Ja howw ff hè. Het is nog geen avond. Kan nog veel veranderen hèquote:
Er zijn wel betere dingen om over te janken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat jij geen UI hebt is ook om te janken
Noem er eens één?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Er zijn wel betere dingen om over te janken.
Ik zei gister toch dat je niet vroeg naar bed gingquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja howw ff hè. Het is nog geen avond. Kan nog veel veranderen hè
Het klimaat is in DTS over het algemeen primaquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Voornamelijk die over het klimaat
Kut TT'squote:
Ow ja Pinkie ik moet je gelijk geven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zei gister toch dat je niet vroeg naar bed ging
Misschien. Hoeveel betaalt het?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
kan iemand even voor me invallen op stage
In DTS is vaak een tropisch heet vochtig klimaatquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het klimaat is in DTS over het algemeen prima
wat je maar wil, als je maar nu komt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Misschien. Hoeveel betaalt het?
Zodat jij even gaat fappen op de wc zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zodat jij even gaat fappen op de wc zeker?
Ja hoor......wat moet ik doen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik moet geld zien, son.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat je maar wil, als je maar nu komt.
zeg eens smijmbaal?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoor......wat moet ik doen?
Ik zeg ook niet dat het niet mocht toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow ja Pinkie ik moet je gelijk geven.Maar ik werd een beetje gepusht door onze mede DTScollega's dat ik haags in moest halen.
Ik?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef Already_in_use het volgende:
Nou moet je er zolang over nadenken?
Haagsie haagsie Aiu post meer dan jij, Aiu post meer dan jij!quote:
Alweer? Ik kan dat niet aan hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haagsie haagsie Aiu post meer dan jij, Aiu post meer dan jij!
Doet ze ff hè.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haagsie haagsie Aiu post meer dan jij, Aiu post meer dan jij!
SCHAKEN?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kaas van gegeten
Nee ik ga liever voor neuken. Daar ben ik iets beter in.quote:
Ben je geneukt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik ga liever voor neuken. Daar ben ik iets beter in.
Kom je met mij slapen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik ga liever voor neuken. Daar ben ik iets beter in.
Nee vandaag helaas nog niet. Dus als je je verveelt...quote:
@wadslak wejooooquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee vandaag helaas nog niet. Dus als je je verveelt...
Wacht ff, is dat een kloon van @wadslak ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Opzich zou ik daar best wel zin in hebben nu.
Oke, dan moet je er wachten. Er is een wachtlijst.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Opzich zou ik daar best wel zin in hebben nu.
Wie?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oelewapper. Hij doet het weer he
Nog een kan olie nodig?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wacht ff, is dat een kloon van @:wadslak ?
En hoelang is die wachttijd precies?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:20 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Oke, dan moet je er wachten. Er is een wachtlijst.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn we weer een team moemieeeee?
Nee dat niet. Haha. 1x was leuk. Moet wel leuk blijven hè.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Driepink het volgende:
aiu gaat weer voor #1 vandaag volgens mij..
Dat is bespreekbaar. ¤quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En hoelang is die wachttijd precies?
Anders moet ik even gaan bijpakken nu.
Even mijn spaarvarken omgooien. Moment ben zo terug.quote:
Schrik me kapotquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker onweersbuitje nu......
Out of my mindquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:27 schreef moemoe het volgende:
TALKIN’ IN MY SLEEP AT NIGHT, MAKIN’ MYSELF CRAZYYY
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
I keep pushin forwards, but he keeps pullin' me backwardsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |