oké!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok behalve dan dat aidsgedeelte is wel matig, maar je snapt wat ik bedoel.
Nee joh.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee joh.
Je had in de '80s een complete koninklijke familie in de charts.
Haar echtgenoot:
Hun zoon:
Hun dochter:
Dat was die gast van “You ain’t seen nothing yet”? Ja mooie muziek ook.quote:
Nee, The Final Countdown.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was die gast van “You ain’t seen nothing yet”? Ja mooie muziek ook.
Haha nee joh dat was Van Halen.quote:
Dat waren de Dire Straits pikquote:Op zondag 10 maart 2019 17:03 schreef SVW3. het volgende:
[..]
Ok.
Trouwens Van Halen had toch ook Paranoid geschreven?
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige.
De ergste verdraaiing van de geschiedenis vind ik:De ergste verdraaiing vind ik dat John Deacon er in het begin helemaal niet bij zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Dat mag. Ik heb meer moeite met het misbruik van Freddies dodelijke ziekte, maar een ieder heeft zo zijn prioriteiten.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De ergste verdraaiing vind ik dat John Deacon er in het begin helemaal niet bij zat.
nee, Victor Reinierquote:
Meneer S. Dogg heeft met zijn invloedrijke rol de afgelopen decennia 16 Grammy-nominaties mogen ontvangen, maar nog nooit een gewonnen. Terwijl Taylor Swift maar liefst twee keer de Grammy voor het beste album van het jaar mee naar huis heeft mogen nemen. Nou wil ik niet beweren dat Snoop Dogg beter is dan Taylor Swift, ze zijn allebei niet zo indrukwekkend.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:32 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vind Maroon 5 een betere band, die hebben ook 3 Grammy's gewonnen. Queen daarentegen geen een!
Dat is die darter toch?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:27 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Hier allemaal een beetje superieur lopen doen en vervolgens ‘Jimmy Hendrix’ schrijven.![]()
![]()
Flikkers Maastricht? Dat is Freddie Mercury toch?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee dat is die acteur uit Flikken Maastricht.
Dat blijkt dus weer de presentator van Lucky Letters te zijn lees ik net.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Flikkers Maastricht? Dat is Freddie Mercury toch?
Is dat niet Vledder?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat blijkt dus weer de presentator van Lucky Letters te zijn lees ik net.
Nee, dat waren The Beatles.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:01 schreef Repentless het volgende:
Dus als je niet weet wie Freddie Mercury of Sting zijn, ben je te stom om te bestaan?
Verder: die verering van Queen.Prima band hoor (niet mijn smaak), maar er moet ook niet gedaan worden alsof dit de meest baanbrekende band was van de 20e eeuw.
met het je eerste punt ben ik mee eens en met je tweede punt ookquote:Op zondag 10 maart 2019 18:01 schreef Repentless het volgende:
Dus als je niet weet wie Freddie Mercury of Sting zijn, ben je te stom om te bestaan?
Verder: die verering van Queen.Prima band hoor (niet mijn smaak), maar er moet ook niet gedaan worden alsof dit de meest baanbrekende band was van de 20e eeuw.
De onnodige verering kan altijd erger: ik noem de debieltjes die bij elk concert de hele fucking tijd Sleejurrr lopen te roepen.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:01 schreef Repentless het volgende:
Ooit een gast van mijn leeftijd gesproken die ze oprecht niet kende. De rare jongen kon het overigen ook alleen maar over kleding hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
er waren er meer........
maar als iemand die niet kent dan weet ik het ook niet meer
Tja .........quote:Op zondag 10 maart 2019 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ooit een gast van mijn leeftijd gesproken die ze oprecht niet kende. De rare jongen kon het overigen ook alleen maar over kleding hebben.
Iemand kan toch gewoon slecht in (band)namen en muziekgeschiedenis zijn? Denk dat namen van de bandleden mogelijk wel een belletje deden rinkelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ooit een gast van mijn leeftijd gesproken die ze oprecht niet kende. De rare jongen kon het overigen ook alleen maar over kleding hebben.
Nee oprecht niks. Heb hem ook een nummer of wat laten horen, stond er toch van te kijken.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Iemand kan toch gewoon slecht in (band)namen zijn? Denk dat namen van de bandleden wel een belletje deden rinkelen.
Alhoewel ik ook weinig aan The Beatles vind, denk ik wel dat zij dat zijn. De eerste echte wereldwijde mega-act, zeer innovatief studiowerk, het creëren van een genre dat daarvoor nog niet echt bestond.quote:
Vind ik meer een running gag dan echte verering van Slayer. Daarnaast heb ik het niet vaak gehoord bij concerten in het verleden (ga tegenwoordig niet meer zoveel). Hoorde vaker "speleuuhhhh!" als de tijf tussen nummers door langer dan 10 seconden duurde.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De onnodige verering kan altijd erger: ik noem de debieltjes die bij elk concert de hele fucking tijd Sleejurrr lopen te roepen.
en Pink Floyd en The Rolling Stones dan?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook weinig aan The Beatles vind, denk ik wel dat zij dat zijn. De eerste echte wereldwijde mega-act, zeer innovatief studiowerk, het creëren van een genre dat daarvoor nog niet echt bestond.
Van Groningen tot Dessel ontkwam je echt niet aan die ongein. Misschien dat ik. Precies steeds bij dezelfde mensen in dezelfde zaal stond maar het was een jaar of 10 geleden wel elk concert raak.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vind ik meer een running gag dan echte verering van Slayer. Daarnaast heb ik het niet vaak gehoord bij concerten in het verleden (ga tegenwoordig niet meer zoveel). Hoorde vaker "speleuuhhhh!" als de tijf tussen nummers door langer dan 10 seconden duurde.
Het gaat mij er vooral om wie een genre/nieuw tijdperk heeft gedefinieerd. The Beatles waren met hun studiowerk gewoon revolutionair, waardoor er anders naar pop/rock/composities/opnametechniek werd gekeken.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
en Pink Floyd en The Rolling Stones dan?
Je jaagt mij niet op de kast ermee, want ik vereer ze zelf niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Van Groningen tot Dessel ontkwam je echt niet aan die ongein. Misschien dat ik. Precies steeds bij dezelfde mensen in dezelfde zaal stond maar het was een jaar of 10 geleden wel elk concert raak.
Ik weet dat ik over slayer begon vanwege je usernaam en ik wil je niet per se op de kast jagen. Maarrrr, de knullige verering van Slayer is echt wel een ding. Ook online, ik zie vaak genoeg van die 'badass' memes voorbij komen waarmee (waarschijnlijk 15 jaar oude) fans zich wel even van de huidige popmuziek willen distantiëren. Fans van sabaton en ghost kunnen er ook wel wat van though.
Nou ja The Beatles verkochte 600 miljoen platen maar Queenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om wie een genre/nieuw tijdperk heeft gedefinieerd. The Beatles waren met hun studiowerk gewoon revolutionair, waardoor er anders naar pop/rock/composities/opnametechniek werd gekeken.
Een band als Pink Floyd was ook vernieuwend, maar dat zie ik toch meer als een afgeleide daarvan. M.a.w: ik vraag me af of dat zonder het pionierswerk van The Beatles ook was gebeurd, of dat het een evolutie daarvan is. Misschien wel, misschien niet.
Maakt wel dat ik The Beatles als 'meest baanbrekend' beschouw, van waaruit hele nieuwe muziekstromingen en genres zijn ontstaan. Uiteraard hadden zij ook weer hun invloeden, en was de rock 'n roll uit de jaren '50 ook vernieuwend (en de jazz daarvoor, en klassieke muziek daarvoor etc.), maar wat zij in de 20e eeuw hebben gedaan was in mijn ogen echt uniek.
The Stones vind ik muzikaal echt zeer mager, verre van baanbrekend. Misschien waren zij de eerste echte badasses in de muziek, dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |