Stuur je dan wel de ingezoomde versie zodat het nog een beetje wat lijktquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik stuur dan ook de dickpics door die ik van jou gekregen heb
Volgens mij zei je (eer)gisteren dat je juist die woorden hoorden in een lege ruimte tijdens een nachtmerriequote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur je dan wel de ingezoomde versie zodat het nog een beetje wat lijkt
Ja precies en toen dacht jij dat zijn vast de woorden die Sky wil horen om 0900 sochtendsquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij zei je (eer)gisteren dat je juist die woorden hoorden in een lege ruimte tijdens een nachtmerrie.
Misschien een wat grove manier van wakker maken.
Kusje erop?
Ja, niet iedereen kan zo'n knuppel als slak hebben.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja precies en toen dacht jij dat zijn vast de woorden die Sky wil horen om 0900 sochtends
![]()
![]()
Ok ok, ik zal wat lievere dingen influisteren voortaan om je uit je slaap te krijgenquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:35 schreef skysherrif het volgende: [..] Neenee, ik droom nog. Ben nog niet wakker. Niet.
Ok ok, ik zal wat lievere dingen influisteren voortaan om je uit je slaap te krijgenquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op woensdag 13 maart 2019 09:35 schreef skysherrif het volgende: [..] Neenee, ik droom nog. Ben nog niet wakker. Niet.
Zeker.Marco Borsatoquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:43 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nu al een perfect liedje in mijn hoofd van een Nederlandstalige zanger wat kan dienen als wakker-maak-dinges.
Zin om TT weer aan te passenquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:43 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nu al een perfect liedje in mijn hoofd van een Nederlandstalige zanger wat kan dienen als wakker-maak-dinges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |