Lekker dementerend publiek krijgt PSV zoquote:Op zondag 17 maart 2019 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net als de 4 wedstrijden ervoor zeker

Doe maarquote:Op zondag 17 maart 2019 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net als de 4 wedstrijden ervoor zeker

Die wedstrijd daarvoor tegen Fortuna was natuurlijk ook al matig.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lekker dementerend publiek krijgt PSV zo

Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wedstrijd daarvoor tegen Fortuna was natuurlijk ook al matig.

zo dat is lachenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
Genieten maar: https://www.ajaxshowtime.(...)r-wint-nipt-in-venlo

AZ gaat weer lekker volgens eigen aanvallende opvattingen voetballen vanmiddag. En dan na 90 minuten weer afvragen waarom het toch weer niet is gelukt tegen een topper.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:22 schreef XL het volgende:
Prima zege. Hopen dat AZ met dezelfde spelopvatting als VVV het duel aan gaat vanmiddag, maar het zal wel weer open huis worden

Beetje triest om mensen met een verstandelijke beperking uit te lachen.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef tompsv18 het volgende:

Alleen bij het draaien van een dikke dralla.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:36 schreef TehRocks het volgende:
Druk zetten doen we ook niet meer aan he?

Nee maar serieus, ze zetten voorin geen stap te veel; tot woede meermaals van Luuk.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alleen bij het draaien van een dikke dralla.

Het is weken janken met de pet op.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:38 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ze zetten voorin geen stap te veel; tot woede meermaals van Luuk.

En desondanks kampioen als Ajax hier verliestquote:Op zondag 17 maart 2019 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van Bommel krijgt de boel gewoon echt niet meer aan het voetballen hè?

Je moet helemaal niet winnen in A'dam, alleen niet verliezen. Als AZ punten kan halen tegen Ajax kan PSV dat toch ook? PEC was er ook dichtbijquote:Op zondag 17 maart 2019 16:17 schreef Moustachio het volgende:
Leuk dat Ajax verliest maar in deze vorm gaat PSV sowieso ook nog punten verspelen en wellicht de titel. Tenzij ze in Amsterdam winnen maar dat zie ik niet gebeuren.

Een kenner aan het woordquote:Op zondag 17 maart 2019 14:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
AZ gaat weer lekker volgens eigen aanvallende opvattingen voetballen vanmiddag. En dan na 90 minuten weer afvragen waarom het toch weer niet is gelukt tegen een topper.

Nog een keer voor een tweede ronde!!!quote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
Gefeliciteerd rabieltje.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef Rabieluh het volgende:
Van PSV kreeg ik het niet echt, maar dit is een prima verjaardagscadeau van AZ.

Thx!quote:Op zondag 17 maart 2019 16:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog een keer voor een tweede ronde!!!![]()
[..]
Gefeliciteerd rabieltje.

Nou, het oogt bij beiden vrij instabiel na de winterstop. Winnen kan wel de boost geven die nodig is, maar beslissen? Het gaat denk ik voor beiden billenknijpen worden, hoe het ook moge lopen.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wow het is weer 5 puntenOver 2 weken zou je het kunnen beslissen.

Je denkt toch niet dat PSV dan nog 8 punten meer gaat verspelen?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het oogt bij beiden vrij instabiel na de winterstop. Winnen kan wel de boost geven die nodig is, maar beslissen? Het gaat denk ik voor beiden billenknijpen worden, hoe het ook moge lopen.

Met 8 punten is het game overquote:Op zondag 17 maart 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het oogt bij beiden vrij instabiel na de winterstop. Winnen kan wel de boost geven die nodig is, maar beslissen? Het gaat denk ik voor beiden billenknijpen worden, hoe het ook moge lopen.

Dit is nu nog leukerquote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef tompsv18 het volgende:

Mwah. Mocht PSV winnen in de arena is het wel gespeeld. Maar ja.. ik zie PSV niet heel snel winnen daar.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]

In Amsterdam moet je gewoon vol erop. Niet op de aanval, maar in de duels. Daar houden die prinsesjes in Diemen-Zuid niet zo van.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
In Amsterdam lekker counteren en hopen op een gelijkspelletje. Daar zou ik erg tevreden mee zijn.

Ik dacht ook niet dat ze drie keer op rij gelijk gingen spelen voordat ze dat deden.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat PSV dan nog 8 punten meer gaat verspelen?

Heerlijke zondagquote:

Dacht jij zelf ook niet dat Ajax kampioen zou worden? Kan me wel een aantal berichten in die richting herinnerenquote:Op zondag 17 maart 2019 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heerlijke zondagIn Amsterdam dachten ze dat de titel al binnen was
Ze zouden het 31 maart wel even gaan doen. De arrogantie was weer terug als vanouds in de stad waar de grachten naar stront en pis ruiken en heroinenaalden ronddrijven. Ik las op Ajaxshowtime al dat ze 31 maart de titel gingen pakken tegen die "kankerlampen" en "pisvee"
Ze mogen van geluk spreken dat het vijf punten is tegen PEC kwamen ze woensdag ook met geluk weg.

Als PSV de volgende wedstrijd in de Arena verliest ziet de wereld er weer heel anders uit natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dacht jij zelf ook niet dat Ajax kampioen zou worden? Kan me wel een aantal berichten in die richting herinneren

Hoezo? Dan heb je toch gewoon nog twee punten voorsprong? Zelfs al verlies je 10-0.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als PSV de volgende wedstrijd in de Arena verliest ziet de wereld er weer heel anders uit natuurlijk.

Met 7 wedstrijden nog 2 punten ja. Genoeg om het nog uit handen te geven.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hoezo? Dan heb je toch gewoon nog twee punten voorsprong? Zelfs al verliest je 10-0.
Overigens denk ik na vandaag dat PSV mentaal natuurlijk een enorm voordeel heeft. Kunnen gewoon hun favoriete spelletje spelen op de counter. Zie ze daar wel winnen.

Ik denk dat je inmiddels wel kunt concluderen dat dat allang eens zou zijn gebeurd als Ajax daadwerkelijk zo'n bedreiging zou vormen. Blijkt echter keer op keer dat Ajax totaal niet in staat is om die koppositie te pakken, waar PSV juist ook de wedstrijdjes waarin het slecht speelt op bijna constante basis weet te winnen.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met 7 wedstrijden nog 2 punten ja. Genoeg om het nog uit handen te geven.

Inderdaad. Zelfs de laatste wedstrijddag, AZ tegen PSV. Het is allemaal nog lang niet beslist. PSV heeft een best pittig programma als ze niet snel hun vorm van voor de winterstop terugvinden.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met 7 wedstrijden nog 2 punten ja. Genoeg om het nog uit handen te geven.

PSV is echt vreselijk constant ja..quote:Op zondag 17 maart 2019 16:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat je inmiddels wel kunt concluderen dat dat allang eens zou zijn gebeurd als Ajax daadwerkelijk zo'n bedreiging zou vormen. Blijkt echter keer op keer dat Ajax totaal niet in staat is om die koppositie te pakken, waar PSV juist ook de wedstrijdjes waarin het slecht speelt op bijna constante basis weet te winnen.

Valt toch wel mee? Voor zowel PSV als Ajax vind ik het wel te doen. PSV heeft enkel nog Ajax en AZ uit, de rest zou niet al te lastig moeten zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 16:58 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs de laatste wedstrijddag, AZ tegen PSV. Het is allemaal nog lang niet beslist. PSV heeft een best pittig programma als ze niet snel hun vorm van voor de winterstop terugvinden.
Constanter dan Ajaxquote:Op zondag 17 maart 2019 17:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV is echt vreselijk constant ja..

PSV weet de kutpotjes weer over de streep te trekken. Maar na de winter is het over het algemeen vooral constant slecht (haha lol🤪)quote:Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Voor zowel PSV als Ajax vind ik het wel te doen. PSV heeft enkel nog Ajax en AZ uit, de rest zou niet al te lastig moeten zijn. Bij AZ uit heb je trouwens goede kans dat de titelstrijd al beslist is.
[..]
Constanter dan Ajax

quote:Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Voor zowel PSV als Ajax vind ik het wel te doen. PSV heeft enkel nog Ajax en AZ uit, de rest zou niet al te lastig moeten zijn. Bij AZ uit heb je trouwens goede kans dat de titelstrijd al beslist is.
[..]
Ik zie genoeg kansen voor puntverlies. PEC thuis kun je als je niet scherp bent schade oplopen (overkwam Ajax bijna). Vitesse is altijd een lastige uitwedstrijd. Willem II idem dito. Heracles kan een bevlieging hebben. AZ uit kan dodelijk zijn op de laatste speeldag. Tot zover mijn open deuren.quote:31 mrt Ajax - PSV
4 apr PSV - PEC Zwolle
7 apr Vitesse - PSV
14 apr PSV - De Graafschap
21 apr PSV - ADO Den Haag
25 apr Willem II - PSV
28 apr PSV - Heracles Almelo
12 mei AZ - PSV

Ajax winnen en de rest doet er niet meer toequote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Moustachio het volgende:
[..]
[..]
Ik zie genoeg kansen voor puntverlies. PEC thuis kun je als je niet scherp bent schade oplopen (overkwam Ajax bijna). Vitesse is altijd een lastige uitwedstrijd. Willem II idem dito. Heracles kan een bevlieging hebben. AZ uit kan dodelijk zijn op de laatste speeldag. Tot zover mijn open deuren.

Zie PSV geen thuiswedstrijd verliezen eigenlijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Moustachio het volgende:
[..]
[..]
Ik zie genoeg kansen voor puntverlies. PEC thuis kun je als je niet scherp bent schade oplopen (overkwam Ajax bijna). Vitesse is altijd een lastige uitwedstrijd. Willem II idem dito. Heracles kan een bevlieging hebben. AZ uit kan dodelijk zijn op de laatste speeldag. Tot zover mijn open deuren.

Thuis ga je wel alles winnen denk ik zo. Uit gaat het vanaf nu alleen nog maar billenknijpen worden.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Moustachio het volgende:
[..]
[..]

Dit zou zo uit de mond van "Dit was de kampioenswedstrijd"-Driesje kunnen komen.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax winnen en de rest doet er niet meer toe

Nee joh, PSV gaat zeker niet verliezen van PEC of Heracles thuisquote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Moustachio het volgende:
[..]
[..]

8 punten man,met nog een paar potjes te gaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit zou zo uit de mond van "Dit was de kampioenswedstrijd"-Driesje kunnen komen.![]()
Het is pure oogtyfus wat PSV op de mat legt en dat zal nog meerdere malen fout gaan dit seizoen.

tvpquote:Op zondag 17 maart 2019 17:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee joh, PSV gaat zeker niet verliezen van PEC of Heracles thuis. Vitesse kan inderdaad uit een lastige pot zijn, maar ik zie dat PSV daar in 1997 voor het laatst heeft verloren?
Geen idee of ik dat nu goed zie hoor, maar dan lijkt men daar toch ook weinig te vrezen hebben.
In Amsterdam minimaal een punt halen en je kan al één hand op de schaal leggen.

.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee joh, PSV gaat zeker niet verliezen van PEC of Heracles thuis. Vitesse kan inderdaad uit een lastige pot zijn, maar ik zie dat PSV daar in 1997 voor het laatst heeft verloren?
Geen idee of ik dat nu goed zie hoor, maar dan lijkt men daar toch ook weinig te vrezen hebben.
In Amsterdam minimaal een punt halen en je kan al één hand op de schaal leggen.

Als je de wedstrijd van vandaag ook weer ziet... Dan wordt eigenlijk alles nog best lastig.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Moustachio het volgende:
[..]
[..]

wat een reactiesquote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef tompsv18 het volgende:

Inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2019 17:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd van vandaag ook weer ziet... Dan wordt eigenlijk alles nog best lastig.

Denzel GOATquote:

Maar die 8 punten zijn er nog niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:55 schreef XL het volgende:
Wil niet op de zaken op vooruit lopen, maar met 8 punten voor en 7 wedstrijden te gaan is dit eigenlijk een gelopen strijd.

Nog niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar die 8 punten zijn er nog niet.

Nu hoor ik de NOS en Telegraaf niet. Als het een PSVer was geweest zouden ze er alles aan doen met media aandacht om m geschorst te krijgen voor Ajax - PSV. Nu is het verdacht stil. Dit is gewoon een schorsing waard en KNVB maakt zich ongeloofwaardig en selectief als ze hier niet naar kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet

PIEP PIEPquote:Op zondag 17 maart 2019 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu hoor ik de NOS en Telegraaf niet. Als het een PSVer was geweest zouden ze er alles aan doen met media aandacht om m geschorst te krijgen voor Ajax - PSV. Nu is het verdacht stil. Dit is gewoon een schorsing waard en KNVB maakt zich ongeloofwaardig en selectief als ze hier niet naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |