Ja howw ff hè. Het is nog geen avond. Kan nog veel veranderen hèquote:
Er zijn wel betere dingen om over te janken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat jij geen UI hebt is ook om te janken
Noem er eens één?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Er zijn wel betere dingen om over te janken.
Ik zei gister toch dat je niet vroeg naar bed gingquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja howw ff hè. Het is nog geen avond. Kan nog veel veranderen hè
Het klimaat is in DTS over het algemeen primaquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Voornamelijk die over het klimaat
Kut TT'squote:
Ow ja Pinkie ik moet je gelijk geven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zei gister toch dat je niet vroeg naar bed ging
Misschien. Hoeveel betaalt het?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
kan iemand even voor me invallen op stage
In DTS is vaak een tropisch heet vochtig klimaatquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het klimaat is in DTS over het algemeen prima
wat je maar wil, als je maar nu komt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Misschien. Hoeveel betaalt het?
Zodat jij even gaat fappen op de wc zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zodat jij even gaat fappen op de wc zeker?
Ja hoor......wat moet ik doen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik moet geld zien, son.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat je maar wil, als je maar nu komt.
zeg eens smijmbaal?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoor......wat moet ik doen?
Ik zeg ook niet dat het niet mocht toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow ja Pinkie ik moet je gelijk geven.Maar ik werd een beetje gepusht door onze mede DTScollega's dat ik haags in moest halen.
Ik?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef Already_in_use het volgende:
Nou moet je er zolang over nadenken?
Haagsie haagsie Aiu post meer dan jij, Aiu post meer dan jij!quote:
Alweer? Ik kan dat niet aan hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haagsie haagsie Aiu post meer dan jij, Aiu post meer dan jij!
Doet ze ff hè.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haagsie haagsie Aiu post meer dan jij, Aiu post meer dan jij!
SCHAKEN?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kaas van gegeten
Nee ik ga liever voor neuken. Daar ben ik iets beter in.quote:
Ben je geneukt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik ga liever voor neuken. Daar ben ik iets beter in.
Kom je met mij slapen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik ga liever voor neuken. Daar ben ik iets beter in.
Nee vandaag helaas nog niet. Dus als je je verveelt...quote:
@wadslak wejooooquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee vandaag helaas nog niet. Dus als je je verveelt...
Wacht ff, is dat een kloon van @wadslak ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Opzich zou ik daar best wel zin in hebben nu.
Oke, dan moet je er wachten. Er is een wachtlijst.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Opzich zou ik daar best wel zin in hebben nu.
Wie?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oelewapper. Hij doet het weer he
Nog een kan olie nodig?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wacht ff, is dat een kloon van @:wadslak ?
En hoelang is die wachttijd precies?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:20 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Oke, dan moet je er wachten. Er is een wachtlijst.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn we weer een team moemieeeee?
Nee dat niet. Haha. 1x was leuk. Moet wel leuk blijven hè.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Driepink het volgende:
aiu gaat weer voor #1 vandaag volgens mij..
Dat is bespreekbaar. ¤quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En hoelang is die wachttijd precies?
Anders moet ik even gaan bijpakken nu.
Even mijn spaarvarken omgooien. Moment ben zo terug.quote:
Schrik me kapotquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker onweersbuitje nu......
Out of my mindquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:27 schreef moemoe het volgende:
TALKIN’ IN MY SLEEP AT NIGHT, MAKIN’ MYSELF CRAZYYY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
I keep pushin forwards, but he keeps pullin' me backwardsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |