abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 13:43:15 #1
408813 crew  trein2000
pi_185561865

En alle overige Britse politiek.



Op 23 juni 2016 is er een raadgevend referendum gehouden over het lidmaatschap van de Europese Unie. De regering heeft aangegeven de uitslag te gaan uitvoeren.
De uitkomst van dit referendum was:
Opkomst 72,2%
Voor uittreding uit de EU 51,9%
Voor blijven in de EU 48,1%

Opvallend in deze uitslag is dat Engeland en Wales in meerderheid voor de Brexit stemden. Maar dat Londen, Schotland en Noord Ierland voor Remain kozen.



De volgende stap in dit uittredingsproces is om Artikel 50 (de uittreding) officieel in gang te zetten. Dit heeft Theresa May op 28 maart 2017 gedaan, door een brief naar Donald Tusk te sturen. Deze brief werd op 29 maart 2017 door hem ontvangen.
De Brexit datum staat dan ook vast op 29 maart 2019.

In de tussenliggende 2 jaar heeft men de tijd om een terugtredingsakkoord (de zogenaamde Withdrawal Agreement - of WA) te onderhandelen. Pas na deze overeenkomst kan het VK de onderhandelingen starten over de toekomstige relatie met de EU (the Future Relationship).

Deze Withdrawal Agreement is een overeenkomst tussen het VK en de EU over hoe de uittreding er uit komt te zien. Key issues zijn o.a.:

• Rechten van EU burgers in het VK en visa versa.
• De kwestie Ierland/Noord Ierland, hoe om te gaan met die grens (de zogenaamde backstop).
• De financiële eindafrekening van aangegane verplichtingen van het VK.

Op 14 november 2018 bereikten de Britse en EU onderhandelaars een akkoord.
Hier is dat akkoord te lezen:
https://ec.europa.eu/comm(...)-14-november-2018_en


Door de rode lijnen van zowel het VK als de EU, was er weinig speelruimte in de onderhandelingen. Dit plaatje is door Michel Barnier (hoofd onderhandelaar EU zijde) gebruikt om duidelijk te maken wat de opties zijn.


Hoewel het terugtredingsakkoord door zowel de Britten als de EU samen tot stand gekomen is, heeft het Britse Lagerhuis dit akkoord in januari 2019 weggestemd:
432 stemmen tegen, 202 stemmen voor en 16 onthoudingen

Het grootste struikelblok is de zgn Backstop voor Noord Ierland.
Het Lagerhuis heeft Theresa May terug naar de EU gestuurd om dit uit de overeenkomst te halen.
De EU staat op het standpunt dat de WA echter niet meer heropend kan worden.
En dit is de impasse waarin we zijn beland.
Zonder goedkeuring op de WA zal Groot Brittannië op 29 maart uit de EU vallen zonder overgang en zonder regeling:
De No Deal Brexit.
Dit heeft grote implicaties voor burgers, bedrijven, goederenstromen voor zowel het VK als de EU.

Slides van de EU die de WA uitleggen:
https://ec.europa.eu/comm(...)eement_explained.pdf

Agenda:
On March 12, May is expected to try once more to get her deal approved, though much will rest on whether she can secure extra assurances from Brussels about the thorny issue of Northern Ireland's border.

If that vote fails, May will ask parliament a day later whether it wants to leave the European Union without any kind of exit deal - a potentially disruptive divorce with damaging consequences for the world's fifth largest economy.

If parliament rejects that outcome as well, lawmakers will then decide on March 14 if they want to try to delay Brexit, potentially opening the door to a wholesale renegotiation with the EU - or even a second referendum at home.

If the process does go to a third ballot, when Speaker John Bercow bellows "Division!" and bells ring across parliament and beyond to alert lawmakers to the vote, Britain could be 15 minutes from taking its first step towards reversing Brexit.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185561889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef westwoodblvd het volgende:
DUP laat weten tegen te zullen stemmen. Zelfs met alle Tories erbij, waar haalt May dan nog een meerderheid vandaan? Waarom zou Labour haar nu uit de brand gaan helpen?
Als het een spannende stemming zou zijn geworden, waren er denk ik nog best wel wat Labour-leden geweest die tegen de lijn van Corbyn in waren gegaan.

Maar nu toch al op voorhand duidelijk is dat May de stemming gaat verliezen, is er weinig reden om hun politiek kapitaal te verspelen met een stem voor de deal
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 13:45:12 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185561929
Nou ja, het is nog niet dood maar het hangt wel aan de beademing, ja.

Maar goed, als de MP's zo graag een no-deal situatie willen dan kunnen ze dat krijgen, ik denk niet dat de kiezers ze dat in dank gaan afnemen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 13:45:42 #4
236264 crew  capricia
pi_185561940
Ze zijn nu live Cox aan de tand aan het voelen:
https://www.parliamentliv(...)72-b8e7-d89603fdf018
Definitely not CIA
pi_185561957
Cox nu genuanceerder maar ik kan niet helpen te denken dat dit te weinig en te laat is.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 13:46:53 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185561959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Als het een spannende stemming zou zijn geworden, waren er denk ik nog best wel wat Labour-leden geweest die tegen de lijn van Corbyn in waren gegaan.

Maar nu toch al op voorhand duidelijk is dat May de stemming gaat verliezen, is er weinig reden om hun politiek kapitaal te verspelen met een stem voor de deal
Tja, als no-deal zo slecht uitpakt als algemeen verwacht dan is er voor de nee stemmers weinig politiek kapitaal meer in de nabije toekomst, reken maar dat er afgerekend gaat worden bij de volgende verkiezingen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_185561964
Te grappig dit.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_185561985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:45 schreef Tijger_m het volgende:
Nou ja, het is nog niet dood maar het hangt wel aan de beademing, ja.

Maar goed, als de MP's zo graag een no-deal situatie willen dan kunnen ze dat krijgen, ik denk niet dat de kiezers ze dat in dank gaan afnemen
Ik zag laatst een filmpje van ondernemer die bloemen exporteert naar europa , vol trotst heeft hij leave gestemd en pas maanden na de verkiezingen is hij gaan opzoeken wat leave nu eigenlijk betekend en dan vooral voor zijn bedrijf.......

De britten hebben het zelf gewild.
speak only if it improves the silence.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 13:48:04 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185561989
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Te grappig dit.
Als het een Monty Python sketch was, ja. Helaas is dat het niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 13:48:41 #10
408813 crew  trein2000
pi_185561999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:46 schreef westwoodblvd het volgende:
Cox nu genuanceerder maar ik kan niet helpen te denken dat dit te weinig en te laat is.
Je kunt van niks niet iets maken. Simpel, dat document is niks en wordt niks.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 13:49:50 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]

Ik zag laatst een filmpje van ondernemer die bloemen exporteert naar europa , vol trotst heeft hij leave gestemd en pas maanden na de verkiezingen is hij gaan opzoeken wat leave nu eigenlijk betekend en dan vooral voor zijn bedrijf.......

De britten hebben het zelf gewild.
Absoluut. Ik heb familie die voor Leave gestemd hebben en ik kan je verzekeren dat geen van de Leave stemmers die ik ken ook maar enig idee hadden waar men nu eigenlijk over stemde en wat de gevolgen zouden zijn, als je de volkomen logische gevolgen op een rijtje zette was het antwoord altijd "They wont let that happen!".
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_185562105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Absoluut. Ik heb familie die voor Leave gestemd hebben en ik kan je verzekeren dat geen van de Leave stemmers die ik ken ook maar enig idee hadden waar men nu eigenlijk over stemde en wat de gevolgen zouden zijn, als je de volkomen logische gevolgen op een rijtje zette was het antwoord altijd "They wont let that happen!".
Een ongeinformeerde of onjuist geïnformeerde keuze is geen daadwerkelijke keuze. Niemand die Leave stemde wist waar hij daadwerkelijk voor koos omdat dat niet gedefinieerd was. "Ze hebben het zelf gewild" vind ik dan ook altijd wat kort door de bocht.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 13:55:35 #13
408813 crew  trein2000
pi_185562149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]

Een ongeinformeerde of onjuist geïnformeerde keuze is geen daadwerkelijke keuze. Niemand die Leave stemde wist waar hij daadwerkelijk voor koos omdat dat niet gedefinieerd was. "Ze hebben het zelf gewild" vind ik dan ook altijd wat kort door de bocht.
Wat ik meer een argument vind in dat kader is dat er anders gezeik blijft uit london. Het is niet alsof het gros spijt heeft.
laat ze maar gaan, over een paar jaar komen ze met hangende pootjes terug.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 13:56:27 #14
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]

Een ongeinformeerde of onjuist geïnformeerde keuze is geen daadwerkelijke keuze. Niemand die Leave stemde wist waar hij daadwerkelijk voor koos omdat dat niet gedefinieerd was. "Ze hebben het zelf gewild" vind ik dan ook altijd wat kort door de bocht.
Ja en nee. Men was in staat om zich correct te informeren en heeft dat nagelaten, ofwel bewust ofwel onbewust. En uiteindelijk is het wel zo dat in een democratie je als burger de verplichting hebt om jezelf te informeren, als je ervoor kiest dat niet te doen en dan stemt dan ben je nog steeds verantwoordelijk voor die keuze.

"Wir haben es nicht gewusst" is geen verdediging meer die stand houd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 13:59:55 #15
408813 crew  trein2000
pi_185562226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Ja en nee. Men was in staat om zich correct te informeren en heeft dat nagelaten, ofwel bewust ofwel onbewust. En uiteindelijk is het wel zo dat in een democratie je als burger de verplichting hebt om jezelf te informeren, als je ervoor kiest dat niet te doen en dan stemt dan ben je nog steeds verantwoordelijk voor die keuze.

"Wir haben es nicht gewusst" is geen verdediging meer die stand houd.
Het was geen bindend referendum, dus mijns inziens kun je dit als politicus prima betrekken bij de weging van dit referendum.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185562237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]

Een ongeinformeerde of onjuist geïnformeerde keuze is geen daadwerkelijke keuze. Niemand die Leave stemde wist waar hij daadwerkelijk voor koos omdat dat niet gedefinieerd was. "Ze hebben het zelf gewild" vind ik dan ook altijd wat kort door de bocht.
In Groot-Brittannië hebben ze ook internet. Sterker nog: ze lezen allemaal Engels dus hebben een hele kleine drempel om zich wel goed te informeren.

Daarbij werd een hoop van wat er nu aan de hand is zelfs door Britse politici gewoon voorspeld. Bijvoorbeeld door May.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:00:28 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562238
Overigens, volgens een freedom of information verzoek hebben slechts 100 Britse MP's de documentatie opgevraagd bij het ministerie waarin de gevolgen van no-deal worden beschreven.

100 van de 650. Dat zegt wel wat, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:03:17 #18
236264 crew  capricia
pi_185562293
Het geeft gewoon aan dat dit soort ingewikkelde, verstrekkende beslissingen, wellicht niet per simpel referendum beslecht moeten worden.
Een referendum is het juiste instrument hiervoor niet.
Definitely not CIA
pi_185562306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, volgens een freedom of information verzoek hebben slechts 100 Britse MP's de documentatie opgevraagd bij het ministerie waarin de gevolgen van no-deal worden beschreven.

100 van de 650. Dat zegt wel wat, denk ik.
Dat zegt denk ik vooral dat een hoop er niet over peinzen om no deal te laten gebeuren.

Mochten nu alle 3 de stemmingen niet lukken, dan blijven ze net zo lang stemmingen houden deze 2 weken tot ze wel voor de deal/uitstel/een nieuw referendum zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:05:03 #20
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562328
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:03 schreef capricia het volgende:
Het geeft gewoon aan dat dit soort ingewikkelde, verstrekkende beslissingen, wellicht niet per simpel referendum beslecht moeten worden.
Een referendum is het juiste instrument hiervoor niet.
Het referendum was natuurlijk raadgevend en de meerderheid was flinterdun. Dus sowieso is het politiek erg vreemd om dat referendum zo bepalend te laten zijn en dan ook nog eens allerlei zaken er aan te hangen als zijnde "Dat is waar de mensen voor gestemd hebben"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:06:14 #21
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:04 schreef Hanca het volgende:
[..]

Dat zegt denk ik vooral dat een hoop er niet over peinzen om no deal te laten gebeuren.

Mochten nu alle 3 de stemmingen niet lukken, dan blijven ze net zo lang stemmingen houden deze 2 weken tot ze wel voor de deal/uitstel/een nieuw referendum zijn.
Ik ben bang dat je nu heel erg positief bent over de kwaliteit van britse MP's.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 14:06:53 #22
408813 crew  trein2000
pi_185562366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, volgens een freedom of information verzoek hebben slechts 100 Britse MP's de documentatie opgevraagd bij het ministerie waarin de gevolgen van no-deal worden beschreven.

100 van de 650. Dat zegt wel wat, denk ik.
Weet ik niet hoor, je kunt ook afgaan op het oordeel van een collega natuurlijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185562374
quote:
ERG legal team advises member to reject deal tonight

Finally, the ERG's legal team known as the "Star Chamber" say they will call on MPs to vote down the deal.

Sir Bill Cash says: “In the light of our own legal analysis and others we do not recommend accepting the government’s motion today.”
bbclaurak twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 14:06:06 ERG says no - 'In the light of our own legal analsyis and others we do not recommend accepting the Government's motion today' - Dodds up now in Commons, seems v unlikely they will come on board now reageer retweet
ERG tegen
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 14:08:13 #24
408813 crew  trein2000
pi_185562394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:07 schreef L3gend het volgende:
[..]

ERG tegen
As expected, deal dood en begraven nu.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185562402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:07 schreef L3gend het volgende:
[..]

ERG tegen
bron?
Tnx
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 14:08:55 #26
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_185562416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:52 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]

Een ongeinformeerde of onjuist geïnformeerde keuze is geen daadwerkelijke keuze. Niemand die Leave stemde wist waar hij daadwerkelijk voor koos omdat dat niet gedefinieerd was. "Ze hebben het zelf gewild" vind ik dan ook altijd wat kort door de bocht.
Al vele decennia worden mensen in dit land voorgelogen door Eurofiele politici over de EU. Wat zegt dat dan wel niet over Nederland. :D
pi_185562423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]

As expected, deal dood en begraven nu.
Nee. Deal wellicht niet haalbaar vanavond. Maar nog niet dood.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:11:26 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]

Al vele decennia worden mensen in dit land voorgelogen door Eurofiele politici over de EU. Wat zegt dat dan wel niet over Nederland. :D
Grappig, het zijn de EU "critici" als Wilders en Baudet die constant liegen maar bij jou is zwart weer eens wit.

Kost dat nou veel moeite om in die haat bubbel van jou te leven?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 14:12:46 #30
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_185562493
Het enige wat ik van Cox nu hoor is:

ALS de EU niet goed haar best doet en niet in goed vertrouwen handelt bij de onderhandelingen, DAN kunnen we er nu makkelijker onderuit.

Maar dat is de vraag helemaal niet: Als de EU en het VK er echt serieus niet uitkomen ondanks dat iedereen zijn best doet kan het VK er dan nog steeds onderuit?

[ Bericht 1% gewijzigd door DustPuppy op 12-03-2019 14:18:25 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 14:16:23 #31
408813 crew  trein2000
pi_185562583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:12 schreef DustPuppy het volgende:
Het enige wat ik van Cox nu hoor is:

ALS de EU niet goed haar best doet en niet in goed vertrouwen handelt bij de onderhandelingen, DAN kunnen we er nu makkelijker onderuit.

Maar dat is de vraag helemaal niet. Als de EU en het VK er echt serieus niet uitkomen ondanks dat iedereen zijn best doet kan de VK nog steeds er onderuit.
Antwoord is nee, en daarmee heb je de kern van het probleem te pakken
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:16:44 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:12 schreef DustPuppy het volgende:
Het enige wat ik van Cox nu hoor is:

ALS de EU niet goed haar best doet en niet in goed vertrouwen handelt bij de onderhandelingen, DAN kunnen we er nu makkelijker onderuit.

Maar dat is de vraag helemaal niet. Als de EU en het VK er echt serieus niet uitkomen ondanks dat iedereen zijn best doet kan de VK nog steeds er onderuit.
Het is een argument van het nivo "hoeveel engelen passen er op de kop van een naald" natuurliijk, het VK zou dan "bad faith" moeten kunnen aantonen voor het ECJ, dat gaat nooit lukken omdat de EU er geen enkel belang bij heeft om dat te doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 14:17:40 #33
408813 crew  trein2000
pi_185562618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Het is een argument van het nivo "hoeveel engelen passen er op de kop van een naald" natuurliijk, het VK zou dan "bad faith" moeten kunnen aantonen voor het ECJ bij het arbitration panel, dat gaat nooit lukken omdat de EU er geen enkel belang bij heeft om dat te doen.
Verder eens
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:20:49 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Verder eens
Arbitrage panel eerst, dan de ECJ als die er niet uitkomen zoals ik het begreep
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_185562756
https://www.nu.nl/brexit/(...)sch-adviseur-vk.html

Maar ja, er is toch al zo'n 1.000.000.000.000 Euro verdwenen naar de EU

https://nos.nl/artikel/22(...)nie-door-brexit.html
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:24:49 #36
236264 crew  capricia
pi_185562781
Wat is dat gedoe over 12 maanden waar Cox steeds over spreekt?
Definitely not CIA
  dinsdag 12 maart 2019 @ 14:25:14 #37
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_185562794
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef capricia het volgende:
Wat is dat gedoe over 12 maanden waar Cox steeds over spreekt?
Die streefdatum van eind 2020.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 14:27:06 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185562825
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:23 schreef devlinmr het volgende:
https://www.nu.nl/brexit/(...)sch-adviseur-vk.html

Maar ja, er is toch al zo'n 1.000.000.000.000 Euro verdwenen naar de EU

https://nos.nl/artikel/22(...)nie-door-brexit.html
Tja, dat is ook logisch, als jouw business is om financieele diensten te verlenen aan EU bedrijven dan zal je het geld daarvoor in de EU moeten hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_185563045
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:24 schreef capricia het volgende:
Wat is dat gedoe over 12 maanden waar Cox steeds over spreekt?
Via Financial Times:

In response to a question for clarity from Tory MP Iain Duncan Smith, Mr Cox said that the contents of Mrs May's revised declaration reduce the risk that the UK would be held involuntarily and in bad faith into an arrangement with the EU. The EU has a new obligation to find alternative to the backstop within 12 months, he said, and if they do not intensify efforts to find a solution then they will be in breach of good faith.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2019 14:39:30 ]
  dinsdag 12 maart 2019 @ 14:42:22 #40
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185563109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:23 schreef devlinmr het volgende:
https://www.nu.nl/brexit/(...)sch-adviseur-vk.html

Maar ja, er is toch al zo'n 1.000.000.000.000 Euro verdwenen naar de EU

https://nos.nl/artikel/22(...)nie-door-brexit.html
Dus als ik iets wil bestellen uit de VK kan ik dat beter vanavond na de stemming doen :+
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 14:43:27 #41
408813 crew  trein2000
pi_185563129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Via Financial Times:

In response to a question for clarity from Tory MP Iain Duncan Smith, Mr Cox said that the contents of Mrs May's revised declaration reduce the risk that the UK would be held involuntarily and in bad faith into an arrangement with the EU. The EU has a new obligation to find alternative to the backstop within 12 months, he said, and if they do not intensify efforts to find a solution then they will be in breach of good faith.
Ja en de sanctie op die 12 maanden norm is het nog harder moeten werken... Niet een opschorting oid.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185563131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:42 schreef gniffie het volgende:
[..]

Dus als ik iets wil bestellen uit de VK kan ik dat beter vanavond na de stemming doen :+
Ik zou nog even wachten tot het duidelijk is of er een no deal komt. Vermoed dat de pond dan nog wat sneller gaat dalen en je hebt dan nog tot 29 maart
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_185563187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]

Ik zou nog even wachten tot het duidelijk is of er een no deal komt. Vermoed dat de pond dan nog wat sneller gaat dalen en je hebt dan nog tot 29 maart
Ik denk dat er tegen no deal gaat worden gestemd en dan gaat de pond waarschijnlijk wel iets omhoog, al heb ik geen idee wat er nu al verrekend zit in de pond (er is al eerder tegen no deal gestemd, dat dat nu weer gaat gebeuren en met nog veel meer stemmen dan toen is bijna 100% zeker).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185563207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Ja en de sanctie op die 12 maanden norm is het nog harder moeten werken... Niet een opschorting oid.
Het komt op mij ook nogal loos over, als er een werkbaar technologisch alternatief was voor de backstop was de UK daar ook al wel mee gekomen, maar dat zijn vooralsnog losse flodders gebleken. Lijkt me sterk dat er dan in 12 maanden een alternatief op tafel getoverd kan worden door de EU
pi_185563250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef Hanca het volgende:
[..]

Ik denk dat er tegen no deal gaat worden gestemd en dan gaat de pond waarschijnlijk wel iets omhoog, al heb ik geen idee wat er nu al verrekend zit in de pond (er is al eerder tegen no deal gestemd, dat dat nu weer gaat gebeuren en met nog veel meer stemmen dan toen is bijna 100% zeker).
Oh er gaat zeker tegen no deal gestemd worden, alleen betekend dat niks als er geen alternatief is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_185563380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]

Oh er gaat zeker tegen no deal gestemd worden, alleen betekend dat niks als er geen alternatief is
Jawel: det heeft als betekenis dat al die 'tegen no deal' stemmers alles op alles gaan zetten om no deal te voorkomen. Dat spreken ze dan uit. Hoe groter de meerderheid tegen no deal is, hoe kleiner de kans is dat er no deal uit komt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185563459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef Hanca het volgende:
[..]

Jawel: det heeft als betekenis dat al die 'tegen no deal' stemmers alles op alles gaan zetten om no deal te voorkomen. Dat spreken ze dan uit. Hoe groter de meerderheid tegen no deal is, hoe kleiner de kans is dat er no deal uit komt.
En het alternatief is??????
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_185563565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]

En het alternatief is??????
Alsnog in deze 2 weken voor deze deal stemmen, brexit uitstellen met 2 jaar, een nieuw referendum, brexit intrekken. Alleen die laatste zie ik als minder waarschijnlijk dan no deal. Maar de andere 3 alle 3 als veel en veel waarschijnlijker, de kans op no deal is echt niet zo groot.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 15:05:04 #49
408813 crew  trein2000
pi_185563605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:03 schreef Hanca het volgende:
[..]

Alsnog in deze 2 weken voor deze deal stemmen, brexit uitstellen met 2 jaar, een nieuw referendum, brexit intrekken. Alleen die laatste zie ik als minder waarschijnlijk dan no deal. Maar de andere 3 alle 3 als veel en veel waarschijnlijker, de kans op no deal is echt niet zo groot.
Waarom zou de EU akkoord gaan met uitstel, wat hebben de britten te bieden?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 12 maart 2019 @ 15:05:24 #50
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_185563609
Er zijn weliswaar alternatieven, de vraag is of men het eens wordt over één alternatief (en de concrete invulling daarvan). Als dat voor 29-3 niet gebeurt is de default: no deal
pi_185563637
May nu

May is haar stem verloren zo te horen :o
pi_185563669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Waarom zou de EU akkoord gaan met uitstel, wat hebben de britten te bieden?
De vraag is meer of de EU belang heeft bij geen uitstel, zeker met de verkiezingen in aantocht.
speak only if it improves the silence.
pi_185563674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:06 schreef L3gend het volgende:
May nu

May is haar stem verloren zo te horen
Ze is vast emotioneel :'(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 15:09:40 #54
408813 crew  trein2000
pi_185563705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]

De vraag is meer of de EU belang heeft bij geen uitstel, zeker met de verkiezingen in aantocht.
De EU heeft daar zeker belang bij, namelijk een einde aan de onzekerheid. Nog twee jaar doormodderen en op 12 maart 2021 op hetzelfde punt staan als nu is schadelijker dan nu maar door de zeer zure appel heen bijten.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185563750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]

De EU heeft daar zeker belang bij, namelijk een einde aan de onzekerheid. Nog twee jaar doormodderen en op 12 maart 2021 op hetzelfde punt staan als nu is schadelijker dan nu maar door de zeer zure appel heen bijten.
De E.U heeft een veel groter belang bij geen harde brexit. Zeker vanwege de parlementsverkiezingen.
speak only if it improves the silence.
pi_185563759
May heeft echt moeite om te spreken

DUP officieel tegen
bbclaurak twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 15:09:26 DUP now officially not backing it - 'sufficient progress has not been achieved at this time' reageer retweet
pi_185563783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Waarom zou de EU akkoord gaan met uitstel, wat hebben de britten te bieden?
Ik had het over 2 jaar uitstel. Dat wil de EU ook graag.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185563803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]

De E.U heeft een veel groter belang bij geen harde brexit. Zeker vanwege de parlementsverkiezingen.
Die volg ik niet helemaal. Als de UK uitstel krijgt worden de verkiezingen juist veel lastiger en is in dat licht een harde Brexit te preferen boven een uitstel die de UK in het EP houdt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_185563838
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]

Die volg ik niet helemaal. Als de UK uitstel krijgt worden de verkiezingen juist veel lastiger en is in dat licht een harde Brexit te preferen boven een uitstel die de UK in het EP houdt
Europartijen worden door de "burger" afgerekend op beslissingen die door de comissie en de lidstaten zijn genomen.

Als er een harde brexit komt dan zullen de tradionele europartijen dat heel erg hard gaan voelen.
speak only if it improves the silence.
pi_185563860
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]

Europarlementsleden worden door de "burger" afgerekend op beslissingen die door de comissie en de lidstaten zijn genomen.

Als er een harde brexit komt dan zullen de tradionele europartijen dat heel erg hard gaan voelen.
Vast, maar hoe om te gaan met UK EP leden als de UK de EU verlaat binnen de 5 jaar termijn van het te kiezen parlement
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 15:18:55 #61
408813 crew  trein2000
pi_185563877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]

De E.U heeft een veel groter belang bij geen harde brexit. Zeker vanwege de parlementsverkiezingen.
Volgens mij zijn die verkiezingen juist reden om geen uitstel te willen?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185563977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Volgens mij zijn die verkiezingen juist reden om geen uitstel te willen?
Precies, en bovendien kan uitstel door Brexiteers uitgelegd worden als een teken van zwakte van de EU. Het zou tonen dat ze EU zelf geen Cliff-Edge aan zou durven, en dat terwijl de EU veel beter is voorbereid. Dat is bepaald niet bevorderlijk voor de onderhandelingspositie.
pi_185563979
Als je May zo ziet kan je eigenlijk maar één conclusie hebben: ze wordt vanavond weggestemd en dan verlaat ze het strijdtoneel via de achterdeur.
pi_185564010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]

Vast, maar hoe om te gaan met UK EP leden als de UK de EU verlaat binnen de 5 jaar termijn van het te kiezen parlement
Zeer goede vraag waar ik geen antwoord op heb, mij lijkt dat de may techniek in ieder geval tot de verkiezingen de beste optie is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Volgens mij zijn die verkiezingen juist reden om geen uitstel te willen?
Jij beseft je dat de twee mannen die het belangerijkste zijn in het brexit dossier allebei indirect lid zijn van de evp?? Beide zijn daar heel actief voor en partijgetrouw. Dat gaat een bloedbad worden.
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 15:25:48 #65
408813 crew  trein2000
pi_185564027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef TjjWester het volgende:
Jij beseft je dat de twee mannen die het belangerijkste zijn in het brexit dossier allebei indirect lid zijn van de evp?? Beide zijn daar heel actief voor en partijgetrouw.
Volgens mij is aan EU-kant heel goed het besef aanwezig dat dit spel zich niet leent voor partijpolitiek gekonkel
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185564075
Hebben jullie Der Untergang gezien? Die scène dat Eva Braun nog één laatste feestje wil voordat de Russen voor de bunker staan? Terwijl de artillerie granaten neerdalen op de balzaal? Dat is een beetje het sfeertje dat er nu in de Commons hangt. Ontluisterend eigenlijk.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 15:29:25 #67
408813 crew  trein2000
pi_185564106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:27 schreef westwoodblvd het volgende:
Hebben jullie Der Untergang gezien? Die scène dat Eva Braun nog één laatste feestje wil voordat de Russen voor de bunker staan? Terwijl de artillerie granaten neerdalen op de balzaal? Dat is een beetje het sfeertje dat er nu in de Commons hangt. Ontluisterend eigenlijk.
Nee niet gezien, maar ik kan mezelf er wel een voorstelling bij maken. Wat een gekte.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185564115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:13 schreef Hanca het volgende:
[..]

Ik had het over 2 jaar uitstel. Dat wil de EU ook graag.
Zou ook het verstandigste zijn, gezien de omvang van deze clusterfuck.
pi_185564125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Nee niet gezien, maar ik kan mezelf er wel een voorstelling bij maken. Wat een gekte.
Die film is beslist een aanrader, maar dat ter zijde.
pi_185564184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Volgens mij is aan EU-kant heel goed het besef aanwezig dat dit spel zich niet leent voor partijpolitiek gekonkel
Ik durf hier waar iedereen bij is de weddenschap aan te gaan met jouw dat het vk, op hun verzoek, een voorstel tot uitstel krijgt zonder dat daar concrete toezeggingen tegenover staan.

Juncker heeft immers al de onderhandelingen geopend.
speak only if it improves the silence.
pi_185564280
Er is zo'n gebrek aan realisme in de UK politiek. Heel veel spookbeelden met betrekking tot de EU. Dat de kwaadaardige EU de UK nooit zal laten vertrekken uit de EU. In plaats van een realistisch beeld dat er geen oplossing is voor de back-stop. Het is echt te zielig om aan te horen.
pi_185564299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]

Ik durf hier waar iedereen bij is de weddenschap aan te gaan met jouw dat het vk, op hun verzoek, een voorstel tot uitstel krijgt zonder dat daar concrete toezeggingen tegenover staan.

Juncker heeft immers al de onderhandelingen geopend.
Volgens mij zei hij dat er geen 3e ronde komt.
pi_185564314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef zoost het volgende:
Er is zo'n gebrek aan realisme in de UK politiek. Heel veel spookbeelden met betrekking tot de EU. Dat de kwaadaardige EU de UK nooit zal laten vertrekken uit de EU. In plaats van een realistisch beeld dat er geen oplossing is voor de back-stop. Het is echt te zielig om aan te horen.
Dit inzicht leidt er toe wat je in de tweede zin omschrijft. Dus wat dat betreft hebben ze gelijk.
speak only if it improves the silence.
pi_185564329
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:37 schreef zoost het volgende:
[..]

Volgens mij zei hij dat er geen 3e ronde komt.
Geen derde ronde voor een deal, uitstel heeft de EU al meermaals aangeboden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185564586
Ze gaat het weer niet redden, volgens commentatoren op radio1, 8 uur NLse tijd stemming.
I´m back.
pi_185564816
Volgens de laatste telling hebben nu 14 MP's publiekelijk te kennen gegeven dat ze nu wel voor de deal gaan stemmen. Nog 102 te gaan voordat May er is. :')
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 16:11:58 #77
236264 crew  capricia
pi_185565069
lewis_goodall twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 15:59:53 Everything now depends on the margin of defeat. This is a guess, but think different outcomes most easily flow from each.Defeated by 1-50: third meaningful vote.Defeated by 51-100: electionDefeated by 100+: new PM, lengthy extension, possible chaos. reageer retweet
Definitely not CIA
  dinsdag 12 maart 2019 @ 16:14:32 #78
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_185565121
DUP laat May vallen, waarom laat May de DUP niet vallen en gaat ze niet voor een grens in de Ierse zee met een datum voor het Ierse herenigingsreferendum vastgelegd?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 12 maart 2019 @ 16:17:00 #79
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_185565165
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:14 schreef nixxx het volgende:
DUP laat May vallen, waarom laat May de DUP niet vallen en gaat ze niet voor een grens in de Ierse zee met een datum voor het Ierse herenigingsreferendum vastgelegd?
Omdat ze dan geen meerderheid in het parlement heeft en daarmee deze regering z'n mandaat verliest.
pi_185565196
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:11 schreef capricia het volgende:
lewis_goodall twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 15:59:53 Everything now depends on the margin of defeat. This is a guess, but think different outcomes most easily flow from each.Defeated by 1-50: third meaningful vote.Defeated by 51-100: electionDefeated by 100+: new PM, lengthy extension, possible chaos. reageer retweet
Nieuwe verkiezingen is ook een nieuwe PM daar May heeft beloofd niet meer aan nieuwe verkiezen mee te doen, toch?
pi_185565210
Jacob Rees Mogg is in ieder geval nog steeds tegen de deal omdat hij niet gelooft dat de dreiging van helemaal geen Brexit reëel is.
pi_185565256
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:14 schreef nixxx het volgende:
DUP laat May vallen, waarom laat May de DUP niet vallen en gaat ze niet voor een grens in de Ierse zee met een datum voor het Ierse herenigingsreferendum vastgelegd?
Denk niet dat daar een meerderheid voor te vinden is bij de Britten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 12 maart 2019 @ 16:23:43 #83
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_185565314
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]

Omdat ze dan geen meerderheid in het parlement heeft en daarmee deze regering z'n mandaat verliest.
Echt steun heeft ze niet van DUP, je kunt zeggen dat ze dat mandaat al niet echt heeft. Misschien beter een minderheidsregering?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 12 maart 2019 @ 16:32:00 #84
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185565492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Jacob Rees Mogg is in ieder geval nog steeds tegen de deal omdat hij niet gelooft dat de dreiging van helemaal geen Brexit reëel is.
Dit wekt een andere indruk hoor:
lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:08:54 NOW Jacob Rees Mogg tells Sky News he is not decided yet how he will vote. "Unusually I haven’t yet made a decision ... the only reason for voting for the deal is the fear that if the deal is voted down, that then we might not leave the EU. " 1/ reageer retweet
lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:10:17 Rees Mogg: "That would be the one thing that would change people’s minds, but I don’t think that is the case." He says ERG members have to decide if the risk of the UK remaining in the EU could be real or a "phantom" one. 2/ reageer retweet
pi_185565565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]

Europartijen worden door de "burger" afgerekend op beslissingen die door de comissie en de lidstaten zijn genomen.

Als er een harde brexit komt dan zullen de tradionele europartijen dat heel erg hard gaan voelen.
Er is veel wat de EU beter kan doen. Maar als ze hun poot stijf zouden houden in dit geval en voor de no deal gaan zou ik ze dat niet aanrekenen. In dit geval heeft de EU er het beste van gemaakt stuur maar aan op een no deal die Britten laten het daar echt niet op uitkomen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_185565831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:32 schreef beantherio het volgende:
[..]

Dit wekt een andere indruk hoor:
lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:08:54 NOW Jacob Rees Mogg tells Sky News he is not decided yet how he will vote. "Unusually I haven’t yet made a decision ... the only reason for voting for the deal is the fear that if the deal is voted down, that then we might not leave the EU. " 1/ reageer retweet
lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:10:17 Rees Mogg: "That would be the one thing that would change people’s minds, but I don’t think that is the case." He says ERG members have to decide if the risk of the UK remaining in the EU could be real or a "phantom" one. 2/ reageer retweet
Dit is misschien nog niet voor vanavond, maar wel indekken in geval van een derde stemming: "ik zei toch dat ik voor zou stemmen om 'geen brexit' te voorkomen". Die is dus vast aan het draaien.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185565917
De Schotten zijn weer een mooi toneelstukje aan het opvoeren. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door devlinmr op 12-03-2019 16:56:29 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_185565982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:32 schreef beantherio het volgende:
[..]

Dit wekt een andere indruk hoor:
lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:08:54 NOW Jacob Rees Mogg tells Sky News he is not decided yet how he will vote. "Unusually I haven’t yet made a decision ... the only reason for voting for the deal is the fear that if the deal is voted down, that then we might not leave the EU. " 1/ reageer retweet
lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:10:17 Rees Mogg: "That would be the one thing that would change people’s minds, but I don’t think that is the case." He says ERG members have to decide if the risk of the UK remaining in the EU could be real or a "phantom" one. 2/ reageer retweet
Kwam nog een derde tweet achteraan:

lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:10:39 Rees Mogg: "My current view is that it is a phantom and it is safe to vote against her deal tonight" reageer retweet
pi_185566247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:14 schreef nixxx het volgende:
DUP laat May vallen, waarom laat May de DUP niet vallen en gaat ze niet voor een grens in de Ierse zee met een datum voor het Ierse herenigingsreferendum vastgelegd?
Is hetzelfde als Limburg aan de Duitsers geven omdat Wilders daar vandaan komt
pi_185566308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef riazop het volgende:
[..]

Is hetzelfde als Limburg aan de Duitsers geven omdat Wilders daar vandaan komt
klinkt goed als Wilders dan ook meegaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_185566398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]

Europartijen worden door de "burger" afgerekend op beslissingen die door de comissie en de lidstaten zijn genomen.

Als er een harde brexit komt dan zullen de tradionele europartijen dat heel erg hard gaan voelen.
Want het is zo veel makkelijker om de kiezer te verkopen dat je je in allerlei bochten gaat wringen (en daarbij de fundamenten die je bestaan mogelijk maakt op het spel gaat zetten) om een niet-lidstaat uit de brand te helpen?
pi_185566618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef vipergts het volgende:
[..]

Er is veel wat de EU beter kan doen. Maar als ze hun poot stijf zouden houden in dit geval en voor de no deal gaan zou ik ze dat niet aanrekenen. In dit geval heeft de EU er het beste van gemaakt stuur maar aan op een no deal die Britten laten het daar echt niet op uitkomen.
Vertel dat maar aan de mensen die dankzij de brexit hun baan verliezen om het bedrijf veel naar de uk exporteert.
speak only if it improves the silence.
pi_185566668
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]

Want het is zo veel makkelijker om de kiezer te verkopen dat je je in allerlei bochten gaat wringen (en daarbij de fundamenten die je bestaan mogelijk maakt op het spel gaat zetten) om een niet-lidstaat uit de brand te helpen?
Nee het is veel gemakkelijker om uit te leggen dat EU een harde brexit heeft voorkomen en daarmee verlies van werkgelegenheid binnen de unie.
speak only if it improves the silence.
pi_185566735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]

Vertel dat maar aan de mensen die dankzij de brexit hun baan verliezen om het bedrijf veel naar de uk exporteert.
Ben ik er dan 1 van. die Britten laten het daar echt niet op aankomen. Nu water bij de wijn doen omdat de Britten niet regelen is echt het domste wat je kunt doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:22:30 #95
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_185566791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Kwam nog een derde tweet achteraan:

lisaocarroll twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 16:10:39 Rees Mogg: "My current view is that it is a phantom and it is safe to vote against her deal tonight" reageer retweet
Oftewel, we wachten wel op de volgende stemming waarin alles ons wel meer naar de zin is. Stemming heeft dus geen enkele zin nu want een groot deel ziet het toch als een niet serieuze stemming. Wanneer die 'echte' stemming dan wel komt blijft een raadsel voor nu.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 17:24:44 #96
236264 crew  capricia
pi_185566839
Ik vind het wel vreemd dat ze kennelijk net zo vaak over dat akkoord gaan stemmen tot het er door komt.
Maar het volk mag niets meer zeggen.
Definitely not CIA
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:26:19 #97
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_185566885
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:24 schreef capricia het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ze kennelijk net zo vaak over dat akkoord gaan stemmen tot het er door komt.
Maar het volk mag niets meer zeggen.
Het parlement stemt twee-drie-vier keer over dezelfde deal net zolang tot er het gewenste resultaat is, maar een tweede referendum is raar omdat er al over gestemd is 2,5 jaar geleden :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:26:20 #98
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185566886

Je weet gewoon dat dit de wereld geschiedenis in gaat. :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:26:40 #99
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185566896
Niet gezien, nee. Aan het kijken. _O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185566908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:22 schreef zalkc het volgende:
[..]

Oftewel, we wachten wel op de volgende stemming waarin alles ons wel meer naar de zin is. Stemming heeft dus geen enkele zin nu want een groot deel ziet het toch als een niet serieuze stemming. Wanneer die 'echte' stemming dan wel komt blijft een raadsel voor nu.
Ik heb al eerder aangegeven dat 2 weken van te voren eigenlijk nog te vroeg is. Met 2 weken te gaan kan iets nooit een definitieve stemming zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 17:28:23 #101
236264 crew  capricia
pi_185566937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:26 schreef zalkc het volgende:
[..]

Het parlement stemt twee-drie-vier keer over dezelfde deal net zolang tot er het gewenste resultaat is, maar een tweede referendum is raar omdat er al over gestemd is 2,5 jaar geleden :)
Ja. Dit.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 17:40:27 #102
408813 crew  trein2000
pi_185567164
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:28 schreef capricia het volgende:
[..]

Ja. Dit.
Ja. Heel apart.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185567375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:26 schreef zalkc het volgende:
[..]

Het parlement stemt twee-drie-vier keer over dezelfde deal net zolang tot er het gewenste resultaat is, maar een tweede referendum is raar omdat er al over gestemd is 2,5 jaar geleden :)
Ja maar Brexit means Brexit !!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 17:51:02 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185567404
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef Hanca het volgende:
[..]

Ik heb al eerder aangegeven dat 2 weken van te voren eigenlijk nog te vroeg is. Met 2 weken te gaan kan iets nooit een definitieve stemming zijn.
ze moeten straks niet klagen dat ze wetten niet op tijd voor de datum geregeld krijgen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:53:28 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185567471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:26 schreef zalkc het volgende:
[..]

Het parlement stemt twee-drie-vier keer over dezelfde deal net zolang tot er het gewenste resultaat is, maar een tweede referendum is raar omdat er al over gestemd is 2,5 jaar geleden :)
Hoho, het is niet exact dezelfde deal, er zit nu een inlegvel bij. :{w
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_185567480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]

ze moeten straks niet klagen dat ze wetten niet op tijd voor de datum geregeld krijgen.
Ik neem aan dat die al klaar liggen op de ministeries. De politici zijn dan misschien wel incompetent, maar de ambtelijke top niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 maart 2019 @ 18:04:15 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_185567689
C4Dispatches twitterde op maandag 11-03-2019 om 15:10:15 “The amount I receive is not for public disclosure.”Dispatches reveals that Brexiteer and Tory MP Jacob Rees-Mogg may have earned at least £7 million since the 2016 EU referendum, from an investment firm he partly owns - which has seen its profits increase since the vote. https://t.co/8djpjAtAhc reageer retweet
IamDantasia twitterde op maandag 11-03-2019 om 21:58:55 @mundyrob @C4Dispatches Try looking at it this way...successful trust fund heir in position to influence government policy secretly capitalises on that influence so as to generate ill-gained returns via a range of derivative instruments through which to bet against the pound! There yer fuckin’ scoop. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 18:05:10 #108
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185567713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:53 schreef Hanca het volgende:
[..]

Ik neem aan dat die al klaar liggen op de ministeries. De politici zijn dan misschien wel incompetent, maar de ambtelijke top niet.
Mwah, dat valt goed tegen in het VK tegenwoordig, de ministeries zijn kaalgeslagen door bezuinigingen en gepolitiseerd, veel hogere civil servants zijn weg gegaan en verdienen nu veel meer als adviseurs en consultants.

Zelfs als de wetten klaarliggen, ze moeten allemaal per stuk behandeld worden en in stemming gebracht worden
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_185567724
Nog 98 switches nodig in 2 uur tijd.
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:07:44 #111
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185567772

29 maart is de euro waarschijnlijk meer waard dan de sterling.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:15:21 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_185567921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:07 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
29 maart is de euro waarschijnlijk meer waard dan de sterling.
Dat hang er zeer vanaf wat ze gaan doen denk ik. Bij uitstel zal de sterling flink stijgen in de hoop op helemaal geen brexit (of een hele zachte).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:21:30 #113
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185568024
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]

Dat hang er zeer vanaf wat ze gaan doen denk ik. Bij uitstel zal de sterling flink stijgen in de hoop op helemaal geen brexit (of een hele zachte).
Ik denk (en hoop) dat het een no-deal brexit wordt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 18:24:12 #114
408813 crew  trein2000
pi_185568073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:21 schreef _--_ het volgende:
[..]

Ik denk (en hoop) dat het een no-deal brexit wordt.
Waarom?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:25:25 #115
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185568099
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:26:00 #116
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185568116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Waarom?
Zucht naar sensatie. :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185568120
quote:
Post-Brexit immigration plans will leave us short of key workers, says ex-minister
NICHOLAS CECIL Deputy Political Editor
1 day ago

Former minister George Eustice today launched a stinging attack on the Government’s post-Brexit immigration plans, warning that they risk leaving worker shortages in key parts of the economy.

Conservative MP Mr Eustice, who quit recently as farming minister, argued that the Home Office should focus more on ensuring Britain has enough workers prepared to do hard graft in “so-called low-skilled” jobs, rather than its policy of seeking to attract the “brightest and the best”.
https://www.standard.co.u(...)nister-a4088391.html

Hmm. Waar hebben we dit eerder gelezen?
pi_185568145
Staat de vote nog steeds voor vandaag gepland??
speak only if it improves the silence.
pi_185568167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:21 schreef _--_ het volgende:
[..]

Ik denk (en hoop) dat het een no-deal brexit wordt.
Zodat de wereldeconomie meteen in een recessie duikt?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:28:40 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185568171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:27 schreef TjjWester het volgende:
Staat de vote nog steeds voor vandaag gepland??
Ja. Tijdstip weet ik niet precies: 20.00 uur of 21.00 uur.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:29:49 #121
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185568186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]

Zodat de wereldeconomie meteen in een recessie duikt?
Die kant gaat de wereldeconomie al op. En eerlijk is eerlijk: dat heeft weinig met Brexit te maken.

Het maakt de timing van Brexit trouwens nog wel dubbel zo onhandig.
pi_185568208
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:28 schreef beantherio het volgende:
[..]

Ja. Tijdstip weet ik niet precies: 20.00 uur of 21.00 uur.
Ik las ergens dat de leden meer tijd nodig hadden om het inlegvelletje te lezen.....
speak only if it improves the silence.
pi_185568221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:29 schreef beantherio het volgende:
[..]

Die kant gaat de wereldeconomie al op. En eerlijk is eerlijk: dat heeft weinig met Brexit te maken.

Het maakt de timing van Brexit trouwens nog wel dubbel zo onhandig.
Dat weet ik, maar vermoed wel dat dit de recessie zwaarder gaat maken.
pi_185568705
Als de stemming doorgaat is die dan nog ergens te volgen?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:59:33 #125
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185568755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:56 schreef vipergts het volgende:
Als de stemming doorgaat is die dan nog ergens te volgen?
Die stream van Guardian hierboven, gok ik (#110).
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 18:59:52 #126
236264 crew  capricia
pi_185568766
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:56 schreef vipergts het volgende:
Als de stemming doorgaat is die dan nog ergens te volgen?
Channel 4. BBC.
En online op het UK parliament. And wsl ook de Guardian.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 12-03-2019 19:16:05 ]
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 19:16:17 #127
236264 crew  capricia
pi_185569100
MichelBarnier twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 19:08:29 Listening to debate in @HouseofCommons : there seems to be a dangerous illusion that the UK can benefit from a transition in the absence of the WA.Let me be clear: the only legal basis for a transition is the WA. No withdrawal agreement means no transition. reageer retweet
Definitely not CIA
pi_185569197
#teamnodeal :)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:21:16 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_185569210
Volgende deel van deze soap :P
Stemming zal wel weer uitlopen op een zelfde resultaat. +- 200 voor, Rest tegen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_185569242
SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 19:15:19 EU chief Brexit negotiator Michel Barnier says Britain will not get a transition period after Brexit unless the House of Commons ratifies divorce package reageer retweet
Chaos will prevail.
I´m back.
pi_185569286
Dit zal uiteindelijk wel blijken als start van de volgende financiële crisis.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:31:04 #132
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185569451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:24 schreef byah het volgende:
Dit zal uiteindelijk wel blijken als start van de volgende financiële crisis.
Precies wat Trump en Rutte willen. Crisis als kans. Kansen voor nog meer afbraak, miljarden bailouts voor bankiers en big brother taferelen. Was altijd al het plan. "Hoera een economische crisis" riep Gerrit Zalm eens.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185569480
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]

Precies wat Trump en Rutte willen. Crisis als kans. Kansen voor nog meer afbraak, miljarden bailouts voor bankiers en big brother taferelen. Was altijd al het plan.
Klopt ja, Brexit is stiekem een complot van Rutte

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2019 19:32:59 ]
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 19:33:09 #134
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185569497
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:16 schreef capricia het volgende:
MichelBarnier twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 19:08:29 Listening to debate in @:HouseofCommons : there seems to be a dangerous illusion that the UK can benefit from a transition in the absence of the WA.Let me be clear: the only legal basis for a transition is the WA. No withdrawal agreement means no transition. reageer retweet
Heerlijk "Let me be clear" :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:33:22 #135
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_185569504
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]

Precies wat Trump en Rutte willen. Crisis als kans. Kansen voor nog meer afbraak, miljarden bailouts voor bankiers en big brother taferelen. Was altijd al het plan. "Hoera een economische crisis" riep Gerrit Zalm eens.
Vind het heel knap van ze dat ze ook 17 miljoen britten hebben laten stemmen voor leave...
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 19:33:51 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_185569519
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]

Precies wat Trump en Rutte willen. Crisis als kans. Kansen voor nog meer afbraak, miljarden bailouts voor bankiers en big brother taferelen. Was altijd al het plan. "Hoera een economische crisis" riep Gerrit Zalm eens.
Praat toch niet zo raar, man, Trump is een halfwit en Rutte wil helemaal geen Brexit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_185569584
Deze man. _O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 19:36:18 #138
408813 crew  trein2000
pi_185569594
De vraag is of het verschil meer dan 50 gaat zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185569783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:56 schreef vipergts het volgende:
Als de stemming doorgaat is die dan nog ergens te volgen?
De VRT is live gegaan nu:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rlement-vooruitblik/

De NOS vanaf 19u55. Zometeen dus.
https://nos.nl
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 19:44:24 #140
236264 crew  capricia
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:45:20 #141
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_185569866
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]

De VRT is live gegaan nu:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rlement-vooruitblik/

De NOS vanaf 19u55. Zometeen dus.
https://nos.nl
BBC World News idem.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_185569916
Ik heb CNN opgezet nu :P Reclame daarnet nog. Maar zijn ook live met commentaar.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:47:57 #143
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185569948
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:32 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Klopt ja, Brexit is stiekem een complot van Rutte
Zeg ik dat? Nee. Gewoon dat net als Lehmann Brothers er types zijn die daar dankbaar gebruik van maken.

Laat maar verder.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185570041
Wie is deze verstandige man??
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:53:42 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570108
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:16 schreef capricia het volgende:
MichelBarnier twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 19:08:29 Listening to debate in @:HouseofCommons : there seems to be a dangerous illusion that the UK can benefit from a transition in the absence of the WA.Let me be clear: the only legal basis for a transition is the WA. No withdrawal agreement means no transition. reageer retweet
Nog steeds unicorns in zicht bij de Britten in hun Great British Empire -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:53:53 #146
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185570112
7 minuten voor de vote maar waar zijn de MP's?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 19:55:47 #147
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185570184
Wat gaat er gebeuren volgens de kenners hier?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:57:04 #148
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185570228
ik wacht op: ORDUHHHHHH
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185570253
Verlies van ongeveer 100

David Davis schijnt dadelijk voor de deal te gaan stemmen

christopherhope twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 19:52:23 BREAKING David Davis MP WILL back Theresa May's deal tonight. This is a major win for the Prime Minister.But it won't be enough. Senior Government figure says they expect the deal to be voted down by a majority of nearly 150. reageer retweet
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:58:07 #150
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185570274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef L3gend het volgende:
Verlies van ongeveer 100

David Davis schijnt voor de deal te stemmen
SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 19:03:30 Sky News analysis suggests Prime Minister Theresa May will lose tonight’s vote on her EU Withdrawal Agreement by more than 100 votes reageer retweet
"3 MINUTES REMAINING"
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 19:58:19 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185570280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef _--_ het volgende:
ik wacht op: ORDUHHHHHH
Delivered
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:58:57 #152
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185570296
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]

Delivered
:D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:00:25 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570340
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Wat gaat er gebeuren volgens de kenners hier?
Deal wordt weggestemd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 20:00:47 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_185570352
DIvision *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:00:52 #155
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185570355
HET BEGINT
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 20:00:58 #156
408813 crew  trein2000
pi_185570358
Division! Clear the lobbies!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185570370
Wat een koeienstal is het toch, meeste hebben niet eens een plaatsje om te zitten.
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:02:00 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_185570391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een koeienstal is het toch, meeste hebben niet eens een plaatsje om te zitten.
in feite zijn we ook nog steeds holbewoners, alleen hebben we een pak aangetrokken. Maar ons brein is fysiek nog steeds hetzelfde.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_185570416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef _--_ het volgende:
ik wacht op: ORDUHHHHHH
Geef die vent gewoon een microfoon
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:04:07 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570457
Wachten....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185570465
"The shoutfest has been successfully concluded". :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:04:59 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_185570490
Kijk al die dikke penzen dan in (te) strakke pakken, die beslissen over het lot van miljoenen britten. :') Volgens mij voelt niemand in deze zaal ook daadwerkelijk de gevolgen van welke keus dan ook.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_185570505
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een koeienstal is het toch, meeste hebben niet eens een plaatsje om te zitten.
zou met opzet zo krap zijn ontworpen om het debat te stimuleren
https://www.nporadio1.nl/(...)-en-lia-van-bekhoven
pi_185570510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Felagund het volgende:
"The shoutfest has been successfully concluded". :D
_O-
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:05:44 #165
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_185570513
Nog een paar minuutjes illusie voor May
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:06:02 #166
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185570527
vee stroomt terug.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:07:22 #167
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185570568
So the nays have it.
pi_185570571
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Szura het volgende:
Nog een paar minuutjes illusie voor May
Alles onder de 100 stemmen verlies zal ze blij mee zijn op dit punt
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:08:29 #169
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185570602
3 voor uitslag.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:09:08 #170
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185570617
LOCK THE DOORS
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 20:09:19 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185570626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:07 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Alles onder de 100 stemmen verlies zal ze blij mee zijn op dit punt
wat al erg genoeg is op zich. Met zo'n nederlaag tevreden zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:10:22 #172
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185570654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]

wat al erg genoeg is op zich. Met zo'n nederlaag tevreden zijn
"It's a step in the right direction. We can now go back to the EU negotiation table with stronger support."
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:10:30 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]

wat al erg genoeg is op zich. Met zo'n nederlaag tevreden zijn
Dit is zo ongelofelijk beroerd aangepakt. Vanaf het begin :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:10:46 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:10 schreef Zelva het volgende:
[..]

"It's a step in the right direction. We can now go back to the EU negotiation table with stronger support."
|:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:11:11 #175
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_185570671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]

wat al erg genoeg is op zich. Met zo'n nederlaag tevreden zijn
Als ik haar was zou ik na m’n aftreden nooit meer gaan werken :'). Deze hondenbaan telt voor 20 jaar.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_185570682
HannahB4LiviMP twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 20:08:00 I can safely say the no lobby is absolutely rammed.... the PM is about to face another huge defeat. #Brexit #BrexitShambles https://t.co/tRywgG4y1e reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 20:12:04 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185570692
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:10 schreef Zelva het volgende:
[..]

"It's a step in the right direction. We can now go back to the EU negotiation table with stronger support."
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:12:12 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570696
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:11 schreef zoost het volgende:
HannahB4LiviMP twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 20:08:00 I can safely say the no lobby is absolutely rammed.... the PM is about to face another huge defeat. #Brexit #BrexitShambles https://t.co/tRywgG4y1e reageer retweet
As was expected.. We gaan het meemaken..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:12:14 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185570701
Iedereen lekker op een kluitje, ga toch lekker zitten jongens
pi_185570715
Best een rommelig huis. Kunnen die mensen niet wat netter gaan zitten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_185570724
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

As was expected.. We gaan het meemaken..
Heeft op zich ook wel wat dat je de neergang van een (voormalige) grootmacht live op tv kunt volgen.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:13:48 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_185570750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:12 schreef vipergts het volgende:
Best een rommelig huis. Kunnen die mensen niet wat netter gaan zitten
En al jarenlang moeten we aanhoren dat het Lagerhuis zo geweldig is vormgegeven en mooi debat in de hand werkt _O-. Het is inderdaad een veestal met alleen maar geschreeuw.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 20:14:30 #183
236264 crew  capricia
pi_185570773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]

Heeft op zich ook wel wat dat je de neergang van een (voormalige) grootmacht live op tv kunt volgen.
En ze doen het helemaal zelf.
Definitely not CIA
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:14:50 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]

Heeft op zich ook wel wat dat je de neergang van een (voormalige) grootmacht live op tv kunt volgen.
Tsja, het is nogal surrealistisch..
Wie had dit op deze manier (va het begin) voor mogelijk gehouden? -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185570784
Onder de 100 verlies kan ze heel misschien nog verder. Meer dan 100 verlies is einde May. Ik zou niet weten wat voor perspectief ze dan nog heeft.
pi_185570816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]

Heeft op zich ook wel wat dat je de neergang van een (voormalige) grootmacht live op tv kunt volgen.
Ergens is het prachtig leedvermaak. Ergens is er ook het verdriet dat de westerse wereld langzaam ten onder gaat

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2019 20:15:59 ]
pi_185570818
Druk nu.
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:15:55 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_185570823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:12 schreef vipergts het volgende:
Best een rommelig huis. Kunnen die mensen niet wat netter gaan zitten
KLB / Koeien die slordig in de wei staan :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:16:12 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570834
Ok, daar gaan we..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185570838
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Ergens is het prachtig leedvermaak. Ergens is er ook het verdriet dat de westerse wereld langzaam ten onder gaat
Nou, het VK. De westerse wereld is meer dan VS en VK.
pi_185570839
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Onder de 100 verlies kan ze heel misschien nog verder. Meer dan 100 verlies is einde May. Ik zou niet weten wat voor perspectief ze dan nog heeft.
Afwachten andere votes!!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:17:18 #192
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185570859
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Ergens is het prachtig leedvermaak. Ergens is er ook het verdriet dat de westerse wereld langzaam ten onder gaat
Als unicornisme een wezenlijk onderdeel uitmaakt van de westerse wereld, dan kan die westerse wereld me gestolen worden.
pi_185570871
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:13 schreef Szura het volgende:
[..]

En al jarenlang moeten we aanhoren dat het Lagerhuis zo geweldig is vormgegeven en mooi debat in de hand werkt _O-. Het is inderdaad een veestal met alleen maar geschreeuw.
Het minste wat je kunt doen is iedereen een zitplaats geven of alle mensen die er niet horen wegsturen. Die mensen die daar vooraanstaan het is geen voetbalwedstrijd van de zaterdagjeugd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:17:58 #194
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185570876
Dit wordt geen kleine nederlaag
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:18:33 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570888
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, daar gaan we..
Hmm toch niet. Of ligt het aan het gekwek op CNN (Ik heb geen BBC op tv). En ik wil hier meepraten dus geen stream nu
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:18:56 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185570901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:17 schreef Zelva het volgende:
[..]

Als unicornisme een wezenlijk onderdeel uitmaakt van de westerse wereld, dan kan die westerse wereld me gestolen worden.
Met stompzinnig populisme en rattenvangerij is er idd weinig hoop.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_185570906
Tellen duurt wel lang :P
pi_185570907
Twitter vliegt eruit of wat?
I´m back.
pi_185570914
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Hmm toch niet. Of ligt het aan het gekwek op CNN (Ik heb geen BBC op tv).
Bbc zend wereldwijd uit.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:19:22 #200
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_185570917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:17 schreef beantherio het volgende:
Dit wordt geen kleine nederlaag
150?

Net mis :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:19:36 #201
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185570925
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:17 schreef beantherio het volgende:
Dit wordt geen kleine nederlaag
125-150 lijken de laatste prognoses te voorspellen
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_185570927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Onder de 100 verlies kan ze heel misschien nog verder. Meer dan 100 verlies is einde May. Ik zou niet weten wat voor perspectief ze dan nog heeft.
Wie wil het dan overnemen? Dat ligt er dan toch aan wat de volgende stap gaat zijn.
pi_185570934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:16 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]

Nou, het VK. De westerse wereld is meer dan VS en VK.
Wellicht voor een ander topic, maar de trend gaat natuurlijk verder dan Brexit. De EU raakt verzwakt door deze uittreding, zoals de Navo ook al lang verzwakt is en Amerika aan polarisatie ten onder gaat..

Het is prachtig leedvermaak hoor vanavond, maar het is eigenlijk in- en intriest voor onze toekomst
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:19:55 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185570935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Ajaxcied10 het volgende:
[..]

Bbc zend wereldwijd uit.
Het werkt hier niet. Punt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185570942
Verhofstadt wil geen 21 maanden uitstel van de Brexit trouwens, omdat dat de verdere hervorming (eigenlijk federalisering) van de EU gaat vertragen.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)k-op-brexitstemming/
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:20:23 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185570952
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Het werkt hier niet. Punt.
https://www.parliamentliv(...)72-b8e7-d89603fdf018
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:20:42 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185570963
Hier is de Sky News stream:
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:21:03 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185570970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Wellicht voor een ander topic, maar de trend gaat natuurlijk verder dan Brexit. De EU raakt verzwakt door deze uittreding, zoals de Navo ook al lang verzwakt is en Amerika aan polarisatie ten onder gaat..

Het is prachtig leedvermaak hoor vanavond, maar het is eigenlijk in- en intriest voor onze toekomst
Ja.. Echt een koningsdrama.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:21:04 #209
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185570971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:17 schreef vipergts het volgende:
[..]

Het minste wat je kunt doen is iedereen een zitplaats geven of alle mensen die er niet horen wegsturen. Die mensen die daar vooraanstaan het is geen voetbalwedstrijd van de zaterdagjeugd.
Ze doen me denken aan een groepje sporters dat hierna de zaal heeft gehuurd en ongeduldig afwacht tot de uitgelopen wedstrijd eindelijk is afgelopen.
pi_185570973
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Het werkt hier niet. Punt.
Onzin bij elke aanbieder krijg je gratis bbc world!!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:21:14 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185570977
Vorige keer toen ik keek met meerdere amendementen ging het wat sneller :P
pi_185570978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:20 schreef zakjapannertje het volgende:
Verhofstadt wil geen 21 maanden uitstel van de Brexit trouwens, omdat dat de verdere hervorming (eigenlijk federalisering) van de EU gaat vertragen.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)k-op-brexitstemming/
Ja, die man wil van de EU liever gisteren nog dan vandaag een federale staat maken hè.
I´m back.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 20:21:29 #213
408813 crew  trein2000
pi_185570983
Lets go
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 20:21:46 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185570991
de tellers kunnen er niet door _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185570994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]

Wellicht voor een ander topic, maar de trend gaat natuurlijk verder dan Brexit. De EU raakt verzwakt door deze uittreding, zoals de Navo ook al lang verzwakt is en Amerika aan polarisatie ten onder gaat..

Het is prachtig leedvermaak hoor vanavond, maar het is eigenlijk in- en intriest voor onze toekomst
Is het ook, er is zat mis met de EU. Maar op de lange termijn is dit wel slecht.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_185571004
242-391

Groot verlies
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:17 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185571006
WAAR BLIJVEN DIE TELLERS?

* onlogisch opent vast een BNW topic :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:22 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571009
Dank Frozen & de rest :*
Maar stream is ff niet handig nu. Ipad is niet opgeladen en ik wil hier meepraten ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185571011
Autsj.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:25 #220
408813 crew  trein2000
pi_185571015
_O-
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:27 #221
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571016
Jaja
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:35 #222
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185571019
242-391
pi_185571022
Dit is heel erg pijnlijk.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:42 #224
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571023
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185571025
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Het werkt hier niet. Punt.
The Guardian stream:

I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:44 #226
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_185571027
149 verschil
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:47 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571028
391 x No :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185571032
150 not even close
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:56 #229
236264 crew  capricia
pi_185571037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef L3gend het volgende:
242-391

Groot verlies
Jij bent snel!!
Definitely not CIA
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:56 #230
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571038
149 verschil :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:59 #231
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185571042
De stem :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_185571044
Wie is dit, Darth Vader? :')
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:23:19 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:21 schreef Ajaxcied10 het volgende:
[..]

Onzin bij elke aanbieder krijg je gratis bbc world!!
Hou eens op.. Het werkt hier NIET
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:23:27 #234
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571061
May is amper verstaanbaar.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 20:23:29 #235
408813 crew  trein2000
pi_185571062
Ze gaat nog niet...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:23:31 #236
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185571063
Die heeft lekker Barnier diep liggen pijpen gisternacht
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_185571065
Twee maanden bakkeleien en nog steeds 150 votes short. :')
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:23:44 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185571068
May geeft niet op :P
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:23:47 #239
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571070
Aftreden?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185571077
Morgen gaan we weer en zeer waarschijnlijk overmorgen ook.

Free vote voor morgen en overmorgen!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:24:04 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185571080
Uit zichzelf gaat ze niet weg dus :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_185571081
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef _--_ het volgende:
149 verschil :')
?
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:24:08 #243
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185571083
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Hou eens op.. Het werkt hier NIET
Al een keer uit en weer aan gezet?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:24:21 #244
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571090
:') :') :') :') :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 20:24:30 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185571096
wow
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef Perrin het volgende:
Uit zichzelf gaat ze niet weg dus :{
is ook niks mee te winnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185571097
Wtf.
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:24:31 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571099
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:23 schreef _--_ het volgende:
May is amper verstaanbaar.
Jawel hoor, maar haar stem is wel zwaar gehavend.. Maar dat was al eerder duidelijk
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:25:20 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]

Al een keer uit en weer aan gezet?
Ik heb het hier echt niet. Trust me... ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:25:36 #249
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571122
Dus verlengen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 20:25:44 #250
408813 crew  trein2000
pi_185571130
Nou jeremy kom maar door met die no confidence motie
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 20:25:54 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185571136
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef _--_ het volgende:
Dus verlengen.
maar ze bieden daar echt 0,0 reden voor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185571138
Ik ben maar wat blij dat de vrouw die een broertje dood heeft aan democratie en er alles aan deed om de Brexit stem geen gehoor te geven een nederlaag voor de kiezen krijgt.
pi_185571140
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef _--_ het volgende:
Dus verlengen.
Als dat ook niet werkt penalties?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:26:36 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185571153
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]

Als dat ook niet werkt penalties?
ABAB of ABBA?
pi_185571157
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef _--_ het volgende:
Dus verlengen.
Vragen om een verlenging hé, of ze hem krijgen is een tweede. En als ze de onderhandelingen daarover op dezelfde manier voeren als de afgelopen maanden zou dat nog wel eens heel verkeerd uit kunnen pakken voor de Britten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 20:26:51 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185571160
May legt heel goed uit wat verlenging inhoud
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:26:52 #257
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef trein2000 het volgende:
Nou jeremy kom maar door met die no confidence motie
Ik kan me herinneren dat hij zei dat ie dat niet ging doen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185571164
Wat een geschreeuw daar :')
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:27:20 #259
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185571170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]

maar ze bieden daar echt 0,0 reden voor
Stipt May ook duidelijk aan, doet ze goed.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:27:25 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185571172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef rubbereend het volgende:
May legt heel goed uit wat verlenging inhoud
Een van haar betere speeches..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 maart 2019 @ 20:27:27 #261
408813 crew  trein2000
pi_185571175
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef _--_ het volgende:
[..]

Ik kan me herinneren dat hij zei dat ie dat niet ging doen?
Dat zou kunnen
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:27:28 #262
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571176
Corbyn _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185571181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]

Vragen om een verlenging hé, of ze hem krijgen is een tweede. En als ze de onderhandelingen daarover op dezelfde manier voeren als de afgelopen maanden zou dat nog wel eens heel verkeerd uit kunnen pakken voor de Britten.
Daarom werkt een verlenging van x maanden niet; en eentje van x jaar wil de EU vermoedelijk niet.
pi_185571184
Ze kan morgen niet meer praten wrs.
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:27:41 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571185
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef rubbereend het volgende:
May legt heel goed uit wat verlenging inhoud
:Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:27:45 #266
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185571186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef rubbereend het volgende:
May legt heel goed uit wat verlenging inhoud
Ja. En ze noemt ook de optie van een intrekking.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 maart 2019 @ 20:28:06 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185571196
ach, Corbyn wil ook dingen die niet kunnen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185571201
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef _--_ het volgende:
Corbyn _O_
Die verwacht dat de EU de UK alle lusten geeft, maar niet de lasten.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:28:26 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef rubbereend het volgende:
ach, Corbyn wil ook dingen die niet kunnen.
Surprising....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:28:59 #270
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571226
Odrduhh
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185571228
Zo sta ik ook dronken in de kroeg. En ik wil dit, en ik wil dat, en ik wil zus en ik wil zo.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_185571229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef _--_ het volgende:
Corbyn _O_
Corbyn :')
pi_185571231
Wil die corbyn nu alle voordelen van de EU zonder te betalen en als iets niet bevalt hun eigen zin doen?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:29:06 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571233
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef _--_ het volgende:
Corbyn _O_
8)7
Hij wil unicorns..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185571245
Second referendum en dan weer Brexit als uitslag? :N .
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:29:30 #276
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185571246
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef nostra het volgende:
Zo sta ik ook dronken in de kroeg. En ik wil dit, en ik wil dat, en ik wil je zus en ik wil zo.
*;
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:29:31 #277
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185571247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef rubbereend het volgende:
ach, Corbyn wil ook dingen die niet kunnen.
Unicorbyn :Y
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:29:44 #278
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571255
Wat nou als ze TEGEN no deal stemmen maar EU verlengt NIET.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185571262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef vipergts het volgende:
Wil die corbyn nu alle voordelen van de EU zonder te betalen en als iets niet bevalt hun eigen zin doen?
Genoeg mensen in de UK die echt denken dat de EU daar graag in meegaat. :{
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:30:13 #280
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185571265
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef _--_ het volgende:
Wat nou als ze TEGEN no deal stemmen maar EU verlengt NIET.
Dan wordt het toch een no deal.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:30:27 #281
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185571271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:30 schreef beantherio het volgende:
[..]

Dan wordt het toch een no deal.
Nice _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:30:29 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571272
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef _--_ het volgende:
Wat nou als ze TEGEN no deal stemmen maar EU verlengt NIET.
Dan is er een no deal. Dat is de default.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:30:33 #283
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185571276
Wat zou een hypothetische uitslag zijn als ze voor Corbyn's voorstel gaan stemmen. Gaat er nog steeds niet doorkomen toch?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:30:36 #284
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185571277
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef _--_ het volgende:
Wat nou als ze TEGEN no deal stemmen maar EU verlengt NIET.
Dan is het 29 maart over.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:31:06 #285
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185571287
Was het nu maar al 29 maart
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:31:09 #286
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185571289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:30 schreef beantherio het volgende:
[..]

Dan wordt het toch een no deal.
Revoken van Art. 50 kan dan nog toch?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:31:53 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185571306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef gniffie het volgende:
[..]

Revoken van Art. 50 kan dan nog toch?
Kan in theorie, maar daar lijkt ook totaal geen meerderheid voor.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:32:13 #288
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185571310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef gniffie het volgende:
[..]

Revoken van Art. 50 kan dan nog toch?
Kan in theorie. Maar dan moet er nog van alles gebeuren. En er is weinig tijd meer.
pi_185571321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was het nu maar al 29 maart
Maandag 1 april zal blijken dat het allemaal een grap was. Grootste 1 april grap ooit.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 20:33:15 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185571331
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

Maandag 1 april zal blijken dat het allemaal een grap was. Grootste 1 april grap ooit.
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:34:31 #291
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_185571356
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

Maandag 1 april zal blijken dat het allemaal een grap was. Grootste 1 april grap ooit.
En wat gebeurt er dan op 30 en 31 maart? (8>
pi_185571358


Statement Tusk
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:34:52 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571365
dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:[/b]
Was het nu maar al 29 maart
[/quote]
Duidelijkheid graag ja. Dit duurt en duurt en duurt...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185571376
Goed gedaan UK! En nu maar eens kijken hoe de EU reageert. Hah!
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:35:49 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185571392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef zoost het volgende:
Goed gedaan UK! En nu maar eens kijken hoe de EU reageert. Hah!
Zie 2 berichten boven je.
pi_185571393
Grootste verliezers hier zijn feitelijk de hard Brexiteers.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:35:52 #297
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185571394
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

Maandag 1 april zal blijken dat het allemaal een grap was. Grootste 1 april grap ooit.
Mayception
pi_185571395
Het blijft gewoon ongelofelijk wat mij betreft. Wat een prutsers.
I´m back.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:36:13 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185571401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:34 schreef Zelva het volgende:
[..]

En wat gebeurt er dan op 30 en 31 maart? (8>
Pcies
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:36:49 #300
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185571410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef zoost het volgende:
Goed gedaan UK! En nu maar eens kijken hoe de EU reageert. Hah!
Zie de (ongetwijfeld al eerder geprepareerde) tweet van Tusk. De bal ligt voor 100% bij de Britten.
pi_185571411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:34 schreef Zelva het volgende:
[..]

En wat gebeurt er dan op 30 en 31 maart? (8>
Dan is het weekend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')