BorstGod.quote:
dat geldt voor wel meer jongens die voor Marokko hebben gekozenquote:Op maandag 11 maart 2019 17:06 schreef Moustachio het volgende:
Hij is in Nederland geboren. Dus de Marokkaanse bond moet zich gewoon lekker koest houden. Stelletje opportunisten daar. Nederland heeft jarenlang in hem geïnvesteerd dus heeft first dibs. Marokko heeft geen euro aan hem uitgegeven.
Klopt. En dat is echt triest en laat zien dat de integratie mislukt is in Nederland. Ze hebben een hechtere band met Marokko dan het land waar ze geboren zijn, opgegroeid zijn en alles aan te danken hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat geldt voor wel meer jongens die voor Marokko hebben gekozen
Hmmm... ik dacht dat die gasten tijdens de winterstop meer punten achter stonden op jullie, maar wellicht heb je gelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Behaalde punten PSV 2019
16
Doelpunten voor 18
Tegen 8
Aantal keren verloren: 0
Behaalde punten Ajax 2019
13 (wedstrijd minder)
Doelpunten voor 26
Tegen 12
Aantal keren verloren: 2
lekker roeptoeteren hé jongquote:Op maandag 11 maart 2019 19:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hmmm... ik dacht dat die gasten tijdens de winterstop meer punten achter stonden op jullie, maar wellicht heb je gelijk.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul!!quote:Op maandag 11 maart 2019 19:09 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Klopt. En dat is echt triest en laat zien dat de integratie mislukt is in Nederland. Ze hebben een hechtere band met Marokko dan het land waar ze geboren zijn, opgegroeid zijn en alles aan te danken hebben.
Een beetje het vuurtje opstoken.quote:
RT.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Istanbul!!
het is maar voetbalquote:Op maandag 11 maart 2019 19:09 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Klopt. En dat is echt triest en laat zien dat de integratie mislukt is in Nederland. Ze hebben een hechtere band met Marokko dan het land waar ze geboren zijn, opgegroeid zijn en alles aan te danken hebben.
Klopt. Maar aangezien voetballers een grote voorbeeldfunctie zijn voor de jeugd zou het een prima statement zijn om juist voor Nederland te kiezen.quote:
'En nou niet beginnen over Feyenoord'quote:Op maandag 11 maart 2019 19:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een beetje het vuurtje opstoken.
Maar zeg nou even eerlijk: vind jij jullie goed spelen na de winterstop? Allemaal gelijke spelen en 2 magere overwinningen tegen laagvliegers.![]()
En nou niet gaan beginnen Feyenoord. Ik weet namelijk wel dat Feyenoord ongelofelijk kut is. Ik hoop iig nog op een 3e plaats.
Ik heb inderdaad een verstandelijke beperking. Niet mee spotten aub.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
'En nou niet beginnen over Feyenoord'
En dan beginnen over Feyenoord. Dan ben je vroeger wel met een busje naar school gebracht, hoor. Tering hé.
Niks mis mee, ouwe reus.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een verstandelijke beperking. Niet mee spotten aub.
Niemand hier gaat claimen dat we goed spelen na de winterstop, de meesten hier hebben allemaal ogen (PSVCL twijfel ik nog over).quote:Op maandag 11 maart 2019 19:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een beetje het vuurtje opstoken.
Maar zeg nou even eerlijk: vind jij jullie goed spelen na de winterstop? Allemaal gelijke spelen en 2 magere overwinningen tegen laagvliegers.![]()
En nou niet gaan beginnen Feyenoord. Ik weet namelijk wel dat Feyenoord ongelofelijk kut is. Ik hoop iig nog op een 3e plaats.
Gewoon de aankomende 2 wedstrijden winnen en dan zal het op 31e maart wel beslist worden. Toi-toi-toi.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Niemand hier gaat claimen dat we goed spelen na de winterstop, de meesten hier hebben allemaal ogen (PSVCL twijfel ik nog over).
als je de komende twee wint dan is het op de 31e al beslistquote:Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gewoon de aankomende 2 wedstrijden winnen en dan zal het op 31e maart wel beslist worden. Toi-toi-toi.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, vriendelijke vriend.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je de komende twee wint dan is het op de 31e al beslist
De 2e wedstrijd is de 31e slimpie.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, vriendelijke vriend.
als we de komende twee wedstrijden winnen, dan winnen we dus automatisch op de 31e, vriendelijke vriendquote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, vriendelijke vriend.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we de komende twee wedstrijden winnen, dan winnen we dus automatisch op de 31e, vriendelijke vriend
Ik was er niet van op de hoogte dat er volgende week niet gespeeld wordt. Mea culpa.quote:
NEEEEE LBM WAT DOE JE NOUquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een vriendelijke sfeer hangt er hier! Wellicht een mooi moment om @:Scarface88 terug uit te nodigen?
Voer voor Scarface om terug te komen.quote:Stam zinspeelt op andere keuzes tegen Ajax: 'Je weet niet wat er gebeurt'
PEC Zwolle speelt woensdagavond de verplaatste uitwedstrijd tegen Ajax. Aanvankelijk zouden de Zwollenaren op 2 maart in actie komen, maar op verzoek van de tegenstander veranderde de datum naar 13 maart. Jaap Stam ziet zich gedwongen om keuzes te maken met het oog op zondag.
Dan speelt zijn team namelijk weer een uitwedstrijd, maar dan tegen concurrent Excelsior. Die wedstrijd wil Stam hoe dan ook winnen in de jacht op lijfsbehoud. In gesprek met FOX Sports zegt de trainer dat de verplaatsing van Ajax-uit naar woensdag daarom niet ideaal was.
'Iedereen kent het belang van die wedstrijd', zegt hij, vooruitblikkend op zondag. 'Dus je moet altijd kijken naar hoe je het morgen aanpakt, wat je wilt behalen en met wie je dat gaan doen. Eventueel maken we veranderingen of niet', aldus Stam.
'We moeten maar met deze situatie handelen. Je weet niet wat er gebeurt, morgen. Pakt iemand een kaart, waardoor mensen geschorst worden? Krijg je blessures, waardoor spelers niet bij de wedstrijd van zondag aanwezig kunnen zijn? Daar hebben wij mee te maken, een ander niet. Dat is toch wel spijtig', zegt Stam.
Hoewel hij een verleden als speler heeft in Amsterdam en er ook meerdere rollen bekleedde als trainer, heeft hij in aanloop naar de wedstrijd met niemand bij Ajax contact gehad. 'Er is een aantal jongens in die selectie met wie ik kort gewerkt heb. Voor de rest ken ik een aantal mensen binnen de club, maar zoveel is dat niet.'
'We weten hun kwaliteiten en waar we rekening mee moeten houden. Daarnaast is het ook de vorm van de dag en hoe je erin staat', vindt Stam. De kwalificatie van de Amsterdammers voor de kwartfinale van de Champions League noemt Stam 'hartstikke mooi voor hen'.
Zelf is de trainer in zijn laatste maanden als coach in Zwolle hard bezig zijn doel met de club te realiseren: PEC in de Eredivisie houden. 'Daarvoor zijn wij hier. Dat is geen makkie, dat weten we allemaal. Het is niet zo één-twee-drie te realiseren. Maar we gaan keihard aan de slag om erin te blijven.'
quote:
Verstandig wel van Stam om dit zo te vertellen. Dat is voer voor alles wat anti-Ajax is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voer voor Scarface om terug te komen.
Je hoort gewoon in de basis van dit topic.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet dat jullie me missen. Ik werd getagd.
Was bij PSV ook een leuk spelertjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag die Zinchenko zien spelen. Ongelofelijk dat die bij ons nooit uit de verf is gekomen.
Geen enkele speler komt uit de verf. Eerst dacht ik dat het aan Cocu lag maar nu met Mark hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag die Zinchenko zien spelen. Ongelofelijk dat die bij ons nooit uit de verf is gekomen.
Zinchenko leed gewoon veel balverlies en daar werd Cocu krankjorum van. Had wel meer creativiteit in z'n kleine teen dan de rest van de selectie maar dat boeide Cocu blijkbaar niets; wat een kutseizoen was dat zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen enkele speler komt uit de verf. Eerst dacht ik dat het aan Cocu lag maar nu met Mark hetzelfde probleem.
Vindt je? Volgens mij is dat helemaal niet zo onlogisch; hij staat bij City back, maar City is tegenover een team als Schalke zo sterk dat ze bijna zonder verdedigers kunnen gaan spelen. Als hij bij een team als PSV back staat dan moet je ook wel kunnen verdedigen, dat kan hij totaal niet natuurlijk. Overigens is zo'n Mendy, mits fit, gewoon 3 klassen beter natuurlijk. Hij is wel veruit de zwakste schakel van City.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Beetje een jankverhaal, maar an sich wel eens met het feit dat het dit seizoen MOET gebeuren, ik voorzie ook een behoorlijke alleenheerschappij van Ajax. Beetje het Bayern/Juventus/PSG verhaal wat hier ontstaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef Scarface88 het volgende:
Het is inderdaad gewoon ordinaire competitievervalsing. Maar aan de andere kant ben ik ook realistisch. Ajax is in bloedvorm nu die winnen sowieso wel van PEC. We hebben het zelf laten liggen. We konden 8 punten los staan maar debieletje Mark met zn koppigheid en eigenwijsheid heeft de titel gekost. Heb me er al bij neergelegd. Ajax heeft nu 400 miljoen op de bank dit was onze laatste stuiptrekking. Komende jaren zal Ajax heersen.
Sorryquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onze vriendschap betekent echt niks voor jou hé?
Ik zag de mention, waarvoor dank. Ik vind het zonde om voor zo'n toekomstige topper zomaar een kort stukje te typen dus ik kom er nog op terug. Je hoort van mequote:Op woensdag 13 maart 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb gisteren wel het Ihattaren topic geopend.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zag de mention, waarvoor dank. Ik vind het zonde om voor zo'n toekomstige topper zomaar een kort stukje te typen dus ik kom er nog op terug. Je hoort van me
Champions league maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje een jankverhaal, maar an sich wel eens met het feit dat het dit seizoen MOET gebeuren, ik voorzie ook een behoorlijke alleenheerschappij van Ajax. Beetje het Bayern/Juventus/PSG verhaal wat hier ontstaat.
Europees misschien maar in de competitie toch niet op een paar tegenstanders naquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vindt je? Volgens mij is dat helemaal niet zo onlogisch; hij staat bij City back, maar City is tegenover een team als Schalke zo sterk dat ze bijna zonder verdedigers kunnen gaan spelen. Als hij bij een team als PSV back staat dan moet je ook wel kunnen verdedigen, dat kan hij totaal niet natuurlijk. Overigens is zo'n Mendy, mits fit, gewoon 3 klassen beter natuurlijk. Hij is wel veruit de zwakste schakel van City.
twitter:marcotimmer twitterde op woensdag 13-03-2019 om 18:11:12Na Ihattaren is het #PSV ook gelukt Pablo Rosario langer aan de club te verbinden. De middenvelder tekent een contract tot en met 2023. Zo meer @VI_nl reageer retweet
Jij vind hem niks merk ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bohbohbohbohboh. Een dik contract voor Rosariogod!
quote:Sam Lammers is bezig aan een sterk seizoen nadat hij eerder al behoorlijk indruk maakte in de Eerste Divisie. Zijn moyenne ligt nog een assist hoger dan die van Vlap en samen zijn de aanvallers direct betrokken bij vijftien van de laatste twintig doelpunten van Heerenveen. In vergelijking met de huidige centrumspits van zijn broodheer PSV, Luuk de Jong, kan hij momenteel zelfs een hogere nauwkeurigheid en conversie van schoten overleggen.
Wat is er met die Mauro Jr eigenlijk? Speelde wel veel onder Cocu maar volgens mij onder Van Bommel weinig gespeeld?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan best een leuk team maken met jonge spelers
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Hij is een paar keer ingevallen maar blijkbaar ziet Mark meer in andere spelers.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met die Mauro Jr eigenlijk? Speelde wel veel onder Cocu maar volgens mij onder Van Bommel weinig gespeeld?
Wel erg jong. Cocu 2013-2014 was daar ook niet erg succesvol mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Zie jij hem niet liever vaker spelen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is een paar keer ingevallen maar blijkbaar ziet Mark meer in andere spelers.
In de bekerwedstrijd tegen RKC heeft hij nog wel gescoord.
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Mensen die broodheer zeggen moeten naar het gestichtquote:
Ik vind journalisten die een breed scala aan synoniemen gebruiken altijd wel fijne artikelen schrijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die broodheer zeggen moeten naar het gesticht
Ik was een tikje gefrustreerd, oke?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind de topictitel echt raar. Waarom moet dat nou?
huh?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?
Een selectie mag maar elf spelers hebben?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?
Wat een domme opmerking idd. Er staat niet eens een keeper en een 2de CV bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een selectie mag maar elf spelers hebben?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een team zonder keeper, dat is inderdaad een stuk slimmer. Dat ik daar niet opgekomen benquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking idd. Er staat niet eens een keeper en een 2de CV bij.
Bergwijn moet er maar gewoon een paar inschieten anders?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall moet er maar een doorlaten, anders krijg je zo’n Vertonghen bij RKC tegen Ajax scenario.
Ik stel mij zo voor dat dat niet mogelijk is als Unnerstall er geen doorlaat.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bergwijn moet er maar gewoon een paar inschieten anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |