Ja howw ff hè. Het is nog geen avond. Kan nog veel veranderen hèquote:
Er zijn wel betere dingen om over te janken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat jij geen UI hebt is ook om te janken
Noem er eens één?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Er zijn wel betere dingen om over te janken.
Ik zei gister toch dat je niet vroeg naar bed gingquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja howw ff hè. Het is nog geen avond. Kan nog veel veranderen hè
Het klimaat is in DTS over het algemeen primaquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Voornamelijk die over het klimaat
Kut TT'squote:
Ow ja Pinkie ik moet je gelijk geven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zei gister toch dat je niet vroeg naar bed ging
Misschien. Hoeveel betaalt het?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
kan iemand even voor me invallen op stage
In DTS is vaak een tropisch heet vochtig klimaatquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het klimaat is in DTS over het algemeen prima
wat je maar wil, als je maar nu komt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Misschien. Hoeveel betaalt het?
Zodat jij even gaat fappen op de wc zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zodat jij even gaat fappen op de wc zeker?
Ja hoor......wat moet ik doen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik moet geld zien, son.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat je maar wil, als je maar nu komt.
zeg eens smijmbaal?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoor......wat moet ik doen?
Ik zeg ook niet dat het niet mocht toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow ja Pinkie ik moet je gelijk geven.Maar ik werd een beetje gepusht door onze mede DTScollega's dat ik haags in moest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |