Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond daar te trillen op het grondvesten
Van de Action, die is min of meer om de hoek. Maar net wel een lekkere lasagne in elkaar geflanst met gehakt, spinazie, taugé, salami en bechamelsaus met oude en blauwschimmelkaas.quote:
Die van mij was stuk. Die is naar de stort gegaan. Ik heb wel een soort hok waar een droger inpast (waar de wasmachine staat) Maar ik wil daar een vriezer neerzetten daar heb ik meer behoefte aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen ik mijn wasmachine kocht heb ik er gelijk een droger mee besteld.
Van wat ik mij kan herinneren zijn dat beste knallen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van wat ik mij kan herinneren zijn dat beste knallen.
Ik vind het wel fijn om er één te hebben. Wasmachine open en zo de boel in de droger flikkeren. Ik heb ook nog eens een condensdroger. En die deed het ineens niet meer, de waterbak zat vol. Weet ik veel, ik ben geen vrouw.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij was stuk. Die is naar de stort gegaan. Ik heb wel een soort hok waar een droger inpast (waar de wasmachine staat) Maar ik wil daar een vriezer neerzetten daar heb ik meer behoefte aan
LOLquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om er één te hebben. Wasmachine open en zo de boel in de droger flikkeren. Ik heb ook nog eens een condensdroger. En die deed het ineens niet meer, de waterbak zat vol. Weet ik veel, ik ben geen vrouw.
Heb je mn filmpjes eerder niet gezien ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van wat ik mij kan herinneren zijn dat beste knallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door chufi op 12-03-2019 16:20:25 ]
Op een condensdrogers kan je een slangetje aansluiten die het water afvoert, dat hang je in de afvoer van de wasmachine. Hoef je nooit meer je waterreservoir te legen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om er één te hebben. Wasmachine open en zo de boel in de droger flikkeren. Ik heb ook nog eens een condensdroger. En die deed het ineens niet meer, de waterbak zat vol. Weet ik veel, ik ben geen vrouw.
Dan ga ik helemaal lui worden. Zoveel werk is het nou ook weer niet. Balkondeur open en even leeg gieten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een condensdrogers kan je een slangetje aansluiten die het water afvoert, dat hang je in de afvoer van de wasmachine. Hoef je nooit meer je waterreservoir te legen.
Er is genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet wat te eten bedenken. Kan wel bij Soury gaan eten. Pulk ik de spinazie er wel tussen vandaan.
Ik goot die na elke beurt wel leeg. Maar idd zat een dun slangetje bij. Maar goed ik ga het ophangen plus is mijn balkon drie keer zo groot en kan het lekker buiten staanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga ik helemaal lui worden. Zoveel werk is het nou ook weer niet. Balkondeur open en even leeg gieten.
quote:
Ik heb wel waslijnen op mijn balkon maar de zon staat er niet zo lang op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik goot die na elke beurt wel leeg. Maar idd zat een dun slangetje bij. Maar goed ik ga het ophangen plus is mijn balkon drie keer zo groot en kan het lekker buiten staan
Morgen even een fietspomp halen. Hadden ze ook bij de action. Kan ik donderdag naar de Lidl.quote:
Kijk dat is mooi. Vroeg of laat?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Het duimen hier heeft geholpen. Ik mag op gesprek komen.
Daar word ik nog over teruggebeld, ik heb gezegd dat ik morgen en donderdag kan.quote:
Ik ga donderdag ook ff wat Spaanse dingen halen..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen even een fietspomp halen. Hadden ze ook bij de action. Kan ik donderdag naar de Lidl.
Ah, mondeling.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ah ok ik ga graag vroeg anders zit je maar te wachten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar word ik nog over teruggebeld, ik heb gezegd dat ik morgen en donderdag kan.
Wanneer is de grote dag ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Oude- en blauwschimmelkaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zit er in dan, erdeppels eronder denk ik wat salami en?
Ja ook dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga donderdag ook ff wat Spaanse dingen halen..
Scrol even terugquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zit er in dan, erdeppels eronder denk ik wat salami en?
Stik, ik moet ook nog richting keuken.quote:
Ja daarom is een vriezertje prio éénquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Flinke schaal lasagne Soury, daar kan je wel een week van eten
Daar heb ik last van. Als ik weer eens lekker zelf kook is het gelijk zoveel dat ik een week te eten heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Flinke schaal lasagne Soury, daar kan je wel een week van eten
Onmisbaar!quote:
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou èh, gemengde noten dan maar. Klaar.
Ik kan dat domweg niet ik maak altijd te veel wat pasta (dit was ook verse pasta, dat kan je ook niet bewaren) En stamppot is ook meestal voor 5 personen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik last van. Als ik weer eens lekker zelf kook is het gelijk zoveel dat ik een week te eten heb.
Heb je geen vriezer dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik last van. Als ik weer eens lekker zelf kook is het gelijk zoveel dat ik een week te eten heb.
Ik heb nu een lullig vriesvakje. Die zit nu al volquote:
Het is ook best een lekker ding.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Barney is vreemdgegaanstaat zoenend met een vrouwke op de film
van Barneveld?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is veel te weinig, gewoon een klein tafelmodel met 4 laden nemen, heb je iig voldoende plek.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nu een lullig vriesvakje. Die zit nu al vol
Nee van de Flinstonesquote:
Een nogal jong vrouwkequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig, gewoon een klein tafelmodel met 4 laden nemen, heb je iig voldoende plek.
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.quote:
Ben zo blij met de mijne, en ik heb ook nog een dubbeldeurs koel/vrieskastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.
Ja echte liefde.quote:
Rubble denk ik.quote:
Beetje tegenstrijdig, dat is juist waarom ze makkelijk en economisch zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.
a. is het echt barney of een look-a-like?quote:
Heeft Barney Sylvia overvallen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker bezig eerst die Sylvia overvallen en dan haar belazeren
Jabba dabba dooohhhquote:
Echt ze is al weg bij hemquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
a. is het echt barney of een look-a-like?
b. The Sun
Roest niet.quote:
Neequote:
neem ook de bredere versie ipv de standaard... zo spijt dat ik dat niet gedaan hebquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.
Ik moet ook geen kant en klaar maaltijden, maar zelf gemaakt is toch wel wat anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.
Omdat ze naakt was.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neemaar hij was toen niet thuis ze is getraumatiseerd erdoor
Ik moet wel even metenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
neem ook de bredere versie ipv de standaard... zo spijt dat ik dat niet gedaan heb
ow dan helemaal niet boeiendquote:
/intensivecarequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neemaar hij was toen niet thuis ze is getraumatiseerd erdoor
met een handdoekquote:
Ik ook jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
/intensivecare
Ik vind Sylvia en Barney allebei onsympathieke mensen.
Ik denk dat de overvaller ook getraumatiseerd is.quote:
Weet die dame dat al?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn carriere loopt op zn eind dus tijd voor iets nieuws
Geen kist nemen, die vul je tot ie vol is, en dan zie je wat onderin ligt nooit meer terug zonder graafwerkzaamheden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet wel even metenMaar drie lades is genoeg
Die past ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen kist nemen, die vul je tot ie vol is, en dan zie je wat onderin ligt nooit meer terug zonder graafwerkzaamheden.
Ze lijkt een beetje Oostbloks. Zal wel Sletvana heten ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook echt z'on hoerig stoeipoes type
Ik had Yolanthe verwacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook echt z'on hoerig stoeipoes type
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |