Mueslireep/sportreep? In een klein Nakd reepje zit al 140kcal.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:57 schreef minimaLL het volgende:
Lang geleden dat ik hier nog eens gepost hebt, maar volg het hier af en toe nog wel wat.
Ik zit voorlopig in voorbereiding voor Marathon Parijs (die is een weekje na Rotterdam).
3 gelletjes per uur? Hoe sleur je dat allemaal met je mee? Ik weiger met trailzak/belt te lopen aangezien ik niet hou van extra ballast. Parijs doet niet aan sportdrank, dus dat wordt nog wel even bekijken hoe we d koolhydraten verder gaan aanvullen (neem zelf 4 gelletjes...) Bananen, appelsienen worden wel aangeboden maar dat lijkt me niet zo handig als je een tijd wil neerzetten. Gedroogd fruit of klontjes suiker dan maar (is ook aanwezig?)
Complimenten daarvoor!quote:Op zondag 24 maart 2019 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit steeds al lopend te kloten met een plastic zakje in m'n broekzak om zo'n opengescheurd en leeg gelletje een beetje netjes mee naar huis te nemen
Ik snap ook echt met de beste wil van de wereld niet dat mensen dat zo van zich af mieteren.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Complimenten daarvoor!
Ik prop ze terug in mijn racevest, die moet toch na elke duurloop gewassen worden. Of ik houd het in mijn hand tot de verzorgingspost en gooi het daar weg.
Het is weer tijd voor het heilige woord.. #spibelt #nosponquote:Op zondag 24 maart 2019 16:57 schreef minimaLL het volgende:
Lang geleden dat ik hier nog eens gepost hebt, maar volg het hier af en toe nog wel wat.
Ik zit voorlopig in voorbereiding voor Marathon Parijs (die is een weekje na Rotterdam).
3 gelletjes per uur? Hoe sleur je dat allemaal met je mee? Ik weiger met trailzak/belt te lopen aangezien ik niet hou van extra ballast. Parijs doet niet aan sportdrank, dus dat wordt nog wel even bekijken hoe we d koolhydraten verder gaan aanvullen (neem zelf 4 gelletjes...) Bananen, appelsienen worden wel aangeboden maar dat lijkt me niet zo handig als je een tijd wil neerzetten. Gedroogd fruit of klontjes suiker dan maar (is ook aanwezig?)
Je kunt ook lekkere nemen danquote:
Ik heb ze toch echt.quote:
quote:
Zelf proberen is het beste advies.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:05 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Iemand ervaring met Rocket fuel gelletjes van Body & Fit shop?
Valt mee, zij kreeg ze van een sponsor en gebruikt ze niet, ik gebruik ze af en toe (als ik meer dan een uur loop neem ik er vaak één mee), dus nam ze ze maar mee deze kant opquote:Op zondag 24 maart 2019 20:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Grootse plannen dus met 100 gelletjes.
Hij is massaal, maar de sfeer met al dat publiek maakt toch echt wel veel goed. Ik kan me zomaar voorstellen dat ik hem ook nog een paar keer ga lopen. Andere massale evenementen hoeven van mij ook niet meer...en dan heb ik het bijvoorbeeld over de CPC, Egmond, Dam tot dam, Amsterdam marathon, Zevenheuvelenloopquote:Op maandag 25 maart 2019 09:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Rotterdam blijft toch wel een populaire marathon in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |