Wist je dat @Tagliano in een ver verleden ook aan Haxball deed?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Of Banaantje, maar die heb jij weggejaagd.
Ah helemaal vergeten dat er zo HAX is. Bedankt vriend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Het is dat @:firefox1 @:chevycaprice @:coco. @:johannes_vermeer @:dj_day-v @:s0nic en waz zo gaan haxballen, anders was ik al weg.
Klopt, maar toen werd hij mod.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat @:tagliano in een ver verleden ook aan Haxball deed?
Voor meer leuke feitjes over Tagliano mag je me altijd dm-en.
FA is ook weggegaan door zijn afkrakende opmerkingen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Of Banaantje, maar die heb jij weggejaagd.
Dat dacht ik al, daarom @ ik je alquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah helemaal vergeten dat er zo HAX is. Bedankt vriend.
Was ook niet het plan, maar nu zijn er zo veel mensen, die kan ik niet teleurstellen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah helemaal vergeten dat er zo HAX is. Bedankt vriend.
#samenstaanwesterktwitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 06-03-2019 om 21:40:49@marijnfietst @Japked @Rene51945738641 Beste Marijn, ik weet uit betrouwbare bron dat @Rene51945738641 een geweldige minnaar is. Ondanks zijn penislengte toont hij dikwijls zijn klasse, zowel in bed, als op Twitter. Om René te diskwalificeren op basis van zn ondergemiddelde penis vind ik dus voorbarig en kinderachtig. reageer retweet
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom @ ik je alWilde graag dat je mee zou doen.
Dit helpt mijn smoesje voor scrummie wel een beetje om zeep
Ken je hem zo goed danquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat @:tagliano in een ver verleden ook aan Haxball deed?
Voor meer leuke feitjes over Tagliano mag je me altijd dm-en.
Alleen dickpicsquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Wisselen mods onderling ook nummers uit en zo ?
Nee, alleen Tag en ik..quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Mod zijn is een geloof.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Wist je dat een clitoris eigenlijk een kleine piemel is?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als vrouwenvoetbal niet je ding is, heb je een kleine piemel
logica
Probeer je je gayness zo goed te praten?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat een clitoris eigenlijk een kleine piemel is?
In de mod app hadden we altijd een dagelijkse evaluatie van de users. Jij kwam daar dikwijls positief uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dan
Een beetje gay is oké.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer je je gayness zo goed te praten?
Impliceer je hiermee dat er iets mis is met homo zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer je je gayness zo goed te praten?
Dat zou niet mogen volgens de nieuwe policy.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat er iets mis is met homo zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |