Kan beter stoppen met Maroon 5.quote:
kelere......quote:Op zondag 10 maart 2019 13:08 schreef Mikeytt het volgende:
Ik weet alleen dat hij in The Beatles, Queen of The Rolling Stones zat.
Is dat geen muziek voor oude mensen? (30+) Niet vreemd dat normale mensen hem niet kennen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had het effe gegoogled en ik had gewoon gelijk met Queen.
De film ken ik wel, maar wat heeft dat hiermee te maken? Die Freddie is 3 decennia geleden gestorvenquote:
"Dus ik zeg: komop, die ken je toch wel? Freddie Mercury?"quote:Op zondag 10 maart 2019 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de film waar TS het over heeft.. dus dit zijn niet de échte Freddie Mercury.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De film ken ik wel, maar wat heeft dat hiermee te maken? Die Freddie is 3 decennia geleden gestorven
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Dus ik zeg: komop, die ken je toch wel? Freddie Mercury?"
Dan ga je niet aan een film denken
Hier allemaal een beetje superieur lopen doen en vervolgens ‘Jimmy Hendrix’ schrijven.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:10 schreef Kopjechino het volgende:
Gisteren een gesprek met iemand en ik zei dat ik Bohemian Rhapsody aan het kijken was. Kreeg ik als reactie: ja die ken ik wel, die is overleden toch?
WAT?
Dus ik zeg: komop, die ken je toch wel? Freddie Mercury?
Zegt diegene: ja, die van Purple rain toch?
WAT DE ACTUAL FUCK IS MIS MET JE
Ook eens gehad (want daar denk ik nu gelijk aan), dat iemand tegen mij zei: ja Jimmy Hendrix, dat is toch de bassist bij The Police?
Klacht: mensen die gvd te stom zijn om te mogen bestaan
Doe niet superieur. Heb het veranderd. Sorry okquote:Op zondag 10 maart 2019 13:27 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Hier allemaal een beetje superieur lopen doen en vervolgens ‘Jimmy Hendrix’ schrijven.![]()
![]()
Hahaha well playedquote:Op zondag 10 maart 2019 13:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe niet superieur. Heb het veranderd. Sorry ok
Waarom, had je niks beters te doen?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, daarna telefoon weggelegd en de film gekeken.
Hij is waarschijnlijk ergens in de tweede helft van de jaren zeventig besmet. Freddie was wel ziek, maar had nog geen diagnose. Het probleem vind ik datquote:Op zondag 10 maart 2019 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan had ie misschien niet live aid kunnen doen.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Nee ik heb een betekenisloos leven. Waarom ben ik hier eigenlijk nog.quote:
Omdat je je ouders geen verdriet wil doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee ik heb een betekenisloos leven. Waarom ben ik hier eigenlijk nog.
Oké.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Omdat je je ouders geen verdriet wil doen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk ergens in de tweede helft van de jaren zeventig besmet. Freddie was wel ziek, maar had nog geen diagnose. Het probleem vind ik datdat denk ik ook wel... hij was ziek maar in die jaren ging je niet snel roepen als je Aids hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog niet denk ik als ik een soort zo reactie zie als ''aidsflikker''quote:Op zondag 10 maart 2019 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die denken dat die aidsflikker beter was dan Wolfgang Petry100
Spandexrock?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Performance is meer dan alleen zingen. Hij stond voor een bepaalde muziekstroming, over smaak valt te twisten maar binnen zijn genre was er geen betere dan hij.
Hij had aids en was een flikker. Ergo een aidsflikker. Daar is niets mis mee toch? Ok behalve dan dat aidsgedeelte is wel matig, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel... hij was ziek maar in die jaren ging je niet snel roepen als je Aids hebt
nog niet denk ik als ik een soort zo reactie zie als ''aidsflikker''[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |