Is fok an sich niet sekte genoeg?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:24 schreef STING het volgende: [..] Wel eerst even een sekte oprichten dan he.
Daar zit wat in, met Danny dan als charismatisch leider?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is fok an sich niet sekte genoeg?
Dat is hij toch ookquote:Op maandag 11 maart 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, praktisch was om dezelfde te houden
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan makenquote:
Minstens. Als het er niet meer zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
En minimaal de helft van degenen die geen single zijn, gaan alsnog weer single raken. RIP
Ik wilde je quoten maar blijkbaar kan ik niet kopieren en plakkenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan maken
Daten heeft eigenlijk ook gewoon geen zinquote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
En minimaal de helft van degenen die geen single zijn, gaan alsnog weer single raken. RIP
Ze trekken je hier zo mee de afgrond in!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ik voelde me best ok maar gezien ik 30+ en single ben, moet ik er blijkbaar 'n eind aan maken
Ga je zondag nou mee doen met ons?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb volgende week maandag vrij gepakt. Want dan ben ik jarig. Zo.
Lekker hoor, vrij op je verjaardagquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb volgende week maandag vrij gepakt. Want dan ben ik jarig. Zo.
Voor sommige alleen maar een vooruitgang.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
Nee man, ik heb toch vrienden en vriendinnen en verplichtingen enzo.quote:
Heb ik altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor, vrij op je verjaardag
Wait whutquote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef Chia het volgende:
Ik weet het statistiekje niet. Alleen dat 1 op de 3 huwelijken sneuvelt, maar dat is incl. al die bejaarden die met tegenzin bij elkaar zijn gebleven, omdat dat heurt en financieel wel zo praktisch is.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Minstens. Als het er niet meer zijn.
Niet zo liegen jij.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee man, ik heb toch vrienden en vriendinnen en verplichtingen enzo.
Ik sowiesoquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef TaMieke het volgende:
Hoeveel mensen blijven er eigenlijk over?
Ach, het is 1 van de weinige pluspunten aan jarig zijn op 1e kerstdagquote:
Liegen? Wat denk je wel niet van mij? Dat ik echt een of andere autistische loser bent zonder sociale contacten?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niet zo liegen jij.Je kan toch wel even hallo komen zeggen
Met treinbier.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liegen? Wat denk je wel niet van mij? Dat ik echt een of andere autistische loser bent zonder sociale contacten?
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liegen? Wat denk je wel niet van mij? Dat ik echt een of andere autistische loser bent zonder sociale contacten?
Drankjes, pillen, drugsquote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wilde je quoten maar blijkbaar kan ik niet kopieren en plakken
Hoe wilde je dat doen? collectief?
Elkaar van een flat gooien?
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan moet ik een trechter kopen. Anders krijg je het niet in me
Dit klinkt heel fout![]()
We proberen gewoon aan te geven dat dat ok is en je daar best voor uit mag komenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We spuiten welquote:Op maandag 11 maart 2019 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan moet ik een trechter kopen. Anders krijg je het niet in me
Dit klinkt heel fout![]()
Ik voldoe aan alle criteria hoor maar ben gewoon niet van plan er een einde aan te maken. Nog zoveel te zien, nog zoveel te doen!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je niet meer single dan?
GCjoel een sociaal contact noemenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, nee, dat gaat dus niet, sorry schat.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle criteria hoor maar ben gewoon niet van plan er een einde aan te maken. Nog zoveel te zien, nog zoveel te doen!
Dan ben ik vanaf nu bezet.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, nee, dat gaat dus niet, sorry schat.
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 61quote:Op maandag 11 maart 2019 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarover dit gaat
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf nu bezet.
Zie je woensdag
Ik ook nietquote:Op maandag 11 maart 2019 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle criteria hoor maar ben gewoon niet van plan er een einde aan te maken. Nog zoveel te zien, nog zoveel te doen!
Een gamecenter, leukquote:Op maandag 11 maart 2019 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 61
Alstu
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik moet nog naar de masterclass en ik wil deze week die auto gaan bekijken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, nee, dat gaat dus niet, sorry schat.
Dit weekend date met een hele berg fokkers?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Een gamecenter, leuk
Vorig weekend nog date gehad in zon hal
Als dat geen SE wordt.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dit weekend date met een hele berg fokkers?
Dan moet ik nog eventjes wachten tot ik mee magquote:Op maandag 11 maart 2019 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 61
Alstu
Sinds wanneer zijn 3 personen een bergquote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dit weekend date met een hele berg fokkers?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die 25+ is meer een 'guideline', dan een policyquote:Op maandag 11 maart 2019 12:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan moet ik nog eventjes wachten tot ik mee mag
Ah oké, ben 23, dus opzich..quote:Op maandag 11 maart 2019 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die 25+ is meer een 'guideline', dan een policy
Dan kun je je gewoon aanmeldenquote:
Oh dat is naar boven afgerond 25. Prima dus.quote:
Het is meer dat er geen dronken pubers op de meet belanden toch. Waar de rest dan 'oppas' van wordt door o.a. het leeftijdsverschil.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die 25+ is meer een 'guideline', dan een policy
Jep, geloof het ookquote:Op maandag 11 maart 2019 12:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is meer dat er geen dronken pubers op de meet belanden toch. Waar de rest dan 'oppas' van wordt door o.a. het leeftijdsverschil.
Waarom Hosti weren?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is meer dat er geen dronken pubers op de meet belanden toch. Waar de rest dan 'oppas' van wordt door o.a. het leeftijdsverschil.
Leuk, dan ga ik dat een keer doenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kun je je gewoon aanmeldenHet is meer gewoon een indicatie dat het niet voor 16 jarigen is zeg maar (sorry Fax
)
quote:
Jaaaaaa!quote:
Hangt er van af wat je doetquote:Op maandag 11 maart 2019 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn 3 personen een berg
Complimentjes zijn engquote:Op maandag 11 maart 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal nog eens iets aardigs tegen je zeggen
*4quote:Op maandag 11 maart 2019 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
ligt er aan hoe dik ze zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik dacht; je weet niet hoe ik eruitzie. Toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal nog eens iets aardigs tegen je zeggen
Sociaal Experiment?quote:
Je hebt je hooft toch wel eens gepost?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik dacht; je weet niet hoe ik eruitzie. Toch?
Je had toch je foto gepost?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
als een jonge Roos van Ackerquote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Maar ik sla even over, misschien een volgende keer
Lekker praktisch wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Laten we het daar maar even op houden.
Ik ben hartstikke eng toch.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Complimentjes zijn eng
Mijn college is in een praatgrage bui, ik luister maar half![]()
Ik zag je net in je mini zitten dus een beetje wel!quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, maar geen idee wie dat topic bezoekt.quote:
Nu ik Google heb geraadpleegd, geen idee of ik dat als compliment moet zienquote:
Ah okequote:Op maandag 11 maart 2019 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag je net in je mini zitten dus een beetje wel!
Hoe gaat het nu met je?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt je hooft toch wel eens gepost?
het is geen compliment, maar een mening.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, maar geen idee wie dat topic bezoekt.[..]
Nu ik Google heb geraadpleegd, geen idee of ik dat als compliment moet zien
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt je hooft toch wel eens gepost?
Dit hele subforum welquote:Op maandag 11 maart 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, maar geen idee wie dat topic bezoekt.[..]
Ik kom altijd als 2e.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou ja. Dat is Air almaar daarna kom jij idd
Ik niet, maar ieder zijn mening. Maar ik word elke keer weer vergeleken met iemand anders. Ligt er maar net aan wat voor haarkleur ik heb op dat moment.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is geen compliment, maar een mening.
maar ja, ik vind Roos wel aantrekkelijk
Beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |