Is fok an sich niet sekte genoeg?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:24 schreef STING het volgende: [..] Wel eerst even een sekte oprichten dan he.
Daar zit wat in, met Danny dan als charismatisch leider?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is fok an sich niet sekte genoeg?
Dat is hij toch ookquote:Op maandag 11 maart 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, praktisch was om dezelfde te houden
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan makenquote:
Minstens. Als het er niet meer zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
En minimaal de helft van degenen die geen single zijn, gaan alsnog weer single raken. RIP
Ik wilde je quoten maar blijkbaar kan ik niet kopieren en plakkenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan maken
Daten heeft eigenlijk ook gewoon geen zinquote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
En minimaal de helft van degenen die geen single zijn, gaan alsnog weer single raken. RIP
Ze trekken je hier zo mee de afgrond in!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan maken
Ga je zondag nou mee doen met ons?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb volgende week maandag vrij gepakt. Want dan ben ik jarig. Zo.
Lekker hoor, vrij op je verjaardagquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb volgende week maandag vrij gepakt. Want dan ben ik jarig. Zo.
Voor sommige alleen maar een vooruitgang.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
Nee man, ik heb toch vrienden en vriendinnen en verplichtingen enzo.quote:
Heb ik altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor, vrij op je verjaardag
Wait whutquote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
Ik weet het statistiekje niet. Alleen dat 1 op de 3 huwelijken sneuvelt, maar dat is incl. al die bejaarden die met tegenzin bij elkaar zijn gebleven, omdat dat heurt en financieel wel zo praktisch is.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Minstens. Als het er niet meer zijn.
Niet zo liegen jij.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee man, ik heb toch vrienden en vriendinnen en verplichtingen enzo.
Ik sowiesoquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef TaMieke het volgende:
Hoeveel mensen blijven er eigenlijk over?
Ach, het is 1 van de weinige pluspunten aan jarig zijn op 1e kerstdagquote:
Liegen? Wat denk je wel niet van mij? Dat ik echt een of andere autistische loser bent zonder sociale contacten?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niet zo liegen jij.Je kan toch wel even hallo komen zeggen
Met treinbier.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liegen? Wat denk je wel niet van mij? Dat ik echt een of andere autistische loser bent zonder sociale contacten?
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liegen? Wat denk je wel niet van mij? Dat ik echt een of andere autistische loser bent zonder sociale contacten?
Drankjes, pillen, drugsquote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wilde je quoten maar blijkbaar kan ik niet kopieren en plakken
Hoe wilde je dat doen? collectief?
Elkaar van een flat gooien?
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan moet ik een trechter kopen. Anders krijg je het niet in me
Dit klinkt heel fout![]()
We proberen gewoon aan te geven dat dat ok is en je daar best voor uit mag komenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We spuiten welquote:Op maandag 11 maart 2019 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan moet ik een trechter kopen. Anders krijg je het niet in me
Dit klinkt heel fout![]()
Ik voldoe aan alle criteria hoor maar ben gewoon niet van plan er een einde aan te maken. Nog zoveel te zien, nog zoveel te doen!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je niet meer single dan?
GCjoel een sociaal contact noemenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, nee, dat gaat dus niet, sorry schat.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle criteria hoor maar ben gewoon niet van plan er een einde aan te maken. Nog zoveel te zien, nog zoveel te doen!
Dan ben ik vanaf nu bezet.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, nee, dat gaat dus niet, sorry schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |