Dat is correct en tevens waar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan zo'n knuppel als slak hebben.
Je zet trquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens waar.
Ja dat deed ik per ongeluk. Staat er toch ook bijquote:
inb4 niet alleen wanneer je slaaptekort hebtquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik heb slaap tekort![]()
Ik maak domme fouten nu.
Die 2 uur hakt er in, vanavond gewoon weer een goeie nacht maken. Meestal ben je 2 dagen later nog moeier.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik heb slaap tekort![]()
Ik maak domme fouten nu.
quote:
Handig toch? Hoef je niet meer af te spoelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zijn hier glazenwassers in de straat aan het werk terwijl het echt zeikt van de regen.......
Ooo vertel me meer hierover.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
inb4 niet alleen wanneer je slaaptekort hebt
Ja dat hakt erin ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die 2 uur hakt er in, vanavond gewoon weer een goeie nacht maken. Meestal ben je 2 dagen later nog moeier.
Staat op de planning dus gewoon doen, kunt ze moeilijk met onbetaald verlof naar huis sturenquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zijn hier glazenwassers in de straat aan het werk terwijl het echt zeikt van de regen.......
Ik niet, ik zeg alleen dat ik er was voordat iemand die opmerking maaktquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ooo vertel me meer hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |