oké!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok behalve dan dat aidsgedeelte is wel matig, maar je snapt wat ik bedoel.
Nee joh.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee joh.
Je had in de '80s een complete koninklijke familie in de charts.
Haar echtgenoot:
Hun zoon:
Hun dochter:
Dat was die gast van “You ain’t seen nothing yet”? Ja mooie muziek ook.quote:
Nee, The Final Countdown.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was die gast van “You ain’t seen nothing yet”? Ja mooie muziek ook.
Haha nee joh dat was Van Halen.quote:
Dat waren de Dire Straits pikquote:Op zondag 10 maart 2019 17:03 schreef SVW3. het volgende:
[..]
Ok.
Trouwens Van Halen had toch ook Paranoid geschreven?
quote:Op zondag 10 maart 2019 12:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige.
De ergste verdraaiing van de geschiedenis vind ik:De ergste verdraaiing vind ik dat John Deacon er in het begin helemaal niet bij zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Dat mag. Ik heb meer moeite met het misbruik van Freddies dodelijke ziekte, maar een ieder heeft zo zijn prioriteiten.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De ergste verdraaiing vind ik dat John Deacon er in het begin helemaal niet bij zat.
nee, Victor Reinierquote:
Meneer S. Dogg heeft met zijn invloedrijke rol de afgelopen decennia 16 Grammy-nominaties mogen ontvangen, maar nog nooit een gewonnen. Terwijl Taylor Swift maar liefst twee keer de Grammy voor het beste album van het jaar mee naar huis heeft mogen nemen. Nou wil ik niet beweren dat Snoop Dogg beter is dan Taylor Swift, ze zijn allebei niet zo indrukwekkend.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:32 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vind Maroon 5 een betere band, die hebben ook 3 Grammy's gewonnen. Queen daarentegen geen een!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |