Ah, mondeling.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Het duimen hier heeft geholpen. Ik mag op gesprek komen.
Ah ok ik ga graag vroeg anders zit je maar te wachten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar word ik nog over teruggebeld, ik heb gezegd dat ik morgen en donderdag kan.
Wanneer is de grote dag ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Het duimen hier heeft geholpen. Ik mag op gesprek komen.
quote:
Oude- en blauwschimmelkaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zit er in dan, erdeppels eronder denk ik wat salami en?
Ja ook dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga donderdag ook ff wat Spaanse dingen halen..
Scrol even terugquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zit er in dan, erdeppels eronder denk ik wat salami en?
Stik, ik moet ook nog richting keuken.quote:
Ja daarom is een vriezertje prio éénquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Flinke schaal lasagne Soury, daar kan je wel een week van eten
Daar heb ik last van. Als ik weer eens lekker zelf kook is het gelijk zoveel dat ik een week te eten heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Flinke schaal lasagne Soury, daar kan je wel een week van eten
Onmisbaar!quote:
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou èh, gemengde noten dan maar. Klaar.
Ik kan dat domweg niet ik maak altijd te veel wat pasta (dit was ook verse pasta, dat kan je ook niet bewaren) En stamppot is ook meestal voor 5 personen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik last van. Als ik weer eens lekker zelf kook is het gelijk zoveel dat ik een week te eten heb.
Heb je geen vriezer dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik last van. Als ik weer eens lekker zelf kook is het gelijk zoveel dat ik een week te eten heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |