Okay bedankt voor deze nuttige info.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik niet, ik zeg alleen dat ik er was voordat iemand die opmerking maakt
Die wasten de ramen zwart?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:51 schreef skysherrif het volgende:
Zag een keer zo'n aflevering van rambam over malafide glazenwassers, best interessant.
Nee maar glazenwassers hebben gewoon eigen wijken, als je als nieuw bedrijf naar een wijk wil beginnen moet je die of eerst met heel veel geld overkopen en dan winst afstaan, of je wordt gewoon letterlijk in elkaar geslagen door knokploegen va ndie gasten. Het is gewoon letterlijk mafiaquote:
Beetje moeten betalen voor geen resultaatquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat op de planning dus gewoon doen, kunt ze moeilijk met onbetaald verlof naar huis sturen
Doe er mee wat je wiltquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay bedankt voor deze nuttige info.
Bedanktquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist genoteerd in mijn dagboek
Dooreten tot je een bowlingbal bentquote:
Kan je iig nooit met het verkeerde been uit bed stappen.quote:
Meer geld uitgeven dusquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:19 schreef skysherrif het volgende:
Dat enorm dure klimaatplan is dus nog niet eens genoeg om de klimaatdoelen te behalen
Op zich prima om het proberen te halen, maar geen man overboord als het niet precies lukt toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)niet-halen~b5bcfaad/
Het kabinet is ook echt achterlijk ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)niet-halen~b5bcfaad/
Maar we hebben wel invloed op onszelf, een stuk minder op de Chinezen en Russenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het kabinet is ook echt achterlijk ook.
Laat Rusland, China, Amerika en India eens iets aan het milieu doen.
Wij met 17 miljoen mensen kunnen toch niet net zo'n groot verschil maken als 3 miljard Chinezen?
Dat klopt, maar ze denken allemaal dat Nederland wel even het verschil maakt..quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar we hebben wel invloed op onszelf, een stuk minder op de Chinezen en Russen
Dat niet, dus dan maar het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze denken allemaal dat Nederland wel even het verschil maakt..
China doet tering veel op dit moment om klimaatverandering tegen te gaanquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wij met 17 miljoen mensen kunnen toch niet net zo'n groot verschil maken als 3 miljard Chinezen?
Heel krom allemaal, er klopt gewoon niks van.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde anders via via dat China juist weer allemaal kolencentrales gaat bouwen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
China doet tering veel op dit moment om klimaatverandering tegen te gaan
Verder heeft het wrinig zin om je te vergelijken met trump en putin. In 2020 hopelijl weer democraat aancde macht en doen zij ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |