SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 11 maart 2019 07:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Sterkte Bluezz, hoop dat het snel voorbij is en dan ook alle ellende weg.
Mogge allemaal.wat een naar verhaal! En idd sterkte bluezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat die ambulance medewerkers nodig hadden, dat had ik nog nooit gezien. Allemaal handschoenen, plastic dingetjes waar ik natuurlijk geen flauw idee van heb wat ze doen, maar echt, door het hele huis, slaapkamer, hal woonkamer (waar niets meer op z'n plek stond) overal lag wel iets.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Oh bah, Kaat.
En hoe bedoel je, zooi van de medewerkes
Dat leek het wel ja. Denk dat ik nu alles opgeruimd heb. Was een halve afvalemmer volquote:Op maandag 11 maart 2019 08:02 schreef Lonaa het volgende:
Oh wauw.
Naja, Frantic, ik snap wel wat je bedoeld, maar Kaat liet het klinken (en blijkbaar was het ook zo) alsof er echt een bom in het hele huis ontploft was.
Oe wat stoer om te etenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:30 schreef minilot het volgende:
In het kader van de voorraadkast eens aanspreken.. Vanavond Haggis Wellington.
[ afbeelding ]
Dit erbij:
https://food52.com/recipe(...)ening-haricots-verts
Jullie?
Varkenshaasquote:Op maandag 11 maart 2019 09:33 schreef fietsie het volgende:
Zelfgemaakte coleslaw, en broccoli met hoe-heten-die-witte-wortel-dingen-ook-al-weer...
En qua vlees iets waar ik nog niet van overtuigd ben, van de Lidl. Zo'n stuk geinjecteerd vlees wat in de oven moet.
Neej lijkt er fysiek wel op, maar je eet het meer als aardappel.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:37 schreef Isabeau het volgende:
goede dag voor Bluezz, eindelijk hierna van die ellende af
Succes!
Rettich, fietsie?
Pastinaak?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:38 schreef fietsie het volgende:
Neej lijkt er fysiek wel op, maar je eet het meer als aardappel.
Knolselderij?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neej lijkt er fysiek wel op, maar je eet het meer als aardappel.
Check! Pastinaak.quote:
Ook lekker, maar niet in huis. 2 stuks van gezaaid.quote:
Heel Engels ookquote:
ohhh...lekkerquote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier vanavond shoarma van kippendijen, haloumi, platbrood, hoummous, wellicht baba ganoush, komkommer en tomaat. Lekker makkelijk.
Volgens mij is dat best veel werkquote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier vanavond shoarma van kippendijen, haloumi, platbrood, hoummous, wellicht baba ganoush, komkommer en tomaat. Lekker makkelijk.
Gaat niet zo lekker met J. heh?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Aure het volgende:
Succes Bluezz![]()
Mmm buikspek![]()
Stoof gister was erg lekker. Er is nog over dus vanavond eten we het weer. Wel lekker makkelijk nu de baby weer/nog ziek is
een limoen risotto? of gewoon lekker met venkel en wortel natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
Vanavond wordt het rode poon.. maar nog geeeeen idee wat er bij moet eigenlijk..
Iemand ideeën?
Niet als de hoummous en baba ganoush van de mediterane traitteur om de hoek komen, als wel het platbrood. De shoarma zet ik zo in een marinade, en dan vanavond in de oven. Haloumi even bakken, en klaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best veel werkWel heel lekker.
Oh dat scheelt wel enormquote:Op maandag 11 maart 2019 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Niet als de hoummous en baba ganoush van de mediterane traitteur om de hoek komen, als wel het platbrood. De shoarma zet ik zo in een marinade, en dan vanavond in de oven. Haloumi even bakken, en klaar.
Ja, dat is erg fijn! Ik zou eigenlijk wel graag buiten de stad wonen, maar dan ga ik dit soort dingen wel missen...quote:Op maandag 11 maart 2019 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat scheelt wel enormNog steeds heel lekker. Wel handig, zoiets om de hoek, wil ik ook
Nee.. Sinds zijn ziekenhuisavontuur is het een beetje aanmodderen. Laatst nog een longontstekingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratin? Hoe maak jij die dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
PastinaakIk heb nog twee zakken liggen. Ik maak er in elk geval een gratin van.
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee.. Sinds zijn ziekenhuisavontuur is het een beetje aanmodderen. Laatst nog een longontstekingGelukkig is ie nu ook nog wel een beetje vrolijk en aan het spelen. Wel op/aan/rond mij
wat een leuk koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Zoiets, meestal ook met aardappel: http://www.feastingathome(...)h-gruyere-and-thyme/quote:Op maandag 11 maart 2019 10:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gratin? Hoe maak jij die dan?
Ik kook het meestal in plakjes
Egelquote:Op maandag 11 maart 2019 10:49 schreef Lonaa het volgende:
F. is weg tot morgen, Alex is uitgeweest en speelt nu heel zoet met een kattenspeeltje en de tocht-egel en vanavond bestel ik sushi.
Ivm maagoperatie; als het niet goed genoeg gekookt is levert dat ellende op...quote:Op maandag 11 maart 2019 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoiets, meestal ook met aardappel: http://www.feastingathome(...)h-gruyere-and-thyme/
Ik heb geloof ik nog nooit pastinaak gekookt. Ik bak, gratineer of rooster het in de oven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Medisch bulletin! En dan wil ik het T-woord nooit meer horen! Voelen!klinkt als hel! Maar wel fijn dat je net op tijd was dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah tof, jij gaat ook al stemzittenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eindelijk gehoord op welk stembureau ik ingedeeld ben en dat is die waar ik tot nu toe heb gestemd en waarvan ik dacht dat er een leuke ploeg zit. Fijn.
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eindelijk gehoord op welk stembureau ik ingedeeld ben en dat is die waar ik tot nu toe heb gestemd en waarvan ik dacht dat er een leuke ploeg zit. Fijn.
[..]
Nee.. Sinds zijn ziekenhuisavontuur is het een beetje aanmodderen. Laatst nog een longontstekingGelukkig is ie nu ook nog wel een beetje vrolijk en aan het spelen. Wel op/aan/rond mij
Wipkipromperboks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Op mijn verjaardag is het wel vaak heel mooi weer...quote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:
on a different Note..
Afgelopen zaterdag werd er gevraagd wanneer de strand-meet plaats gaat vinden..
Ook al is de zomer nog ver weg, mijn agenda is redelijk aan het dichtslibben..
dus.. alvast 5 data waarop eea zou kunnen:
Zaterdag 15 Juni
Zaterdag 6 Juli
Zondag 7 Juli
Zaterdag 20 Juli
Zondag 21 Juli.
Graag op de gebruikelijke manier in het topic aanvullen![]()
Kom maar door met de voorkeuren, dan kan ik een dag gaan vastleggen in mijn agenda en komt die meet er ook daadwerkelijk van
Voorstel :
Naar het strand. vanaf een uurtje of 14.00/15.00 met ( zelf meegebrachtte) hapjes en drankjes ( daar zorg ik dan wel voor
) . Evt erna een afzakkertje (bij een kampvuurtje) bij mij thuis.
Vervoer:
Den Haag en het strand zijn super goed bereikbaar met het OV. Uitstappen op Den Haag CS en dan 15 minuutjes tram 1 nemen. dan uitstappen bij het Kurhaus en dan ben je er wel zo'n beetje ( P.de Hoog mag ook direct helemaal met de tram komen) Parkeren KAN lastiger zijn, maar ik heb wel een parkeer vergunning ( voor meerdere bezoekers tegelijkertijd) , dus als er plek is is dat ook geregeld.
Herkenbaar die adrenaline de dag na zo’n optredenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:56 schreef AnneX het volgende:
Beeldend verteld, Bloes. Poeh Pus.
Kun je nu in een schoen? Of heb je sloffen?
Hoe is de temp. dan eigenlijk?
Affijn: beter worden.
Hier nog steeds na-shinen van het Zang optreden gister.
Een meet op je verjaardag is leuk! /Eftelingmeetquote:Op maandag 11 maart 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag is het wel vaak heel mooi weer...
Kom naar Nijmegen. Hier schijnt de zonquote:Op maandag 11 maart 2019 13:20 schreef Lonaa het volgende:
Dit weer is heel slecht voor mn gemoedstoestand.
Hier schijnt ie af en toe, afgewisseld met buien en donker.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kom naar Nijmegen. Hier schijnt de zon
Niet dat mijn gemoedstoestand ernaar is, maar hè. Ik kan iig het weer niet de schuld geven
Voor jou!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier schijnt ie af en toe, afgewisseld met buien en donker.
Da's toch lief van jequote:Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:
( P.de Hoog mag ook direct helemaal met de tram komen)
De trams in Delft en Den Haag rijden op dezelfde spoorbreedte?quote:
Medisch bulletin! En dan wil ik het T-woord nooit meer horen! Voelen!Ik krijg er rillingen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat je je zo kranig hebt gehouden, want beter nu al het rotte er uit dan door blijven sukkelen
Hopelijk nooit weer!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat ontzettend leuk en helemaal geweldig dat je precies daar komt waar je op hoopte.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tram, metro, trein, alles rijdt op/in dezelfde spoorwijdte dus matige grapquote:Op maandag 11 maart 2019 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
De trams in Delft en Den Haag rijden op dezelfde spoorbreedte?
Nou, je zou denken dat dat een soort internationale standaard is hè. Maar soms moet zo'n hele trein opgetild worden om de wielen te vervangen omdat het spoor een andere breedte heeftquote:Op maandag 11 maart 2019 14:01 schreef laziness het volgende:
Tram, metro, trein, alles rijdt op/in dezelfde spoorwijdte dus matige grap![]()
't Is meer dat het voortborduurt op iets wat afgelopen zaterdag over tafel ging.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Tram, metro, trein, alles rijdt op/in dezelfde spoorwijdte dus matige grap![]()
Nee helaas niet. Logica is aan de mensheid niet besteedquote:Op maandag 11 maart 2019 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, je zou denken dat dat een soort internationale standaard is hè. Maar soms moet zo'n hele trein opgetild worden om de wielen te vervangen omdat het spoor een andere breedte heeft![]()
https://nomadicboys.com/changing-wheels-trans-mongolian/
Inside joke spottedquote:Op maandag 11 maart 2019 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is meer dat het voortborduurt op iets wat afgelopen zaterdag over tafel ging.
[..]
Wat een knap kind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beterschap, ellendig als ze zo klein zijnOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Medisch bulletin! En dan wil ik het T-woord nooit meer horen! Voelen!Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rukzooi dat zeg, hopelijk snel beter!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lekkerquote:Op maandag 11 maart 2019 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
Hehe allerlei nare foto’s van frostbite
Goeie cursus dit
Ze zijn geloofik wel familie; kleurtechnisch wel tegenpolen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Pastinaak, als ik datlees/hoor zit ik altijd met het beeld van een rammenas in mijn hoofd. Geen idee waarom
Blijft de hele week dit weer, stormige buien en veel regenquote:
Nee, zelfs dat niet, kruisbloemigen en schermbloemigequote:Op maandag 11 maart 2019 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zijn geloofik wel familie; kleurtechnisch wel tegenpolen.
*Slaapplaats.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef borisz het volgende:
Nog geen vakantieplannen of andere dingen. Alleen 29/30 juni is al bezet. Kortom:
Zaterdag 15 Juni: minilot, L_S, Tele6?, borisz
Zaterdag 6 Juli: L_S, PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz, krea
Zondag 7 Juli: minilot, L_S, kreaPdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz
Zaterdag 20 Juli: minilot, L_S, Krea PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz
Zondag 21 Juli: minilot, L_S, PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz, krea
Wat voor training krijg je/geef je?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:35 schreef Kreator het volgende:
Hotel gevonden voor training. Let hellweek begin
hoihoihoiquote:Op maandag 11 maart 2019 17:35 schreef Kreator het volgende:
4 man op 1 kamer?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:35 schreef Kreator het volgende:
F1 docuquote:Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Sushi besteld
Zo maar even iets opzoeken op Netflix. Iemand nog suggesties?
Ik zag Sleeper Cell laatst op Netflix staan. Oude miniserie over een moslim cia agent die 2x infiltreert in een slapende terroristencel. Aanraderquote:Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Sushi besteld
Ik was door de beetje in een historische setting vertelde gruwelijkheden heenquote:
Kan niet vinden.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zag Sleeper Cell laatst op Netflix staan. Oude miniserie over een moslim cia agent die 2x infiltreert in een slapende terroristencel. Aanrader
The Alienistquote:Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Sushi besteld
Ook al gezien (was gaaf.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
The Alienisthttps://www.netflix.com/search?q=alieni&jbv=80149395&jbp=0&jbr=0
Die was goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
The Alienisthttps://www.netflix.com/search?q=alieni&jbv=80149395&jbp=0&jbr=0
Vind After Life wel vermakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Sushi besteld
Waar gaat dat over?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:20 schreef Lonaa het volgende:
After Life aangezet. Daar was het Netflix-topic lyrisch over.
Snurkquote:Op maandag 11 maart 2019 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/80244853?s=i&trkid=13747225 Deze dan
Nog niet gezienquote:
Korting op de rest bedingenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Gebeld door sushitoko, ze hebben geen tonijn geleverd gekregen.
Hulp zoeken bij iemand die je nee leert zeggen. Op deze manier met dit soort dingen omgaan is echt heel ongezond. Je gaat door een rotperiode Uniekie, niemand is er bij gebaat als je straks een paar maanden thuis zit omdat het allemaal niet meet gaatquote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet iemand hoe je met werkstress moet omgaan? Kreeg net weer een app om morgen weer wat te doen, terwijl door ziekte helemaal geen tijd is om iets extra te doen Daar kan ik dus de hele avond over in zitten en niet door slapen.
Hoe doen jullie dat?
Met Lucky! Ik ben o blij dat ik op z'n tijd prima nee kan verkopen, dat zouden meer mensen moeten doen/kunnenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hulp zoeken bij iemand die je nee leert zeggen. Op deze manier met dit soort dingen omgaan is echt heel ongezond. Je gaat door een rotperiode Uniekie, niemand is er bij gebaat als je straks een paar maanden thuis zit omdat het allemaal niet meet gaat
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik krijg nu andere, en meer, sushi. Das ook prima.
Lekker manquote:Op maandag 11 maart 2019 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoiets, meestal ook met aardappel: http://www.feastingathome(...)h-gruyere-and-thyme/
Ik heb geloof ik nog nooit pastinaak gekookt. Ik bak, gratineer of rooster het in de oven.
Wat Lucky zegtquote:Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hulp zoeken bij iemand die je nee leert zeggen. Op deze manier met dit soort dingen omgaan is echt heel ongezond. Je gaat door een rotperiode Uniekie, niemand is er bij gebaat als je straks een paar maanden thuis zit omdat het allemaal niet meet gaat
Gaat dat er niet meer om dat het gewoon goed gaar moet zijn? Hoeft toch niet per se door koken in die staat te raken?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:54 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 11 maart 2019 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ivm maagoperatie; als het niet goed genoeg gekookt is levert dat ellende op...
Maar ik ga eens kijken of ik het kan combineren met een andere bereiding -na- het koken.
De situatie uitleggen. En anders bij een leidinggevende aangeven wat er nu allemaal op je bordje ligt en vragen wat er prioriteit heeft, want je kunt het niet alleen in je eentje en meteen doen. Wat mij overigens ook helpt is om op avonden en weekenden gewoon helemaal niet naar m'n werktelefoon te kijken. Dat scheelt in ieder geval piekeren terwijl ik vrij ben.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet iemand hoe je met werkstress moet omgaan? Kreeg net weer een app om morgen weer wat te doen, terwijl door ziekte helemaal geen tijd is om iets extra te doen Daar kan ik dus de hele avond over in zitten en niet door slapen.
Hoe doen jullie dat?
Ja maar dan krijg ik te horen dat ik wel mijn pauzes neem en altijd op tijd uitklok... dat is mijn bescherming maar het wordt niet geaccepteerd. Als dat kan dan heb je tijd genoeg op de dagquote:Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En via de huisarts met iemand gaan praten, met de praktijkondersteuner GGZ bijvoorbeeld? Die zijn heel laagdrempelig en uiterst geschikt om je te helpen met meer voor jezelf te kiezen.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik te horen dat ik wel mijn pauzes neem en altijd op tijd uitklok... dat is mijn bescherming maar het wordt niet geaccepteerd. Als dat kan dan heb je tijd genoeg op de dag
Een HR directeur (die mij goed kende) heeft ooit eens gezegd: Wij betalen je voor 40 uur. Niet voor 60 uur. Af en toe wat meer of wat minder werken is geen probleem maar maak het niet te gekquote:Op maandag 11 maart 2019 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik te horen dat ik wel mijn pauzes neem en altijd op tijd uitklok... dat is mijn bescherming maar het wordt niet geaccepteerd. Als dat kan dan heb je tijd genoeg op de dag
Ik weet niet wat voor werk je doet. Maar het is toch normaal dat je pauzes neemt, en naar huis gaat wanneer je dag erop zit. Even wat extra werken omdat iemand ziek iets oid kan voorkomen, maar ook daarin heeft iedereen gewoon grenzen.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee maar echt: gesprek met huilen en machteloosheid met chef: Nee jullie nemen pauzes, altijd optijd uitklokken en kom op zeg, Je werkt maar 28 uur... en op zo,n minachtig toontje.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En via de huisarts met iemand gaan praten, met de praktijkondersteuner GGZ bijvoorbeeld? Die zijn heel laagdrempelig en uiterst geschikt om je te helpen met meer voor jezelf te kiezen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg een uitnodiging, denk niet dat ik ga:
vindt het helemaal bij je passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is pauze een verplichting. Denk dat die meneer/mevrouw maar eens de arbowet (en evt. CAO) moet gaan lezen. En ja, jij werkt 28 uur, je krijgt betaald 28 uur. Klaar. En anders...morgen 1 uur overwerken, overmorgen 1 uur minder werken.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee maar echt: gesprek met huilen en machteloosheid met chef: Nee jullie nemen pauzes, altijd optijd uitklokken en kom op zeg, Je werkt maar 28 uur... en op zo,n minachtig toontje.
Heb nog 400 snipperuren die ik niet eens op kan maken en veel uit moet laten betalen.
wat een botte hork!!!! Ik vind het persoonlijk nooit erg iets extra's te doen en in mn vakantie prima een paar keer ingevallen voor iemand, maar het moet andersom gewoon net zo flexibel zijn en als ik dan wat heb dat ik gewoon ff wat eerder weg kan etc.....quote:Op maandag 11 maart 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee maar echt: gesprek met huilen en machteloosheid met chef: Nee jullie nemen pauzes, altijd optijd uitklokken en kom op zeg, Je werkt maar 28 uur... en op zo,n minachtig toontje.
Heb nog 400 snipperuren die ik niet eens op kan maken en veel uit moet laten betalen.
Ja echt he...helaas is het op een dag dat er in Nijmegen een stoffenbeurs is...die gaat voorquote:Op maandag 11 maart 2019 19:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
vindt het helemaal bij je passen
Uniekje toch, niet jezelf kapot makenquote:Op maandag 11 maart 2019 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
jij hebt toch zo'n vervelio in de VvE zitten? sterktequote:Op maandag 11 maart 2019 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja echt he...helaas is het op een dag dat er in Nijmegen een stoffenbeurs is...die gaat voor
Zo,nu naar de financiele vergadering van de VVE, bye
The Hangover Is ook niet mijn humor. Christ, daar is Police acadamy intellectueel vermaak bijquote:Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog niet gezienmaar kan me er iets bij voorstellen. In de stukjes buiten the handover is ie heel erg ‘overdone’
+1quote:Op maandag 11 maart 2019 19:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Uniekje toch, niet jezelf kapot maken![]()
Wordt dat echt tegen je gezegd, of denk je dat je werkgever zo zal reageren? Ik vind het echt een complete horkenreactie, onacceptabel.
Edit: oh, ik lees nu dat je echt met een incapabele leidinggevende zit opgescheept die daadwerkelijk zo praat. Wat een flapdrol.
Kreequote:Op maandag 11 maart 2019 17:35 schreef Kreator het volgende:
Oh ja, goeie, moet ik ook ff gaan doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:04 schreef laziness het volgende:
Uniek, je kan chats ook op stil zetten dus ik zou dat doen met de groep of personen van je werkDan bepaal jij wanneer je er in kijkt ipv dat ze zich in je privé tijd opdringen.
Ah, Ricky Gervais. Die trek ik echt niet, dus skippen maarquote:Op maandag 11 maart 2019 18:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/80998491
Hielp dat tegen de hellweek ervaring dag #1?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grote kamer voor mezelf..
Straalbezopen ook..
Ik ben helemaal verbaasd dat dit juist geen algemene kennis isquote:Op maandag 11 maart 2019 22:03 schreef Lonaa het volgende:
https://www.iflscience.co(...)jTT6KNW0b86i75AlcUMo
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verbaasd dat dit juist geen algemene kennis is![]()
Misschien is het het Montessori-onderwijs geweest.
Ik wist het ook een gewoon naar normale scholen geweest.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verbaasd dat dit juist geen algemene kennis is![]()
Misschien is het het Montessori-onderwijs geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Hoe deed jij dat anders dan? Dit is basis wiskundequote:Op maandag 11 maart 2019 22:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wist het ook een gewoon naar normale scholen geweest.
Het is maar net wat blijft hangen of wat de leraar handig vind.
Leerde toevallig vandaag een trucje van een collegaFormules omschrijving. Doe het even met een simpel voorbeeldje hoor:
T=F*r
Je weet de arm en de koppel en wil de kracht weten
F*r=T
F*r/r=T/r
F=T/r
Kende ik dus niet
Nooit geweten, wel handig!quote:Op maandag 11 maart 2019 22:03 schreef Lonaa het volgende:
https://www.iflscience.co(...)jTT6KNW0b86i75AlcUMo
Goeie fix van de tekst trouwensquote:Op maandag 11 maart 2019 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe deed jij dat anders dan? Dit is basis wiskunde
Ja anders, niet eerst hetgeen ik wou hebben links zettenquote:Op maandag 11 maart 2019 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe deed jij dat anders dan? Dit is basis wiskunde
Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja anders, niet eerst hetgeen ik wou hebben links zetten
X berekenen is dis niks anders als een formule hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 22:43 schreef derLudolf het volgende:
En ja met "gewone" vergelijkingen, x berekenen doe je dat ook. Nooit aan gedacht dus dat met formules te doen
Dat klopt, maar ja, soms word je blind voor iets ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
X berekenen is dis niks anders als een formule hoor
Sjeez, dat er pauzes bestaan heeft een reden... hoe haal je het als leidinggevende in je hoofd om dit zo als argument te gebruiken dat het met de werkdruk wel meevaltquote:Op maandag 11 maart 2019 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik las dit eerst als ‘landelijke keuken’ landelijk..quote:Op maandag 11 maart 2019 22:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vandaag een ruim jaar na vertrek nog afscheid genomen van mijn landelijke collega's. Lekker gegeten in Utrecht (kangoeroe steak) en nog een mooie fles whisky gekregen ook. Had er vooraf weinig zin in maar toch wel goed om het zo nog eens echt af te sluiten.
Zit je nou minder in de trein?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sjeez, dat er pauzes bestaan heeft een reden... hoe haal je het als leidinggevende in je hoofd om dit zo als argument te gebruiken dat het met de werkdruk wel meevalt![]()
Vandaag een ruim jaar na vertrek nog afscheid genomen van mijn landelijke collega's. Lekker gegeten in Utrecht (kangoeroe steak) en nog een mooie fles whisky gekregen ook. Had er vooraf weinig zin in maar toch wel goed om het zo nog eens echt af te sluiten.
Leuk toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:56 schreef TAV74 het volgende:
Nu kregen we dat ook niet op de spinazie-academie en de INAS.. daar lagen de prioriteiten bij strijken, gezondheidskunde en bordurenquote:
quote:
Wil ik ook. Maar ik ga t wel gebruiken kijken of ik t snap (en of t lukt)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik kreeg net uitleg en ik snap het
Meester Jip en Janneke
Koekoekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:54 schreef AnneX het volgende:
..”de uil zit in de olmen en oehoet luid. ...”
( en scheit waarschijnlijk precies op onze buiten brievenbus, zoals vrijwel ieder jaar.
Het is toch 'den Uyl is in den olie'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:54 schreef AnneX het volgende:
( en scheit waarschijnlijk precies op onze buiten brievenbus, zoals vrijwel ieder jaar.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik las dit eerst als ‘landelijke keuken’ landelijk..
MI van een stel boeren erbij... :’)
Zo ken ik 'm ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:15 schreef Barreltje het volgende:
De uil zat in de olmen
Bij 't vallen van de nacht
En achter gindse heuvels
Daar roept de koekoek zacht..
padvinderij
![]()
En die wiskunde..![]()
Dat wist ik, van die mms. Voordeel van dagelijks mensen tussen 18 en 88 naar hun opleiding vragen, leer je een hoop verloren schoolvormen mee kennen.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:40 schreef AnneX het volgende:
Wiskunde.
Haha na examen van mulo 4 naar mms 3 ( middelbare meisjes school voor de jongeren hier) bleek herhalen van de stof voor mij.
Makkie. Kon ik iedereen voorzeggen bij de toetsen.
Bij gebrek aan wiskundeleraren werd het vak geschrapt vanaf mms 4, het was geen examenvak.![]()
net als scheikunde.
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leerde toevallig vandaag een trucje van een collegaFormules omschrijving. Doe het even met een simpel voorbeeldje hoor:
T=F*r
F*r=T
F*r/r=T/r
F=T/r
Kende ik dus nietEn hij heeft echt geen Montessori gehad
Je moet ze in een driehoekje zetten. T in de top F en r in de basis naast elkaar. En dan kun je ze alledrie makkelijk berekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Werkt alleen als je met 3 symbolen zitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet ze in een driehoekje zetten. T in de top F en r in de basis naast elkaar. En dan kun je ze alledrie makkelijk berekenen.
Daar ging dit voorbeeld dan ook overquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werkt alleen als je met 3 symbolen zit
Ik wist niet dat ze vooraankondigingen dedenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblKrijg net van PostNL te horen dat ze een brief van onze "vrienden" van CJIB gaan bezorgen vandaag. Ga ik op de site kijken, heb ik ergens 7 km te hard gereden op een plek waar ik WEET dat er een flitser staat. Blijkbaar was ik even ver weg met mijn gedachten op het moment dat ik er voorbij reed
![]()
![]()
App van PostNLquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze vooraankondigingen deden
PostNL doet dat via de PostNL appquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze vooraankondigingen deden
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:58 schreef Lonaa het volgende:
goedemorgen. Ik heb gisteren de papieren folders niet opgeruimd. Alex had er een mening over.
Ik sliep wl goed.
Het lijkt wel telepathisch... Ik weet nog dat ik gisteren dacht voordat ik naar boven ging 'eigenlijk moet ik het opruimen, maar gaat vast goed'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Alex zorgt er iig goed voor dat je nieuwe huis opgeruimd blijft zo
Hij past niet in de bench.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:02 schreef FranticDJ het volgende:
Daarom slaapt beagle in een bench.
Hij ligt nu, als m’n zus thuis is, heel zielig in de hal. Hij snapt er niks van, ouders op vakantie, ik weg en m’n zus die thuis logeert.
De bench is net te klein, had m er de eerste nacht toch ingepropt maar hij ging helemaal uit zn stekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha Naja wij hebben er een formaat Duitse dog. Dusja.
Kan je je schoonmoeder in kwijt
Ik zie dat er vandaag de stukken voor de VVE-vergadering in de bus gedaan zullen worden. Ik weet ook al wat er in komt te staan. We willen meer servicekosten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PostNL doet dat via de PostNL appKun je zien wat er wordt verstuurd met een scan van de envelop
Als ik niet thuis ben, vind ik t wel fijn te weten (als er) wat (er) komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:18 schreef Barreltje het volgende:
Waarom zou je van te voren willen weten welke post er komt?
Ik kende de procentomdraai niet, maar jouw voorbeeld had ik prima kunnen bedenken.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
T=F*r
F*r=T
F*r/r=T/r
F=T/r
Kende ik dus nietEn hij heeft echt geen Montessori gehad
Zeker leuk!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk toch?
Werk je nu alleen nog regionaal?
Jammer van die whisky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Niet perse, nog genoeg kansen op Piet te spottenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zit je nou minder in de trein?
( met minder kans op ontmoeten van Piet ?)
Scheit?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:54 schreef AnneX het volgende:
Over gindse heuvelsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:15 schreef Barreltje het volgende:
De uil zat in de olmen
Bij 't vallen van de nacht
En achter gindse heuvels
Daar roept de koekoek zacht..
padvinderij
![]()
En die wiskunde..![]()
Ik ben wel fan van Alexquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:58 schreef Lonaa het volgende:
goedemorgen. Ik heb gisteren de papieren folders niet opgeruimd. Alex had er een mening over.
Onbegrijpelijk dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet ze in een driehoekje zetten. T in de top F en r in de basis naast elkaar. En dan kun je ze alledrie makkelijk berekenen.
spuit11 ditdat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Over wiskunde gesproken. Ik las gisteren deze: hoeveel is 4% van 75? Niet zo snel te bedenken huh (vond ik wel meevallen, maar dit was het voorbeeld) .
Maar het is hetzelfde als 75% van 4...en dat wil wel heel snelEn dat geldt dus voor alle percentages, je kan ze gewoon omdraaien...
Ja, dat krijg ik als ik eerst chrome op de telefoon in bed open zonder fok te lezen, dan begin ik niet waar ik het laatst was geblevenquote:
johquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Over wiskunde gesproken. Ik las gisteren deze: hoeveel is 4% van 75? Niet zo snel te bedenken huh (vond ik wel meevallen, maar dit was het voorbeeld) .
Maar het is hetzelfde als 75% van 4...en dat wil wel heel snelEn dat geldt dus voor alle percentages, je kan ze gewoon omdraaien...
Ik vind het ook wel interessant dat 4x0,75 als 'ingewikkeld' gezien wordt. Of meer nog dat het lastig is dat uit je hoofd te moeten doen. Ik moet op mijn werk best veel getalletjes optellen en ik doe dat bij voorkeur uit mijn hoofd om een beetje geoefend te blijven. Ik weet nog dat we in groep 7 iedere dag een staartdeling moesten maken aan het begin van de dag. Eentje, bij binnenkomst en daarna begon de rest van de les. Heel nuttig om hoofdrekenen te automatiseren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:07 schreef AnneX het volgende:
Ow de 4 x 0,75 doe ik dan 2 x 1,5 en dan 1 x 3![]()
Moest de staartdeling uit het hoofd?
@:Bloes: heeft de teen zich rustig gehouden? Niet geklopt etc.
ik geloof niet in toeval, toevalligquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:19 schreef AnneX het volgende:
Doe ik fb open en komt stomtoevallig deze link voorbij: over automatiseren en memoriseren van rekenen.
https://wijzeroverdebasis(...)tomatiseren-rekenen/
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het ook wel interessant dat 4x0,75 als 'ingewikkeld' gezien wordt. Of meer nog dat het lastig is dat uit je hoofd te moeten doen. Ik moet op mijn werk best veel getalletjes optellen en ik doe dat bij voorkeur uit mijn hoofd om een beetje geoefend te blijven. Ik weet nog dat we in groep 7 iedere dag een staartdeling moesten maken aan het begin van de dag. Eentje, bij binnenkomst en daarna begon de rest van de les. Heel nuttig om hoofdrekenen te automatiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard kom je er met de vertaling erbij uiteindelijk wel uit. Maar dit was het overbruggingsonderwijs; kon je even peilen of je een beetje op niveau zat.![]()
![]()
![]()
Na de dubbele punt is het geloof ik wel te doen maar die tekensquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:51 schreef Lot_1 het volgende:
Ha, ik snap die pagina van Candaasje dan wel weer redelijk.
Dat is ook mijn standaardreactie, zie hierboven. Terwijl dit ook prima te doen is als je de tekens negeert.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:57 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, ik ben een ster geworden in het negeren van onbegrijpelijke tekens. Eerder raakte ik in paniek als ik zoiets zag en dacht 'dit begrijp ik nooit' wat niet echt bevorderlijk was.
Daardoor jaaaaren gedaan over het halen van de statistiek-vakken. Dus het is heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is ook mijn standaardreactie, zie hierboven. Terwijl dit ook prima te doen is als je de tekens negeert.
Onbegrijpelijk dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit kreeg ik niet bij wiskunde Bquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ja joh, eindexamen wiskunde b en dit weet ik er nog van
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Op een papiertje maar zonder rekenmachine. Dat schaar ik maar even onder hoofdrekenen
Ik vind het ideaalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit.[..]
Dit kreeg ik niet bij wiskunde B
Ok vind het ook weinig toevoegen
Wow.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook![]()
(Gevolgd door "Ok, ik ga naar huis.......)
Bij een staartdeling doe je het vermenigvuldigen toch uit je hoofd? Alleen schrijf je de uitkomsten en tussentijdse resten op, maar het vraagt ook wel heel veel werkgeheugencapaciteit om dat tussendoor te onthouden.quote:
Uit wat Ludolf schreef maakte in een soort openbaring over de verhouding tussen vermenigvuldigen en delen op, dus daarop aansluitend voegde ik dat driehoekje toe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit.[..]
Dit kreeg ik niet bij wiskunde B
Ik vind het ook weinig toevoegen
Nee dat kan niet... hopen over een dag of 5!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhh brrr Bluezz. Hoop dat het morgen helemaal rustig is
Wow AX hoe is hij daar opgekomen danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef AnneX het volgende:
In de polder zijn gisteren de ooievaars komen aanwaaien, 150 m. verderop.
Zij weten niet, dat de nieuwste aanschaf van mn.X op het nest staat opgesteld.![]()
Een akelig scherpe verrekijker.
Ja, P. lang leve de fotografica beurs afgelopen weekend.
Die ligt, weer in slaap gehouden, op de IC. 2x hartstilstand, nieren doen het weer niet. Door teveel aan medicatie zijn de vitale organen uitgevallen. Gisteren om ca 22 uur waren de bloedwaardes wel beter aan het worden. Maar nog een hele grote zorg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Kaatje hoe is het eigenlijk met je bovenbuurman afgelopen?
Newton gebruikte het al, dus of je bent wel heel oud of niet goed opgeletquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:28 schreef golfer het volgende:
Wij hadden niet al die verschilende vormen van wiskunde met letters erbij.
Wij hadden algebra en wiskunde.
En (nog) geen rekenmachientjes. Wel een rekenlineaal.
Ooh. Wat leuk! Willikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een aspergearrangement geboekt bij een boerderij in de buurt. Lunch met rondleiding. Gewoon zomaar
Leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een aspergearrangement geboekt bij een boerderij in de buurt. Lunch met rondleiding. Gewoon zomaar
Ohhh lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee, misschien mogen we er allemaal wel een of twee proberen. Ik wil wel een aspergeveldje hier dus wat oefening komt wel van pas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk
Ga je dan ook zelf asperges steken of is de tijd daar nog niet voor?
Algebra en meetkundequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:28 schreef golfer het volgende:
Wij hadden niet al die verschilende vormen van wiskunde met letters erbij.
Wij hadden algebra en wiskunde.
En (nog) geen rekenmachientjes. Wel een rekenlineaal.
Oh ja, zo heette het.quote:
Het is toch niet allemaal zo verschrikkelijk op Azkaban?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
Automatisering was ook leuk.. PID regelingen uitrekenen met imaginaire getallen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is toch niet allemaal zo verschrikkelijk op Azkaban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |