Zijn er echt mannen die dit doen?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
Ik ben het bewijs dat dit niet zo is. Als ik alleen loop, kijkt geen vent naar me om. Maar als ik met mijn 1 jaar jongere zusje loopt, kijken veel mannen naar haar. Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.
Hoe maak je uit mijn verhaal op dat ik aantrekkelijk zal zijn?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou... een vrouw die veel make up draagt of “sexy” kleed geeft de boodschap dat ze open staat voor (leuk) contact van mannen.
Een vrouw die geen make up heeft en heel gewoontjes is gekleed geeft de signal dat ze op dat moment niet op zoek is naar mannelijke contact. Dit hoeft niet te betekenen dat ze niet aantrekkelijk is, ze valt gewoon niet zoveel op.
Je zal vast wel aantrekkelijk zijn.
Het gebeurt als we gewoon naar de stad gaan om te winkelen. Ik ga zelden uit. Als ik uitga, word ik toch niet gezien ofzoquote:Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet ook niet of je zit te wachten op het soort aandacht dat je zusje krijgt.
Het is niet verboden je een beetje op te maken voor het uitgaan he, uitgaan is gewoon een ordinaire vleeskeuring.
Beloof alsjeblieft even dat je niet je lippen en je neus laat doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef fienna het volgende:
[..]
Het gebeurt als we gewoon naar de stad gaan om te winkelem. Ik ga zelden uit
Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beloof alsjeblieft even dat je niet je lippen en je neus laat doen.
Je komt best over als een zeikwijf in dit topic dus misschien dat mannen daar wel een sensor voor hebben ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef fienna het volgende:
[..]
Hoe maak je uit mijn verhaal op dat ik aantrekkelijk zal zijn?
Juist niet.
Ik vind jouw redenatie niet echt kloppend. Het is toch niet eerlijk dat een vrouw er zoveel moeite voor moet doen eer een man gaat denken "zij staat open voor contact!"
(En ja ik doe ook wel moeite, maar niet veel en ik val van nature niet op..mijn gezicht is best gewoontjes denk ik).
Ik vind ook dat van vrouwen teveel wordt verwacht en mannen nu allemaal glamorous en instagram modellen gewend zijn en ja, dan val ik helemaal weg aangezien ik niets op mijn gezicht smeer of doe
Klopt; onzekerheid.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...
Nee hoor. Plastic tieten vond ik helemaal niks.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar mannen houden echt niet van natuurlijk. Dat is echt bullshit. Want anders zouden zoveel vrouwen zich niet zo laten verbouwen. Doen ze om een reden hè...
Daar zijn duizendenéén verschillende redenen voor. Nonsens dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo zwart-wit is. Met opgespoten lippen trek je echt niet alle mannen aan hoor. Als je aandacht wil kun je ook kiezen voor een lekker geurtje en een beetje make-up. Probeer het eens. Dan straal je ook wat meer zelfvertrouwen uit.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Jij hebt een verknipt beeld van mannen...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
op wat voor mannen val jij ?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef fienna het volgende:
[..]
Van die mannen moet je het inderdaad hebbenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef fienna het volgende:
Ik hoor mannen guapa naar dr roepen, sissen, fluiten, staren.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die mannen moet je het inderdaad hebben
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beloof alsjeblieft even dat je niet je lippen en je neus laat doen.
Dit, echt de mannen waar je aandacht van wil hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die mannen moet je het inderdaad hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |