Het is ook geen sier vuurwerk, gaat vooral om de kabaal symfoniequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was een mooie pop/poppen.
En die filmpjes, wat een rook joh, je ziet het vuurwerk bijna niet.Geluid had ik eerst uit gezet.
Chuf had ook nog ene link met een avondshow vuurwerk, die was overweldigend qua geluid en visueel bombardement.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was een mooie pop/poppen.
En die filmpjes, wat een rook joh, je ziet het vuurwerk bijna niet.Geluid had ik eerst uit gezet.
Ik vind jouw inzending wel het meest mooie. Het klopt gewoonweg met de gezichtsverhoudingen en lichtinval.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh ik zie tot 20 maart kan je stemmen. En redactie kiest 10 winnaars en klaar. Ik dacht dat er nog een stemronde was.
De werken van Rembrandt zijn ook niet allemaal zo donker.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van mij eigenlijk ook niet. Ze willen graag het Rembrandt licht. Ik heb dat niet geheel gedaan omdat ik, toen ze het studio licht uitdeden, het veel te donker vond. Zoiets kan in een live setting, niet vanaf een schermpje omdat dan zoveel informatie verloren gaat. Alle schaduwen worden dan plat ( mijn mening)
Dank jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind jouw inzending wel het meest mooie. Het klopt gewoonweg met de gezichtsverhoudingen en lichtinval.
Toen Rembrandt de Nachtwacht had geschilderd was er ook veel kritiek op. Tegenwoordig is het één vd bekendste schilderijen op aarde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van mij eigenlijk ook niet. Ze willen graag het Rembrandt licht. Ik heb dat niet geheel gedaan omdat ik, toen ze het studio licht uitdeden, het veel te donker vond. Zoiets kan in een live setting, niet vanaf een schermpje omdat dan zoveel informatie verloren gaat. Alle schaduwen worden dan plat ( mijn mening)
Maar ik zie er ook aardig wat die beter met Project Picasso mee hadden kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk zag een paar anderen die ook mooi zijn.
Klopt, een paar maar. Nog even geduld dus. Er kan ingezonden worden tot 17 maart, wie weet wat voor een mooie werken er nog geupload worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De werken van Rembrandt zijn ook niet allemaal zo donker.
Pas je wel op voor de muisquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway: stukje lopen maar, de hele avond regen, zie ik op Buienradar.
Loop lekker!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway: stukje lopen maar, de hele avond regen, zie ik op Buienradar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik zie er ook aardig wat die beter met Project Picasso mee hadden kunnen doen.
Ik ga aan mijn dochter vragen of ze hem mee neemt, ik zag zonnige foto's vanuit Italië. Doet ze vast voor mammiequote:
Als je hem dan naast je huis in zuid-oost richting hangt, dan pak ik ook wat meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga aan mijn dochter vragen of ze hem mee neemt, ik zag zonnige foto's vanuit Italië. Doet ze vast voor mammie
Ik was zo slim om een wasrek te kopen vandaag ik was bijna airborn. Wasrek wilde rechts af ipv links.quote:
Als je ze koopt komen ze met een windvangend plastic omhulselquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was zo slim om een wasrek te kopen vandaag ik was bijna airborn. Wasrek wilde rechts af ipv links.
Ohhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ze koopt komen ze met een windvangend plastic omhulsel
Ohw, dan is het helemaal goed gelukt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is ook geen sier vuurwerk, gaat vooral om de kabaal symfonie
Ik stond daar te trillen op het grondvestenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dan is het helemaal goed gelukt.
Ook geinig en zo te lezen mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Chuf had ook nog ene link met een avondshow vuurwerk, die was overweldigend qua geluid en visueel bombardement.
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond daar te trillen op het grondvesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |