Ik heb nu een lullig vriesvakje. Die zit nu al volquote:
Het is ook best een lekker ding.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Barney is vreemdgegaanstaat zoenend met een vrouwke op de film
van Barneveld?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is veel te weinig, gewoon een klein tafelmodel met 4 laden nemen, heb je iig voldoende plek.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nu een lullig vriesvakje. Die zit nu al vol
Nee van de Flinstonesquote:
Een nogal jong vrouwkequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig, gewoon een klein tafelmodel met 4 laden nemen, heb je iig voldoende plek.
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.quote:
Ben zo blij met de mijne, en ik heb ook nog een dubbeldeurs koel/vrieskastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.
Ja echte liefde.quote:
Rubble denk ik.quote:
Beetje tegenstrijdig, dat is juist waarom ze makkelijk en economisch zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.
a. is het echt barney of een look-a-like?quote:
Heeft Barney Sylvia overvallen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker bezig eerst die Sylvia overvallen en dan haar belazeren
Jabba dabba dooohhhquote:
Echt ze is al weg bij hemquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
a. is het echt barney of een look-a-like?
b. The Sun
Roest niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |