https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Dankquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:44 schreef libranl het volgende:
[..]
Nee, geen muzikale teaser in ieder geval, alleen een afbeelding op zijn instagram en aankondigingsfilmpje
Dat gaat automatisch bij 301 posts. De technische reden weet ik ook niet precies, omdat je anders een oneindig aantal pagina's krijgt en dat de lay-out van het forum vernaggelt misschien. Kweenie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:46 schreef Jesper23 het volgende:
Beetje een Fok noob hier: waarom zijn topics bij 13 pagina's "vol"?
Done. Op het moment dat het nummer bekend is passen we de TT weer aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:50 schreef libranl het volgende:
Oh.. nu is Duncan Laurence wel uit de topictitel zie ik.... is dat nog aan te passen @:ijs_beer?
Check.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:50 schreef libranl het volgende:
Oh.. nu is Duncan Laurence wel uit de topictitel zie ik.... is dat nog aan te passen @:ijs_beer?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Done. Op het moment dat het nummer bekend is passen we de TT weer aan.
Synchroonmodden, het moest een olympische sport worden.quote:
Altijd al geweten dat jullie stiekum ook één zijn. Greysbeertjequote:
Ja hoorde ik ook, die jongen gaat heel wat publiciteit over zich krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:52 schreef Cee het volgende:
Morgenochtend Duncan te gast bij Bart op radio 2.
Vast wel, esf nummer is altijd de topsong geweest de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:53 schreef ato het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook, die jongen gaat heel wat publiciteit over zich krijgen.
Gelukkig lijkt het mij een nuchtere jongen.
Misschien wel top song morgen?
quote:
Maar welke video krijgt er dislikes nu dan? Die live aankondiging van Eurovision of een oud meuk dingetje van The Voices?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:54 schreef Cee het volgende:
Denk dat de YouTube video dislikes krijgt omdat er schuimpjes zijn die al een compleet nummer hadden verwacht bij het klikken, en ze zich gerickrolled voelen.
Denk dat Ilse hem ook wel het eea ingefluisterd heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:53 schreef ato het volgende:
[..]
Snap ik!quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:55 schreef libranl het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor dubbelcheck.Wilde jou natuurlijk niet negeren, ik dacht dat je misschien druk met je werk was en had ijs_beer wel kortgeleden zien posten, vandaar
Ja daar zullen ze 'm wel op voorbereid hebben, hij weet vast wel dat heel Nederland een mening over 'm gaat hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:53 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb toch weer even gekeken en het gaat daarom, legt een Griekse uit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:54 schreef Cee het volgende:
Denk dat de YouTube video dislikes krijgt omdat er schuimpjes zijn die al een compleet nummer hadden verwacht bij het klikken, en ze zich gerickrolled voelen.
De live aankondiging op joetoebquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar welke video krijgt er dislikes nu dan? Die live aankondiging van Eurovision of een oud meuk dingetje van The Voices?
De aankondiging video. Zo suf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar welke video krijgt er dislikes nu dan? Die live aankondiging van Eurovision of een oud meuk dingetje van The Voices?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:58 schreef Greys het volgende:
Help ff jongens ik zit op m'n werk. Eurovision had toch een count down getweet? Waar is die nu dan? Zie hem niet op hun Twitter account
Oh. Apart. Nou ja dat is dus het gevolg van de uitgelekte mindere versie dan waarschijnlijk. Met dank dus aan de lekkers.quote:
Ze hebben nog niks getweet daarover lijkt het, moet ik even het linkje van youtube doorgeven, dat je die kunt tweeten?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:58 schreef Greys het volgende:
Help ff jongens ik zit op m'n werk. Eurovision had toch een count down getweet? Waar is die nu dan? Zie hem niet op hun Twitter account
In het snel lezen om dit topic bij te kunnen lezen dacht ik even dat er 'gerickvolled' stondquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:54 schreef Cee het volgende:
Nou, dat gebeurt ook bij Zwitersland en daarvan was toch helemaal niks duidelijk, dus ik denk dat het gewoon frusties zijn die het nummer NU DIRECT willen weten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Apart. Nou ja dat is dus het gevolg van de uitgelekte mindere versie dan waarschijnlijk. Met dank dus aan de lekkers.
Oh wat gek, van andere landen hebben ze het wel al getweetquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks getweet daarover lijkt het, moet ik even het linkje van youtube doorgeven, dat je die kunt tweeten?
quote:
En de zus van WiwiWilliam die er vast nu alweer iets racistisch aan heeft kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurt ook bij Zwitersland en daarvan was toch helemaal niks duidelijk, dus ik denk dat het gewoon frusties zijn die het nummer NU DIRECT willen weten.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En de zus van WiwiWilliam die er vast nu alweer iets racistisch aan heeft kunnen ontdekken.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
De commentaren onder deze NOS tweet. Echt, Nederland, wat haat ik je soms toch.
https://twitter.com/NOS/status/1103561818038042626?s=19
Niet lezen johquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar niet kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Moest toch lachen om dezetwitter:RabiaatRechts twitterde op donderdag 07-03-2019 om 08:53:27@NOS Wie the fux is dat. Zijn echte naam zal wel Harrie of Jordy zijn. reageer retweet
twitter:sterreclame twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:26:23Vanavond wordt in @dwdd hét nummer bekend gemaakt waarmee Duncan Laurence Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival! Denk jij dat het 'Arcade' gaat worden? #dwdd #songfestival #duncanlaurence #sterreclame https://t.co/dyGMSnFGol reageer retweet
Er kan altijd nog een live verbinding met stream komen!quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Jason22 het volgende:
Geen Wiwi aan tafel vanavond? Jammer, maar wellicht mogen ze volgend jaar wel in de commissie zitten... We kunnen immers niet achterblijven!
Nah, ik verwacht wel een clip hoor. Dat zijn ze ons nu wel verschuldigd na al die weken van stilte.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht geen clip, maar een live stream van een optreden, die voorlopig de clip blijkt te zijn
''Nou lekker puh, want dat wordt het niet!'' Denken ze daarquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:07 schreef iBenny het volgende:
twitter:sterreclame twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:26:23Vanavond wordt in @:dwdd hét nummer bekend gemaakt waarmee Duncan Laurence Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival! Denk jij dat het 'Arcade' gaat worden? #dwdd #songfestival #duncanlaurence #sterreclame https://t.co/dyGMSnFGol reageer retweet
Die krijg je ook, maar die wordt live opgenomenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ik verwacht wel een clip hoor. Dat zijn ze ons nu wel verschuldigd na al die weken van stilte.
Ja, met iemand die nog snel uit beeld rent in het begin, oid.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht geen clip, maar een live stream van een optreden, die voorlopig de clip blijkt te zijn
Nederland Hufterland.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Nee, liever een lekkere shorttrackschaatsterquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, met iemand die nog snel uit beeld rent in het begin, oid.
Dat zal toch hopelijk niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er voor afsluiten joh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Dit krijg ik soms ook onder mijn artikelen. Soms wind ik me op, maar op een gegeven moment word je er numb voor wordquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Ach houdt het spannend, al begonnen aan je tweede pak koekjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef grazz het volgende:
Ze doen ook nog zo geheimzinnig over de titel. Zeg nou maar gewoon dat het Arcade is
Blauwe videoclip genotquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:07 schreef iBenny het volgende:
twitter:sterreclame twitterde op donderdag 07-03-2019 om 11:26:23Vanavond wordt in @:dwdd hét nummer bekend gemaakt waarmee Duncan Laurence Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival! Denk jij dat het 'Arcade' gaat worden? #dwdd #songfestival #duncanlaurence #sterreclame https://t.co/dyGMSnFGol reageer retweet
Ik lees commentaren niet eens. Zeker niet van Nederlanders.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Straks is het toch ineens een heel ander nummerquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef grazz het volgende:
Ze doen ook nog zo geheimzinnig over de titel. Zeg nou maar gewoon dat het Arcade is
Het gaat echt om te zeiken, van die mensen die erop leven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit krijg ik soms ook onder mijn artikelen. Soms wind ik me op, maar op een gegeven moment word je er numb voor word![]()
Iedereen moet de rest naar beneden schoppen op zichzelf beter te voelen
Ik denk dat het zo wordt vanavond.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DWDD begint tegenwoordig om 19:05. Eerst aankondiging gasten, nieuws van de dag, dan het optreden om 19:08 en daarna natafelen met Duncan en Cornald.
Misschien gaan ze het nog wat vernederlandsen en noemen ze het straks gewoon 'Speelhal'.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef grazz het volgende:
Ja dat is waar ato. Nee, koekjes voor vanavond bewaren!quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:14 schreef ato het volgende:
[..]
Ach houdt het spannend, al begonnen aan je tweede pak koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ergens hoop ik er op, maar denk het echt niet hoor en vind het ook wel prima. Ik heb I miss you op een papiertje geschreven en ritueel verbrand. Ik kan nu weer verder met mijn leven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks is het toch ineens een heel ander nummer
Nee het is gewoon Arcade daar heb ik me nu helemaal op ingesteld hoor. Was dat vroeger niet een muzieklabel ook?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks is het toch ineens een heel ander nummer
Neuhhh.. dat korten ze in tot 1,5 minuut om je vervolgens naar YouTube door te verwijzenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze gaan in dwdd iig niet 3 minuten naar een clip zitten kijken
Ik heb sinds kort de negeer functie ontdektquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Nope, aan 1,5 minuut optredens doen ze niet meer, t is alles of niets tegenwoordigquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef dennis01 het volgende:
[..]
Neuhhh.. dat korten ze in tot 1,5 minuut om je vervolgens naar YouTube door te verwijzen
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja dat is waar ato. Nee, koekjes voor vanavond bewaren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Social Media, de vleesgeworden zure onderbuik van de Nederlandse samenleving.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
Ook live hoor, als iemand negatief tegen mij is. Ga ik er weinig op in, of zeg vreselijk voor je of vervelend dat je zo denk. Ik ga tegenwoordig niet meer in discussie, vooral mensen die blijven zuigen en maar negatief doorvragen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Social Media, de vleesgeworden zure onderbuik van de Nederlandse samenleving.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:33 schreef ato het volgende:
[..]
Ook live hoor, als iemand negatief tegen mij is. Ga ik er weinig op in, of zeg vreselijk voor je of vervelend dat je zo denk. Ik ga tegenwoordig niet meer in discussie, vooral mensen die blijven zuigen en maar negatief doorvragen.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef ato het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dit zie ik serieus nog gebeuren ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:27 schreef dennis01 het volgende:
[..]
Neuhhh.. dat korten ze in tot 1,5 minuut om je vervolgens naar YouTube door te verwijzen
Ik heb het gevoel dat iedereen dat gelukkig wel steeds meer doorkrijgt. Minder berichten over wat 10 mensen op Twitter denken en wordt steeds vaker toch lachwekkend over gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Social Media, de vleesgeworden zure onderbuik van de Nederlandse samenleving.
Ik houd met het ergste rekening, kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit zie ik serieus nog gebeuren ook
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:50 schreef Momo... het volgende:
Zwitserland heeft de 5 uur niet gehaald, is al gelekt
Ja het moet gewoon echt heel goed zijn hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:50 schreef Em31 het volgende:
Als ik die filmpjes van Ilse dan weer kijk waarin ze zegt dat het prachtig en heel mooi wordt, word ik weer helemaal enthousiast
Tja, zowel Zwitserland als San Marino staan al op de Nieuw-Zeelandse Spotify.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:50 schreef Momo... het volgende:
Zwitserland heeft de 5 uur niet gehaald, is al gelekt
Ah Zwitserland dus ook door Spotify, gelukkig want was al bang dat er nog een andere manier was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Tja, zowel Zwitserland als San Marino staan al op de Nieuw-Zeelandse Spotify.
Die van Duncan niet, dus AVROTROS heeft geleerd van fouten van o.a. onze zuiderburen
Die van Zwitserland was iets meer vernuft, want via de video preview werd al geconcludeerd wie de zanger was: https://twitter.com/PaquiLaContable/status/1103583555001696258quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah Zwitserland dus ook door Spotify, gelukkig want was al bang dat er nog een andere manier was.
Van zichzelf ook, Outlaw stond vorig jaar ook als enige al op Spotify voordat het bij DWDD bekend gemaakt werd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:04 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Tja, zowel Zwitserland als San Marino staan al op de Nieuw-Zeelandse Spotify.
Die van Duncan niet, dus AVROTROS heeft geleerd van fouten van o.a. onze zuiderburen
quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:35 schreef grazz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Dat zou vanavond precies om 7 uur wel weer kunnen gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van zichzelf ook, Outlaw stond vorig jaar ook als enige al op Spotify voordat het bij DWDD bekend gemaakt werd.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:11 schreef ato het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:11 schreef ato het volgende:
[..]Hopelijk word het hyperen gewaardeerd met een mooi liedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |