SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 11 maart 2019 07:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Sterkte Bluezz, hoop dat het snel voorbij is en dan ook alle ellende weg.
Mogge allemaal.wat een naar verhaal! En idd sterkte bluezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat die ambulance medewerkers nodig hadden, dat had ik nog nooit gezien. Allemaal handschoenen, plastic dingetjes waar ik natuurlijk geen flauw idee van heb wat ze doen, maar echt, door het hele huis, slaapkamer, hal woonkamer (waar niets meer op z'n plek stond) overal lag wel iets.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Oh bah, Kaat.
En hoe bedoel je, zooi van de medewerkes
Dat leek het wel ja. Denk dat ik nu alles opgeruimd heb. Was een halve afvalemmer volquote:Op maandag 11 maart 2019 08:02 schreef Lonaa het volgende:
Oh wauw.
Naja, Frantic, ik snap wel wat je bedoeld, maar Kaat liet het klinken (en blijkbaar was het ook zo) alsof er echt een bom in het hele huis ontploft was.
Oe wat stoer om te etenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:30 schreef minilot het volgende:
In het kader van de voorraadkast eens aanspreken.. Vanavond Haggis Wellington.
[ afbeelding ]
Dit erbij:
https://food52.com/recipe(...)ening-haricots-verts
Jullie?
Varkenshaasquote:Op maandag 11 maart 2019 09:33 schreef fietsie het volgende:
Zelfgemaakte coleslaw, en broccoli met hoe-heten-die-witte-wortel-dingen-ook-al-weer...
En qua vlees iets waar ik nog niet van overtuigd ben, van de Lidl. Zo'n stuk geinjecteerd vlees wat in de oven moet.
Neej lijkt er fysiek wel op, maar je eet het meer als aardappel.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:37 schreef Isabeau het volgende:
goede dag voor Bluezz, eindelijk hierna van die ellende af
Succes!
Rettich, fietsie?
Pastinaak?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:38 schreef fietsie het volgende:
Neej lijkt er fysiek wel op, maar je eet het meer als aardappel.
Knolselderij?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neej lijkt er fysiek wel op, maar je eet het meer als aardappel.
Check! Pastinaak.quote:
Ook lekker, maar niet in huis. 2 stuks van gezaaid.quote:
Heel Engels ookquote:
ohhh...lekkerquote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier vanavond shoarma van kippendijen, haloumi, platbrood, hoummous, wellicht baba ganoush, komkommer en tomaat. Lekker makkelijk.
Volgens mij is dat best veel werkquote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier vanavond shoarma van kippendijen, haloumi, platbrood, hoummous, wellicht baba ganoush, komkommer en tomaat. Lekker makkelijk.
Gaat niet zo lekker met J. heh?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:44 schreef Aure het volgende:
Succes Bluezz![]()
Mmm buikspek![]()
Stoof gister was erg lekker. Er is nog over dus vanavond eten we het weer. Wel lekker makkelijk nu de baby weer/nog ziek is
een limoen risotto? of gewoon lekker met venkel en wortel natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
Vanavond wordt het rode poon.. maar nog geeeeen idee wat er bij moet eigenlijk..
Iemand ideeën?
Niet als de hoummous en baba ganoush van de mediterane traitteur om de hoek komen, als wel het platbrood. De shoarma zet ik zo in een marinade, en dan vanavond in de oven. Haloumi even bakken, en klaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best veel werkWel heel lekker.
Oh dat scheelt wel enormquote:Op maandag 11 maart 2019 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Niet als de hoummous en baba ganoush van de mediterane traitteur om de hoek komen, als wel het platbrood. De shoarma zet ik zo in een marinade, en dan vanavond in de oven. Haloumi even bakken, en klaar.
Ja, dat is erg fijn! Ik zou eigenlijk wel graag buiten de stad wonen, maar dan ga ik dit soort dingen wel missen...quote:Op maandag 11 maart 2019 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat scheelt wel enormNog steeds heel lekker. Wel handig, zoiets om de hoek, wil ik ook
Nee.. Sinds zijn ziekenhuisavontuur is het een beetje aanmodderen. Laatst nog een longontstekingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratin? Hoe maak jij die dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
PastinaakIk heb nog twee zakken liggen. Ik maak er in elk geval een gratin van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |