Nog een keer voor een tweede ronde!!!quote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
Genieten maar: https://www.ajaxshowtime.(...)r-wint-nipt-in-venlo
Gefeliciteerd rabieltje.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef Rabieluh het volgende:
Van PSV kreeg ik het niet echt, maar dit is een prima verjaardagscadeau van AZ.
Thx!quote:Op zondag 17 maart 2019 16:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog een keer voor een tweede ronde!!!![]()
[..]
Gefeliciteerd rabieltje.
Nou, het oogt bij beiden vrij instabiel na de winterstop. Winnen kan wel de boost geven die nodig is, maar beslissen? Het gaat denk ik voor beiden billenknijpen worden, hoe het ook moge lopen.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wow het is weer 5 puntenOver 2 weken zou je het kunnen beslissen.
Je denkt toch niet dat PSV dan nog 8 punten meer gaat verspelen?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het oogt bij beiden vrij instabiel na de winterstop. Winnen kan wel de boost geven die nodig is, maar beslissen? Het gaat denk ik voor beiden billenknijpen worden, hoe het ook moge lopen.
Met 8 punten is het game overquote:Op zondag 17 maart 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, het oogt bij beiden vrij instabiel na de winterstop. Winnen kan wel de boost geven die nodig is, maar beslissen? Het gaat denk ik voor beiden billenknijpen worden, hoe het ook moge lopen.
Dit is nu nog leukerquote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
Genieten maar: https://www.ajaxshowtime.(...)r-wint-nipt-in-venlo
Mwah. Mocht PSV winnen in de arena is het wel gespeeld. Maar ja.. ik zie PSV niet heel snel winnen daar.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je gewoon vol erop. Niet op de aanval, maar in de duels. Daar houden die prinsesjes in Diemen-Zuid niet zo van.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
In Amsterdam lekker counteren en hopen op een gelijkspelletje. Daar zou ik erg tevreden mee zijn.
Ik dacht ook niet dat ze drie keer op rij gelijk gingen spelen voordat ze dat deden.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat PSV dan nog 8 punten meer gaat verspelen?
Heerlijke zondagquote:
Dacht jij zelf ook niet dat Ajax kampioen zou worden? Kan me wel een aantal berichten in die richting herinnerenquote:Op zondag 17 maart 2019 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heerlijke zondagIn Amsterdam dachten ze dat de titel al binnen was
Ze zouden het 31 maart wel even gaan doen. De arrogantie was weer terug als vanouds in de stad waar de grachten naar stront en pis ruiken en heroinenaalden ronddrijven. Ik las op Ajaxshowtime al dat ze 31 maart de titel gingen pakken tegen die "kankerlampen" en "pisvee"
Ze mogen van geluk spreken dat het vijf punten is tegen PEC kwamen ze woensdag ook met geluk weg.
Als PSV de volgende wedstrijd in de Arena verliest ziet de wereld er weer heel anders uit natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dacht jij zelf ook niet dat Ajax kampioen zou worden? Kan me wel een aantal berichten in die richting herinneren
Hoezo? Dan heb je toch gewoon nog twee punten voorsprong? Zelfs al verlies je 10-0.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als PSV de volgende wedstrijd in de Arena verliest ziet de wereld er weer heel anders uit natuurlijk.
Met 7 wedstrijden nog 2 punten ja. Genoeg om het nog uit handen te geven.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hoezo? Dan heb je toch gewoon nog twee punten voorsprong? Zelfs al verliest je 10-0.
Overigens denk ik na vandaag dat PSV mentaal natuurlijk een enorm voordeel heeft. Kunnen gewoon hun favoriete spelletje spelen op de counter. Zie ze daar wel winnen.
Ik denk dat je inmiddels wel kunt concluderen dat dat allang eens zou zijn gebeurd als Ajax daadwerkelijk zo'n bedreiging zou vormen. Blijkt echter keer op keer dat Ajax totaal niet in staat is om die koppositie te pakken, waar PSV juist ook de wedstrijdjes waarin het slecht speelt op bijna constante basis weet te winnen.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met 7 wedstrijden nog 2 punten ja. Genoeg om het nog uit handen te geven.
Inderdaad. Zelfs de laatste wedstrijddag, AZ tegen PSV. Het is allemaal nog lang niet beslist. PSV heeft een best pittig programma als ze niet snel hun vorm van voor de winterstop terugvinden.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met 7 wedstrijden nog 2 punten ja. Genoeg om het nog uit handen te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |