stroom of stoom?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Probleem daarbij is het niet genoeg stroom oplevert vergeleken met wat wij verbruiken.
Dat is nu niet nodig hier met al die woei.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, dan kun je nog proberen om voor een windmolen te gaan staan en heel hard te blazen
Mooi.quote:
Tja, ben ook slaperig de laatste tijd. Als je ritme eenmaal foetsie is, moet je daar bovenop zien te komen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mooi.
Hier ook. Behalve dat het echt hondenweer is. En ik nog steeds moe ben.
Daar heb je wel gelijk in hoor. Maar je ziet hetzelfde met windturbines en zonnepanelen. Het helpt wel maar is niet genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker, maar dat is ook niet nodig toch?
Gewoon ergens beginnen, dan krijgt de techniek ook de ruimte zich te ontwikkelen. Al kunnen we er de eerste 5 jaar alleen de pannenkoekenboot voor de kust van licht mee voorzien
Ik denk dat ik vanavond maar echt optijd naar bed ga. Maarja dat zei ik gisteren ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:47 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Tja, ben ook slaperig de laatste tijd. Als je ritme eenmaal foetsie is, moet je daar bovenop zien te komen.
Het gaat je een keer lukkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond maar echt optijd naar bed ga. Maarja dat zei ik gisteren ook.
Gas en stoom = stroomquote:
quote:
Kriebelen mag ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]moet ik je in slaap komen zingen vanavond?
Lees anders de reacties van een paar hier. Gegarandeerd slaap.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond maar echt optijd naar bed ga. Maarja dat zei ik gisteren ook.
Voornamelijk die over het klimaatquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Lees anders de reacties van een paar hier. Gegarandeerd slaap.
Ps waarom heb je geen UI?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Lees anders de reacties van een paar hier. Gegarandeerd slaap.
Haha, had ik het toch goedquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Voornamelijk die over het klimaat
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:56 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
slechte adem. En tranen in de ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |