Stoel helemaal naar achteren zodat je knieeen niet knel komen bij een aanrijding.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Vriendin reed achter me en die heeft het er nog steeds over dat ik niet genoeg gas gaf en dat ze zich rot schrok.
Ik zit altijd met samengeknepen billen bij haar in de auto, maar daar mag je niks over zeggen
De zaad/eileiders ook gelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Maar mensen die 40 rijden waar je 50 kan en mag en 60 waar je 80 kan en mag, die moeten gewoon hun rijbewijs doormidden knippen
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je soms ook ziet hoe mensen praten met hun bijrijder in de autoKijk gewoon voor je, je hoeft die persoon niet continu aan te kijken.
Racistquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Duitsers die standaard met 60 willen invoegen op de snelweg mogen ook dood trouwens
Gewoon iedereen die dat wil doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Duitsers die standaard met 60 willen invoegen op de snelweg mogen ook dood trouwens
kut duitsers ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Nee hoor, gewoon gebaseerd op ervaringquote:
AUTOBAHN GENOTquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Duitsers kunnen over het algemeen goed rijden. Belgen daarentegen
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.
Mensen kunnen moeilijk anticiperen op zo'n snelheidsverschil.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomen
Woon bij de grens. Dit kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Op de autobaan misschien, maar zodra het een beetje druk of ingewikkeld wordt kunnen ze er weinig van heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Dat je bij een kruising aankomt en geen idee hebt waar je heen moet omdat degene die daar de situatie heeft ontworpen duidelijk dronken was toen ie dat deedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.
op 3 baans wegen gaat het meestal goed. maar als het naar 2 baans gaat krijg je wel vaak ruzie tussen de echte hardrijders en de 120/130 rijdersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomen
bordje met de plaatsnaam staat pas in de afslag vaak jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:27 schreef Samzz het volgende:
In België is de bewegwijzering echt waardeloos.
'Ja hai deze weg is afgesloten we sturen je terug naar Antwerpen.'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je bij een kruising aankomt en geen idee hebt waar je heen moet omdat degene die daar de situatie heeft ontworpen duidelijk dronken was toen ie dat deed
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:27 schreef Samzz het volgende:
In België is de bewegwijzering echt waardeloos.
Dat is echt ideaal idd!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:30 schreef DrMarten het volgende:
Duitsland met de 3 baans B wegen waar je om en om in kunt halen
Loop je je hier weer te ergeren aan lui die 80 rijden en je er nooit een keer voorbij kunt
Hebben ze in zoveel landenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:30 schreef DrMarten het volgende:
Duitsland met de 3 baans B wegen waar je om en om in kunt halen
Loop je je hier weer te ergeren aan lui die 80 rijden en je er nooit een keer voorbij kunt
Ook omdat je op die manier geen invoegstroken hebt wat hier vaak zorgt voor ingevallenquote:
Klopt idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook omdat je op die manier geen invoegstroken hebt wat hier vaak zorgt voor ingevallen
Dat begrijpt de helft van Nederland niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben ze in zoveel landenbehalve in NL natuurlijk
Tuurlijk wel. Zo moeilijk is t niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat begrijpt de helft van Nederland niet.
Komende zondag weer richting Friesland. Mooi over de N36 en N48 in de hoop niet achter een bejaarde met een fietsenrek achterop te komenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben ze in zoveel landenbehalve in NL natuurlijk
Lekker is dat he. Dat je dan ook denkt WAAROM wachtte ik hier zo lang mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag al veel dingen gedaan die ik weken voor me uit aan het schuiven ben; beetje trots op mezelf.
Mag je ook best zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag al veel dingen gedaan die ik weken voor me uit aan het schuiven ben; beetje trots op mezelf.
en soms denk: ik snap wel waarom ik dit niet wilde doen..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Dat je dan ook denkt WAAROM wachtte ik hier zo lang mee.
Ja noem eens een knappe Belgische en Goedele valt af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
Het enige goeie in België is het bier, chocola en wafels. Oh, en vrouwen
Bij sommige dingen wel; was echt 10-15 minuten werk toen ik er even goed voor ging zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Dat je dan ook denkt WAAROM wachtte ik hier zo lang mee.
Marisa Papen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja noem eens een knappe Belgische en Goedele valt af.
*boks*quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij sommige dingen wel; was echt 10-15 minuten werk toen ik er even goed voor ging zitten
Ik heb sowieso de aandachtsspanne van een goudvis over het algemeen.
Liefde voor de koers, Bourgondisch leven, mooiere steden, goedkoper brandstofquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
Het enige goeie in België is het bier, chocola en wafels. Oh, en vrouwen
Ik wil ook wel stoppen met mijn baan. Maar dan komt er geen geld meer binnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*boks*
Wat dat betreft is stoppen met je baan een goeie. Je moet dingen wel afmaken en er is geen tijd meer om het bij je terug te leggen.
Ja, jammer dat ik over een maand weer ergens anders moet beginnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel stoppen met mijn baan. Maar dan komt er geen geld meer binnen.
Heb je die maand ertussen wel vrij? Want dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik over een maand weer ergens anders moet beginnen.
Jazekerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die maand ertussen wel vrij? Want dat is wel lekker.
Omg. Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jazeker. Donderdag laatste werkdag, 15 april beginnen.
Weekend Dublin, midweek Barcelona, wat lunches, etentjes, dagje sauna in die weken gepland. Dikke primaquote:
Ja je kunt de maanden slechter hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weekend Dublin, midweek Barcelona, wat lunches, etentjes, dagje sauna in die weken gepland. Dikke prima.
passe partout voor wat?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef Samzz het volgende:
Oeh, mijn passe partouts zijn net afgeleverd. Zo eens spieken.
Geen idee, ik heb me niet voorgesteld aan al die Belgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja noem eens een knappe Belgische en Goedele valt af.
Ze heette Domino,quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me niet voorgesteld aan al die Belgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik zou hier blij mee zijn, maar wij verschillen nogal van lichaamquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Halimede het volgende:
ik ben 3 kilo afgevallen
had verwacht dat ik wat zou aankomen, maar nee
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]Ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Halimede het volgende:
ik ben 3 kilo afgevallen
![]()
Liefde voor de koersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Liefde voor de koers, Bourgondisch leven, mooiere steden, goedkoper brandstof
Als je naar de sportschool gaat om juist wat gewicht te kweken dan zou jij er ook niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou hier blij mee zijn, maar wij verschillen nogal van lichaam
ik zou graag om pics vragen, maar ik zal me proberen te beheersenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als je naar de sportschool gaat om juist wat gewicht te kweken dan zou jij er ook niet blij mee zijnik zie al wel verschil in spiermassa though, maar dat is waarschijnlijk ook gewoon omdat ik niks had.
Meer vreten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Halimede het volgende:
ik ben 3 kilo afgevallen
Lief van je!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik je mijn vetjes kon geven, deed ik dat meteen met liefdeWant zo ben ik.
Alles eruit en minimalistisch gaan leven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik probeer tot een nieuwe indeling van mijn keuken/woonkamer te komen, maar niks werkt
Er is hier nog wel wat plaats voor je hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je wat dichterbij had gewoond, dan wel.
Ik ben lactose intolerant dus dat lijkt me een slecht ideequote:
Met een camping brandertje mijn eten gaan koken op kaal beton?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles eruit en minimalistisch gaan leven.
Te ver van mijn werk. Jij werkte toch altijd thuis?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er is hier nog wel wat plaats voor je hoor[..]
Ik ben lactose intolerant dus dat lijkt me een slecht idee
Hier kan je vast ook werk vinden! Plus het is lekker rustig en de buurman heeft alpaca'squote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een camping brandertje mijn eten gaan koken op kaal beton?[..]
Te ver van mijn werk. Jij werkte toch altijd thuis?
Extreme marie kondoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles eruit en minimalistisch gaan leven.
Maar ik wil geen werk zoeken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hier kan je vast ook werk vinden! Plus het is lekker rustig en de buurman heeft alpaca's
Oh hai, ik kom bij je wonen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hier kan je vast ook werk vinden! Plus het is lekker rustig en de buurman heeft alpaca's
hoe ver zit je van eemshaven af? daar vind ik wel makkelijk werkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ongeveer 45 minuten rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ver zit je van eemshaven af? daar vind ik wel makkelijk werk
Jij stond eropquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:56 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja sorry maar als jij me wil voeren dan zal het wel moeten.
ik zie mogelijkhedenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
Wij hebben een leverancier in uithuizen zitten. Godverdomme wat een takke-eind
Ben je te vaak te hard geneukt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Halimede het volgende:
ik ben 3 kilo afgevallen
Normaal probeer je het nog een beetje te verhullen, maar is het nu eindelijk zover dat je zo afgevuld met zaad zit dat het er via je vingers uit sijpelt op je toetsenbord?quote:
Die meids zoals Hallie en Lotus winden er ook geen doekje om andersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal probeer je het nog een beetje te verhullen, maar is het nu eindelijk zover dat je zo afgevuld met zaad zit dat het er via je vingers uit sijpelt op je toetsenbord?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal probeer je het nog een beetje te verhullen, maar is het nu eindelijk zover dat je zo afgevuld met zaad zit dat het er via je vingers uit sijpelt op je toetsenbord?
Lijkt me trouwens enorm grappig om met jou eens bier te drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben mijn laatste rotklusjes aan het afronden, geen zin meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:14 schreef Allures het volgende:
ik heb mijn werk af. En er is gewoon even niks te doen
Maar ik heb zo een vergadering dus kan nog niet weg
En daarna wel weer zat te doen
Lang verhaal kort: jullie mogen me even hebben
Als ik kon helpen zou ik het doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben mijn laatste rotklusjes aan het afronden, geen zin meer.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Als ik kon helpen zou ik het doen
Normaal ga ik op dit soort momenten ook collega's helpen maar die vind ik even stom dus ze hebben pech
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vul zoiets boven niet opquote:
doet niet zeer hoor om mijn kwabben er in te duwenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan koop je het toch ook niet of doe je graag aan zelfpijniging
Ik vul hem aan alle kanten op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vul zoiets boven niet opde rest matcht wel
Is het ook, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens enorm grappig om met jou eens bier te drinken.
Same herequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vul zoiets boven niet opde rest matcht wel
Hoe kan dat danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Samzz het volgende:
De lijst met bikini's die ik wil heeft zich van 1 uitgebreid naar 5. Wat een onzin.
Zijn zo leuk. Een blauw geblokte, een olijfgroene, eentje met franse Bulldogjes, eentje met bloemen en een blauwe met witte streepjes op de cupquote:
Oh, daar zou ik echt geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb al maanden een zalandobon uithet kertpakket en moet nog steeds iets bestellen maar weet niet wat
Ja hier ook niet. Soms wel jammer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen enkele moeite met uitgeven hier.
Ga denknik maar gewoon sokken en onderbroeken halen ofzo, rest wil ik toch eerst passenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik echt geen moeite mee hebben.
Dat helpt wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Nu ik sinds januari een flink deel van mijn salaris automatisch overboek naar mijn spaarrekening, groeit die gat in mijn hand wat makkelijker dicht
die gat?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Nu ik sinds januari een flink deel van mijn salaris automatisch overboek naar mijn spaarrekening, groeit die gat in mijn hand wat makkelijker dicht
Zo doe ik het altijd alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hou nooit overquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef Allures het volgende:
Doe ik ook standaard en als er over is aan het eind van de maand maar gelukkig is er dan nog zat
Doe ik ook. Vast bedrag naar spaar. Maar dat is niet zo veel, dus het gaat niet zo snelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef gcjoel het volgende:
Ik maak altijd begin van de maand over. Anders gaat het op.
Gewoon niet enten, krijg je ook geen autistische hondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:25 schreef Samzz het volgende:
Mijn honden moeten weer geent. Is ook altijd wel een kostenpost.
Ze moeten op pension volgende maand, dus moet wel. Kleine moet alleen kennelhoest, de grote de hele cocktail.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon niet enten, krijg je ook geen autistische honden
Ga je ze dan eerst een paar uurtjes brengen om te testen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten op pension volgende maand, dus moet wel. Kleine moet alleen kennelhoest, de grote de hele cocktail.
Omdat telefoontjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:35 schreef DrMarten het volgende:
Dan pleeg je een paar telefoontjes waar je tegenaan zat te hikken en dan vraag je je vervolgens af waarom je er zo tegenaan zat te hikken
Katten zijn toch al autistisch en lijden daar niet onderquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat las ik nou laatst, Kat Von D ent niet d'r kind in maar wel haar katten.
Hier heeft iemand mijn zin vakkundig verpest. Hoe lastig kan het zijn om gewoon te communiceren naar mensenquote:
Open een willekeurig R&P topic en je hebt je antwoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier heeft iemand mijn zin vakkundig verpest. Hoe lastig kan het zijn om gewoon te communiceren naar mensen
Vond deze wel mooi, niet in R&P SEX / Dikkere vrouwen geen girlfriend materiaal maar wel neukbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Open een willekeurig R&P topic en je hebt je antwoord.
ja sorry voor de kloonquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond deze wel mooi, niet in R&P SEX / Dikkere vrouwen geen girlfriend materiaal maar wel neukbaar
Hier mag ik natuurlijk geen mening over hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond deze wel mooi, niet in R&P SEX / Dikkere vrouwen geen girlfriend materiaal maar wel neukbaar
Gewoon niets zeggen is dan meestal het beste ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier mag ik natuurlijk geen mening over hebben.
I know how you feelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier mag ik natuurlijk geen mening over hebben.
Lol. Om zulke dingen dagelijks mee te maken moeten er op mijn werk, in de sportschool en in de supermarkt en op straat plotseling heel rare dingen gaan voorvallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat uit onzekerheid ook mannen pijpen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:05 schreef Allures het volgende:
[..]
ja sorry voor de kloon
Ik durfde het niet gewoon te zeggen
dickpicks op fok mee tellen en je bent er zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Lol. Om zulke dingen dagelijks mee te maken moeten er op mijn werk, in de sportschool en in de supermarkt en op straat plotseling heel rare dingen gaan voorvallen.
Heb je een zus? Dan kan ik je deze aanraden R&P / Onzichtbaar zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Lol. Om zulke dingen dagelijks mee te maken moeten er op mijn werk, in de sportschool en in de supermarkt en op straat plotseling heel rare dingen gaan voorvallen.
Gebel in de Albert Heijn is en daardoor andere mensen extra voor de voeten lopen is net zo kut.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:13 schreef Allures het volgende:
Weet je waar ik een mening over heb: dat videobellen overal
Doe normaal man, bel gewoon
Niemand hoeft je te zien op het station/in de bus/trein/albert heijn etc
Wat is dit voor ontwikkeling?
Dat het kan maakt nog niet dat het overal en altijd moet
Je moet wat als fattiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat uit onzekerheid ook mannen pijpen?
Normaalste zaak van de wereld. Toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naroepen wel nog altijd te vaak, maar fysiek contact gelukkig niet. Ik word nog eerder bereden door een motorkap dan een willekeurige dude op straat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een zus? Dan kan ik je deze aanraden R&P / Onzichtbaar zijn
Chriet Titulair heeft hier anders in de jaren 80 al voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:13 schreef Allures het volgende:
Lui die dat ding op speaker hebben en dan buiten in de wind lopen en dan die telefoon alsnog zowat tegen hun ook moeten houden om de ander te kunnen horenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:13 schreef Allures het volgende:
Had hij ook gewaarschuwd voor Jelle Brandt Corstiusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chriet Titulair heeft anders in de jaren 80 al voor gewaarschuwd.
Haha ken het type wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee wel voor een koelkast die je boodschappen besteld.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Had hij ook gewaarschuwd voor Jelle Brandt Corstius
Gast, niets op fok is echt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ken het type wel.
Maar zou deze echt zijn?
Besteldquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee wel voor een koelkast die je boodschappen besteld.
Ja die snappen echt de functie van een telefoon nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lui die dat ding op speaker hebben en dan buiten in de wind lopen en dan die telefoon alsnog zowat tegen hun ook moeten houden om de ander te kunnen horen
In de trein op speaker en je dan kwaad aankijken als je in de lach schiet om de stupiditeit van het gesprekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over t feit dat de omgeving en ik niet hoeven mee te genieten van je gesprek!
Preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de trein op speaker en je dan kwaad aankijken als je in de lach schiet om de stupiditeit van het gesprek
Echt he? Vind ik zo lomp aso. Gewoon speakerphone bellen als een fucking tokkie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PreciesAls je niet wil dat de hele coupe meeluistert moet je m misschien niet op speaker zetten en praten op een volume dat de hele coupe wel mee MOET luisteren, kut.
Helemaal als de rest van de coupe bestaat uit ambtenaren die net een uitje hebben gehad waarbij het nodige bier genuttigd isquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PreciesAls je niet wil dat de hele coupe meeluistert moet je m misschien niet op speaker zetten en praten op een volume dat de hele coupe wel mee MOET luisteren, kut.
Dat doet me denken aan een comment op Facebook waarin een meisje vertelde dat ze net een date had met een jongen die ze toch niet leuk vond, maar ze heeft hem maar gepijpt omdat hij het eten had betaald. Blijkbaar was ik de enige die dat raar vondquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit bellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eindeloos veel belminuten en gebruik ze nooit![]()
/autist
Wut?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een comment op Facebook waarin een meisje vertelde dat ze net een date had met een jongen die ze toch niet leuk vond, maar ze heeft hem maar gepijpt omdat hij het eten had betaald. Blijkbaar was ik de enige die dat raar vond
Daar ben ik wel schuldig aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:57 schreef TaMieke het volgende:
Praatberichten op WA. Ook zo nutteloos. Bel dan gewoon
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een comment op Facebook waarin een meisje vertelde dat ze net een date had met een jongen die ze toch niet leuk vond, maar ze heeft hem maar gepijpt omdat hij het eten had betaald. Blijkbaar was ik de enige die dat raar vond
Ik bel privé alleen voor stomme regeldingen en af en toe met een hele goede vriendin waarvan ik het vaste telefoonnummer van haar ouderlijk huis nog steeds uit mijn hoofd weet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nooit bellen.![]()
Vandaag voor het eerst in eeuwen privé gebeld. Met mn werktelefoon natuurlijk. Nu bel ik voor mn werk wel 100x per dag dus daar compenseer ik het wel weer mee.
Nee hoor, dit is een bekende waar ze al eerder geweest zijn en die een pension begonnen is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je ze dan eerst een paar uurtjes brengen om te testen?
Dan.... zeg nietsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar ben ik wel schuldig aansoms heb ik geen zin om te typen maar ook niet om te bellen
Ik ben gewoon vervelend en wil soms rare geluiden uitstoten naar mijn vrienden zonder daar voor een gesprek te hoeven te hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan.... zeg niets
Ik snap t gewoon niet
Daar sta ik ook wel beetje van te kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Arme jongen probeert uit de friendzone te klimmen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
I owe so many blowjobs to my best friend
We hebben elkaar friendzoned vrees ik, het is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Arme jongen probeert uit de friendzone te klimmen?
Ik heb een grotere hekel aan ellenlang appen dan aan bellen, dus als er iets besproken moet worden dan bel ik liever even dan dat je een uur zit te appen met misverstanden enzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik bel privé alleen voor stomme regeldingen en af en toe met een hele goede vriendin waarvan ik het vaste telefoonnummer van haar ouderlijk huis nog steeds uit mijn hoofd weet.
Eigenlijk moet je dan gewoon meepraten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Vind ik zo lomp aso. Gewoon speakerphone bellen als een fucking tokkie.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de Twilight Zone dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
Friendzonen bestaat niet. Degene die dat verzonnen heeft snapt het niet.
Bestaat ook niet. Tenzij je gelooft dat de Golden Earing echt bestaan heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de Twilight Zone dan?
Hadden we laatst op werk nog een discussie over. Of je als man vriendinnen kon hebben en als vrouw vrienden. Wijselijk mijn mond gehouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
Friendzonen bestaat niet. Degene die dat verzonnen heeft snapt het niet.
Ik zou je Golden Earing graag met een sterk Venloosch accent horen uitspreken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bestaat ook niet. Tenzij je gelooft dat de Golden Earing echt bestaan heeft.
Ik praat accentloos, nigga.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou je Golden Earing graag met een sterk Venloosch accent horen uitspreken.
Bij homo andersom denk ik. En bij bi is het onmogelijk vrienden te hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
Ik heb echt kei veel vrienden (mannen)
En hoe werkt het dan als je bi/homo bent?
Ik heb meer mannelijke vrienden dan dat ik vriendinnen heb. Ja, ik had gevoelens voor 1 van hen maar besloten gewoon vrienden te blijven. Vind er niets raars aan om vrienden te zijn met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hadden we laatst op werk nog een discussie over. Of je als man vriendinnen kon hebben en als vrouw vrienden. Wijselijk mijn mond gehouden.
Oh dan is dat mijn probleemquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij homo andersom denk ik. En bij bi is het onmogelijk vrienden te hebben.
Aseksuele zwemmen in de vrienden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij homo andersom denk ik. En bij bi is het onmogelijk vrienden te hebben.
Want jij hebt meer vriendinnen dan vrienden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hadden we laatst op werk nog een discussie over. Of je als man vriendinnen kon hebben en als vrouw vrienden. Wijselijk mijn mond gehouden.
Hier dus ook. Lekker boeiend, als je allemaal volwassen bent dan hoeft dat toch niet zo moeilijk te zijn?quote:
Of dat je zodra diegene een vriendin heeft, nooit meer wat van diegene hoort.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:46 schreef Allures het volgende:
Nou het is wel een beetje awkward als een vriend iets van je wil en het maar niet blijft hangen dat jij dat niet ziet zitten
Heb ik ook vaak met mijn leidinggevende.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:46 schreef Allures het volgende:
Nou het is wel een beetje awkward als een vriend iets van je wil en het maar niet blijft hangen dat jij dat niet ziet zitten
Ja, kan ook prima vind ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke vrienden dan dat ik vriendinnen heb. Ja, ik had gevoelens voor 1 van hen maar besloten gewoon vrienden te blijven. Vind er niets raars aan om vrienden te zijn met het andere geslacht.
Vandaag mijn eerste werkdag gehad trouwens, daarna formule 1 stylo doorgereden naar vioolles en nu even met een kopje koffie op de bank
Hehequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aseksuele zwemmen in de vrienden.
Nee, ik heb geen vriendenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Want jij hebt meer vriendinnen dan vrienden?
Dat doe heel veel mensen omdat ze gewoon heel erg op gaan in hun nieuwe liefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of dat je zodra diegene een vriendin heeft, nooit meer wat van diegene hoort.
Meermaals overkomen, 1 keer zelfs geblocked :'D
Nog niet meegemaakt gelukkig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:46 schreef Allures het volgende:
Het ging best wel goed, maar ik mis mijn oude teamquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kan ook prima vind ik.
Hoe ging het?[..]
Voorjaarsgeilheid.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt gelukkig.
Wel een gast waar ik jaren geleden een keer een date mee heb gehad die ik toen ontmoet had op een feestje van een vriendin, die paar weken terug opeens foto's van mij begon te liken. Ik dacht al, here we go again.. En nu stuurde hij me een vriendschapsverzoek op Facebook. Hij heeft zelf niets meer laten horen na de date, waarom nu opeens weer toenadering zoeken?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:53 schreef Allures het volgende:
Kookprogramma waarin een of andere muts de hele tijd roekoela zegt alsof ze een freaking duif is ipv rucola
Kan nie handelen
Waarom alles over analyseren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt gelukkig.
Wel een gast waar ik jaren geleden een keer een date mee heb gehad die ik toen ontmoet had op een feestje van een vriendin, die paar weken terug opeens foto's van mij begon te liken op Instagram. Ik dacht al, here we go again.. En nu stuurde hij me een vriendschapsverzoek op Facebook. Hij heeft zelf niets meer laten horen na de date, waarom nu opeens weer toenadering zoeken?
Oké. Dan zal hij wel heel desperate zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom alles over analyseren.
Jij vrouw, hij man. Hij wil in je grotje.
Dit lijkt me in de swingersscene best awkward inderdaad. Als je je craving for a fuck voelt en dat hij als dorstige hyena automatisch denkt dat hij dan wel de uitverkorene zal zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:46 schreef Allures het volgende:
Mannen en geilheid is net de slogan van Holland Casino: spreid je winkansen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké. Dan zal hij wel heel desperate zijn blijkbaar.
Arme jijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het ging best wel goed, maar ik mis mijn oude team
Je bent weer zo heerlijk zuur en en misogynistisch..... heb je weer pikstraf?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit lijkt me in de swingersscene best awkward inderdaad. Als je je craving for a fuck voelt en dat hij als dorstige hyena automatisch denkt dat hij dan wel de uitverkorene zal zijn
Ik ben hooggeleid maar jouw vage woorden ken ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bent weer zo heerlijk zuur en en misogynistisch..... heb je weer pikstraf?
Wrongquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De SGP zegt dat novamora vreemdgaan stimuleert en wil dat verbieden.
Ik las hier dat er nog nooit een date is ontstaan uit novamora.
https://www.ad.nl/amersfo(...)reemdgaan~a77dfbfc1/
Let me google that for you:quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid maar jouw vage woorden ken ik niet hoor
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De SGP zegt dat novamora vreemdgaan stimuleert en wil dat verbieden.
Ik las hier dat er nog nooit een date is ontstaan uit novamora.
https://www.ad.nl/amersfo(...)reemdgaan~a77dfbfc1/
quote:,,Deze organisatie stimuleert vreemdgaan. Dat is bij uitstek de reden voor het merendeel van de echtscheidingen in dit land. Je zou maar een kind zijn wiens ouders zijn gescheiden nadat een van hen is vreemdgegaan en met deze posters worden geconfronteerd. Je kan er niet omheen, het wordt je opgedrongen. Verschrikkelijk.”
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen en geilheid is net de slogan van Holland Casino: spreid je winkansen!
Ja ik kende ze al wel, maar het is gewoon niet zo'n groot en gezellig team als waar ik eerst in zat. Jammer, maar het werk blijft wel leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Arme jijHopelijk vallen je nieuwe collega's mee
Ik heb daar een (inmiddels inactiefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:20 schreef Allures het volgende:
[..]
vind jij het een bezwaar als er een partner is die er niet van weet?
Ook niet in een open relatie?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb daar een (inmiddels inactief) profiel; mijn eerste zin is letterlijk:
"Ik date GEEN mannen in relatie!"
Dat is weer wat anders. In principe geen problemen mee.quote:
O haha, zal Lotuss wel geleerd hebben tijdens een workshop afgelopen vrijdag voor de internationale vrouwendagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Let me google that for you:
Misogynie of vrouwenhaat is een ziekelijke afkeer van vrouwen
Zijn toch synoniemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:58 schreef MissMSX het volgende:
Een FOK!ker die niet weet wat misogynie is
Daarom.quote:
Hun eigen okselshag?quote:
Waarom zo je daar naar kijken?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar weer even naar een falende stemming voor brexit kijken.
GTST is er niks bij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar weer even naar een falende stemming voor brexit kijken.
De Wilders Jugend is lekker bezig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:08 schreef MCH het volgende:
Gaat lekker in Urk
https://www.destentor.nl/(...)je-wilders~a5128f15/
Was van het weekend in een amsterdamse hipsterbar met een chick (de barmaid) die een tanktop aanhad en overduidelijk al 5 maanden haar oksels niet had geschorenquote:
Die heb je ook genoeg. Maar het hele proces is interessant en het komt niet zo gek vaak voor natuurlijk. Opstellen van de withdrawal agreement is al complex genoeg, de (discussie over de) backstop is ook bijzonder.quote:
Ik ga volgende maand ook naar de UKquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je ook genoeg. Maar het hele proces is interessant en het komt niet zo gek vaak voor natuurlijk. Opstellen van de withdrawal agreement is al complex genoeg, de (discussie over de) backstop is ook bijzonder.
May die een remainer is en zichzelf hard maakt om uit de EU te gaan. etc. etc.
Lijkt ons dorp wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:08 schreef MCH het volgende:
Gaat lekker in Urk
https://www.destentor.nl/(...)je-wilders~a5128f15/
Is dat een soort koolmonoxidevergiftiging?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Tijdens het koken de inductie vergrendelen. FML.
Ik ga naar Belfastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we daar wat pints drinken.
Wat betekent datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Tijdens het koken de inductie vergrendelen. FML.
Iemand die minstens twee keer zo jong als jou isquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke sportvrouw is dit?[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Iemand die minstens twee keer zo jong als jou is
Suzanne Schulting, die postte ik laatst alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke sportvrouw is dit?[ afbeelding ]
Ja tuurlijk. Te weinig tiet en teveel eigen wil.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
Denk dat Vinniiee Schulting nog zou afwijzen
Aaaah. Handig. Maar niet als je al aan t koken bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van beveiliging dat kleine kinderen hun handjes niet verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |