Ik heb nu een lullig vriesvakje. Die zit nu al volquote:
Het is ook best een lekker ding.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Barney is vreemdgegaanstaat zoenend met een vrouwke op de film
van Barneveld?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is veel te weinig, gewoon een klein tafelmodel met 4 laden nemen, heb je iig voldoende plek.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nu een lullig vriesvakje. Die zit nu al vol
Nee van de Flinstonesquote:
Een nogal jong vrouwkequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig, gewoon een klein tafelmodel met 4 laden nemen, heb je iig voldoende plek.
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.quote:
Ben zo blij met de mijne, en ik heb ook nog een dubbeldeurs koel/vrieskastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.
Ja echte liefde.quote:
Rubble denk ik.quote:
Beetje tegenstrijdig, dat is juist waarom ze makkelijk en economisch zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.
a. is het echt barney of een look-a-like?quote:
Heeft Barney Sylvia overvallen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker bezig eerst die Sylvia overvallen en dan haar belazeren
Jabba dabba dooohhhquote:
Echt ze is al weg bij hemquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
a. is het echt barney of een look-a-like?
b. The Sun
Roest niet.quote:
Neequote:
neem ook de bredere versie ipv de standaard... zo spijt dat ik dat niet gedaan hebquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en die kan ik in het berghok kwijt.
Ik moet ook geen kant en klaar maaltijden, maar zelf gemaakt is toch wel wat anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is ook niet altijd de oplossing. Ik ben lui en houd niet van kant en klaar.
Omdat ze naakt was.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neemaar hij was toen niet thuis ze is getraumatiseerd erdoor
Ik moet wel even metenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
neem ook de bredere versie ipv de standaard... zo spijt dat ik dat niet gedaan heb
ow dan helemaal niet boeiendquote:
/intensivecarequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neemaar hij was toen niet thuis ze is getraumatiseerd erdoor
met een handdoekquote:
Ik ook jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
/intensivecare
Ik vind Sylvia en Barney allebei onsympathieke mensen.
Ik denk dat de overvaller ook getraumatiseerd is.quote:
Weet die dame dat al?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn carriere loopt op zn eind dus tijd voor iets nieuws
Geen kist nemen, die vul je tot ie vol is, en dan zie je wat onderin ligt nooit meer terug zonder graafwerkzaamheden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet wel even metenMaar drie lades is genoeg
Die past ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen kist nemen, die vul je tot ie vol is, en dan zie je wat onderin ligt nooit meer terug zonder graafwerkzaamheden.
Ze lijkt een beetje Oostbloks. Zal wel Sletvana heten ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook echt z'on hoerig stoeipoes type
Ik had Yolanthe verwacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook echt z'on hoerig stoeipoes type
Dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de overvaller ook getraumatiseerd is.
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje Oostbloks. Zal wel Sletvana heten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |