abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185524082
Hi allen,

Mannen zeggen vaak dat ze van natuurlijke vrouwen houden met minimale make-up.

Ik ben het bewijs dat dit niet zo is. Als ik alleen loop, kijkt geen vent naar me om. Maar als ik met mijn zus loop, kijken veel mannen naar haar. Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.

Ff visuele beeld:

Ze draagt best wel veel make up. Altijd haarin een slag gekruld. Wel trendy gekleed. Goed, getraind lichaam

Ik:

Bijna geen makeup op, laat mijn haar stijl vallen. Want zo is het gewoon. Leuk, casual gekleed en slank met vormen. Lichaam is 9. Gezicht is denk ik normaaltjes ??

En geen... VENT ziet me staan..

Tijdens het uitgaan, krijgt mijn zusje ook altijd aandacht. Terwijl mensen zeggen dat we qua gezicht net 2lingen zijn..maar toch toch word ik altijd soort van genegeerd en over het hoofd gezien. Ook op werk krijgen mijn collega's sjans of aandacht van mannelijke collega's en ik kan heel lief en happy en chill zijn (want daar houden mannen van) desondanks krijg ik niks nada noppes aandacht. Zelfs een zware vrouw op werk krijgt volop sjans. En nog een collega van me heeft een flirt met echt een hunk van een mannelijke collega. Dat zou ik never nooit krijgen!!

De meiden in de buurt zijn blijkbaar altijd grappiger en leuker.

En dan kan je zeggen. Ga positief denken, dan straal je dat uit!! Maar dat doe ik ook en het werkt niet!!

Hier en daar aarzelende glimlachjes, maar ik word echt letterlijk over het hoofd gezien. Is dat rot? Best wel, ik word er altijd aan herinnerd dat ik eigenlijk maar flauwtjes ben. Niemand ziet me echt, ik hang er overal maar bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door fienna op 10-03-2019 21:39:52 ]
  zondag 10 maart 2019 @ 18:53:32 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_185524201
Nou... een vrouw die veel make up draagt of “sexy” kleed geeft de boodschap dat ze open staat voor (leuk) contact van mannen.

Een vrouw die geen make up heeft en heel gewoontjes is gekleed geeft de signal dat ze op dat moment niet op zoek is naar mannelijke contact. Dit hoeft niet te betekenen dat ze niet aantrekkelijk is, ze valt gewoon niet zoveel op.

Je zal vast wel aantrekkelijk zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_185524235
Misschien ook je lippen laten opspuiten?
  zondag 10 maart 2019 @ 18:55:30 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_185524243
Ik weet ook niet of je zit te wachten op het soort aandacht dat je zusje krijgt.
Het is niet verboden je een beetje op te maken voor het uitgaan he, uitgaan is gewoon een ordinaire vleeskeuring.
pi_185524294
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:

Ik ben het bewijs dat dit niet zo is. Als ik alleen loop, kijkt geen vent naar me om. Maar als ik met mijn 1 jaar jongere zusje loopt, kijken veel mannen naar haar. Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.
Zijn er echt mannen die dit doen?
pi_185524305
Gaat dit nou weer over die collega?
pi_185524358
Doe er iets aan dan TS.
pi_185524397
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou... een vrouw die veel make up draagt of “sexy” kleed geeft de boodschap dat ze open staat voor (leuk) contact van mannen.

Een vrouw die geen make up heeft en heel gewoontjes is gekleed geeft de signal dat ze op dat moment niet op zoek is naar mannelijke contact. Dit hoeft niet te betekenen dat ze niet aantrekkelijk is, ze valt gewoon niet zoveel op.

Hoe maak je uit mijn verhaal op dat ik aantrekkelijk zal zijn?

Juist niet.

Ik vind jouw redenatie niet echt kloppend. Het is toch niet eerlijk dat een vrouw er zoveel moeite voor moet doen eer een man gaat denken "zij staat open voor contact!"

(En ja ik doe ook wel moeite, maar niet veel en ik val van nature niet op..mijn gezicht is best gewoontjes denk ik).

Ik vind ook dat van vrouwen teveel wordt verwacht en mannen nu allemaal glamorous en instagram modellen gewend zijn en ja, dan val ik helemaal weg aangezien ik niets op mijn gezicht smeer of doe
  zondag 10 maart 2019 @ 19:01:24 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_185524416
Beetje kort door de bocht, zal wel met de doelgroep samenhangen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_185524429
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet ook niet of je zit te wachten op het soort aandacht dat je zusje krijgt.
Het is niet verboden je een beetje op te maken voor het uitgaan he, uitgaan is gewoon een ordinaire vleeskeuring.
Het gebeurt als we gewoon naar de stad gaan om te winkelen. Ik ga zelden uit. Als ik uitga, word ik toch niet gezien ofzo
  zondag 10 maart 2019 @ 19:02:08 #11
459912 FlippingCoin
pi_185524436
Het leven is niet eerlijk, leer er mee leven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 10 maart 2019 @ 19:03:28 #12
136343 BasEnAad
pi_185524480
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef fienna het volgende:
[..]

Het gebeurt als we gewoon naar de stad gaan om te winkelem. Ik ga zelden uit
Beloof alsjeblieft even dat je niet je lippen en je neus laat doen.
pi_185524535
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]

Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...
  zondag 10 maart 2019 @ 19:06:00 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185524549
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef fienna het volgende:
[..]

Juist niet.

Ik vind jouw redenatie niet echt kloppend. Het is toch niet eerlijk dat een vrouw er zoveel moeite voor moet doen eer een man gaat denken "zij staat open voor contact!"

(En ja ik doe ook wel moeite, maar niet veel en ik val van nature niet op..mijn gezicht is best gewoontjes denk ik).

Ik vind ook dat van vrouwen teveel wordt verwacht en mannen nu allemaal glamorous en instagram modellen gewend zijn en ja, dan val ik helemaal weg aangezien ik niets op mijn gezicht smeer of doe
Je komt best over als een zeikwijf in dit topic dus misschien dat mannen daar wel een sensor voor hebben ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185524567
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]

Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...
Klopt; onzekerheid.

Puur natuur altijd > cosmetisch
pi_185524570
quote:
[..]

Nee hoor. Plastic tieten vond ik helemaal niks.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:06:43 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185524571
quote:
[..]

Daar zijn duizendenéén verschillende redenen voor. Nonsens dit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 10 maart 2019 @ 19:08:41 #18
136343 BasEnAad
pi_185524626
quote:
[..]

Ik weet niet of het zo zwart-wit is. Met opgespoten lippen trek je echt niet alle mannen aan hoor. Als je aandacht wil kun je ook kiezen voor een lekker geurtje en een beetje make-up. Probeer het eens. Dan straal je ook wat meer zelfvertrouwen uit.
pi_185524636
Misschien straalt je zusje meer zelfvertrouwen uit, omdat ze niet zo vreselijk onzeker is?
pi_185524654
Kledingstijl??
pi_185524671
quote:
[..]

Jij hebt een verknipt beeld van mannen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 10 maart 2019 @ 19:13:33 #22
459912 FlippingCoin
pi_185524757
Alaof je alleen koppels ziet met van de verbouwde wijven. :')
  zondag 10 maart 2019 @ 19:16:35 #23
545 dop
:copyright: dop
pi_185524825
quote:
[..]

op wat voor mannen val jij ?
Vallen alle vrouwen op de zelfde soort mannen?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185524826
quote:
Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.

Van die mannen moet je het inderdaad hebben ^O^
  zondag 10 maart 2019 @ 19:19:07 #25
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185524876
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

zondag 10 maart 2019 @ 19:21:39 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185524932
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]

zondag 10 maart 2019 @ 19:23:44 #27
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185524977
Als je lichaam een 9 (!?) is en je hoofd normaaltjes dan zou je wel sjans moeten hebben.

Het kan ook zijn dat je een zeer afstandelijke houding hebt waardoor mannen je niet graag benaderen.

Of je inschatting over hoe je er uitziet is niet helemaal correct.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:25:51 #28
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_185525034
quote:
[..]

Dit, echt de mannen waar je aandacht van wil hebben.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:30:04 #29
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185525135
Als je lichaam "een 9" is dan kijken er echt wel mannen naar je.

Of je overschat jezelf schromelijk of je stelt je nogal aan.
pi_185525154
Misschien heeft het met uitstraling te maken.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:30:58 #31
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185525163
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:30 schreef Twiitch het volgende:
Als je lichaam "een 9" is dan kijken er echt wel mannen naar je.

Of je overschat jezelf schromelijk of je stelt je nogal aan.
Of ze draagt ruimvallende kleding waardoor er niks van overblijft.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Spellchecker zondag 10 maart 2019 @ 19:38:46 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185525357
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Mee eens.
pi_185525366
quote:

En dan kan je zeggen. Ga positief denken, dan straal je dat uit!! Maar dat doe ik ook en het werkt niet!!

Het is vrij duidelijk dat je niet zo denkt imo, je straalt (qua poststijl/wat je post) nou niet echt uit alsof je veel zelfvertrouwen hebt of er positief naar probeert te kijken. Maar dat kan aan mij liggen.

Wij kennen je niet in het echte leven, kunnen dus alleen uitgaan van jouw post en met dat in het achterhoofd zou ik aanraden om iets te doen aan je zelfvertrouwen. Blij zijn met jezelf. Je hebt geen man nodig om gelukkig te zijn of om happy te zijn met jezelf.

Bovendien leg je vrij veel verantwoordelijkheid neer bij het mannelijke geslacht. Want ze spreken je niet aan. En willen eigenlijk liever enkel vrouwen met make-up. Nee, ze (en dat werkt bij vrouwen net zo) willen iemand die zelfvertrouwen uitstraalt. Make-up of geen make-up maakt vrij weinig verschil; dat maakt je onzekerheid je wijs imo.
pi_185525405
Oh, en niet vragen naar foto's graag
pi_185525525
Waarschijnlijk heb je geen uitstraling, dat heeft de OP ook niet namelijk.
pi_185525621
Voor het type man dat sist en naroept op straat ligt de lat echt niet hoog hoor. Zodra zichtbaar is dat je in het bezit bent van een vagina, er nog iets van jeugdigheid zichtbaar is en je niet uitgesproken lelijk of my ... lbs-life dik bent zul je daar op plekken met die types alsnog mee te maken hebben. Het is iig bijna niet uiterlijk gerelateerd of aan hoe knap je bent.

En gezien je eerdere topics zou ik het probleem dus ook echt tussen je eigen oren zoeken.
pi_185526050
1. Je bent lelijker dan je denkt.

Of

2. Je straalt negativiteit uit, op wat voor manier dan ook, arrogant, boos, onzeker...

Of

3. Je kleed je, en ziet eruit als een onverzorgde sloeber.

Of

4. Je stinkt.. heel erg.

Of

5. Je herkent de flirts niet en weet niet hoe je zelf moet flirten.
pi_185526241
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:

Jeetje, dus als ik graag verzorgd rond wil lopen doe ik dat als signaal naar mannen? Goed om te weten. Fijn, dan doen vrouwen het dus ook niet om elkaar af te troeven. Maar hoe zit het dan met lipstick lesbo's :?
pi_185526256
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:06 schreef Cockwhale het volgende:

Of

2. Je straalt negativiteit uit, op wat voor manier dan ook, arrogant, boos, onzeker...

Of

Of

4. Je stinkt.. heel erg.

Of

Ik denk juist dat ik niet de knapste ben.

Hoe herken ik een flirt dan?
pi_185527160
@fienna Denk je dat je de antwoorden hier op FOK! gaat vinden? Je hebt al verschillende topics geopend over zelfbeeld, twijfels en eigenwaarde. Maar blijkbaar hebben alle verschillende invalshoeken nog steeds niet ‘de oplossing’ geleverd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 21:13:08 #41
441859 crew  Lenny77
pi_185528205
Is dit dan een vrouwelijke incel?

Ik denk gewoon dat jij het niet ziet ts... Dat je het niet door hebt!
Je zusje straalt één en al sex uit en daardoor krijgt ze aandacht (die je eigenlijk niet wil hebben, met gesis enzo :') )
Jij zal eerder uitstralen dat ze je met rust moeten laten. Als je dan zelf ook niet door hebt dat je toch wel eens een voorzichtige sjans hebt, dan gebeurt er niet veel nee.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_185528278
Een oude collega op het werk krijgt wel sjans maar jij niet terwijl je sel lijkt op je zus die wel aandacht krijgt. Hm.. Heel raar.
pi_185528309
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:13 schreef Lenny77 het volgende:

Je zusje straalt één en al sex uit en daardoor krijgt ze aandacht (die je eigenlijk niet wil hebben, met gesis enzo :') )
Jij zal eerder uitstralen dat ze je met rust moeten laten. Als je dan zelf ook niet door hebt dat je toch wel eens een voorzichtige sjans hebt, dan gebeurt er niet veel nee.
Hier moest ik ook gelijk aan denken _O-
pi_185528331
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Hier moest ik ook gelijk aan denken _O-
Vrouwen kunnen geen incel zijn al zitten ze in een rolstoel. Ik denk dat ts haar.. te hoog zijn. Kom ff niet op het woord.
pi_185528769
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:13 schreef Lenny77 het volgende:

Met rust moet laten? Nee, ik ben eigenlijk wel sociaal. Maar ik denk wel dat anderen me afstandelijk vinden, en dat straal ik misschien uit. Sommigen vinden me weer totaal niet arrogant. Vrouwen praten veel makkelijker met me. Mannen totaal niet. Alleen die hele sociale en praatgrage mannen praten wel eens en dan is het ook vrij kort oid.

Krijg ook hartkloppingen van het idee wat mensen van me vinden. Daar ben ik wel voortdurend mee bezig, maar ik denk dat ik heel goed ben in het verbergen daarvan..dus dat valt mensen sowieso niet op.

Ik lijk verder op een normaal handelend en functionerend persoon, maar toch ontwijken mensen me op de 1 of andere manier. Alleen sommige collegas die me zielig vinden, komen soms een praatje maken..denk ik
pi_185529193
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef fienna het volgende:
[..]

Met rust moet laten? Nee, ik ben eigenlijk wel sociaal. Maar ik denk wel dat anderen me afstandelijk vinden, en dat straal ik misschien uit. Sommigen vinden me weer totaal niet arrogant. Vrouwen praten veel makkelijker met me. Mannen totaal niet. Alleen die hele sociale en praatgrage mannen praten wel eens en dan is het ook vrij kort oid.

Krijg ook hartkloppingen van het idee wat mensen van me vinden. Daar ben ik wel voortdurend mee bezig, maar ik denk dat ik heel goed ben in het verbergen daarvan..dus dat valt mensen sowieso niet op.

Ik lijk verder op een normaal handelend en functionerend persoon, maar toch ontwijken mensen me op de 1 of andere manier. Alleen sommige collegas die me zielig vinden, komen soms een praatje maken..denk ik
Zou je denken? Niet om vervelend te doen, maar uit alles wat je schrijft spreekt zo’n onzekerheid... ook al denk je zelf dat je dat niet uitstraalt, andere mensen voelen wel aan dat er ‘iets’ is en misschien is het daarom voor jou zo lastig om contact te krijgen.

Dus nogmaals: denk je dat je hier de antwoorden en oplossingen gaat vinden voor jouw situatie?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185529395
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:14 schreef fienna het volgende:
[..]

Ik denk juist dat ik niet de knapste ben.

Hoe herken ik een flirt dan?
Flirten is normaliter wel wat subtieler dan gefluit oid. Een glimlach, een blik of glimlach, een beetje klieren, een aanraking..
pi_185530747
quote:
Precies, als dat soort mannen je negeren ben je toch super opgelucht als vrouw ^O^ Loop sowieso altijd om als ik van dat soort vage figuren zie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185533634
quote:
[..]

Ben ik het niet mee eens, dat make up opvalt is logisch, maar vind het echt niet perse mooier dan natuurlijk.

Gaby blaser valt ook heel erg op, maar vind haar hoe ze er tegenwoordig uitziet echt een oerlelijke pop.
  maandag 11 maart 2019 @ 06:11:50 #50
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_185533688
Zou mooi zijn als TS @Zomaar-een-Chinees tegen zou komen :) een goede match lijkt me zo.

En het erg vinden dat mannen niet naar je sissen :') wees blij. Van dat soort figuren wil je toch geen aandacht.

Je lichaam een 9 geven? Dat is de enige zin in je OP die zelfverzekerdheid uitstraalt. Doe er wat mee :7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_185533711
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef fienna het volgende:
Ik denk dat je daar minder goed in bent dan je zelf denkt.
  maandag 11 maart 2019 @ 06:19:41 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_185533731
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]

Jeetje, dus als ik graag verzorgd rond wil lopen doe ik dat als signaal naar mannen? Goed om te weten. Fijn, dan doen vrouwen het dus ook niet om elkaar af te troeven. Maar hoe zit het dan met lipstick lesbo's :?
Zo bedoel ik het niet.

Wat ik probeer te zeggen, denk ik, is dat bepaalde soort mannen die graag vrouwen aanspreken zo zullen denken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_185533818
TS, praat je weleens met je omgeving? Jij kan ook mensen aanspreken hè en sociaal doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 maart 2019 @ 07:05:52 #54
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185533966
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef dop het volgende:
[..]

op wat voor mannen val jij ?
Vallen alle vrouwen op de zelfde soort mannen?
Dat zijn altijd leuke uitspraken inderdaad: "ik weet hoe alle mannen zijn".

O en btw TS, je komt best defaitistisch en onzeker over. Er zijn mannen die oppikken en dat uit de weg gaan.
  maandag 11 maart 2019 @ 07:11:04 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185533977
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:06 schreef Cockwhale het volgende:

Of

Of

Of

4. Je stinkt.. heel erg.

Of

Ik gooi het op een combinatie van 2 en 5.
pi_185534800
Ook een deel van het probleem (wat ik nog niet genoemd heb worden) is dat jij het over twee verschillende groepen mannen hebt, terwijl je denkt dat het dezelfde groep mannen is.

Groep 1 houdt van natuurlijk uitziende vrouwen (wat niet betekend geen make-up, maar wat betekend geen vuurrode opgespoten lippen, 1 cm dik plamuur en een halve liter oogschaduw), en is intelligent genoeg om als ze een mooie vrouw op straat zien enigszins subtiel om te kijken.

Groep 2 houdt juist van de tokkie / oh oh Cherso look, en laten dat ook merken ook door te sissen, fluiten, cat-callen en al die andere shit die jou opvalt.

Sure, er zijn ook grijze gebieden tussen die twee groepen, maar dit is denk ik wel een belangrijk punt. Onafhankelijk van of je wel of niet knap bent, je zus trekt met haar make-up en kleding aandacht van een groep mannen die heel duidelijk laten merken dat ze haar er goed vinden uit zien. Dat kan je beeld flink vertekenen.
pi_185534849
Heb je een resting bitch face? Dat maakt je namelijk niet benaderbaar. Daarmee straal je uit laat me met rust. Gezien je onzekerheid acht ik de kans groot dat dit het is.
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 09:23:49 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185534997
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 09:08 schreef Reverb het volgende:
Ook een deel van het probleem (wat ik nog niet genoemd heb worden) is dat jij het over twee verschillende groepen mannen hebt, terwijl je denkt dat het dezelfde groep mannen is.

Groep 1 houdt van natuurlijk uitziende vrouwen (wat niet betekend geen make-up, maar wat betekend geen vuurrode opgespoten lippen, 1 cm dik plamuur en een halve liter oogschaduw), en is intelligent genoeg om als ze een mooie vrouw op straat zien enigszins subtiel om te kijken.

Groep 2 houdt juist van de tokkie / oh oh Cherso look, en laten dat ook merken ook door te sissen, fluiten, cat-callen en al die andere shit die jou opvalt.

Sure, er zijn ook grijze gebieden tussen die twee groepen, maar dit is denk ik wel een belangrijk punt. Onafhankelijk van of je wel of niet knap bent, je zus trekt met haar make-up en kleding aandacht van een groep mannen die heel duidelijk laten merken dat ze haar er goed vinden uit zien. Dat kan je beeld flink vertekenen.
Wat een goed verhaal dit. ^O^ (geen sarcasme)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 09:36:06 #59
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_185535165
quote:
Wat een onzin. Mijn vrouw draagt bijna nooit make up, haar lichaam zit onder de littekens van allerlei operaties die met cosmetische ingrepen 'weggewerkt' zouden kunnen worden, maar dat doet ze niet en toch vind ik haar enorm aantrekkelijk. En het is niet zo dat ik een fetish heb voor littekens of zo. Die littekens zijn van ver na onze eerste ontmoeting.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_185536011
quote:
[..]

Ik draag geen make-up en ik heb ook gewoon een vriend.
Mannen zijn (net als vrouwen) niet allemaal klonen van elkaar.
pi_185536142
quote:
[..]

Wel als je type 'aap' is. _O-
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_185536171
TOP DEFINITION

Nice Girl

A girl who believes she's the best choice for a girlfriend. She doesn't understand why guys only go for "sluts" or "whores" when she can "cook and clean" and also she's "ugly so it's not like I can ever cheat on you!!!!!!" Nice Girls have self-esteem issues and throw passive-aggressive fits on social media when they get rejected. Nice Girls believe that you can tell whether or not a girl has morals by looking at the size of her butt. Nice Girls are self-centered, jealous girls usually in their teenage years, but some occasionally last up until 30s. Others never grow out of their Nice Girl phase.
pi_185536282
quote:
[..]

Nou ik wel, mijn vriendin draagt nooit make-up. Mijn ex ook niet. Ik vind make-up helemaal niks.
Voor mij is het eerder, dat ik een beetje nog wel door de vingers zou zien, maar liever niet. Een volgeplamuurde vind ik helemaal niks en dat zijn over het algemeen toch ook wel bepaalde types, waar ik gewoon niet voor ga.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_185536306
quote:

[...]

Je bewijst nou net zelf dat je eigen instelling absoluut negatief is:

Je blijft erop hameren dat 'andere vrouwen meer aandacht krijgen' ...
tevens vermeld je tot tweemaal toe bepaalde dingen te doen: 'omdat mannen dat aantrekkelijk zouden vinden'

Dat komt helemaal niet positief en zelfbewust over, eerder passief, resignerend en zonder zelfvertrouwen.

Versieren/flirten is een spel dat twee spelers nodig heeft.
Het is niet zo dat als je maar een bepaald uiterlijk hebt dat opeens alles vanuit het niets gaat, niet voor mannen en ook niet voor vrouwen.

Vaak komt het er ook op aan in welke zien iemand zich actief opstelt, ook vrouwen, of ze zeer er 'open' uitzien, of ze anderen direkt aankijken en assertief werken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 11 maart 2019 @ 12:38:32 #65
471637 TomStall
I buried Joey
pi_185538492
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef fienna het volgende:
[..]

Juist niet.

Misschien is dit al gevraagd, maar hoe oud ben je eigenlijk?
  maandag 11 maart 2019 @ 14:41:40 #66
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_185541577
quote:
Hi allen,

Ik ben het bewijs dat dit niet zo is. Als ik alleen loop, kijkt geen vent naar me om. Maar als ik met mijn zus loop, kijken veel mannen naar haar. Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.

Ff visuele beeld:

Ze draagt best wel veel make up. Altijd haarin een slag gekruld. Wel trendy gekleed. Goed, getraind lichaam

Ik:

Bijna geen makeup op, laat mijn haar stijl vallen. Want zo is het gewoon. Leuk, casual gekleed en slank met vormen. Lichaam is 9. Gezicht is denk ik normaaltjes ??

Tijdens het uitgaan, krijgt mijn zusje ook altijd aandacht. Terwijl mensen zeggen dat we qua gezicht net 2lingen zijn..maar toch toch word ik altijd soort van genegeerd en over het hoofd gezien. Ook op werk krijgen mijn collega's sjans of aandacht van mannelijke collega's en ik kan heel lief en happy en chill zijn (want daar houden mannen van) desondanks krijg ik niks nada noppes aandacht. Zelfs een zware vrouw op werk krijgt volop sjans. En nog een collega van me heeft een flirt met echt een hunk van een mannelijke collega. Dat zou ik never nooit krijgen!!

Hier en daar aarzelende glimlachjes, maar ik word echt letterlijk over het hoofd gezien. Is dat rot? Best wel, ik word er altijd aan herinnerd dat ik eigenlijk maar flauwtjes ben. Niemand ziet me echt, ik hang er overal maar bij.
Je zal het misschien niet willen geloven, maar jij beschrijft je als mijn type.
Ik heb niks met modepopjes etc. Ik val op de "normale" vrouw die zich niet wilt uitsloven om er mooier uit te zien.
Volgens je beschrijving zou jij mijn type zijn die ik aanspreek voor wie weet wat ervan komt.
En geloof me, ik ben echt niet de enige.
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 14:51:25 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185541852
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]

Je zal het misschien niet willen geloven, maar jij beschrijft je als mijn type.
Ik heb niks met modepopjes etc. Ik val op de "normale" vrouw die zich niet wilt uitsloven om er mooier uit te zien.
Volgens je beschrijving zou jij mijn type zijn die ik aanspreek voor wie weet wat ervan komt.
En geloof me, ik ben echt niet de enige.
Smooth :7 ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185542418
Als mannen zeggen dat ze van natuurlijke vrouwen houden bedoelen ze dat een vrouw geen 35 lagen foundation op haar gezicht hoeft te smeren om er enigszins aantoonbaar uit te zien.
Er zijn maar heel weinig vrouwen (volgens het huidige modebeeld) die wegkomen zonder minimale make-up.

Persoonlijk denk ik dat het overgrote deel van de vrouwen er ook wel mee wegkomt als zij net zoveel tijd aan hun make-up besteden dan de dagelijkse scheerbeurt van een man (circa 5 minuten).

Maar het begint uiteindelijk allemaal met je houding en uitstraling. Als jij met je zus over straat gaat en bij voorbaat al weet dat zij wel aandacht krijgt en jij 0,0 dan straal je dat al uit nog voordat je de voordeur uit stapt.
pi_185542438
Ligt aan de leeftijd van de man, jongens kijken alleen naar de buitenkant.

Mannen kijken meestal wat verder.
Met een 9 als lichaam en een goed gezicht verder, kijk ik echt niet naar hoeveel make-up je op hebt.
pi_185542508
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ligt aan de leeftijd van de man, jongens kijken alleen naar de buitenkant.

Mannen kijken meestal wat verder.
Met een 9 als lichaam en een goed gezicht verder, kijk ik echt niet naar hoeveel make-up je op hebt.
Een 9 als lichaam is in een joggingbroek ook een 3.
pi_185542876
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]

Een 9 als lichaam is in een joggingbroek ook een 3.
Ligt eraan, in mijn mening valt dat wel mee.
pi_185542992
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]

Ligt eraan, in mijn mening valt dat wel mee.
Een yogabroek valt bij mij niet onder een joggingbroek ;)
pi_185543924
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]

Een yogabroek valt bij mij niet onder een joggingbroek ;)
Okay haha, you read my mind.

Maar mwah, tja weet je het is lastig oordelen zonder TS daadwerkelijk gezien te hebben.
Pics mogen (nee ik vraag hier niks) altijd naar mij gestuurd worden TS! :P
pi_185544045
https://www.google.com/ur(...)ust=1552403633377643

Ik vind deze wel een goed voorbeeld (persoonlijk). Lichaam een 9. Spontane dame met vlotte babbel. Maar als ik naar haar gezicht kijk zou ik haar echt niet nafluiten (als dat zou mogen van mijn vriendin). En toch zal zij over aandacht niet te klagen hebben want ze straalt wel iets uit.
pi_185544076
quote:
Hi allen,

Is dit in Nederland?
quote:
Ff visuele beeld:

Ik:

Heeft je zus misschien grotere borsten?
Verder: als je denkt dat je er maar wat bij hangt, straal je dat ook uit.
pi_185544094
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind deze wel een goed voorbeeld (persoonlijk). Lichaam een 9. Spontane dame met vlotte babbel. Maar als ik naar haar gezicht kijk zou ik haar echt niet nafluiten (als dat zou mogen van mijn vriendin). En toch zal zij over aandacht niet te klagen hebben want ze straalt wel iets uit.
Nafluiten doe je ook niet als het wel mag van je vriendin. Het is hier geen Marokko / Turkije / ...
pi_185544246
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 06:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]

Zo bedoel ik het niet.

Wat ik probeer te zeggen, denk ik, is dat bepaalde soort mannen die graag vrouwen aanspreken zo zullen denken.
Bedankt voor je nuance O+
pi_185544255
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]

Nafluiten doe je ook niet als het wel mag van je vriendin. Het is hier geen Marokko / Turkije / ...
Bij wijze van spreken.

..... Hoewel, mijn vriendin regelmatig wordt nagefloten door lompe bouwvakkers.
pi_185544390
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]

Bij wijze van spreken.

..... Hoewel, mijn vriendin regelmatig wordt nagefloten door lompe bouwvakkers.
Daarvoor schoppen ze je van de bouw af.
pi_185544408
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef Rose_Red het volgende:
[..]

Daarvoor schoppen ze je van de bouw af.
Zal ze eens aan gaan geven dan.
pi_185544511
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]

Zal ze eens aan gaan geven dan.
Alleen als ze iemand op heterdaad betrappen.
  maandag 11 maart 2019 @ 16:54:01 #82
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_185544856
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]

Smooth :7 ;)
Mag dan smooth overkomen, maar heb een vrouw en kinderen en ben 13 jaar samen en 6 jaar getrouwd en zeker niet op zoek naar iemand anders.
Dit was een serieuze opmerking om te laten weten dat ze het veel te negatief ziet.
Iets anders zit er niet achter.
Dit negatieve zelfbeeld is niet nodig, ze zal zelf eens gaan merken dat dat ook zo is ;)
pi_185545006
Dan doe je make up op. Klaar.
pi_185545026
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
Dan doe je make up op. Klaar.
Gezien jouw pohi is dit echt een tactloze opmerking.
pi_185545059
quote:
13s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]

Gezien jouw pohi is dit echt een tactloze opmerking.
Ik bedoel het niet lullig. Maar als jij denkt dat make up aandacht trekt, dan doe je het op. Is dat succesvol, dan zit je gebakken. Anders is het een zelfbeeldding en moet je daar wat mee.

Ik nrijg opgemaakt ook meer aandacht dan zonder. Mannen houden gewoon van verzorgd.
pi_185545151
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:13 schreef Vliegbaard het volgende:
https://www.google.com/ur(...)ust=1552403633377643

Een 9 lichaam heeft veel meer rondingen man.

Dit is een meer een 9.
pi_185545275
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

Dit is een meer een 9.
Deze is eerder "way out of your league''
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 17:42:07 #88
441859 crew  Lenny77
pi_185545696
quote:
[..]

[ afbeelding ]

Dit is een meer een 9.
Ook dat is weer een kwestie van smaak natuurlijk.
Haar lichaam is echt mooi maar de chirurg van haar borsten is zeker niet de beste ;(
  maandag 11 maart 2019 @ 19:14:38 #89
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185547507
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:08 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik nrijg opgemaakt ook meer aandacht dan zonder. Mannen houden gewoon van verzorgd.
Want alleen met make up op ben je verzorgd? Goh weer wat geleerd.
Overigens haal je je stelling weer onderuit door te zeggen dat je ook zonder make up aandacht krijgt. ;)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185547542
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:08 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik bedoel het niet lullig. Maar als jij denkt dat make up aandacht trekt, dan doe je het op. Is dat succesvol, dan zit je gebakken. Anders is het een zelfbeeldding en moet je daar wat mee.

Verzorgd zijn is niet hetzelfde als een laag plamuur op je smoel smeren.
pi_185548643
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
Ook dat is weer een kwestie van smaak natuurlijk.
Haar lichaam is echt mooi maar de chirurg van haar borsten is zeker niet de beste ;(
Mee eens. Mooie vrouw platonisch gezien maar haar borsten zien er onnatuurlijk uit. Als ik een man was geweest had ik dat echt een afknapper gevonden. Maar ja dit bevestigt wel weer de stelling van de ts dat mannen liever nep hebben wat er ook nep uitziet dan iets minder rondingen die er echt uitzien. Vaag. Ik doe er niet aan mee iig, ben nooit van plan plastische chirurgie voor grotere borsten/billen te nemen. Als vrouwen dat wel willen moeten ze het zelf weten als ze daar gelukkiger door worden. Maar ik vind het voor mezelf geldverspilling.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 21:44:01 #92
441859 crew  Lenny77
pi_185551099
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]

Mee eens. Mooie vrouw platonisch gezien maar haar borsten zien er onnatuurlijk uit. Als ik een man was geweest had ik dat echt een afknapper gevonden. Maar ja dit bevestigt wel weer de stelling van de ts dat mannen liever nep hebben wat er ook nep uitziet dan iets minder rondingen die er echt uitzien. Vaag. Ik doe er niet aan mee iig, ben nooit van plan plastische chirurgie voor grotere borsten/billen te nemen. Als vrouwen dat wel willen moeten ze het zelf weten als ze daar gelukkiger door worden. Maar ik vind het voor mezelf geldverspilling.
Ik denk net dat er meer mannen zijn die niet van nep borsten houden dan mannen die het wel mooi vinden!
Zeker als het zo opvallend is :o
pi_185563760
quote:
[..]

[ afbeelding ]

Dit is een meer een 9.
Nogal gemaakt mokkel.
Doe mij maar een type buurmeisje, zonder verminkingen (= plastische chirurgie, tatoeages, piercings etc).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')