Zijn er echt mannen die dit doen?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
Ik ben het bewijs dat dit niet zo is. Als ik alleen loop, kijkt geen vent naar me om. Maar als ik met mijn 1 jaar jongere zusje loopt, kijken veel mannen naar haar. Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.
Hoe maak je uit mijn verhaal op dat ik aantrekkelijk zal zijn?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou... een vrouw die veel make up draagt of “sexy” kleed geeft de boodschap dat ze open staat voor (leuk) contact van mannen.
Een vrouw die geen make up heeft en heel gewoontjes is gekleed geeft de signal dat ze op dat moment niet op zoek is naar mannelijke contact. Dit hoeft niet te betekenen dat ze niet aantrekkelijk is, ze valt gewoon niet zoveel op.
Je zal vast wel aantrekkelijk zijn.
Het gebeurt als we gewoon naar de stad gaan om te winkelen. Ik ga zelden uit. Als ik uitga, word ik toch niet gezien ofzoquote:Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet ook niet of je zit te wachten op het soort aandacht dat je zusje krijgt.
Het is niet verboden je een beetje op te maken voor het uitgaan he, uitgaan is gewoon een ordinaire vleeskeuring.
Beloof alsjeblieft even dat je niet je lippen en je neus laat doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef fienna het volgende:
[..]
Het gebeurt als we gewoon naar de stad gaan om te winkelem. Ik ga zelden uit
Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beloof alsjeblieft even dat je niet je lippen en je neus laat doen.
Je komt best over als een zeikwijf in dit topic dus misschien dat mannen daar wel een sensor voor hebben ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef fienna het volgende:
[..]
Hoe maak je uit mijn verhaal op dat ik aantrekkelijk zal zijn?
Juist niet.
Ik vind jouw redenatie niet echt kloppend. Het is toch niet eerlijk dat een vrouw er zoveel moeite voor moet doen eer een man gaat denken "zij staat open voor contact!"
(En ja ik doe ook wel moeite, maar niet veel en ik val van nature niet op..mijn gezicht is best gewoontjes denk ik).
Ik vind ook dat van vrouwen teveel wordt verwacht en mannen nu allemaal glamorous en instagram modellen gewend zijn en ja, dan val ik helemaal weg aangezien ik niets op mijn gezicht smeer of doe
Klopt; onzekerheid.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...
Nee hoor. Plastic tieten vond ik helemaal niks.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...
Daar zijn duizendenéén verschillende redenen voor. Nonsens dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo zwart-wit is. Met opgespoten lippen trek je echt niet alle mannen aan hoor. Als je aandacht wil kun je ook kiezen voor een lekker geurtje en een beetje make-up. Probeer het eens. Dan straal je ook wat meer zelfvertrouwen uit.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Jij hebt een verknipt beeld van mannen...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
op wat voor mannen val jij ?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Van die mannen moet je het inderdaad hebbenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die mannen moet je het inderdaad hebben
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beloof alsjeblieft even dat je niet je lippen en je neus laat doen.
Dit, echt de mannen waar je aandacht van wil hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze draagt ruimvallende kleding waardoor er niks van overblijft.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:30 schreef Twiitch het volgende:
Als je lichaam "een 9" is dan kijken er echt wel mannen naar je.
Of je overschat jezelf schromelijk of je stelt je nogal aan.
Mee eens.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet ook niet of je zit te wachten op het soort aandacht dat je zusje krijgt.
Het is niet verboden je een beetje op te maken voor het uitgaan he, uitgaan is gewoon een ordinaire vleeskeuring.
Het is vrij duidelijk dat je niet zo denkt imo, je straalt (qua poststijl/wat je post) nou niet echt uit alsof je veel zelfvertrouwen hebt of er positief naar probeert te kijken. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
En dan kan je zeggen. Ga positief denken, dan straal je dat uit!! Maar dat doe ik ook en het werkt niet!!
Jeetje, dus als ik graag verzorgd rond wil lopen doe ik dat als signaal naar mannen? Goed om te weten. Fijn, dan doen vrouwen het dus ook niet om elkaar af te troeven. Maar hoe zit het dan met lipstick lesbo'squote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou... een vrouw die veel make up draagt of “sexy” kleed geeft de boodschap dat ze open staat voor (leuk) contact van mannen.
Een vrouw die geen make up heeft en heel gewoontjes is gekleed geeft de signal dat ze op dat moment niet op zoek is naar mannelijke contact. Dit hoeft niet te betekenen dat ze niet aantrekkelijk is, ze valt gewoon niet zoveel op.
Je zal vast wel aantrekkelijk zijn.
Ik denk juist dat ik niet de knapste ben.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:06 schreef Cockwhale het volgende:
1. Je bent lelijker dan je denkt.
Of
2. Je straalt negativiteit uit, op wat voor manier dan ook, arrogant, boos, onzeker...
Of
3. Je kleed je, en ziet eruit als een onverzorgde sloeber.
Of
4. Je stinkt.. heel erg.
Of
5. Je herkent de flirts niet en weet niet hoe je zelf moet flirten.
Hier moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:13 schreef Lenny77 het volgende:
Is dit dan een vrouwelijke incel?
Ik denk gewoon dat jij het niet ziet ts... Dat je het niet door hebt!
Je zusje straalt één en al sex uit en daardoor krijgt ze aandacht (die je eigenlijk niet wil hebben, met gesis enzo)
Jij zal eerder uitstralen dat ze je met rust moeten laten. Als je dan zelf ook niet door hebt dat je toch wel eens een voorzichtige sjans hebt, dan gebeurt er niet veel nee.
Vrouwen kunnen geen incel zijn al zitten ze in een rolstoel. Ik denk dat ts haar.. te hoog zijn. Kom ff niet op het woord.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Hier moest ik ook gelijk aan denken
Met rust moet laten? Nee, ik ben eigenlijk wel sociaal. Maar ik denk wel dat anderen me afstandelijk vinden, en dat straal ik misschien uit. Sommigen vinden me weer totaal niet arrogant. Vrouwen praten veel makkelijker met me. Mannen totaal niet. Alleen die hele sociale en praatgrage mannen praten wel eens en dan is het ook vrij kort oid.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:13 schreef Lenny77 het volgende:
Is dit dan een vrouwelijke incel?
Ik denk gewoon dat jij het niet ziet ts... Dat je het niet door hebt!
Je zusje straalt één en al sex uit en daardoor krijgt ze aandacht (die je eigenlijk niet wil hebben, met gesis enzo)
Jij zal eerder uitstralen dat ze je met rust moeten laten. Als je dan zelf ook niet door hebt dat je toch wel eens een voorzichtige sjans hebt, dan gebeurt er niet veel nee.
Zou je denken? Niet om vervelend te doen, maar uit alles wat je schrijft spreekt zo’n onzekerheid... ook al denk je zelf dat je dat niet uitstraalt, andere mensen voelen wel aan dat er ‘iets’ is en misschien is het daarom voor jou zo lastig om contact te krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef fienna het volgende:
[..]
Met rust moet laten? Nee, ik ben eigenlijk wel sociaal. Maar ik denk wel dat anderen me afstandelijk vinden, en dat straal ik misschien uit. Sommigen vinden me weer totaal niet arrogant. Vrouwen praten veel makkelijker met me. Mannen totaal niet. Alleen die hele sociale en praatgrage mannen praten wel eens en dan is het ook vrij kort oid.
Krijg ook hartkloppingen van het idee wat mensen van me vinden. Daar ben ik wel voortdurend mee bezig, maar ik denk dat ik heel goed ben in het verbergen daarvan..dus dat valt mensen sowieso niet op.
Ik lijk verder op een normaal handelend en functionerend persoon, maar toch ontwijken mensen me op de 1 of andere manier. Alleen sommige collegas die me zielig vinden, komen soms een praatje maken..denk ik
Flirten is normaliter wel wat subtieler dan gefluit oid. Een glimlach, een blik of glimlach, een beetje klieren, een aanraking..quote:Op zondag 10 maart 2019 20:14 schreef fienna het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik niet de knapste ben.
Hoe herken ik een flirt dan?
Precies, als dat soort mannen je negeren ben je toch super opgelucht als vrouwquote:Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben ik het niet mee eens, dat make up opvalt is logisch, maar vind het echt niet perse mooier dan natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar minder goed in bent dan je zelf denkt.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef fienna het volgende:
Krijg ook hartkloppingen van het idee wat mensen van me vinden. Daar ben ik wel voortdurend mee bezig, maar ik denk dat ik heel goed ben in het verbergen daarvan..dus dat valt mensen sowieso niet op.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje, dus als ik graag verzorgd rond wil lopen doe ik dat als signaal naar mannen? Goed om te weten. Fijn, dan doen vrouwen het dus ook niet om elkaar af te troeven. Maar hoe zit het dan met lipstick lesbo's
Dat zijn altijd leuke uitspraken inderdaad: "ik weet hoe alle mannen zijn".quote:Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef dop het volgende:
[..]
op wat voor mannen val jij ?
Vallen alle vrouwen op de zelfde soort mannen?
Ik gooi het op een combinatie van 2 en 5.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:06 schreef Cockwhale het volgende:
1. Je bent lelijker dan je denkt.
Of
2. Je straalt negativiteit uit, op wat voor manier dan ook, arrogant, boos, onzeker...
Of
3. Je kleed je, en ziet eruit als een onverzorgde sloeber.
Of
4. Je stinkt.. heel erg.
Of
5. Je herkent de flirts niet en weet niet hoe je zelf moet flirten.
Wat een goed verhaal dit.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:08 schreef Reverb het volgende:
Ook een deel van het probleem (wat ik nog niet genoemd heb worden) is dat jij het over twee verschillende groepen mannen hebt, terwijl je denkt dat het dezelfde groep mannen is.
Groep 1 houdt van natuurlijk uitziende vrouwen (wat niet betekend geen make-up, maar wat betekend geen vuurrode opgespoten lippen, 1 cm dik plamuur en een halve liter oogschaduw), en is intelligent genoeg om als ze een mooie vrouw op straat zien enigszins subtiel om te kijken.
Groep 2 houdt juist van de tokkie / oh oh Cherso look, en laten dat ook merken ook door te sissen, fluiten, cat-callen en al die andere shit die jou opvalt.
Sure, er zijn ook grijze gebieden tussen die twee groepen, maar dit is denk ik wel een belangrijk punt. Onafhankelijk van of je wel of niet knap bent, je zus trekt met haar make-up en kleding aandacht van een groep mannen die heel duidelijk laten merken dat ze haar er goed vinden uit zien. Dat kan je beeld flink vertekenen.
Wat een onzin. Mijn vrouw draagt bijna nooit make up, haar lichaam zit onder de littekens van allerlei operaties die met cosmetische ingrepen 'weggewerkt' zouden kunnen worden, maar dat doet ze niet en toch vind ik haar enorm aantrekkelijk. En het is niet zo dat ik een fetish heb voor littekens of zo. Die littekens zijn van ver na onze eerste ontmoeting.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
Ik draag geen make-up en ik heb ook gewoon een vriend.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Wel als je type 'aap' is.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ik wel, mijn vriendin draagt nooit make-up. Mijn ex ook niet. Ik vind make-up helemaal niks.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Je bewijst nou net zelf dat je eigen instelling absoluut negatief is:quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
[...]
De meiden in de buurt zijn blijkbaar altijd grappiger en leuker.
En dan kan je zeggen. Ga positief denken, dan straal je dat uit!! Maar dat doe ik ook en het werkt niet!!
Misschien is dit al gevraagd, maar hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef fienna het volgende:
[..]
Hoe maak je uit mijn verhaal op dat ik aantrekkelijk zal zijn?
Juist niet.
Ik vind jouw redenatie niet echt kloppend. Het is toch niet eerlijk dat een vrouw er zoveel moeite voor moet doen eer een man gaat denken "zij staat open voor contact!"
(En ja ik doe ook wel moeite, maar niet veel en ik val van nature niet op..mijn gezicht is best gewoontjes denk ik).
Ik vind ook dat van vrouwen teveel wordt verwacht en mannen nu allemaal glamorous en instagram modellen gewend zijn en ja, dan val ik helemaal weg aangezien ik niets op mijn gezicht smeer of doe
Je zal het misschien niet willen geloven, maar jij beschrijft je als mijn type.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
Hi allen,
Mannen zeggen vaak dat ze van natuurlijke vrouwen houden met minimale make-up.
Ik ben het bewijs dat dit niet zo is. Als ik alleen loop, kijkt geen vent naar me om. Maar als ik met mijn zus loop, kijken veel mannen naar haar. Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.
Ff visuele beeld:
Ze draagt best wel veel make up. Altijd haarin een slag gekruld. Wel trendy gekleed. Goed, getraind lichaam
Ik:
Bijna geen makeup op, laat mijn haar stijl vallen. Want zo is het gewoon. Leuk, casual gekleed en slank met vormen. Lichaam is 9. Gezicht is denk ik normaaltjes ??
En geen... VENT ziet me staan..
Tijdens het uitgaan, krijgt mijn zusje ook altijd aandacht. Terwijl mensen zeggen dat we qua gezicht net 2lingen zijn..maar toch toch word ik altijd soort van genegeerd en over het hoofd gezien. Ook op werk krijgen mijn collega's sjans of aandacht van mannelijke collega's en ik kan heel lief en happy en chill zijn (want daar houden mannen van) desondanks krijg ik niks nada noppes aandacht. Zelfs een zware vrouw op werk krijgt volop sjans. En nog een collega van me heeft een flirt met echt een hunk van een mannelijke collega. Dat zou ik never nooit krijgen!!
Hier en daar aarzelende glimlachjes, maar ik word echt letterlijk over het hoofd gezien. Is dat rot? Best wel, ik word er altijd aan herinnerd dat ik eigenlijk maar flauwtjes ben. Niemand ziet me echt, ik hang er overal maar bij.
Smoothquote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Je zal het misschien niet willen geloven, maar jij beschrijft je als mijn type.
Ik heb niks met modepopjes etc. Ik val op de "normale" vrouw die zich niet wilt uitsloven om er mooier uit te zien.
Volgens je beschrijving zou jij mijn type zijn die ik aanspreek voor wie weet wat ervan komt.
En geloof me, ik ben echt niet de enige.
Een 9 als lichaam is in een joggingbroek ook een 3.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ligt aan de leeftijd van de man, jongens kijken alleen naar de buitenkant.
Mannen kijken meestal wat verder.
Met een 9 als lichaam en een goed gezicht verder, kijk ik echt niet naar hoeveel make-up je op hebt.
Ligt eraan, in mijn mening valt dat wel mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Een 9 als lichaam is in een joggingbroek ook een 3.
Een yogabroek valt bij mij niet onder een joggingbroekquote:Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ligt eraan, in mijn mening valt dat wel mee.
Okay haha, you read my mind.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Een yogabroek valt bij mij niet onder een joggingbroek
Is dit in Nederland?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
Hi allen,
Mannen zeggen vaak dat ze van natuurlijke vrouwen houden met minimale make-up.
Ik ben het bewijs dat dit niet zo is. Als ik alleen loop, kijkt geen vent naar me om. Maar als ik met mijn zus loop, kijken veel mannen naar haar. Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.
Heeft je zus misschien grotere borsten?quote:Ff visuele beeld:
Ze draagt best wel veel make up. Altijd haarin een slag gekruld. Wel trendy gekleed. Goed, getraind lichaam
Ik:
Bijna geen makeup op, laat mijn haar stijl vallen. Want zo is het gewoon. Leuk, casual gekleed en slank met vormen. Lichaam is 9. Gezicht is denk ik normaaltjes ??
En geen... VENT ziet me staan..
Tijdens het uitgaan, krijgt mijn zusje ook altijd aandacht. Terwijl mensen zeggen dat we qua gezicht net 2lingen zijn..maar toch toch word ik altijd soort van genegeerd en over het hoofd gezien. Ook op werk krijgen mijn collega's sjans of aandacht van mannelijke collega's en ik kan heel lief en happy en chill zijn (want daar houden mannen van) desondanks krijg ik niks nada noppes aandacht. Zelfs een zware vrouw op werk krijgt volop sjans. En nog een collega van me heeft een flirt met echt een hunk van een mannelijke collega. Dat zou ik never nooit krijgen!!
Hier en daar aarzelende glimlachjes, maar ik word echt letterlijk over het hoofd gezien. Is dat rot? Best wel, ik word er altijd aan herinnerd dat ik eigenlijk maar flauwtjes ben. Niemand ziet me echt, ik hang er overal maar bij.
Nafluiten doe je ook niet als het wel mag van je vriendin. Het is hier geen Marokko / Turkije / ...quote:Op maandag 11 maart 2019 16:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel een goed voorbeeld (persoonlijk). Lichaam een 9. Spontane dame met vlotte babbel. Maar als ik naar haar gezicht kijk zou ik haar echt niet nafluiten (als dat zou mogen van mijn vriendin). En toch zal zij over aandacht niet te klagen hebben want ze straalt wel iets uit.
Bedankt voor je nuancequote:Op maandag 11 maart 2019 06:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Wat ik probeer te zeggen, denk ik, is dat bepaalde soort mannen die graag vrouwen aanspreken zo zullen denken.
Bij wijze van spreken.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nafluiten doe je ook niet als het wel mag van je vriendin. Het is hier geen Marokko / Turkije / ...
Daarvoor schoppen ze je van de bouw af.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
..... Hoewel, mijn vriendin regelmatig wordt nagefloten door lompe bouwvakkers.
Zal ze eens aan gaan geven dan.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Daarvoor schoppen ze je van de bouw af.
Mag dan smooth overkomen, maar heb een vrouw en kinderen en ben 13 jaar samen en 6 jaar getrouwd en zeker niet op zoek naar iemand anders.quote:
Gezien jouw pohi is dit echt een tactloze opmerking.quote:
Ik bedoel het niet lullig. Maar als jij denkt dat make up aandacht trekt, dan doe je het op. Is dat succesvol, dan zit je gebakken. Anders is het een zelfbeeldding en moet je daar wat mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gezien jouw pohi is dit echt een tactloze opmerking.
Een 9 lichaam heeft veel meer rondingen man.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:13 schreef Vliegbaard het volgende:
https://www.google.com/ur(...)ust=1552403633377643
Ik vind deze wel een goed voorbeeld (persoonlijk). Lichaam een 9. Spontane dame met vlotte babbel. Maar als ik naar haar gezicht kijk zou ik haar echt niet nafluiten (als dat zou mogen van mijn vriendin). En toch zal zij over aandacht niet te klagen hebben want ze straalt wel iets uit.
Deze is eerder "way out of your league''quote:Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een 9 lichaam heeft veel meer rondingen man.
[ afbeelding ]
Dit is een meer een 9.
Ook dat is weer een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een meer een 9.
Want alleen met make up op ben je verzorgd? Goh weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:08 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik nrijg opgemaakt ook meer aandacht dan zonder. Mannen houden gewoon van verzorgd.
Verzorgd zijn is niet hetzelfde als een laag plamuur op je smoel smeren.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:08 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig. Maar als jij denkt dat make up aandacht trekt, dan doe je het op. Is dat succesvol, dan zit je gebakken. Anders is het een zelfbeeldding en moet je daar wat mee.
Ik nrijg opgemaakt ook meer aandacht dan zonder. Mannen houden gewoon van verzorgd.
Mee eens. Mooie vrouw platonisch gezien maar haar borsten zien er onnatuurlijk uit. Als ik een man was geweest had ik dat echt een afknapper gevonden. Maar ja dit bevestigt wel weer de stelling van de ts dat mannen liever nep hebben wat er ook nep uitziet dan iets minder rondingen die er echt uitzien. Vaag. Ik doe er niet aan mee iig, ben nooit van plan plastische chirurgie voor grotere borsten/billen te nemen. Als vrouwen dat wel willen moeten ze het zelf weten als ze daar gelukkiger door worden. Maar ik vind het voor mezelf geldverspilling.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
Ook dat is weer een kwestie van smaak natuurlijk.
Haar lichaam is echt mooi maar de chirurg van haar borsten is zeker niet de beste
Ik denk net dat er meer mannen zijn die niet van nep borsten houden dan mannen die het wel mooi vinden!quote:Op maandag 11 maart 2019 20:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Mee eens. Mooie vrouw platonisch gezien maar haar borsten zien er onnatuurlijk uit. Als ik een man was geweest had ik dat echt een afknapper gevonden. Maar ja dit bevestigt wel weer de stelling van de ts dat mannen liever nep hebben wat er ook nep uitziet dan iets minder rondingen die er echt uitzien. Vaag. Ik doe er niet aan mee iig, ben nooit van plan plastische chirurgie voor grotere borsten/billen te nemen. Als vrouwen dat wel willen moeten ze het zelf weten als ze daar gelukkiger door worden. Maar ik vind het voor mezelf geldverspilling.
Nogal gemaakt mokkel.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een meer een 9.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |