abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185674384
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:58 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk dat je inmiddels wel kunt concluderen dat dat allang eens zou zijn gebeurd als Ajax daadwerkelijk zo'n bedreiging zou vormen. Blijkt echter keer op keer dat Ajax totaal niet in staat is om die koppositie te pakken, waar PSV juist ook de wedstrijdjes waarin het slecht speelt op bijna constante basis weet te winnen.
PSV is echt vreselijk constant ja..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185674448
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 16:58 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Inderdaad. Zelfs de laatste wedstrijddag, AZ tegen PSV. Het is allemaal nog lang niet beslist. PSV heeft een best pittig programma als ze niet snel hun vorm van voor de winterstop terugvinden.
Valt toch wel mee? Voor zowel PSV als Ajax vind ik het wel te doen. PSV heeft enkel nog Ajax en AZ uit, de rest zou niet al te lastig moeten zijn :). Bij AZ uit heb je trouwens goede kans dat de titelstrijd al beslist is.

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

PSV is echt vreselijk constant ja..
Constanter dan Ajax ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2019 17:06:34 ]
pi_185674505
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Voor zowel PSV als Ajax vind ik het wel te doen. PSV heeft enkel nog Ajax en AZ uit, de rest zou niet al te lastig moeten zijn :). Bij AZ uit heb je trouwens goede kans dat de titelstrijd al beslist is.
[..]

Constanter dan Ajax ;)
PSV weet de kutpotjes weer over de streep te trekken. Maar na de winter is het over het algemeen vooral constant slecht (haha lol🤪)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185674564
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

quote:
31 mrt Ajax - PSV
4 apr PSV - PEC Zwolle
7 apr Vitesse - PSV
14 apr PSV - De Graafschap
21 apr PSV - ADO Den Haag
25 apr Willem II - PSV
28 apr PSV - Heracles Almelo
12 mei AZ - PSV
Ik zie genoeg kansen voor puntverlies. PEC thuis kun je als je niet scherp bent schade oplopen (overkwam Ajax bijna). Vitesse is altijd een lastige uitwedstrijd. Willem II idem dito. Heracles kan een bevlieging hebben. AZ uit kan dodelijk zijn op de laatste speeldag. Tot zover mijn open deuren.
pi_185674623
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:10 schreef Moustachio het volgende:

[..]

[..]

Ik zie genoeg kansen voor puntverlies. PEC thuis kun je als je niet scherp bent schade oplopen (overkwam Ajax bijna). Vitesse is altijd een lastige uitwedstrijd. Willem II idem dito. Heracles kan een bevlieging hebben. AZ uit kan dodelijk zijn op de laatste speeldag. Tot zover mijn open deuren.
Ajax winnen en de rest doet er niet meer toe
pi_185674626
quote:

[..]

[..]

Zie PSV geen thuiswedstrijd verliezen eigenlijk.
pi_185674640
quote:

[..]

[..]

Thuis ga je wel alles winnen denk ik zo. Uit gaat het vanaf nu alleen nog maar billenknijpen worden.
pi_185674653
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ajax winnen en de rest doet er niet meer toe
Dit zou zo uit de mond van "Dit was de kampioenswedstrijd"-Driesje kunnen komen. :D

Het is pure oogtyfus wat PSV op de mat legt en dat zal nog meerdere malen fout gaan dit seizoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185674672
Hoe verzin je dit :')
pi_185674674
quote:

[..]

[..]

Nee joh, PSV gaat zeker niet verliezen van PEC of Heracles thuis :s). Vitesse kan inderdaad uit een lastige pot zijn, maar ik zie dat PSV daar in 1997 voor het laatst heeft verloren? _O- Geen idee of ik dat nu goed zie hoor, maar dan lijkt men daar toch ook weinig te vrezen hebben.

In Amsterdam minimaal een punt halen en je kan al één hand op de schaal leggen.
pi_185674714
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit zou zo uit de mond van "Dit was de kampioenswedstrijd"-Driesje kunnen komen. :D

Het is pure oogtyfus wat PSV op de mat legt en dat zal nog meerdere malen fout gaan dit seizoen.
8 punten man,met nog een paar potjes te gaan.
Plus het feit dat er een druk maandje aan komt voor ajax dat al redelijk uitgeput oogt.

pi_185674721
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee joh, PSV gaat zeker niet verliezen van PEC of Heracles thuis :s). Vitesse kan inderdaad uit een lastige pot zijn, maar ik zie dat PSV daar in 1997 voor het laatst heeft verloren? _O- Geen idee of ik dat nu goed zie hoor, maar dan lijkt men daar toch ook weinig te vrezen hebben.

tvp
Groot fan van User Wotte
pi_185674725
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

.
pi_185674925
quote:

[..]

[..]

Als je de wedstrijd van vandaag ook weer ziet... Dan wordt eigenlijk alles nog best lastig.
pi_185675121
quote:
wat een reacties :') 95% komt in aanmerking voor de geestelijke gezondheidszorg
  zondag 17 maart 2019 @ 17:44:37 #291
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185675213
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Als je de wedstrijd van vandaag ook weer ziet... Dan wordt eigenlijk alles nog best lastig.
Inderdaad :D
Dit, dus.
  zondag 17 maart 2019 @ 17:55:08 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185675403
Wil niet op de zaken op vooruit lopen, maar met 8 punten voor en 7 wedstrijden te gaan is dit eigenlijk een gelopen strijd.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_185675610
quote:
Denzel GOAT
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 18:10:11 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185675638
quote:
_O_
What can change the nature of a man?
pi_185675798
quote:
99s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:55 schreef XL het volgende:
Wil niet op de zaken op vooruit lopen, maar met 8 punten voor en 7 wedstrijden te gaan is dit eigenlijk een gelopen strijd.
Maar die 8 punten zijn er nog niet.
pi_185675994
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar die 8 punten zijn er nog niet.
Nog niet.
1-2
pi_185676411
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25 Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet
Nu hoor ik de NOS en Telegraaf niet. Als het een PSVer was geweest zouden ze er alles aan doen met media aandacht om m geschorst te krijgen voor Ajax - PSV. Nu is het verdacht stil. Dit is gewoon een schorsing waard en KNVB maakt zich ongeloofwaardig en selectief als ze hier niet naar kijken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_185676420
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nu hoor ik de NOS en Telegraaf niet. Als het een PSVer was geweest zouden ze er alles aan doen met media aandacht om m geschorst te krijgen voor Ajax - PSV. Nu is het verdacht stil. Dit is gewoon een schorsing waard en KNVB maakt zich ongeloofwaardig en selectief als ze hier niet naar kijken.
PIEP PIEP
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185676430
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

PIEP PIEP
Niks piep piep. Gewoon vies en smerige actie.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')