abonnement Unibet Coolblue
pi_185615527
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:17 schreef Ringo het volgende:
Noemt hij nu serieus de politie, het leger en die Harley-penose van ʼm in één zin? En bedreigt hij daarmee zʼn tegenstanders?
Net als Erdogan destijds.

Alleen had Erdogan geen Harley brigade.
pi_185615582
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]

Net als Erdogan destijds.

Alleen had Erdogan geen Harley brigade.
Poetin heeft weer wel zoiets. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185615602
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]

Als zijn positie niet dusdanig zwak was om het mogelijk uit te voeren zie je in die tweet iig de eerste contouren van een militante dictator in wording.

Zodra het hoofd het begeeft gaan de vuisten in de lucht.
Een fascistoide neiging van Trump...
Wat nog erger is , als de politiek en publieke opinie dit zomaar slikt ..
Dictators bestaan niet alleen door de macht van de wapens, maar vooral door het zwijgen en de steun van de burgers én de brave politici
  donderdag 14 maart 2019 @ 21:28:40 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185615622
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]

Poetin heeft weer wel zoiets. ;)
Erdogan ook wel hoor... zijn bodyguards mishandelden wat protesters in New York... kon Trump uiteraard aan zijn reet roesten: https://www.theatlantic.c(...)k-protesters/580093/
pi_185615682
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]

Poetin heeft weer wel zoiets. ;)
:)

We hebben iig weer een tip van de sluier gezien van Trump zn troef voor als men Don Jr in het bankje zet ter ondervraging.
pi_185615699
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]

Als zijn positie niet dusdanig zwak was om het mogelijk uit te voeren zie je in die tweet iig de eerste contouren van een militante dictator in wording.

Zodra het hoofd het begeeft gaan de vuisten in de lucht.
Zodra hij het leger of politie opdracht geeft de boel op dictatoriale wijze neer te slaan wordt ie direct impeached. Hij heeft maar matige steun onder de bevolking. Denk niet dat het leger veel trek heeft in Trump. Die hebben liever gewoon Pence aan de macht.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_185615778
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]

Zodra hij het leger of politie opdracht geeft de boel op dictatoriale wijze neer te slaan wordt ie direct impeached. Hij heeft maar matige steun onder de bevolking. Denk niet dat het leger veel trek heeft in Trump. Die hebben liever gewoon Pence aan de macht.
Mogelijk..

Maar als je voor de verkiezingen zei dat hij het zover zou laten komen werd je voor gek verklaard
  donderdag 14 maart 2019 @ 21:35:44 #108
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185615842
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]

Zodra hij het leger of politie opdracht geeft de boel op dictatoriale wijze neer te slaan wordt ie direct impeached. Hij heeft maar matige steun onder de bevolking. Denk niet dat het leger veel trek heeft in Trump. Die hebben liever gewoon Pence aan de macht.
Impeachment gaat niet zo snel, verwacht eerder de 25th amendment.
pi_185616017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]

Een fascistoide neiging van Trump...
Wat nog erger is , als de politiek en publieke opinie dit zomaar slikt ..
Dictators bestaan niet alleen door de macht van de wapens, maar vooral door het zwijgen en de steun van de burgers én de brave politici
Het is een proces van langzaam de fundamenten afbreken en herbouwen en de zwakke punten torpederen. Dat Pelosi zegt dat Trump een impeachment niet waard is is een gegeven dat in het voordeel lijkt van de democratie. Maar dat een impeachmentprocedure het land zou verdelen is een win voor Trump.

Hij zal alle scheuren zover mogelijk willen uithollen.
  donderdag 14 maart 2019 @ 21:45:34 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185616157
Deze republikeinen stemden trouwens mee met de democraten en independents: Alexander (TN), Blunt (MO), Collins (ME), Lee (UT), Moran (KS), Murkowski (AL), Paul (KY), Portman (OH), Romney (UT), Rubio (FL), Toomey (PA), Wicker (MS).

Graham weer eens in de kont van Trump cq zijn primary-stemmers aan het paaien bv. om iemand te noemen.
pi_185616525
Als men enerzijds de behandeling van de zachte heelmeester kiest en Trump het steeds harder en vuiler speelt dan is er het klassieke patroon dat uiteindelijk leidt tot het ontstaan van een dictatuur. Er zijn meerdere systemen zo op hun bek gegaan en de VS is nu alles behalve weerbaar als geheel.
pi_185616558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Tweek het volgende:
[..]

Impeachment gaat niet zo snel, verwacht eerder de 25th amendment.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 donderdag 14 maart 2019 @ 22:01:24 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_185616568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Tweek het volgende:
[..]

Impeachment gaat niet zo snel, verwacht eerder de 25th amendment.
Hoezo? Het 25ste kan alleen door Pence en het kabinet worden gestart. Dat zie je ze eerder doen dan stemmen voor impeachment?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 14 maart 2019 @ 22:07:36 #114
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185616692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:01 schreef Ulx het volgende:
[..]

Hoezo? Het 25ste kan alleen door Pence en het kabinet worden gestart. Dat zie je ze eerder doen dan stemmen voor impeachment?
Als Trump het leger tegen de eigen bevolking wil inzetten, ga ik ervan uit dat dat een stap te ver is voor de republikeinen.
  donderdag 14 maart 2019 @ 22:22:59 #115
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185617123
Er wordt steeds geroepen dat Trump lage approval ratings heeft. Enerzijds is dat natuurlijk ook zo. Maar anderzijds denk ik dat het ool wel meevalt. Het is te makkelijk de vergelijking te trekken met vorige presidenten, omdat het politieke klimaat zo anders is nu. Het land is in 100 jaar nog nooit zo verdeeld geweest. Zou er iemand zijn die (makkelijk) betere cijfers zou scoren? Ik zelf kan niemand bedenken.
pi_185617252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:07 schreef Tweek het volgende:
[..]

Als Trump het leger tegen de eigen bevolking wil inzetten, ga ik ervan uit dat dat een stap te ver is voor de republikeinen.
is nog maar afwachten

In principe zou de hele situatie rondom Trump en z'n corruptie en deze opgetekende bedreiging al voldoende moeten zijn maar dat is het verassend genoeg niet.

Van de eerste tot de laatste noot blijf je democraten houden die bij iedere nieuwe ontwikkeling "what happened" en republikeinen die "it's difficult, let's stand by our president" (Graham) en "let's wait" erin gooien. En mochten ze allen ineens te laat ombuigen dan heeft Trump mogelijk andere bronnen kunnen aanboren om zn kamp op te zetten.

Burgeroorlog is een troef die Trump zal spelen want opstappen is voor pussies volgens hemzelf. Hij staat nu al boven de wet.
  Overall beste user 2022 donderdag 14 maart 2019 @ 23:21:13 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_185618346
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:22 schreef Ensiferum het volgende:
Er wordt steeds geroepen dat Trump lage approval ratings heeft. Enerzijds is dat natuurlijk ook zo. Maar anderzijds denk ik dat het ool wel meevalt. Het is te makkelijk de vergelijking te trekken met vorige presidenten, omdat het politieke klimaat zo anders is nu. Het land is in 100 jaar nog nooit zo verdeeld geweest. Zou er iemand zijn die (makkelijk) betere cijfers zou scoren? Ik zelf kan niemand bedenken.
Trump zit er alleen maar voor zichzelf en in mindere mate voor zijn base. Andere presidenten probeerden er voor alle burgers te zijn.

De verdeeldheid is een gevolg van Trump. Hij heeft dat nodig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 14 maart 2019 @ 23:29:34 #118
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185618567
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:22 schreef Ensiferum het volgende:
Er wordt steeds geroepen dat Trump lage approval ratings heeft. Enerzijds is dat natuurlijk ook zo. Maar anderzijds denk ik dat het ool wel meevalt. Het is te makkelijk de vergelijking te trekken met vorige presidenten, omdat het politieke klimaat zo anders is nu. Het land is in 100 jaar nog nooit zo verdeeld geweest. Zou er iemand zijn die (makkelijk) betere cijfers zou scoren? Ik zelf kan niemand bedenken.
Obama had betere cijfers, nog geen drie jaar geleden, hoewel men zich destijds druk maakte om zijn beige pak of dat hij mosterd op een hamburger deed. Je hebt wel gelijk dat het land bizar verdeeld is, maar daarvoor kun je denk ik in belangrijke mate kijken naar daadwerkelijke propaganda-machines als Fox News, Breitbart, Drudge Report, talk radio, etcetera.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 00:23:19 #119
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185619343
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:21 schreef Ulx het volgende:
[..]

Trump zit er alleen maar voor zichzelf en in mindere mate voor zijn base. Andere presidenten probeerden er voor alle burgers te zijn.

De verdeeldheid is een gevolg van Trump. Hij heeft dat nodig.
Mwah, iedere president zit er primair voor zichzelf. Types als Clinton en Obama die na hun termijn het schnabbelcircuit induiken. Ik denk dat Trump met iets groots de geschiedenisboeken in wil, maar ik ben ook van mening dat hij het beste voor de Amerikaan wil.

En de verdeeldheid is niet de schuld van Trump. De intolerantie komt in de VS toch grotendeels uit het (extreem)linkse kamp. De types die geindoctrineerd het onderwijs uitkomen. Die types die alleen maar schreeuwen en geweld gebruiken. Die types die niet tegen andere meningen kunnen. Dat is niet de schuld van Trump. Alhoewel ik ee niet in geloof dat mensen hier zullen erkennen gezien de politieke bril die hier wordr gedragen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

Obama had betere cijfers, nog geen drie jaar geleden, hoewel men zich destijds druk maakte om zijn beige pak of dat hij mosterd op een hamburger deed. Je hebt wel gelijk dat het land bizar verdeeld is, maar daarvoor kun je denk ik in belangrijke mate kijken naar daadwerkelijke propaganda-machines als Fox News, Breitbart, Drudge Report, talk radio, etcetera.
Obama had betere cijfers ja. Wellicht omdat conservatieven toch toleranter en emphatischer zijn. En je slaat de plank aardig mis wat de media betreft. Ja, er zijn rechtse (propaganda) kanalen, maar alsjeblieft zeg. De linkse mainstream media hitst mensen op. Kanalen als youtube, twitter en facebook leunen zwaar links en censureren. Het gevaar in de VS komt echt niet van rechts. Het zijn de conservatieven die op straat worden aangevallen. Het zijn de conservatieve meningen die niet mogen worden geuit. Links faciliteert de verdeeldheid.
pi_185619454
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:23 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

En de verdeeldheid is niet de schuld van Trump. De intolerantie komt in de VS toch grotendeels uit het (extreem)linkse kamp.
...
Obama had betere cijfers ja. Wellicht omdat conservatieven toch toleranter en emphatischer zijn.
Dit meen je zelf niet toch?
Obama is acht jaar lang aangevallen en tegengewerkt door conservatief Amerika. En niet op zijn beleid, maar op zijn afkomst en middelste naam.
Die onnozelaar die nu president is heeft acht jaar lang zitten roeptoeteren dat de vorige president geen Amerikaan was, maar hij heeft toch echt geen schuld aan de verdeeldheid? Ga iemand anders voor de gek houden...
  vrijdag 15 maart 2019 @ 00:34:47 #121
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185619458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:23 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Mwah, iedere president zit er primair voor zichzelf. Types als Clinton en Obama die na hun termijn het schnabbelcircuit induiken. Ik denk dat Trump met iets groots de geschiedenisboeken in wil, maar ik ben ook van mening dat hij het beste voor de Amerikaan wil.

En de verdeeldheid is niet de schuld van Trump. De intolerantie komt in de VS toch grotendeels uit het (extreem)linkse kamp. De types die geindoctrineerd het onderwijs uitkomen. Die types die alleen maar schreeuwen en geweld gebruiken. Die types die niet tegen andere meningen kunnen. Dat is niet de schuld van Trump. Alhoewel ik ee niet in geloof dat mensen hier zullen erkennen gezien de politieke bril die hier wordr gedragen.[..]

Obama had betere cijfers ja. Wellicht omdat conservatieven toch toleranter en emphatischer zijn. En je slaat de plank aardig mis wat de media betreft. Ja, er zijn rechtse (propaganda) kanalen, maar alsjeblieft zeg. De linkse mainstream media hitst mensen op. Kanalen als youtube, twitter en facebook leunen zwaar links en censureren. Het gevaar in de VS komt echt niet van rechts. Het zijn de conservatieven die op straat worden aangevallen. Het zijn de conservatieve meningen die niet mogen worden geuit. Links faciliteert de verdeeldheid.
Grappig hoe we allebei in een andere wereld leven. Trump roept de pers uit tot de vijand van het volk, de democraten tot de vijand van het volk en fantaseert over het geweld van het leger, politie en een motorbende tegen deze vijanden.

Kan je mij ook iets laten zien van Obama die een zelfde soort retoriek gebruikt?
  vrijdag 15 maart 2019 @ 00:40:38 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185619518
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:23 schreef Ensiferum het volgende:
Obama had betere cijfers ja. Wellicht omdat conservatieven toch toleranter en emphatischer zijn.
Wellicht, maar elk gegeven wat ik heb wijst hier niet op in deze casus. Om een voorbeeld te geven:


quote:
En je slaat de plank aardig mis wat de media betreft. Ja, er zijn rechtse (propaganda) kanalen, maar alsjeblieft zeg. De linkse mainstream media hitst mensen op.
Je geeft geen voorbeeld van hoe de linkse mainstream kanalen dat dan doen. Hierna benoem je enkele platforms, geen kanalen, die denk ik vrij neutraal erin staan.

Als ik propagandakanalen zeg bedoel ik dat ook echt he. Waarom heeft Rupert Murdoch (eigenaar van onder andere Fox News) een meeting met Mitch McConnell?

Waarom hadden de president en Hannity dezelfde advocaat? Waarom ontmoeten de president en Hannity elkaar geregeld? Waarom tweet Trump alsof Fox & Friends de werkelijkheid is?

quote:
Kanalen als youtube, twitter en facebook leunen zwaar links en censureren.
Deze leunen niet zwaar links, wat voor argument heb je hier voor? Ze censureren soms, en soms ben ik het er mee oneens, maar dan gaat het om een copyright issue.

quote:
Het gevaar in de VS komt echt niet van rechts. Het zijn de conservatieven die op straat worden aangevallen. Het zijn de conservatieve meningen die niet mogen worden geuit. Links faciliteert de verdeeldheid.
Hoezo denk je dit?
  vrijdag 15 maart 2019 @ 00:41:13 #123
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185619526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]

Dit meen je zelf niet toch?
Obama is acht jaar lang aangevallen en tegengewerkt door conservatief Amerika. En niet op zijn beleid, maar op zijn afkomst en middelste naam.
Die onnozelaar die nu president is heeft acht jaar lang zitten roeptoeteren dat de vorige president geen Amerikaan was, maar hij heeft toch echt geen schuld aan de verdeeldheid? Ga iemand anders voor de gek houden...
Zelfs Obama zegt dat Trump een symptoom van verdeeldheid is, en niet de oorzaak.

https://www.nbcnews.com/v(...)vision-1315294787749

Wellicht heb je last van Trump Derangement Syndrome. Ik raad je aan om in de toekomst verschillende bronnen te raadplegen, en jezelf af te vragen "Is wat ik lees, hoor en zie, de meest logische verklaring?". Wees kritisch, dan voorkom je voor jezelf gevallen als Covington en Smolett. En zoek uit of wat je opneemt van een journalist of een activist komt.
pi_185619535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:41 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Zelfs Obama zegt dat Trump een symptoom van verdeeldheid is, en niet de oorzaak.

https://www.nbcnews.com/v(...)vision-1315294787749

Wellicht heb je last van Trump Derangement Syndrome. Ik raad je aan om in de toekomst verschillende bronnen te raadplegen, en jezelf af te vragen "Is wat ik lees, hoor en zie, de meest logische verklaring?". Wees kritisch, dan voorkom je voor jezelf gevallen als Covington en Smolett. En zoek uit of wat je opneemt van een journalist of een activist komt.
Leuke insinuaties, maar helaas geen enkele inhoudelijke reactie.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 00:43:24 #125
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185619545
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:34 schreef Tweek het volgende:
[..]

Grappig hoe we allebei in een andere wereld leven. Trump roept de pers uit tot de vijand van het volk, de democraten tot de vijand van het volk en fantaseert over het geweld van het leger, politie en een motorbende tegen deze vijanden.

Kan je mij ook iets laten zien van Obama die een zelfde soort retoriek gebruikt?
Obama hoefde die retoriek niet te gebruiken omdat BLM en Antifa al geweld gebruikte. Hij hoefde niet eens te dreigen!
pi_185619548
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:23 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Mwah, iedere president zit er primair voor zichzelf. Types als Clinton en Obama die na hun termijn het schnabbelcircuit induiken. Ik denk dat Trump met iets groots de geschiedenisboeken in wil, maar ik ben ook van mening dat hij het beste voor de Amerikaan wil.

En de verdeeldheid is niet de schuld van Trump. De intolerantie komt in de VS toch grotendeels uit het (extreem)linkse kamp. De types die geindoctrineerd het onderwijs uitkomen. Die types die alleen maar schreeuwen en geweld gebruiken. Die types die niet tegen andere meningen kunnen. Dat is niet de schuld van Trump. Alhoewel ik ee niet in geloof dat mensen hier zullen erkennen gezien de politieke bril die hier wordr gedragen.[..]

Obama had betere cijfers ja. Wellicht omdat conservatieven toch toleranter en emphatischer zijn. En je slaat de plank aardig mis wat de media betreft. Ja, er zijn rechtse (propaganda) kanalen, maar alsjeblieft zeg. De linkse mainstream media hitst mensen op. Kanalen als youtube, twitter en facebook leunen zwaar links en censureren. Het gevaar in de VS komt echt niet van rechts. Het zijn de conservatieven die op straat worden aangevallen. Het zijn de conservatieve meningen die niet mogen worden geuit. Links faciliteert de verdeeldheid.
Hard gelachen. Wel triest dat je het nog meent ook.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 00:53:15 #127
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185619635
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:43 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Obama hoefde die retoriek niet te gebruiken omdat BLM en Antifa al geweld gebruikte. Hij hoefde niet eens te dreigen!
BLM werd pas opgericht in 2013, Antifa is pas weer een dingetje sinds Trump aan de macht is. Trump eiste ook de doodstraf voor 5 onschuldige Afro-Amerikanen, want als ze laat in een park zijn dan verdienen ze dat.

Heb je voorbeelden waar Obama de andere groep als vijand weg zet?
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 00:54:32 #128
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185619650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 00:43 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Obama hoefde die retoriek niet te gebruiken omdat BLM en Antifa al geweld gebruikte. Hij hoefde niet eens te dreigen!
Oh god...jij bent wel een hele trieste smurf, van welke gebande kutuser ben je een kloon? We kennen dit soort verhalen nu zo langzamerhand wel, donder nu maar lekker op met je gelieg
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_185619699
On topic ?

Wat gaat er nu gebeuren met een veto per tweet. B-)
Alvast begrepen, dat een tweet niet telt.

Ondertussen is AOC ook leuk bezig met een hearing van Wilbur Ross.
Eerlijk is eerlijk: ook Cummings deed een duit in het zakje.
pi_185619708
Trump warns EU of ‘severe’ economic pain if no progress on trade talks
quote:
US president Donald Trump warned Brussels that his administration could inflict “pretty severe” economic pain on the EU if it did not engage in trade talks with Washington.

After meeting Leo Varadkar, the Irish prime minister, in Washington on Thursday, Mr Trump lamented that the EU had been “very very tough” to deal with on trade over the years.

“They were unwilling to negotiate with the Obama administration, and they were unwilling before that, to be honest. I’m not just blaming President Obama,” Mr Trump said. “If they don’t talk to us, we’re going to do something that’s going to be pretty severe economically. We’re going to tariff a lot of their products”, he said.

The EU did in fact hold lengthy negotiations with the Obama administration about a comprehensive trade deal, but they were not concluded before Mr Obama left office.

Under Mr Trump, the US and the EU have vowed to launch trade negotiations to reduce tariffs on industrial goods, but the talks are at a stalemate because Washington wants to include agriculture in the negotiations, which Brussels is resisting.

Meanwhile, the US has slapped tariffs on EU steel and aluminium imports, and has threatened to impose more levies on EU automotive imports, actions which have diminished trust in the Trump administration across European capitals.

The trouble in the EU-US trade relationship was reinforced on Thursday when the European Parliament voted against moving ahead with the negotiations with Washington.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:09:57 #131
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185619742
quote:
Ach ja, Trump had May ook nog advies gegeven maar daar heeft ze niets mee gedaan en zie nu!
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:11:08 #132
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185619749
Wat worden linkse mensen toch boos als ze intelligentere mensen tegenkomen. Waar komt die zelfhaat toch vandaan? Waarom zitten jullie zo vast in je bubbel? Is de werkelijkheid echt zo erg? Hoe kan men in hemelsnaam zo werelevreemd zijn?

En ja, als je alleen links gekleurd nieuws consumeert dan zal je inderdaad weinig meekeijgen van al het geweld van links. Zoals dit recentelijk:

https://www.washingtonpos(...)ponse-enraged-right/

Dit is wat werkelijk gebeurt in de VS. En niet die hate crime hoaxes die links de lucht in slingert.


Oh, en ik ben geen kloon. Maar als dit een linkse circlejerk hoort te zijn dan zal ik jullie met rust laten.
pi_185619770
Je vergat in 1 alinea het woord links te gebruiken.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:15:06 #134
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185619772
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:11 schreef Ensiferum het volgende:
Wat worden linkse mensen toch boos als ze intelligentere mensen tegenkomen. Waar komt die zelfhaat toch vandaan? Waarom zitten jullie zo vast in je bubbel? Is de werkelijkheid echt zo erg? Hoe kan men in hemelsnaam zo werelevreemd zijn?

En ja, als je alleen links gekleurd nieuws consumeert dan zal je inderdaad weinig meekeijgen van al het geweld van links. Zoals dit recentelijk:

https://www.washingtonpos(...)ponse-enraged-right/

Dit is wat werkelijk gebeurt in de VS. En niet die hate crime hoaxes die links de lucht in slingert.

Oh, en ik ben geen kloon. Maar als dit een linkse circlejerk hoort te zijn dan zal ik jullie met rust laten.
Je source is linkse media en de vijand van het volk, waar heb je het over? En waar ben ik boos geworden?
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:15:15 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185619773
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:11 schreef Ensiferum het volgende:
Wat worden linkse mensen toch boos als ze intelligentere mensen tegenkomen.
Nou superintelligent mens, ik wacht nog op antwoord hoor. Verder wordt men niet boos omdat je intelligent bent, maar bizar verkeerd geïnformeerd... in "hun" beleving dan he.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:15:25 #136
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_185619775
Donald "I'd like to punch him in the face" Trump zijn adviezen opvolgen :N
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:17:16 #137
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185619789
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:15 schreef Tweek het volgende:
[..]

Je source is linkse media en de vijand van het volk, waar heb je het over? En waar ben ik boos geworden?
Zelfs zij hebben soms gelijk
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:20:34 #138
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185619817
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Zelfs zij hebben soms gelijk
Het is leuk dat je alle andere vragen ontwijkt, het is niet erg om soms toe te geven dat je ongelijk hebt. Maakt je een beter mens.
pi_185619863
Tech Firm in Steele Dossier May Have Been Used by Russian Spies

quote:
Aleksej Gubarev is a Russian technology entrepreneur who runs companies in Europe and the United States that provide cut-rate internet service. But he is best known for his appearance in 2016 in a dossier that purported to detail Russia’s interference in the 2016 presidential election — and the Trump campaign’s complicity.

Mr. Gubarev’s companies, the dossier claimed, used “botnets and porn traffic to transmit viruses, plant bugs, steal data and conduct ‘altering operations’ against the Democratic Party leadership.”

On Thursday, new evidence emerged that indicated that internet service providers owned by Mr. Gubarev appear to have been used to do just that: A report by a former F.B.I. cyberexpert unsealed in a federal court in Miami found evidence that suggests Russian agents used networks operated by Mr. Gubarev to start their hacking operation during the 2016 presidential campaign.

[Read the report here.]

His networks also appear to have been regularly used by cybercriminals and Russian agents to conduct other attacks, such as an assault on Ukraine’s power grid in 2015, the report found.

Yet the report stops short of directly linking Mr. Gubarev or his executives to the hacking, as asserted in the dossier. As Anthony Ferrante, the report’s lead author and a former F.B.I. agent, noted in a deposition: “I have no evidence of them actually sitting behind a keyboard.”

Mr. Gubarev has insisted that neither he nor his businesses knowingly took part in the Russian hacking. He backed up his denials by filing a defamation lawsuit against BuzzFeed, the first news organization to publish the dossier, which became public in January 2017. The report unsealed Thursday was commissioned by BuzzFeed to fend off Mr. Gubarev’s suit, which was dismissed in December when the court found BuzzFeed’s decision to publish protected under the law.

Evan Fray-Witzer, a lawyer for Mr. Gubarev, said that hackers using a client’s servers was hardly unique for a web-hosting company, or any tech company. Mr. Gubarev should not be held responsible for the misuse of his network by others that he neither approved nor knew about, Mr. Fray-Witzer said.

“You could say the same thing about Google’s infrastructure and Amazon’s infrastructure — and no one is accusing them of hacking anyone just because hackers used their infrastructure,” he said.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:29:04 #140
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185619884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:20 schreef Tweek het volgende:
[..]

Het is leuk dat je alle andere vragen ontwijkt, het is niet erg om soms toe te geven dat je ongelijk hebt. Maakt je een beter mens.
Teveel werk voor op de telefoon. Ik hou het liever simpel. Daarbij vraag ik me af in hoeverre het de moeite waard is om zo veel energie te steken in mensen die zich niet bewust zijn van de werkelijkheid. Ik kan de meesten hier aanraden om een paar Tim Pool video's te bekijken.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:45:32 #141
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185620033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:29 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Teveel werk voor op de telefoon. Ik hou het liever simpel. Daarbij vraag ik me af in hoeverre het de moeite waard is om zo veel energie te steken in mensen die zich niet bewust zijn van de werkelijkheid. Ik kan de meesten hier aanraden om een paar Tim Pool video's te bekijken.
Ik heb je een fatsoenlijk antwoord gegeven. Als je niet wil discussiëren vind ik dat natuurlijk best, maar hou dan ook verder je mond. Je voegt op deze manier minder dan niks toe.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:50:32 #142
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185620074
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:29 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Teveel werk voor op de telefoon. Ik hou het liever simpel. Daarbij vraag ik me af in hoeverre het de moeite waard is om zo veel energie te steken in mensen die zich niet bewust zijn van de werkelijkheid. Ik kan de meesten hier aanraden om een paar Tim Pool video's te bekijken.
Typisch, ga maar weer naar je safe space dan sneeuwvlokje. Dan hoef je niet zoveel van je energie in andere mensen te steken. Blijkbaar ben je toch niet zo intelligent als je denkt, voor iemand met een superieur intellect is het niet zo moeilijk om feiten op te lepelen die het argument van iemand anders om zeep helpen.

En wat ik zo snel over Tim Pool kan vinden is het een twee kanten van het verhaal lulletje die gezellig is met alt-right. Dat is geen journalist. Wat is je volgende stap, linkjes posten naar Jordan Peterson omdat zijn lezingen je nieuwe inzichten hebben gegeven?
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:56:57 #143
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185620133
Iets zegt me dat hij aan het quote-minen is voor zijn eigen radicale kanaal.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:59:37 #144
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185620157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Iets zegt me dat hij aan het quote-minen is voor zijn eigen radicale kanaal.
Het zou fijn zijn als een serieuze conservatieve reageerder hier zou rond lopen. Maar het zijn altijd maar God Emperor Trump adepten die nooit zullen toegeven dat hij wat fout doet.
pi_185620159
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:29 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Teveel werk voor op de telefoon. Ik hou het liever simpel. Daarbij vraag ik me af in hoeverre het de moeite waard is om zo veel energie te steken in mensen die zich niet bewust zijn van de werkelijkheid. Ik kan de meesten hier aanraden om een paar Tim Pool video's te bekijken.
Als je het simpel wilt houden raad ik je het fbi rapport aan over de stijging van hate crimes sinds de opkomst van Trump en co. Vrij te downloaden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_185620187
Iemand die blm gewelddadig links noemt is trouwens gewoon niet serieus te nemen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 02:05:41 #147
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185620201
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

Ik heb je een fatsoenlijk antwoord gegeven. Als je niet wil discussiëren vind ik dat natuurlijk best, maar hou dan ook verder je mond. Je voegt op deze manier minder dan niks toe.
Maar wat is het nut als je niet eens doorhebt wat er in de media gebeurt? En wat er op social media gebeurt. Zegt Project Veritas iets?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:50 schreef Tweek het volgende:
[..]

Typisch, ga maar weer naar je safe space dan sneeuwvlokje. Dan hoef je niet zoveel van je energie in andere mensen te steken. Blijkbaar ben je toch niet zo intelligent als je denkt, voor iemand met een superieur intellect is het niet zo moeilijk om feiten op te lepelen die het argument van iemand anders om zeep helpen.

En wat ik zo snel over Tim Pool kan vinden is het een twee kanten van het verhaal lulletje die gezellig is met alt-right. Dat is geen journalist. Wat is je volgende stap, linkjes posten naar Jordan Peterson omdat zijn lezingen je nieuwe inzichten hebben gegeven?
Alt-right, wat een onzin kraam je uit. Nog even en je zegt nazi en racist en de bingokaart is vol.

En wat is er mis met Jordan Peterson? Hij is een intelligente man met accuraat wereldbeeld. In tegenstelling tot vele andere "academici" in zijn veld/sociale studies, kan hij een zeer fatsoenlijk betoog houden.

En als je komedie wil, kan ik Jesse Lee Peterson aanraden :D
  vrijdag 15 maart 2019 @ 02:06:58 #148
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185620210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 02:03 schreef Barbusse het volgende:
Iemand die blm gewelddadig links noemt is trouwens gewoon niet serieus te nemen.
Hoe noem jij dan het oproepen tot geweld tegen agenten?
pi_185620223
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 02:06 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Hoe noem jij dan het oproepen tot geweld tegen agenten?
Black lives matter is een organisatie die niet oproept tot geweld tegen agenten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 02:10:02 #150
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185620231
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 02:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]

Maar wat is het nut als je niet eens doorhebt wat er in de media gebeurt? En wat er op social media gebeurt. Zegt Project Veritas iets?[..]

Alt-right, wat een onzin kraam je uit. Nog even en je zegt nazi en racist en de bingokaart is vol.

En wat is er mis met Jordan Peterson? Hij is een intelligente man met accuraat wereldbeeld. In tegenstelling tot vele andere "academici" in zijn veld/sociale studies, kan hij een zeer fatsoenlijk betoog houden.

En als je komedie wil, kan ik Jesse Lee Peterson aanraden :D
Project Veritas serieus nemen? Nog even en je komt aan met Jacob Whol. Jordan Peterson is een intelligente man die overtuigend een verhaal kan brengen, maar dat geeft hem nog geen gelijk.

Voor iemand die claimt alle kanten te lezen zit je wel steeds aan de kant van alt-right figuren. Kom maar op met de linkjes van Ben Shapiro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')