik geen enkel bewijs voor, anders dan mijn woord. Dat is prettig voor mij, maar daarmee halen die mensen gelijkgetrokken standpunt dat ze bewijs nodig hebben omiemand te ‘veroordelen’ onderuit.
Dat is n beetje wat ik bedoel.
Ik gá geen bewijs geven.
A) ik heb het niet.
B) ik heb die behoefte niet.
C) mensen geloven me toch wel, dus het is niet nodig.
Even heel zwart wit gezegd dan he.
Ex heeft er ook geen last van dat mensen hier me geloven en ik doe niemand kwaad met mijn ongefundeerde beschuldiging.
Ik zie er dus niet het probleem van.
Zit je in iemands omgeving, of gaat het om een publiek figuur, dan wordt het al wat anders en moet je voorzichtiger zijn wmb.
Maar dan mag je nog altijd je eigen oordeel vormen, gebaseerd op wat jij aan ‘bewijs’ voor je neus krijgt.
Zo zitten mensen ook in elkaar volgens mij.
Weet niet of je daar blij van wordt. Mijn bad is best wel koud gewordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Samen in bed kruipen? Met zo'n gloeiend naakt lichaam
In de meeste gevallen zitten die er gelukkig niet zoveel aanquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang er geen consequenties aan verbonden zijn/worden mag je ergens iets van vinden wat je vindt ja.
Mag je je opwarmen aan mij. Ik gloei voor twee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet niet of je daar blij van wordt. Mijn bad is best wel koud geworden
Deal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag je je opwarmen aan mij. Ik gloei voor twee.
Ik, dan tel ik af. Zie je over een minuut of 5 weer.quote:
Ja, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben overigen wel voorzichtiger geworden in dat soort dingen aannemen van mensen. In de zon van dat ik best wel geloven dat iemand iets gedaan heeft, maar ik zal als ik met die persoon te maken krijg er toch zo blanco mogelijk proberen in te stappen. Juist omdat ik er niet bij was een tot dan toe altijd maar één kant van het verhaal heb gehoord.
Okéquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik, dan tel ik af. Zie je over een minuut of 5 weer.
3
2
1
Uit bad!
Poessie mauw, kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Poessie mauw, kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou.
Katten staan toch bekend om dat ze dingen omver gooien. Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:25 schreef Faxie het volgende:
Die kutbeesten hadden hun bakje melk omver gegooid
Jij maakt er gelijk weer iets seksueels vanquote:
Sorryquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij maakt er gelijk weer iets seksueels van
Maakt niet uit, het klinkt ook wel dubbelzinnig eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Katten staan toch bekend om dat ze dingen omver gooien. Wat had je dan verwacht?
Pussy pics plz btw?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het klinkt ook wel dubbelzinnig eigenlijk
"hey, die heb ik zelf ook"quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Demi heeft een obsessie met m'n rugzak
[ afbeelding ]
Wat vind jij van de Nederlandse inzending dit jaar?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:45 schreef Fascination het volgende:
Zo nog een afl surviving R. Kelly kijken
Ik kan duidelijk beter nog even niet over m'n aaltjes beginnen...quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat soort opmerkingen maakt hoor
Klinkt modern, kansrijk, maar raakt me niet helemaal. Beetje middle of the road voor mij. Wat vind jij?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Nederlandse inzending dit jaar?
Neequote:Op woensdag 13 maart 2019 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat soort opmerkingen maakt hoor
Gooi ze er gewoon inquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan duidelijk beter nog even niet over m'n aaltjes beginnen...
Dan pas je hier mooi tussenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee
Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, want soms kan ik ook zulke opmerkingen maken.
Same. Word er niet heel warm van.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt modern, kansrijk, maar raakt me niet helemaal. Beetje middle of the road voor mij. Wat vind jij?
Verwarrend. Zelfde soort als onze katerquote:
Als het moment dat isquote:
Waarom lig je dan ook niet bij me?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
Over niet heel warm gesproken, het is koud
Omdat ik nu al in mijn eigen bed ligquote:
Eigen schuld danquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat ik nu al in mijn eigen bed lig
Picsquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verwarrend. Zelfde soort als onze kater
Slechte foto in m'n fobo.quote:
Ik upload wel ff een recente.quote:
Ze is niet meer onder ons helaasquote:
Ze wordt wel gemist ja. Wat een karakterquote:
quote:
quote:
Twee jaar geleden mijn hondje moeten laten inslapen. Je kan een beestje zo erg missen he.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze wordt wel gemist ja. Wat een karakter
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Twee jaar geleden mijn hondje moeten laten inslapen. Je kan een beestje zo erg missen he.
Heb zelf twee honden, maar ben ook beste matties met de kat van een vriendin. Die is ook zó lief.
Ja, zeker. Soms ineens uit het niets haar missen. Dacht laatst zelfs een keer haar in een flits te zienquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Twee jaar geleden mijn hondje moeten laten inslapen. Je kan een beestje zo erg missen he.
Heb zelf twee honden, maar ben ook beste matties met de kat van een vriendin. Die is ook zó lief.
Een Europese Konthaar, volgens de dierenarts met het tikkeltje onleesbare handschrift.quote:
De huisdierenvariant van een biwijfje. Als het erop aankomt kiest ze toch voor de honden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:16 schreef MissMSX het volgende:
Honden- én kattenmens. Dan zit je hier slecht
Dat vind ik echt heel sneuquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeker. Soms ineens uit het niets haar missen. Dacht laatst zelfs een keer haar in een flits te zien![]()
Honden- én kattenmens. Dan zit je hier slecht
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Europese Konthaar, volgens de dierenarts met het tikkeltje onleesbare handschrift.
Godverquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De huisdierenvariant van een biwijfje. Als het erop aankomt kiest ze toch voor de honden.
Liefquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel sneu
Hoezo zit ik hier slecht dan? Ik hou van alle beestjes
Doe trouwens even mee met de foto spam, hier een foto van mij en mijn poezenvriend
[ afbeelding ]
Jij?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef AirwiN het volgende:
Kom op, wie maakt de post over het poesje van Kopje ook wel willen kriebelen?
Dat is dan nog een logische keuze. Dat kan ik accepteren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De huisdierenvariant van een biwijfje. Als het erop aankomt kiest ze toch voor de honden.
Er wordt ook consequent niet gekozen voor de poesjes. Dus waarom is het andere scenario niet logisch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Fascination het volgende:
Dat is dan nog een logische keuze. Dat kan ik accepteren.
Hondenwijfje gespot.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is dan nog een logische keuze. Dat kan ik accepteren.
Mooi! En fijn, want witte vacht is zo heerlijk zachtquote:
Noem je mij een teef?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hondenwijfje gespot.
Dat heet dan een 'teef' toch?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Europese Konthaar, volgens de dierenarts met het tikkeltje onleesbare handschrift.
Ja, ze is heel kroelbaarquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi! En fijn, want witte vacht is zo heerlijk zacht
Omgquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel sneu
Hoezo zit ik hier slecht dan? Ik hou van alle beestjes
Doe trouwens even mee met de foto spam, hier een foto van mij en mijn poezenvriend
[ afbeelding ]
Jij eet van twee walletjes, dus nee.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef AirwiN het volgende:
Kom op, wie maakt de post over het poesje van Kopje ook wel willen kriebelen?
quote:
Okéquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij eet van twee walletjes, dus nee.
Vraagt ze veel aandacht?quote:
Ik hoor ook van elke vrouw dat ze liever met mannen omgaan dan met vrouwen. Waarom leef ik überhaupt nog?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er wordt ook consequent niet gekozen voor de poesjes. Dus waarom is het andere scenario niet logisch?
Wat schattigquote:
Best wel. Als ik daar blijf slapen, ligt ze de hele nacht bij mijquote:
Om met mannen om te gaan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:28 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor ook van elke vrouw dat ze liever met mannen omgaan dan met vrouwen. Waarom leef ik überhaupt nog?
Jij bent het mannetje toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor ook van elke vrouw dat ze liever met mannen omgaan dan met vrouwen. Waarom leef ik überhaupt nog?
Zieligquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die rooie had last van rechtsachter, maar aan geopereerd.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om met mannen om te gaan?
Hier, een Mia voor je...
[ afbeelding ]
Voebal’n, voebal’n, voebal’n. Klinkt dit goed zo?quote:
Ahwquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die rooie had last van rechtsachter, maar aan geopereerd.
Maar nu zonder pijn?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, stomme is. Ze liep kreupel, aan geopereerd, maar nu loopt ze nog steeds hetzelfde.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voebal’n, voebal’n, voebal’n. Klinkt dit goed zo?
Was het toen nog wel de juiste gleuf waar 'ie 'm in stopte?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:38 schreef AirwiN het volgende:
Last van nostalgische gevoelens nu met al die oude foto's.
D'r lieve blikquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Tijd om te gaan slapen...
[ afbeelding ]
Brrrrrr... Doe mij maar een slapende kat.quote:
Maar het is zo'n dotjequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrrrr... Doe mij maar een slapende kat.
Vrouwen is alleen maar geseik en geroddel johquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die staat hoog in de top 10 van 'uitspraken die worden gedaan vlak voordat je door een hond wordt gebeten'.quote:
Dit kloptquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Vrouwen is alleen maar geseik en geroddel joh![]()
Mannen, die zijn pas tof en altijd rechtdoorzee weet je wel.
Zelfs door de rode zee als het moet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:47 schreef Chia het volgende:
Vrouwen is alleen maar geseik en geroddel joh![]()
Mannen, die zijn pas tof en altijd rechtdoorzee weet je wel.
Niet specifiek op jouw hond hoor. Gewoon op alle honden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Bitch maar op mijn hond. Ze zijn wel mijn beste maatjes hoor
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef Kopjechino het volgende:
Moet eigenlijk gaan slapen, maar ik lig hier best wel wakker te zijn.
Oké dan, hondenhaterquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet specifiek op jouw hond hoor. Gewoon op alle honden.
Ja dit dusquote:
Welke film ga je kijken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:10 schreef Faxie het volgende:
Denk dat ik zo tanden ga poetsen en weer in een dekentje op de bank film ga kijken. Kan ik weer in slaap vallen als ik daar zin in heb. Beviel prima de laatste keer
Even de trailer opgezocht, lijkt me een leuke filmquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
The Tale of The Princess Kaguya denk ik
Oké, ik dacht dat het raar was. Valt mee dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik tot 'n paar jaar gelden ook niet en ben 'n stuk ouder dan jij
Ik hou wel van artsy fartsy spulquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even de trailer opgezocht, lijkt me een leuke film[..]
Oké, ik dacht dat het raar was. Valt mee dus.
Ja ik ook wel, heeft altijd wel iets vind ikquote:
Uhu, is ook niet goedkoop en ik moest ook echt 'n drempel over de eerste keer. Nu heb ik 'n keer of 5 'n massage gehad dus ook niet overdreven vaak.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even de trailer opgezocht, lijkt me een leuke film[..]
Oké, ik dacht dat het raar was. Valt mee dus.
Lijkt me ook wel vreemd de eerste keer, maar na een paar keer went dat vast wel. Na een weekje werken lijkt me dat toch wel ontspannend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uhu, is ook niet goedkoop en ik moest ook echt 'n drempel over de eerste keer. Nu heb ik 'n keer of 5 'n massage gehad dus ook niet overdreven vaak.
In het verleden deed ik het iedere maand; maar naar mijn verhuizing nooit meer een goede masseur gevonden. Mis het wel af en toe.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel vreemd de eerste keer, maar na een paar keer went dat vast wel. Na een weekje werken lijkt me dat toch wel ontspannend.
Smooth!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:54 schreef O_o_ het volgende:
Hoe noem je een massage die niet zo goed is bevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gokte fout, dacht massaaige![]()
Jaaquote:
Dat zou ik dus niet weten, maar kan me er wel iets bij voorstellen inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Smooth!
Maar 'n professionele massage of 'n partner die, hoe lief bedoelt ook, je probeert te masseren, is wel 'n wereld van verschilmaar tis wel beter als helemaal niks.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Smooth!
Maar 'n professionele massage of 'n partner die, hoe lief bedoelt ook, je probeert te masseren, is wel 'n wereld van verschilmaar tis wel beter als helemaal niks.
Hoe noem je een massage die niet zo goed is bevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je een massage die niet zo goed is bevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Gewoon 'n keertje doen, lief zijn voor jezelfquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jaa[..]
Dat zou ik dus niet weten, maar kan me er wel iets bij voorstellen inderdaad![]()
![]()
Tijd voor een kopje temazepamquote:
Oké, zal ik doen. Een keerquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon 'n keertje doen, lief zijn voor jezelf
Temawattedan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijd voor een kopje temazepam[..]
Oké, zal ik doen. Een keer![]()
Heb nooit temazepam gebruikt, maar wel ander spul. Heb, nu intussen zo'n 3 jaar geleden, veel last gehad van slapeloosheid en nachtmerries. Dus van alles geprobeerd.quote:
Tegenwoordig gaat het een stuk beter. Maar nu mijn ritme verneukt omdat ik 5 weken thuis heb gezeten.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Nu al weinig zin om morgen naar Hilversum te rijden. Zal wel genoeg file staan als het weer zo slecht blijft.![]()
Ow mja en nu moet je opeens elke keer vroeg wakker worden ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nooit temazepam gebruikt, maar wel ander spul. Heb, nu intussen zo'n 3 jaar geleden, veel last gehad van slapeloosheid en nachtmerries. Dus van alles geprobeerd.
Tegenwoordig gaat het een stuk beter. Maar nu mijn ritme verneukt omdat ik 5 weken thuis heb gezeten.
15 Jaar ploegendienst heeft er wel voor gezorgd dat ik op elk moment kan slapen![]()
![]()
Dat is wel super handig jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow mja en nu moet je opeens elke keer vroeg wakker worden ja.
15 Jaar ploegendienst heeft er wel voor gezorgd dat ik op elk moment kan slapen
Sinds maart vorig jaar al gewend om zo vroeg op te staan, maar als je eenmaal thuiszit maak je het elke keer weer later en later. Daarom slaap ik kut en kort en soms weer nachtmerries. Hoop echt dat het snel weer gewoonte is
Komt wel goed johquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel super handig ja
Sinds maart vorig jaar al gewend om zo vroeg op te staan, maar als je eenmaal thuiszit maak je het elke keer weer later en later. Daarom slaap ik kut en kort en soms weer nachtmerries. Hoop echt dat het snel weer gewoonte is![]()
![]()
Jawelquote:
Nu maar gaan proberen te slapen, begin een soort moeheid te voelen oid'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel
Nu maar gaan proberen te slapen, begin een soort moeheid te voelen oid![]()
![]()
Goedemorgen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Lange werkdag hier juist. Moet me nog gaan haasten om ‘s avonds optijd bij de pubquiz te zijn waar ik mee doe.![]()
Lekker pony rijden vanmiddag in de regen op het strandquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:00 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. 4 uurtjes werken en dan lekker vrij.
![]()
Paarse auto's kijken. Je moet je excel wel goed bijhoudenquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker pony rijden vanmiddag in de regen op het strand![]()
![]()
Internet ligt eruit. Gelukkig heb ik 4g, anders werd t saai
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo mooie meiden spotten bij mijn favoriete klant.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Lekker vrij vandaag
Wel allemaal huishouden te doen maar goed
En mooie jurk is binnen en mooi
Voor de zekerheid toch een maatje kleiner besteld maar hij past en staat dus sowieso![]()
En de maat die ik nu heb is al een maat kleiner dan normaal dus dat gaat ook goed
Vandaag is een goeie dag
Al was dit eigenlijk gisteren maar goed![]()
Dat is al ochtendquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef STING het volgende:
Vannacht weer rond 5:00 wakker, scumbag body
Tap tap tap![]()
Tevens: Wat een gruwelijk nat hoerenweer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:01 schreef MissMSX het volgende:
Tevens: Wat een gruwelijk nat hoerenweer manja dat is wel een beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi dat als je zoekt op "gruwelijk nat man" de eerste links van FOK! zijn
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ook in Incognito mode?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:02 schreef MissMSX het volgende:
Mooi dat als je zoekt op "gruwelijk nat man" de eerste links van FOK! zijn![]()
![]()
Jezus, dit weer. Vorig jaar om deze tijd zon
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Samzz!quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
.
For great justice!![]()
Ik wil heel graag naar naailes want mijn stofje
Maar ik heb een beetje moeite mezelf te motiveren deze regen in te gaan![]()
![]()
Geen vrij tussendoor?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Toe aan m'n nieuwe functie, maar moet nog even 3 weken volhouden.![]()
Paar dagen vrij is altijd wel even lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, al zit ik daar wel over na te denken, dat dat misschien toch wel fijn is.![]()
![]()
Ja en min tien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
.
Tap tap tap![]()
Zo voelt het wel jaquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik wilde dit armbandje bestellen:
https://wastelets.nl/product/the-wizard/
Is de XS verdomme nog te groot
Tap tap tap![]()
Ik ben big boned en zou de M moeten hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dit armbandje bestellen:
https://wastelets.nl/product/the-wizard/
Is de XS verdomme nog te groot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: