abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 maart 2019 @ 09:33:02 #276
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_185580391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:29 schreef klappernootopreis het volgende:
Het heeft even een tijdje geduurd voor ze tot die conclusie is gekomen. Maar beter laat dan nooit.
Zo tof vind ik haar conclusie eigenlijk niet.
quote:
Conservative commentator Ann Coulter said Monday that the one positive of Donald Trump's presidency was the “total destruction of the lying media.”

“Trump may be a shallow, narcissistic conman, but that doesn’t mean the media are not the enemy of the people. Both things can be true.”
Bottomline: Trump is een sukkel maar hij heeft wel gelijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 13 maart 2019 @ 09:38:59 #277
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185580480
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:33 schreef Ringo het volgende:
[..]

Zo tof vind ik haar conclusie eigenlijk niet.[..]

Bottomline: Trump is een sukkel maar hij heeft wel gelijk.
Het blijkt dat die Lying media in de hoek van Fox news network gezocht moet worden. Tot zover het "gelijk" van Trump
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185580501
quote:
_O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 13 maart 2019 @ 09:43:52 #279
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185580540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]

_O-
Het is grappig, maar het wrange is dat de mindset van de Trump achterban van op deze manier werkt. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185580552
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]

U.N. investigating suspected North Korean arms dealers in Iran

Iran has yet to comply with a U.N. request to turn over copies of passports belonging to all North Korean diplomats in the country, report says.[..]

Ok? Dus?
pi_185580709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:45 schreef DeParo het volgende:
[..]

Ok? Dus?
Het is vooral grappig dat jij vol blijft houden dat Trump goed werk verricht inzake Noord-Korea, terwijl niets erop wijst dat Kim voornemens is zijn kernwapenarsenaal te ontmantelen. Sterker, het land blijft zich misdragen (wat dus ook blijkt uit het stuk dat Kijkertje heeft gepost).

Maar toegeven dat je het wellicht bij het verkeerde eind had, is natuurlijk geen optie. Dus klamp je je maar vast aan een denkbeeldige stip aan de horizon.

De realiteit is echter dat de twee 'summits' Noord-Korea geen stap dichterbij ontmanteling van het kernwapenarsenaal hebben gebracht. Sterker, het land blijft vrolijk doorgaan met het verrijken van uranium en het produceren van lange langeafstandsraketten.

Intussen heeft Trump, de 'leider van de vrije wereld', wel meerdere malen benadrukt dat Kim een zeer prettige, getalenteerde jongeman is die hij het beste voor heeft met zijn land. Oh, en de POTUS voegde daar nog even aan toe dat hij de dictator op z'n woord gelooft.

Objectief gezien is deze hele episode gewoon een epische faal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185580951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Het is vooral grappig dat jij vol blijft houden dat Trump goed werk verricht inzake Noord-Korea, terwijl niets erop wijst dat Kim voornemens is zijn kernwapenarsenaal te ontmantelen. Sterker, het land blijft zich misdragen (wat dus ook blijkt uit het stuk dat Kijkertje heeft gepost).

Maar toegeven dat je het wellicht bij het verkeerde eind had, is natuurlijk geen optie. Dus klamp je je maar vast aan een denkbeeldige stip aan de horizon.

De realiteit is echter dat de twee 'summits' Noord-Korea geen stap dichterbij ontmanteling van het kernwapenarsenaal hebben gebracht. Sterker, het land blijft vrolijk doorgaan met het verrijken van uranium en het produceren van lange langeafstandsraketten.

Intussen heeft Trump, de 'leider van de vrije wereld', wel meerdere malen benadrukt dat Kim een zeer prettige, getalenteerde jongeman is die hij het beste voor heeft met zijn land. Oh, en de POTUS voegde daar nog even aan toe dat hij de dictator op z'n woord gelooft.

Objectief gezien is deze hele episode gewoon een epische faal.
Zoals ik al zei wat had je dan precies verwacht. Dat Noord-Korea van een oorlogssituatie op de ene dag de andere dag overstapt na ontmanteling en opengooien van de grenzen? Als ik het fout heb zal ik dat gerust toegeven maar voorlopig is het nog veel te vroeg om te zeggen of dit echt resultaat zal opleveren (mbt Noord-Korea). In ieder geval is er nu communicatie, wordt Noord-Korea beter begrepen (wat ook niet onderschat mag worden), en is er een nieuw pressiemiddel op China gevonden indien nodig dus erg interessant. Als jij het een epische faal vindt, prima, ik vind het nog veel te vroeg en ik denk dat er wel degelijke juiste stappen zijn gezet misschien dus we blijven het volgen in ieder geval.
pi_185581025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:15 schreef DeParo het volgende:
[..]

Zoals ik al zei wat had je dan precies verwacht. Dat Noord-Korea van een oorlogssituatie op de ene dag de andere dag overstapt na ontmanteling en opengooien van de grenzen? Als ik het fout heb zal ik dat gerust toegeven maar voorlopig is het nog veel te vroeg om te zeggen of dit echt resultaat zal opleveren (mbt Noord-Korea). In ieder geval is er nu communicatie, wordt Noord-Korea beter begrepen (wat ook niet onderschat mag worden), en is er een nieuw pressiemiddel op China gevonden indien nodig dus erg interessant. Als jij het een epische faal vindt, prima, ik vind het nog veel te vroeg en ik denk dat er wel degelijke juiste stappen zijn gezet misschien dus we blijven het volgen in ieder geval.
Pressiemiddel op China? Je weet dat Kim voorafgaand aan zijn laatste ontmoeting met Trump in een maand tijd meerdere keren bij Xi op de koffie is geweest? Verder is er geen communicatie. Kim stuurt Trump wat 'liefdesbrieven', waarmee de POTUS op belachelijke wijze loopt te pronken. De twee summits hebben niets, maar dan ook he-le-maal niets opgeleverd, behalve dat Trump een moorddadige dictator voor de ogen van de wereld heeft overladen met lof.

Als Trump daadwerkelijk wat hoopt te bereiken inzake Noord-Korea, dan moet hij China niet onder de druk zetten, maar samen met Xi optrekken. Ook Peking wil dat Kim zijn kernwapens ontmantelt. Maar Xi staat niet toe dat de VS op eigen houtje een deal sluit met Noord-Korea, zonder China daarin mee te nemen.

Je kunt Noord-Korea niet aanpakken zonder de hulp van Peking.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 13 maart 2019 @ 10:35:07 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_185581209
Over Noord Korea gesproken.

Een maand geleden is de Noord Koreaanse ambassade in Spanje kort en klein geslagen.

https://elpais.com/elpais(...)51696617_289577.html

El Pais meldt nu dat twee van de daders banden hebben met de CIA.

https://elpais.com/politi(...)52422470_906307.html

Dus Trump zegt wel dat Kim de beste capi is, maar ondertussen doet ie een offer he can't refuse, capiche.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_185581218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Pressiemiddel op China? Je weet dat Kim voorafgaand aan zijn laatste ontmoeting met Trump in een maand tijd meerdere keren bij Xi op de koffie is geweest? Verder is er geen communicatie. Kim stuurt Trump wat 'liefdesbrieven', waarmee de POTUS op belachelijke wijze loopt te pronken. De twee summits hebben niets, maar dan ook he-le-maal niets opgeleverd, behalve dat Trump een moorddadige dictator voor de ogen van de wereld heeft overladen met lof.

Als Trump daadwerkelijk wat hoopt te bereiken inzake Noord-Korea, dan moet hij China niet onder de druk zetten, maar samen met Xi optrekken. Ook Peking wil dat Kim zijn kernwapens ontmantelt. Maar Xi staat niet toe dat de VS op eigen houtje een deal sluit met Noord-Korea, zonder China daarin mee te nemen.

Je kunt Noord-Korea niet aanpakken zonder de hulp van Peking.
Omdat Xi veel moeite moet doen om Noord-Korea binnenboord te houden, dus ja het is een pressiemiddel, Xi en Kim liggen elkaar totaal niet en dat is een publiek geheim. Xi had zelfs al de controle over Kim verloren voor al deze episodes maar in ieder geval pas toen Trump begon te onderhandelen met Kim begon China moeite te doen tav Noord-Korea. Dus er kan wel degelijk een actie-reactie onderscheiden worden hier. Enerzijds moet China voorkomen dat Noord-Korea daadwerkelijk te veel toenadering vindt bij Amerika, wat communicatielijnen openhoudt en landen dwingt misschien eerder bepaalde concessies te doen, en anderzijds zal de diplomatieke constructie, waarvan Kim en Noord-Korea nu onderdeel zijn, het land de interne legitimiteit geven om kernwapens te ontmantelen. Want ja, je hebt gelijkt dat zonder China het onwaarschijnlijk is dat een deal zal worden geaccepteerd, maar dankzij deze constructie is het veel waarschijnlijker dat ze er samen uit gaan komen, met China, en dat is ook een voordeel in de handelsoorlog.
pi_185581297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:35 schreef DeParo het volgende:
[..]

Omdat Xi veel moeite moet doen om Noord-Korea binnenboord te houden, dus ja het is een pressiemiddel, Xi en Kim liggen elkaar totaal niet en dat is een publiek geheim. Xi had zelfs al de controle over Kim verloren voor al deze episodes maar in ieder geval oas toen Trump begon te onderhandelen met Kim begon China moeite te doen tav Noord-Korea. Dus er wel degelijk een actie-reactie te zien. Enerzijds moet China voorkomen dat Noord-Korea daadwerkelijk te veel toenadering vindt bij Amerika, wat communicatielijnen openhoudt en landen dwingt misschien eerder bepaalde concessies te doen, en anderzijds zal de diplomatieke constructie, waarvan Kim en Noord-Korea nu onderdeel zijn, het land de interne legitimiteit geven om kernwapens te ontmantelen. Want ja, je hebt gelijkt dat zonder China het onwaarschijnlijk is dat een deal zal worden geaccepteerd, maar dankzij deze constructie is het veel waarschijnlijker dat ze er samen uit gaan komen, met China, en dat is ook een voordeel in de handelsoorlog.
Kleine correctie: Xi en Kim lagen elkaar niet. Toen onze bolle vriend het stokje overnam van z'n vader, was de relatie tussen hem en Xi niet om over naar huis te schrijven. Daar is het afgelopen jaar echter verandering in gekomen, mede door het optreden van Trump. Xi heeft het slim gespeeld en Kim voor zich gewonnen.

Daarom kun je dit niet doen zonder Peking. Dat is ook de reden dat Trump nooit wat gaat bereiken inzake Noord-Korea. De man snapt het belang niet van internationale samenwerking. In plaats daarvan heeft hij zichzelf en zijn land ernstig voor lul gezet. 'We fell in love'. Houd toch op man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185581374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Kleine correctie: Xi en Kim lagen elkaar niet. Toen onze bolle vriend het stokje overnam van z'n vader, was de relatie tussen hem en Xi niet om over naar huis te schrijven. Daar is het afgelopen jaar echter verandering in gekomen, mede door het optreden van Trump. Xi heeft het slim gespeeld en Kim voor zich gewonnen.

Daarom kun je dit niet doen zonder Peking. Dat is ook de reden dat Trump nooit wat gaat bereiken inzake Noord-Korea. De man snapt het belang niet van internationale samenwerking. In plaats daarvan heeft hij zichzelf en zijn land ernstig voor lul gezet. 'We fell in love'. Houd toch op man.
Alsof dat ook maar iets is veranderd. Omdat Xi nu lief doet zijn ze plotseling de beste vrienden? Beetje naief he. Ik zie niet in hoe je denkt dat Xi of China hier ook maar enige winst heeft behaald want dit wilden ze helemaal niet. Ze vonden de status quo wel prima zo en wellicht zelfs Kim te vervangen op den duur. We zijn het erover eens dat je het niet kan doen zonder Beijing, of China dus, maar deze situatie maakt dat juist een stuk waarschijnlijker. Maar ik vraag me nog steeds af wat jij precies had verwacht dat Trump hier zou moeten bereiken?
pi_185581547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:43 schreef DeParo het volgende:
[..]

Alsof dat ook maar iets is veranderd. Omdat Xi nu lief doet zijn ze plotseling de beste vrienden? Beetje naief he. Ik zie niet in hoe je denkt dat Xi of China hier ook maar enige winst heeft behaald want dit wilden ze helemaal niet. Ze vonden de status quo wel prima zo en wellicht zelfs Kim te vervangen op den duur. We zijn het erover eens dat je het niet kan doen zonder Beijing, of China dus, maar deze situatie maakt dat juist een stuk waarschijnlijker. Maar ik vraag me nog steeds af wat jij precies had verwacht dat Trump hier zou moeten bereiken?
Trump had ook helemaal niets kunnen bereiken. Dat was vooraf al duidelijk. Op zich is het prijzenswaardig dat hij een poging heeft gewaagd. Al vind ik het bedenkelijk om complimenten uit de delen aan een leider die aanvankelijk dreigde met oorlog tegen Noord-Korea, om vervolgens te draaien als een blad om een boom.

Het gaat ook niet om wat Trump wel of niet heeft bereikt. Nogmaals, dat het uit zou draaien op een mislukking, zag iedereen aankomen. Was het daar maar bij gebleven.....

Waarom ik de summits omschrijf als een 'epische faal' is omdat Trump zichzelf en zijn land zo ontiegelijk hard voor schut heeft gezet. Een moorddadige dictator overladen met lof en complimenten, roepen dat hij 'prachtige liefdesbrieven' heeft ontvangen van Kim en voor de ogen van de wereld verklaren dat je het kleine dikkerdje meer vertrouwt dan je eigen inlichtingendiensten. Dat is president-onwaardig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185582439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Trump had ook helemaal niets kunnen bereiken. Dat was vooraf al duidelijk. Op zich is het prijzenswaardig dat hij een poging heeft gewaagd. Al vind ik het bedenkelijk om complimenten uit de delen aan een leider die aanvankelijk dreigde met oorlog tegen Noord-Korea, om vervolgens te draaien als een blad om een boom.

Het gaat ook niet om wat Trump wel of niet heeft bereikt. Nogmaals, dat het uit zou draaien op een mislukking, zag iedereen aankomen. Was het daar maar bij gebleven.....

Waarom ik de summits omschrijf als een 'epische faal' is omdat Trump zichzelf en zijn land zo ontiegelijk hard voor schut heeft gezet. Een moorddadige dictator overladen met lof en complimenten, roepen dat hij 'prachtige liefdesbrieven' heeft ontvangen van Kim en voor de ogen van de wereld verklaren dat je het kleine dikkerdje meer vertrouwt dan je eigen inlichtingendiensten. Dat is president-onwaardig.
Je zegt dat het "bij voorbaat" al kansloos was. Maar wellicht als je met dat perspectief naar de onderhandelingen kijkt dan snap ik dat je niet de lange termijn in die gesprekken kan zien. Ik denk dat havikken als Bolton en Pompeo, etc, prima weten dat je China, het echte doel, via Noord-Korea onder druk kan zetten. Dat is mijn inziens de echte reden achter al dit gedoe. En een oplossing voor Noord-Korea zal vervolgens in besprekingen tussen China en Amerika worden meegenomen wat dat betreft.
pi_185582699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Het is vooral grappig dat jij vol blijft houden dat Trump goed werk verricht inzake Noord-Korea, terwijl niets erop wijst dat Kim voornemens is zijn kernwapenarsenaal te ontmantelen. Sterker, het land blijft zich misdragen (wat dus ook blijkt uit het stuk dat Kijkertje heeft gepost).

Maar toegeven dat je het wellicht bij het verkeerde eind had, is natuurlijk geen optie. Dus klamp je je maar vast aan een denkbeeldige stip aan de horizon.

De realiteit is echter dat de twee 'summits' Noord-Korea geen stap dichterbij ontmanteling van het kernwapenarsenaal hebben gebracht. Sterker, het land blijft vrolijk doorgaan met het verrijken van uranium en het produceren van lange langeafstandsraketten.

Intussen heeft Trump, de 'leider van de vrije wereld', wel meerdere malen benadrukt dat Kim een zeer prettige, getalenteerde jongeman is die hij het beste voor heeft met zijn land. Oh, en de POTUS voegde daar nog even aan toe dat hij de dictator op z'n woord gelooft.

Objectief gezien is deze hele episode gewoon een epische faal.
Onzin, sinds Trump's good cop/bad cop houding is er geen rakettest of atoombomtest meer geweest, vloog er niks over Japan en de VS heeft restanten van gevallen soldaten terug.

Ook Reagan had positieve woorden voor Gorbatsjov toen die onderhandelde met de Sovjet Unie. Als je tijdens onderhandelingen gaat schelden en tieren schiet het nimmer op.

Mocht Rocketman in zijn oude gewoontes hervallen dan zal ook Trump in zijn oude gewoontes ten opzichte van Noord Korea vervallen.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_185582710
Trump heeft ervoor gezorgd dat outkast Noord-Korea salonfähig werd. Kim zal hem eeuwig dankbaar zijn.
Radio Espantoso
  woensdag 13 maart 2019 @ 11:58:37 #292
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185582771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef Peligrosso het volgende:
Trump heeft ervoor gezorgd dat outkast Noord-Korea salonfähig werd. Kim zal hem eeuwig dankbaar zijn.
Dan kan deze familie nog lang de bevolking van Noord Korea het leven zuur maken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185582820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:58 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]

Dan kan deze familie nog lang de bevolking van Noord Korea het leven zuur maken.
Ja, MOAB's of atoombommen op PyongYang maken het leven zoveel zoeter
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_185582947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]

Onzin, sinds Trump's good cop/bad cop houding is er geen rakettest of atoombomtest meer geweest, vloog er niks over Japan en de VS heeft restanten van gevallen soldaten terug.
Driewerf hoera. Intussen blijft onze grote vriend wel doodleuk raketten bouwen en uranium verrijken.

quote:
Ook Reagan had positieve woorden voor Gorbatsjov toen die onderhandelde met de Sovjet Unie. Als je tijdens onderhandelingen gaat schelden en tieren schiet het nimmer op.

Mocht Rocketman in zijn oude gewoontes hervallen dan zal ook Trump in zijn oude gewoontes ten opzichte van Noord Korea vervallen.
Volgens mij heeft Reagan nooit verklaard 'in love' te zijn met Gorbatsjov noch heeft hij hem overladen met complimenten. De mannen hadden een verstandhouding die was gebaseerd op redelijkheid en daar heb ik het volste begrip voor. Wat Trump doet is van een compleet andere orde. Die prijst een moorddadige dictator de hemel in.

En laten we wel wezen: Kim is een stuk kwaadaardiger dan Gorbatsjov.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185583003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:45 schreef DeParo het volgende:
[..]

Je zegt dat het "bij voorbaat" al kansloos was. Maar wellicht als je met dat perspectief naar de onderhandelingen kijkt dan snap ik dat je niet de lange termijn in die gesprekken kan zien. Ik denk dat havikken als Bolton en Pompeo, etc, prima weten dat je China, het echte doel, via Noord-Korea onder druk kan zetten. Dat is mijn inziens de echte reden achter al dit gedoe. En een oplossing voor Noord-Korea zal vervolgens in besprekingen tussen China en Amerika worden meegenomen wat dat betreft.
De reden achter al dit 'gedoe', is dat Trump een dossier zocht waar hij snel mee dacht te kunnen scoren. Een ontmoeting met Kim zou voldoende zijn om de jonge dictator ervan te overtuigen afstand te doen van zijn kernwapens. Trump zou worden overladen met lof en een de nobelprijs in ontvangst mogen nemen.

Dat is waar al dit 'gedoe' over ging. Er is geen strategie voor de lange termijn. Trump geeft ook geen flikker om wat er met Noord-Korea gebeurt. Hij wil gewoon een goede sier maken op het internationale toneel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 13 maart 2019 @ 12:09:16 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185583010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]

Ja, MOAB's of atoombommen op PyongYang maken het leven zoveel zoeter
Langzaam doodhongeren of een snelle dood dus. Dat is dus de keus tussen twee despoten.

Of je nu luizen of vlooien hebt, het jeukt allebei..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 13 maart 2019 @ 12:09:51 #297
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185583021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

De reden achter al dit 'gedoe', is dat Trump een dossier zocht waar hij snel mee dacht te kunnen scoren. Een ontmoeting met Kim zou voldoende zijn om de jonge dictator ervan te overtuigen afstand te doen van zijn kernwapens. Trump zou worden overladen met lof en een de nobelprijs in ontvangst mogen nemen.

Dat is waar al dit 'gedoe' over ging. Er is geen strategie voor de lange termijn. Trump geeft ook geen flikker om wat er met Noord-Korea gebeurt. Hij wil gewoon een goede sier maken op het internationale toneel.
JIJ hebt het begrepen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185583069
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

De reden achter al dit 'gedoe', is dat Trump een dossier zocht waar hij snel mee dacht te kunnen scoren. Een ontmoeting met Kim zou voldoende zijn om de jonge dictator ervan te overtuigen afstand te doen van zijn kernwapens. Trump zou worden overladen met lof en een de nobelprijs in ontvangst mogen nemen.
Ja ik denk dus niet dat dit zo is dus.

quote:
Dat is waar al dit 'gedoe' over ging. Er is geen strategie voor de lange termijn. Trump geeft ook geen flikker om wat er met Noord-Korea gebeurt. Hij wil gewoon een goede sier maken op het internationale toneel.
Grappig dat op precies hetzelfde moment Amerika in conflict is met China, dat het Amerikaanse kabinet bevolkt wordt door havikken die juist niets liever willen dan oorlog met Noord-Korea, en dat er ook geen rare verdragen worden getekend of betekenisloze ceremonies worden gehouden dus ach ik kijk er toch iets anders naar dan jij mooi he dus ;).
pi_185583202
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 09:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]

Het blijkt dat die Lying media in de hoek van Fox news network gezocht moet worden. Tot zover het "gelijk" van Trump
Ja daarom dat CNN nu een lasteclaim van meer dan 250 miljoen dollar aan de broek heeft hangen


De NOS kan er ook wat van

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_185583236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:18 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]

Ja daarom dat CNN nu een lasteclaim van meer dan 250 miljoen dollar aan de broek heeft hangen


De NOS kan er ook wat van

Ja maar hullie!!11! :( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')