Nedeerland is op dit moment in de hele eu het een na slechtse land als het gaat om duurzaam klimaatbeleid..quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:28 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Heel krom allemaal, er klopt gewoon niks van.
via via is zeker Thierry Baudet, die heeft altijd van die mooie verhaaltjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
I[..]
Ik hoorde anders via via dat China juist weer allemaal kolencentrales gaat bouwen?
China is ook niet heilig, vooral in het buitenland bouwen ze die zoooiquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
I[..]
Ik hoorde anders via via dat China juist weer allemaal kolencentrales gaat bouwen?
Dat heeft natuurlijk ook wel een beetje te maken met dat Nederland zo dichtbevolkt isquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nedeerland is op dit moment in de hele eu het een na slechtse land als het gaat om duurzaam klimaatbeleid..
Wij zijn idd heel krom bezig
Ik snap er ook helemaal niks van. Dat wij het slechtste land zijn qua duurzaamheid, waar gaat dit heen en hoe zien ze het in de toekomst dan voor zich..?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nedeerland is op dit moment in de hele eu het een na slechtse land als het gaat om duurzaam klimaatbeleid..
En dat landen als finland of zweden heel veel energie opwerkken met waterenergiequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk ook wel een beetje te maken met dat Nederland zo dichtbevolkt is
Dit vind ik heel knap, aangezien het beeld van europa dat ik heb is dat alleen de Scandinavische landen daadwerkelijk groen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar het heengaat is dat ik in de toekomst wss niet meer terug in zeeland kan gaan wonen ghehequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:32 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van. Dat wij het slechtste land zijn qua duurzaamheid, waar gaat dit heen en hoe zien ze het in de toekomst dan voor zich..?
Qua innovatie inderdaad zeker! Maarja als we windmolens niet willen omdat het zogenaamd 'landschapsvervuiling'isquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dat landen als finland of zweden heel veel energie opwerkken met waterenergie
Maar alsnog is het echt zo dom dat wij als kenniseconomie zo weinig nog doem op duurzaamheid. Hadden we allang koploper in moetrn zijn
Alleen luxemburg doet het slechterquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit vind ik heel knap, aangezien het beeld van europa dat ik heb is dat alleen de Scandinavische landen daadwerkelijk groen zijn.
En het blijft raar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen luxemburg doet het slechter
Ik heb er het volste vertrouwen in dat dat jullie gaat lukken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee groen, wij zijn het klimaatprobleem op aan het lossen
Dank jequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb er het volste vertrouwen in dat dat jullie gaat lukken.
Probleem daarbij is het niet genoeg stroom oplevert vergeleken met wat wij verbruiken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:36 schreef noodgang het volgende:
Ook apart dat Nederland nog zo weinig doet qua waterenergie, volgens zijn er wel al technieken om dmv stroming enzo bij de kust best fatsoenlijk energie op te wekken
Als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag.quote:
Dat geloof ik zeker, maar dat is ook niet nodig toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Probleem daarbij is het niet genoeg stroom oplevert vergeleken met wat wij verbruiken.
Heb je een fiets met dynamo??quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |