Stoel helemaal naar achteren zodat je knieeen niet knel komen bij een aanrijding.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Vriendin reed achter me en die heeft het er nog steeds over dat ik niet genoeg gas gaf en dat ze zich rot schrok.
Ik zit altijd met samengeknepen billen bij haar in de auto, maar daar mag je niks over zeggen
De zaad/eileiders ook gelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Maar mensen die 40 rijden waar je 50 kan en mag en 60 waar je 80 kan en mag, die moeten gewoon hun rijbewijs doormidden knippen
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je soms ook ziet hoe mensen praten met hun bijrijder in de autoKijk gewoon voor je, je hoeft die persoon niet continu aan te kijken.
Racistquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Duitsers die standaard met 60 willen invoegen op de snelweg mogen ook dood trouwens
Gewoon iedereen die dat wil doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Duitsers die standaard met 60 willen invoegen op de snelweg mogen ook dood trouwens
kut duitsers ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Nee hoor, gewoon gebaseerd op ervaringquote:
AUTOBAHN GENOTquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Duitsers kunnen over het algemeen goed rijden. Belgen daarentegen
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.
Mensen kunnen moeilijk anticiperen op zo'n snelheidsverschil.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomen
Woon bij de grens. Dit kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Op de autobaan misschien, maar zodra het een beetje druk of ingewikkeld wordt kunnen ze er weinig van heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Dat je bij een kruising aankomt en geen idee hebt waar je heen moet omdat degene die daar de situatie heeft ontworpen duidelijk dronken was toen ie dat deedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.
op 3 baans wegen gaat het meestal goed. maar als het naar 2 baans gaat krijg je wel vaak ruzie tussen de echte hardrijders en de 120/130 rijdersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomen
bordje met de plaatsnaam staat pas in de afslag vaak jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:27 schreef Samzz het volgende:
In België is de bewegwijzering echt waardeloos.
'Ja hai deze weg is afgesloten we sturen je terug naar Antwerpen.'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je bij een kruising aankomt en geen idee hebt waar je heen moet omdat degene die daar de situatie heeft ontworpen duidelijk dronken was toen ie dat deed
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:27 schreef Samzz het volgende:
In België is de bewegwijzering echt waardeloos.
Dat is echt ideaal idd!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:30 schreef DrMarten het volgende:
Duitsland met de 3 baans B wegen waar je om en om in kunt halen
Loop je je hier weer te ergeren aan lui die 80 rijden en je er nooit een keer voorbij kunt
Hebben ze in zoveel landenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:30 schreef DrMarten het volgende:
Duitsland met de 3 baans B wegen waar je om en om in kunt halen
Loop je je hier weer te ergeren aan lui die 80 rijden en je er nooit een keer voorbij kunt
Ook omdat je op die manier geen invoegstroken hebt wat hier vaak zorgt voor ingevallenquote:
Klopt idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook omdat je op die manier geen invoegstroken hebt wat hier vaak zorgt voor ingevallen
Dat begrijpt de helft van Nederland niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben ze in zoveel landenbehalve in NL natuurlijk
Tuurlijk wel. Zo moeilijk is t niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat begrijpt de helft van Nederland niet.
Komende zondag weer richting Friesland. Mooi over de N36 en N48 in de hoop niet achter een bejaarde met een fietsenrek achterop te komenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben ze in zoveel landenbehalve in NL natuurlijk
Lekker is dat he. Dat je dan ook denkt WAAROM wachtte ik hier zo lang mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag al veel dingen gedaan die ik weken voor me uit aan het schuiven ben; beetje trots op mezelf.
Mag je ook best zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag al veel dingen gedaan die ik weken voor me uit aan het schuiven ben; beetje trots op mezelf.
en soms denk: ik snap wel waarom ik dit niet wilde doen..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Dat je dan ook denkt WAAROM wachtte ik hier zo lang mee.
Ja noem eens een knappe Belgische en Goedele valt af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
Het enige goeie in België is het bier, chocola en wafels. Oh, en vrouwen
Bij sommige dingen wel; was echt 10-15 minuten werk toen ik er even goed voor ging zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Dat je dan ook denkt WAAROM wachtte ik hier zo lang mee.
Marisa Papen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja noem eens een knappe Belgische en Goedele valt af.
*boks*quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij sommige dingen wel; was echt 10-15 minuten werk toen ik er even goed voor ging zitten
Ik heb sowieso de aandachtsspanne van een goudvis over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |