Oke, dan join ik wel nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Het is dat @:firefox1 @:chevycaprice @:coco. @:johannes_vermeer @:dj_day-v @:s0nic en waz zo gaan haxballen, anders was ik al weg.
Overduidelijk Typischquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Caland het volgende:
Van wie is Vollenhoven eigenlijk een kloon?
Heeft hij Foeyonghai al geprobeerd?quote:
@Tagliano @Dannyquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een vraag.
Is Vollenhoven een kloon van klaasweetalles?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Het is dat @:firefox1 @:chevycaprice @:coco. @:johannes_vermeer @:dj_day-v @:s0nic en waz zo gaan haxballen, anders was ik al weg.
Oeiquote:
Jij durft alleen te Twitteren als anderen meedoen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef KingRoland het volgende:
nogmaalstwitter:marijnfietst twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 22:53:25@:Japked @:Rene51945738641 Hahaha. Hahahahaha. Dit soort minipiemeligen zijn zoooooo grappig 🤣🤣 reageer retweet
Of Banaantje, maar die heb jij weggejaagd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei
Sorry maat, ik zou het ontzettend gezellig vinden als jij ook mee zou doen.
en @:frozen-assassin (die deed vroeger ook altijd mee)
Daar moet je wel lef voor hebben ja, iemand op twitter een hoer noemen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij durft alleen te Twitteren als anderen meedoen.
ACT.
hoerquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet je wel lef voor hebben ja, iemand op twitter een hoer noemen.
Dat staat standaard op 12.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Strak plan. Coco zet er toch een limiet op waardoor ik niet kan joinen.
Oke, ik accepteer dit slappe excuus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had hier nog niet gepost dus ik kon onmogelijk weten dat je online was.
Wist je dat @Tagliano in een ver verleden ook aan Haxball deed?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Of Banaantje, maar die heb jij weggejaagd.
Ah helemaal vergeten dat er zo HAX is. Bedankt vriend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Klopt, maar toen werd hij mod.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat @:tagliano in een ver verleden ook aan Haxball deed?
Voor meer leuke feitjes over Tagliano mag je me altijd dm-en.
FA is ook weggegaan door zijn afkrakende opmerkingen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Of Banaantje, maar die heb jij weggejaagd.
Dat dacht ik al, daarom @ ik je alquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah helemaal vergeten dat er zo HAX is. Bedankt vriend.
Was ook niet het plan, maar nu zijn er zo veel mensen, die kan ik niet teleurstellen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah helemaal vergeten dat er zo HAX is. Bedankt vriend.
#samenstaanwesterktwitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 06-03-2019 om 21:40:49@marijnfietst @Japked @Rene51945738641 Beste Marijn, ik weet uit betrouwbare bron dat @Rene51945738641 een geweldige minnaar is. Ondanks zijn penislengte toont hij dikwijls zijn klasse, zowel in bed, als op Twitter. Om René te diskwalificeren op basis van zn ondergemiddelde penis vind ik dus voorbarig en kinderachtig. reageer retweet
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom @ ik je alWilde graag dat je mee zou doen.
Dit helpt mijn smoesje voor scrummie wel een beetje om zeep
Ken je hem zo goed danquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat @:tagliano in een ver verleden ook aan Haxball deed?
Voor meer leuke feitjes over Tagliano mag je me altijd dm-en.
Alleen dickpicsquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Wisselen mods onderling ook nummers uit en zo ?
Nee, alleen Tag en ik..quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Mod zijn is een geloof.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Wist je dat een clitoris eigenlijk een kleine piemel is?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als vrouwenvoetbal niet je ding is, heb je een kleine piemel
logica
Probeer je je gayness zo goed te praten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat een clitoris eigenlijk een kleine piemel is?
In de mod app hadden we altijd een dagelijkse evaluatie van de users. Jij kwam daar dikwijls positief uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Een beetje gay is oké.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer je je gayness zo goed te praten?
Impliceer je hiermee dat er iets mis is met homo zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer je je gayness zo goed te praten?
Dat zou niet mogen volgens de nieuwe policy.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat er iets mis is met homo zijn?
Ik impliceer je moederquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat er iets mis is met homo zijn?
Dit doet me zeer goed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de mod app hadden we altijd een dagelijkse evaluatie van de users. Jij kwam daar dikwijls positief uit
Dus geen positieve notes? Dan moet je beter je best gaan doen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit doet me zeer goed.
Mag ook wel, zelfs na ruim 5 jaar op deze site heb ik nog 0 notes
Patientnummer voor de AVGquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij durft alleen te Twitteren als anderen meedoen.
ACT.
Al 40 minuten lang een omsingeling met tikkies breed.quote:
Matig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit doet me zeer goed.
Mag ook wel, zelfs na ruim 5 jaar op deze site heb ik nog 0 notes
Als United doorgaat zou me dat nog meer verbazen dan het feit dat Ajax door is gegaan eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijzonder dat United voor staat wel.
Je bent zelf bijzonder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Roma.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Voor de kansen van ajax hoop ik ergens dat united door gaat
jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:52 schreef PicoMMP het volgende:
Bij de andere wedstrijd gaan pingels komen, verwacht ik
@:KingRoland
Eens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als United doorgaat zou me dat nog meer verbazen dan het feit dat Ajax door is gegaan eigenlijk.
Aad is een drinker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die kunnen er echt helemaal niets van, maar toch staan ze voorquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als United doorgaat zijn er 3 ploegen die jullie zeker kunnen hebben. En Lyon, Bayern kun je ook nog hebben mochten die doorgaan.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aad is een drinker.Ja ik heb hier hard om gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat altijd van het ene naar het andere uitersteAadGod.
En dan gaan ze toch weer de CL halen volgend seizoen waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kunnen er echt helemaal niets van, maar toch staan ze voorAl spelen Rashford en Lukoki wel aardig.
Oh.
We kunnen iedereen hebben. Cityquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als United doorgaat zijn er 3 ploegen die jullie zeker kunnen hebben. En Lyon, Bayern kun je ook nog hebben mochten die doorgaan.
Ik acht jullie alleen kansloos tegen City of Liverpool.
Liverpool gaat eruit tegen Bayern denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als United doorgaat zijn er 3 ploegen die jullie zeker kunnen hebben. En Lyon, Bayern kun je ook nog hebben mochten die doorgaan.
Ik acht jullie alleen kansloos tegen City of Liverpool.
Ja op een goede dag altijd maar ik denk dat het spel van Liverpool jullie niet echt ligt en City is op het moment de meest stabiele ploeg, denk dat jullie dan op alle fronten toch 'gewoon' net tekort komen.quote:
Ik HAAT selfies maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Aangezien het rust is
GroenLinks-Kamerlid krijgt wekelijks een selfie van naakte mannen
https://www.ad.nl/binnenl(...)kte-mannen~af04f5df/
Dit doe jij toch niet he, @:JR-style-93
(ik vraag dit namens een vriend)
Goed zo. Ik haat selfies ook. Het heeft iets zielig, tegen een doodvoorwerp lachen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik HAAT selfies maken.
Mijn hoofd ziet er overleden uit met de camera op de selfiestand allen.
En dan nog een hondensnuit op je kop plakkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed zo. Ik haat selfies ook. Het heeft iets zielig, tegen een doodvoorwerp lachen.
Lenglet staat er nu in, die vormt een uitstekend duo met Pique. Arthur brengt ook veel rust in team en loopwerk. Busquets wordt een dagje ouder natuurlijk maar technisch nog steeds perfect. Het is nu iets stabieler maar het loopt vaak niet. Ze leunen erg op briljante momenten van Messi.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op een goede dag altijd maar ik denk dat het spel van Liverpool jullie niet echt ligt en City is op het moment de meest stabiele ploeg, denk dat jullie dan op alle fronten toch 'gewoon' net tekort komen.
Barcelona in goede doen is ook lastig, maar die vond ik in Eindhoven heel zwak. Al is het middenveld met Arthur beter. Ofzo.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan nog een hondensnuit op je kop plakken
Die was ook niet al te best in Eindhoven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lenglet staat er nu in, die vormt een uitstekend duo met Pique. Arthur brengt ook veel rust in team en loopwerk. Busquets wordt een dagje ouder natuurlijk maar technisch nog steeds perfect. Het is nu iets stabieler maar het loopt vaak niet. Ze leunen erg op briljante momenten van Messi.
Maar zij weten wel hoe ze onder druk uit moeten voetballen. Met passing van MATS komen ze er relatief makkelijk uit.
Ik was precies op tijd. 3 gespeeld, 3 niet bij GGMM in het team en dus 3 gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=SsLU8WBzPBw
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
City had het al lastig tegen Schalkequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool gaat eruit tegen Bayern denk ik.
Maarja City ga je er wel af, en Barça waarschijnlijk ook wel als Messi weer gaat shinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |