https://www.telegraaf.nl/(...)dwijning-lalla-salmaquote:Waar is de Marokkaanse prinses Lalla Salma? Deze vraag houdt de media de laatste tijd weer bezig, nadat ze schitterde van afwezigheid bij de officiële staatsbezoeken van de Spaanse koning Felipe en diens vrouw Letizia en van de Britse prins Harry met zijn vrouw Meghan. En nu het Marokkaanse koningshuis naar verluidt de publicatie van een artikel over de geaardheid van de koning heeft verboden, is dat extra voer voor de geruchtenmachine.
Koning Mohammed VI’s vrouw is ondertussen al twee jaar niet meer gezien. Volgens de geruchten zijn de twee in stilte gescheiden, iets waarover het koninklijk huis van Marokko zwijgt in alle talen.
De Spaanse journalist Ferran Sales Aige, die ruim dertig jaar voor de krant El País werkt, heeft het artikel geschreven dat door het koningshuis zou zijn verboden om te publiceren. Dit meldt Het Laatste Nieuws. Hierin beweert hij dat de koning en prinses Lalla Salma zijn gescheiden, omdat Mohammed homoseksueel zou zijn. In het stuk komen meerdere getuigen aan het woord en neemt Aige vroegere seksuele escapades van de koning tijdens zijn studie in Brussel onder de loep. Ook wordt er gesuggereerd dat Mohammed vaste klant zou zijn geweest bij een aantal bekende homobars in de Belgische hoofdstad.
Of al deze beweringen daadwerkelijk kloppen is nog maar de vraag. Duidelijk is dat het Marokkaanse koningshuis hier geen antwoord op zal geven, net als dat ze nog steeds met geen woord reppen over de verdwijning van Lalla Salma, die volgens de geruchten in een villa op het Griekse eiland Kea zou wonen.
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Onderzoek doen of iemand homo is. Ligt het aan mij of komt dit ietwat sneu over.
Nee, het is gewoon sneu.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Onderzoek doen of iemand homo is. Ligt het aan mij of komt dit ietwat sneu over.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Jellereppe het volgende:
Waarschijnlijk uit elkaar. Scheiding is enorm gezichtsverlies dus men blijft liever stil.
Nee, de vrouw van de koning is ernstig ziek en herstelt in Griekenland. Daarnaast heeft ze geen publieke functie meer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:38 schreef DoubleUU het volgende:
Mensen zijn vermoord en goed verborgen/verwerktin zulke regimes gaat het altijd om moorden.
Ach, het betreft een koningshuis, daarover worden hele tijdschriften vol geschreven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Met je eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, je hebt haar gezien?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef p078 het volgende:
[..]
[..]
Nee, de vrouw van de koning is ernstig ziek en herstelt in Griekenland. Daarnaast heeft ze geen publieke functie meer.
Ze is in het verleden vaak in een ziekenhuis gezien en ze heeft een eigen kanker foundation.quote:
Sterker nog ik weet zo ongeveer met wie hij een relatie heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met je eens
Ik vind dat ook altijd met van die vreemde insinuaties over Rutte. Wie interesseert het of hij homo is?
Zijn hele land, hij is ook meteen de hoogste geestelijke in het land en die mogen geen homo zijn. Als hij homo blijkt te zijn dan wordt hij afgezet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met je eens
Ik vind dat ook altijd met van die vreemde insinuaties over Rutte. Wie interesseert het of hij homo is?
Die gaat echt niet toegeven dat hij homo is hoor. Ten eerste verliest hij dan zijn riante positie, ten tweede denk ik dat er dan weer radicale gasten zullen opstaan die hem naar het leven staan. Dus de keus om uit de Marokkaanse kast te komen heeft hij eigenlijk niet. Gewoon stiekum doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zijn hele land, hij is ook meteen de hoogste geestelijke in het land en die mogen geen homo zijn. Als hij homo blijkt te zijn dan wordt hij afgezet.
Hij heeft kinderen dus hij kan geen homo zijn. Zegt het voort.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zijn hele land, hij is ook meteen de hoogste geestelijke in het land en die mogen geen homo zijn. Als hij homo blijkt te zijn dan wordt hij afgezet.
Ik hoop toch dat je sarcastisch bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen dus hij kan geen homo zijn. Zegt het voort.
Tenzij hij koning is van een land waar 'normale' homo's vervolgd worden en een koninklijke homo zijn gang mag gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen dus hij kan geen homo zijn. Zegt het voort.
Vertelquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog ik weet zo ongeveer met wie hij een relatie heeft.
Ik heb anders heel veel gingermocro’s in mijn leven gezien. Normale haarkleur daar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef Roces18 het volgende:
ik denk dat wim haar aan zijn harem heeft toegevoegd
[ afbeelding ]
wel raar haarkleurtje trouwens voor een mocro
en wat heeft lex veel badges op zijn vessie
doet net of die een oorlogsheld is
vikingen waren daar toch niet zo veelvoorkomendquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:11 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik heb anders heel veel gingermocro’s in mijn leven gezien. Normale haarkleur daar.
Die kan iedereen op de websjop bestellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zowel de medailles als de vrouwquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:19 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Die kan iedereen op de websjop bestellen.
Volgens mij ziet ze "Willie" wel zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:08 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het not done iemand te outen, uit de kast komen moet iemand zelf doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mark erop los neukt met wie hij wilquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het not done iemand te outen, uit de kast komen moet iemand zelf doen
Ja, in Marokko is dat ook heel normaal. Vooral als je ook nog eens koning van het land bentquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind je het okay iemand te outen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, in Marokko is dat ook heel normaal. Vooral als je ook nog eens koning van het land bent
gokje; mohammed?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik haal die mohammeds altijd door elkaarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Die viel toch voornamelijk op heel jong?
Ik heb jarenlang ontkend dat Rutte homo is, maar ik heb uit bronnen vernomen dat hij het inderdaad is, maar vanwege zijn carrière het niet publiekelijk wil maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met jou?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer voor hem dat het in het geniep moet. Lijkt me wel vervelend worden na een tijdje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:06 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Door mijn werk heb ik gehoord dat hij een vriend in Duitsland heeft.
Meer weet ik ook niet, maar dit is wat ik heb gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat het in het geniep moet. Lijkt me wel vervelend worden na een tijdje.
Door wie wat hij dan afgezet? Het lijkt mij dat hij genoeg macht heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat stemmen oplevert.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:38 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang ontkend dat Rutte homo is, maar ik heb uit bronnen vernomen dat hij het inderdaad is, maar vanwege zijn carrière het niet publiekelijk wil maken.
Het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:18 schreef Hathor het volgende:
Lalla zit waarschijnlijk gewoon ergens in de kroeg met Tinky Winky en Dipsy.
Voor niet publieke personen ben ik het daar mee eens, ik ken ook nogal wat profvoetballers die nog in de kast zitten daar doe ik het ook niet bij, maar bij Rutte is het ook zo duidelijk dat we er geen geheim van hoeven te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij Jan Kees de jager was het ook geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat stemmen oplevert.
Slap gedoe dat hij niet uit de kast komt. Hij is nb premier van Nederland.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor niet publieke personen ben ik het daar mee eens, ik ken ook nogal wat profvoetballers die nog in de kast zitten daar doe ik het ook niet bij, maar bij Rutte is het ook zo duidelijk dat we er geen geheim van hoeven te maken.
Of Rutte's (ex-) functiegenoot Di Rupo. Premier in het katholieke België en openlijk homoseksueel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij Jan Kees de jager was het ook geen enkel probleem.
Hij gaat trouwens met iemand die rond deze tijd van het jaar goed zaken doet, meer zeg ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of Rutte's (ex-) functiegenoot Di Rupo. Premier in het katholieke België en openlijk homoseksueel.
Maar de premier van het "vooruitstrevende" Nederland blijft in de kast.
Onze eigen Albert Verlindequote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij gaat trouwens met iemand die rond deze tijd van het jaar goed zaken doet, meer zeg ik niet
Ik vind zoiets bij Rutte niet relevant. Als hij niet open wil zijn hierover, dan is dat zijn zaak. Hij betrekt sexuele voorkeur niet bij zijn werk, dus waarom zouden wij dat dan doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor niet publieke personen ben ik het daar mee eens, ik ken ook nogal wat profvoetballers die nog in de kast zitten daar doe ik het ook niet bij, maar bij Rutte is het ook zo duidelijk dat we er geen geheim van hoeven te maken.
Heb altijd al mijn vermoedens bij Overmars gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij gaat trouwens met iemand die rond deze tijd van het jaar goed zaken doet, meer zeg ik niet
Ha! Was wel bekend verhaal, was een Ajax journalist die zei dat 1 van spelers gay was. Twee weken later was Overmars in 1 keer getrouwdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Heb altijd al mijn vermoedens bij Overmars gehad.
een skileraar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amsterdamse nichten zijn roddelqueensquote:Op zondag 10 maart 2019 11:36 schreef bamibij het volgende:
Raptorix van het FOK!forum weet met wie Mark Rutte een homoseksuele relatie heeft. Heel geloofwaardig allemaal weer
Geen roddels, raptorix van het FOK!forum weet het zeker. Hoe vaak per week doen ze het raptorix?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Amsterdamse nichten zijn roddelqueens
Geen idee, maar ik heb het uit eerste handquote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Geen roddels, raptorix van het FOK!forum weet het zeker. Hoe vaak per week doen ze het raptorix?
Bah viespeuk.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het uit eerste hand
Niks, maar toevallig ken ik iemand die in een zaak werkt waar hij vaak met zijn vriend kwam, vandaar dat ik het weet.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:10 schreef julius123 het volgende:
[..]
Bah viespeuk.
Wat zie je dan in Markie?
Hoe kan het Marokkaanse koningshuis een publicatie in een Spaanse krant verbieden/tegenhouden?quote:De Spaanse journalist Ferran Sales Aige, die ruim dertig jaar voor de krant El País werkt, heeft het artikel geschreven dat door het koningshuis zou zijn verboden om te publiceren.
leuke buurtroddel weer raptorix!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niks, maar toevallig ken ik iemand die in een zaak werkt waar hij vaak met zijn vriend kwam, vandaar dat ik het weet.
Spaanse krant in Marokko. In Marokko spreekt een groot gedeelte Spaans en hebben ze veel Spaanse kranten. Wel is het een bagger krant die veel roept en nooit bewijs levert.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe kan het Marokkaanse koningshuis een publicatie in een Spaanse krant verbieden/tegenhouden?
Alleen dat hij heel Nederland in haar kont neukt, na dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij betrekt sexuele voorkeur niet bij zijn werk, dus waarom zouden wij dat dan doen?
Rutte heeft Europese ambities, in het zuiden ligt dat wat gevoeliger.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of Rutte's (ex-) functiegenoot Di Rupo. Premier in het katholieke België en openlijk homoseksueel.
Maar de premier van het "vooruitstrevende" Nederland blijft in de kast. Op zich moet hij dat zelf weten natuurlijk maar ik denk dat hij er beter aan doet om er gewoon open over te zijn.
De paashaas, Prins carnaval?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als men er toestemming voor geeft okay anders is het toch verkrachting?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:33 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Alleen dat hij heel Nederland in haar kont neukt, na dan.
Ik dacht dat de Grieken dit juist hadden uitgevonden (of in elk geval gepopulariseerd).quote:Op maandag 11 maart 2019 10:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Rutte heeft Europese ambities, in het zuiden ligt dat wat gevoeliger.
Dat is niet "uit eerste hand", dat is van horen zeggen. Niet dat ik verder een lans wil breken voor de heterosexualiteit van de grote leider maar je hebt gewoon een roddel gehoord terwijl je het doet voorkomen alsof je hoogstpersoonlijk rutte oraal hebt bevredigd.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niks, maar toevallig ken ik iemand die in een zaak werkt waar hij vaak met zijn vriend kwam, vandaar dat ik het weet.
Wel opzetten maar niet ook mee kegelen noemt man dat hier.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:25 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Dat is niet "uit eerste hand", dat is van horen zeggen. Niet dat ik verder een lans wil breken voor de heterosexualiteit van de grote leider maar je hebt gewoon een roddel gehoord.
Hence Alber Verlindequote:Op maandag 11 maart 2019 17:25 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Dat is niet "uit eerste hand", dat is van horen zeggen. Niet dat ik verder een lans breken voor de heterosexualiteit van de grote leider maar je hebt gewoon een roddel gehoord.
Excuus voor eerdere comment, dacht dat je een troll was maar je bent gewoon zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel opzetten maar niet ook mee kegelen noemt man dat hier.
Dat zijn vrienden die je in de kou laten staan als het erop aan komt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:25 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Dat is niet "uit eerste hand", dat is van horen zeggen. Niet dat ik verder een lans wil breken voor de heterosexualiteit van de grote leider maar je hebt gewoon een roddel gehoord terwijl je het doet voorkomen alsof je hoogstpersoonlijk rutte oraal hebt bevredigd.
Het was niet horen zeggen want heb zelfs de fotos gezienquote:Op maandag 11 maart 2019 17:25 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Dat is niet "uit eerste hand", dat is van horen zeggen. Niet dat ik verder een lans wil breken voor de heterosexualiteit van de grote leider maar je hebt gewoon een roddel gehoord terwijl je het doet voorkomen alsof je hoogstpersoonlijk rutte oraal hebt bevredigd.
Waarop te zien is dat Rutte aan het eten is met een man, of echt intiem bezig is? Met die laatste kan je wel aardig cashen in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was niet horen zeggen want heb zelfs de fotos gezien
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Rutte iets geeft om Europa laat die in ieder geval 2/3 kinderen achter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ [url=https://ic.tweakimg.net/camo/09caa5275b5b0e8ac7cf636da28473f168c86c72/?url=http%3A%2F%2Fwww.unit.nl%2Fthumbs%2Fnews%2F2017%2Fcarli-hermes-for-linda%2Funit_carli_hermes_linda_mark5-1200.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Marokkaanse prinses duikt na anderhalf jaar plots weer op
De Marokkaanse prinses Lalla Salma heeft voor het eerst in zo'n anderhalf jaar tijd weer een officieel werkbezoek afgelegd. De vrouw van koning Mohammed VI was al sinds eind 2017 niet meer in het openbaar verschenen, zonder enige verklaring van het koninklijk huis.
In de stad Béni-Mellal bezocht de 41-jarige Salma afgelopen donderdag een ziekenhuis, zo is te zien op foto's die op sociale media rondgaan. Ze sprak er ongeveer twee uur met artsen en patiënten. Salma heeft een eigen stichting voor kankeronderzoek. Of dit betekent dat ze al haar officiële taken weer hervat, is onduidelijk. De woordvoerder van de koning wil, ook na haar terugkeer, niks zeggen over de prinses.
Lalla Salma was sinds eind 2017 niet meer in het openbaar verschenen. Haar afwezigheid viel pas echt op toen de koning een hartoperatie onderging in Parijs en zij ontbrak op de familiefoto’s die bij zijn ziekbed werden gemaakt en naderhand door het hof verspreid. Dat bracht een hele stroom berichten en geruchten op gang, waarbij werd gesproken van een eventuele scheiding van Lalla Salma en Mohammed (55).
https://www.ad.nl/show/ma(...)ts-weer-op~ac862918/
Nee, dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef SeLang het volgende:
Zal wel ergens onder de grond liggen wegens eerwraak of iets dergelijks
Omdat je door incels al vrij snel in een hokje geduwd moet worden. Anders stort hun wereldbeeld in elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:06 schreef Za het volgende:
Zover ik weet is deze koning erg geliefd, waarom wordt een dergelijke provocerend bedoelde TT en OP hier getolereerd?
Heel geloofwaardig allemaalquote:Koning Marokko reageert eindelijk op geruchten ’vermiste’ prinses
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-vermiste-prinses
Dit idd, waar ze is en waarom ze weg is wordt geen antwoord op gegeven.quote:
Ja dat klinkt als trollen misschien maar ik geloof oprecht dat het een groot probleem is onder marokkaanse jongeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:55 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]![]()
De meeste nog wel! Het begint hier echt met de dag gekker te worden...
Als je had gezegd "een aanzienlijk aantal" oid, dan had je waarschijnlijk gelijk gehad, omdat het nou eenmaal gewoon zo is dat een bepaald percentage van de mensen homoseksueel is, maar "de meeste" is gewoon onzin natuurlijk. Waar zou dat in godsnaam door moeten komen dan volgens jou? Het eten van couscous?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja dat klinkt als trollen misschien maar ik geloof oprecht dat het een groot probleem is onder marokkaanse jongeren.
Dat je er haast niets over hoort maar het overduidelijk vaak wel zo is, geeft dat ook aan in mijn mening.
Dat laat ik aan experts over.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:10 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Als je had gezegd "een aanzienlijk aantal" oid, dan had je waarschijnlijk gelijk gehad, omdat het nou eenmaal gewoon zo is dat een bepaald percentage van de mensen homoseksueel is, maar "de meeste" is gewoon onzin natuurlijk. Waar zou dat in godsnaam door moeten komen dan volgens jou? Het eten van couscous?
Nou, welke experts zeggen dat de meeste Marokkaanse jongens homoseksueel zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat laat ik aan experts over.
Dat is net zoiets vragen als waar die natuurlijke agressieve houding vandaan komt.
Is dat genetisch? Is dat opvoeding? Cultuur? Een mix? Geen idee.
Je hoeft alleen maar te kijken naar welke groep vooral dader is wat betreft anti-homo geweld.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nou, welke experts zeggen dat de meeste Marokkaanse jongens homoseksueel zijn?
Dat zal lastig zijn om te onderzoeken, maar als je om je heen kijkt naar die jongens. Ze gaan minimaal 2 keer per maand naar de kapper (in zaken waar geen vrouwen mogen komen), ze hebben altijd een handtasje van een duur merk. Daarnaast te dure kleding, klerenkasten vol schoenen en alleen van het huidige jaar, want mode. Als ze klaar zijn met hun criminele zaken, gaan ze thee drinken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:
Ze heeft geen publieke functie meer en is op pensioen. Waarschijnlijk vanwege ziekte. De functie wordt nu ingenomen door zus van de koning.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit idd, waar ze is en waarom ze weg is wordt geen antwoord op gegeven.
Again mocro's doen dat ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De meeste marokkaanse jonge jongens zijn meestal homo.
Vandaar die overdreven agressie gezien het zo’n afkeer oplevert binnen de familie.
Soort compensatie zoals bijv mannen met een kleine pik in de duurste auto moeten rijden.
Dat de Marokkaanse koning dan ook zwijgt is puur een cultuur ding, zou een enorme afgang zijn onder dat volk.
Van een prinses die voorheen vaak in het openbaar optrad word jarenlang niets vernomen en zijn er allerlei geruchten. En dan laat de koning ineens een hele vage verklaring door zijn advocaat voorlezen waar niemand iets wijzer van word.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef p078 het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft geen publieke functie meer en is op pensioen. Waarschijnlijk vanwege ziekte. De functie wordt nu ingenomen door zus van de koning.
Jarenlang? Ze is in April nog gezien in Marrakech en in een kanker kliniek . De koning heeft gereageerd op een gerucht dat er sprake is van ontvoering van zijn dochter. Dat is dus complete onzin.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van een prinses die voorheen vaak in het openbaar optrad word jarenlang niets vernomen en zijn er allerlei geruchten. En dan laat de koning ineens een hele vage verklaring door zijn advocaat voorlezen waar niemand iets wijzer van word.
Topshow hoor!
Ga eens kijken op een cruising plaats.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |