SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 11 maart 2019 07:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Sterkte Bluezz, hoop dat het snel voorbij is en dan ook alle ellende weg.
Mogge allemaal.wat een naar verhaal! En idd sterkte bluezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat die ambulance medewerkers nodig hadden, dat had ik nog nooit gezien. Allemaal handschoenen, plastic dingetjes waar ik natuurlijk geen flauw idee van heb wat ze doen, maar echt, door het hele huis, slaapkamer, hal woonkamer (waar niets meer op z'n plek stond) overal lag wel iets.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Oh bah, Kaat.
En hoe bedoel je, zooi van de medewerkes
Dat leek het wel ja. Denk dat ik nu alles opgeruimd heb. Was een halve afvalemmer volquote:Op maandag 11 maart 2019 08:02 schreef Lonaa het volgende:
Oh wauw.
Naja, Frantic, ik snap wel wat je bedoeld, maar Kaat liet het klinken (en blijkbaar was het ook zo) alsof er echt een bom in het hele huis ontploft was.
Oe wat stoer om te etenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:30 schreef minilot het volgende:
In het kader van de voorraadkast eens aanspreken.. Vanavond Haggis Wellington.
[ afbeelding ]
Dit erbij:
https://food52.com/recipe(...)ening-haricots-verts
Jullie?
Varkenshaasquote:Op maandag 11 maart 2019 09:33 schreef fietsie het volgende:
Zelfgemaakte coleslaw, en broccoli met hoe-heten-die-witte-wortel-dingen-ook-al-weer...
En qua vlees iets waar ik nog niet van overtuigd ben, van de Lidl. Zo'n stuk geinjecteerd vlees wat in de oven moet.
Neej lijkt er fysiek wel op, maar je eet het meer als aardappel.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:37 schreef Isabeau het volgende:
goede dag voor Bluezz, eindelijk hierna van die ellende af
Succes!
Rettich, fietsie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |