https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Dankquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:44 schreef libranl het volgende:
[..]
Nee, geen muzikale teaser in ieder geval, alleen een afbeelding op zijn instagram en aankondigingsfilmpje
Dat gaat automatisch bij 301 posts. De technische reden weet ik ook niet precies, omdat je anders een oneindig aantal pagina's krijgt en dat de lay-out van het forum vernaggelt misschien. Kweenie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:46 schreef Jesper23 het volgende:
Beetje een Fok noob hier: waarom zijn topics bij 13 pagina's "vol"?
Done. Op het moment dat het nummer bekend is passen we de TT weer aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:50 schreef libranl het volgende:
Oh.. nu is Duncan Laurence wel uit de topictitel zie ik.... is dat nog aan te passen @:ijs_beer?
Check.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:50 schreef libranl het volgende:
Oh.. nu is Duncan Laurence wel uit de topictitel zie ik.... is dat nog aan te passen @:ijs_beer?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Done. Op het moment dat het nummer bekend is passen we de TT weer aan.
Synchroonmodden, het moest een olympische sport worden.quote:
Altijd al geweten dat jullie stiekum ook één zijn. Greysbeertjequote:
Ja hoorde ik ook, die jongen gaat heel wat publiciteit over zich krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:52 schreef Cee het volgende:
Morgenochtend Duncan te gast bij Bart op radio 2.
Vast wel, esf nummer is altijd de topsong geweest de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:53 schreef ato het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook, die jongen gaat heel wat publiciteit over zich krijgen.
Gelukkig lijkt het mij een nuchtere jongen.
Misschien wel top song morgen?
quote:
Maar welke video krijgt er dislikes nu dan? Die live aankondiging van Eurovision of een oud meuk dingetje van The Voices?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:54 schreef Cee het volgende:
Denk dat de YouTube video dislikes krijgt omdat er schuimpjes zijn die al een compleet nummer hadden verwacht bij het klikken, en ze zich gerickrolled voelen.
Denk dat Ilse hem ook wel het eea ingefluisterd heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:53 schreef ato het volgende:
[..]
Snap ik!quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:55 schreef libranl het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor dubbelcheck.Wilde jou natuurlijk niet negeren, ik dacht dat je misschien druk met je werk was en had ijs_beer wel kortgeleden zien posten, vandaar
Ja daar zullen ze 'm wel op voorbereid hebben, hij weet vast wel dat heel Nederland een mening over 'm gaat hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:53 schreef ato het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |