Stoel helemaal naar achteren zodat je knieeen niet knel komen bij een aanrijding.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Vriendin reed achter me en die heeft het er nog steeds over dat ik niet genoeg gas gaf en dat ze zich rot schrok.
Ik zit altijd met samengeknepen billen bij haar in de auto, maar daar mag je niks over zeggen
De zaad/eileiders ook gelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Maar mensen die 40 rijden waar je 50 kan en mag en 60 waar je 80 kan en mag, die moeten gewoon hun rijbewijs doormidden knippen
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je soms ook ziet hoe mensen praten met hun bijrijder in de autoKijk gewoon voor je, je hoeft die persoon niet continu aan te kijken.
Racistquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Duitsers die standaard met 60 willen invoegen op de snelweg mogen ook dood trouwens
Gewoon iedereen die dat wil doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Duitsers die standaard met 60 willen invoegen op de snelweg mogen ook dood trouwens
kut duitsers ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Nee hoor, gewoon gebaseerd op ervaringquote:
AUTOBAHN GENOTquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Duitsers kunnen over het algemeen goed rijden. Belgen daarentegen
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.
Mensen kunnen moeilijk anticiperen op zo'n snelheidsverschil.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vind ik dus niet chill. Rij je 200, gooit een of andere idioot die 120 rijdt m even er voor. Net iets te vaak overkomen
Woon bij de grens. Dit kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Op de autobaan misschien, maar zodra het een beetje druk of ingewikkeld wordt kunnen ze er weinig van heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Dat je bij een kruising aankomt en geen idee hebt waar je heen moet omdat degene die daar de situatie heeft ontworpen duidelijk dronken was toen ie dat deedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want als je in België ergens aankomt, dan moet je wel kunnen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |