jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:52 schreef PicoMMP het volgende:
Bij de andere wedstrijd gaan pingels komen, verwacht ik
@:KingRoland
Eens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als United doorgaat zou me dat nog meer verbazen dan het feit dat Ajax door is gegaan eigenlijk.
Aad is een drinker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die kunnen er echt helemaal niets van, maar toch staan ze voorquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijzonder dat United voor staat wel.
Als United doorgaat zijn er 3 ploegen die jullie zeker kunnen hebben. En Lyon, Bayern kun je ook nog hebben mochten die doorgaan.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aad is een drinker.Ja ik heb hier hard om gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat altijd van het ene naar het andere uitersteAadGod.
En dan gaan ze toch weer de CL halen volgend seizoen waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kunnen er echt helemaal niets van, maar toch staan ze voorAl spelen Rashford en Lukoki wel aardig.
Oh.
We kunnen iedereen hebben. Cityquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als United doorgaat zijn er 3 ploegen die jullie zeker kunnen hebben. En Lyon, Bayern kun je ook nog hebben mochten die doorgaan.
Ik acht jullie alleen kansloos tegen City of Liverpool.
Liverpool gaat eruit tegen Bayern denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als United doorgaat zijn er 3 ploegen die jullie zeker kunnen hebben. En Lyon, Bayern kun je ook nog hebben mochten die doorgaan.
Ik acht jullie alleen kansloos tegen City of Liverpool.
Ja op een goede dag altijd maar ik denk dat het spel van Liverpool jullie niet echt ligt en City is op het moment de meest stabiele ploeg, denk dat jullie dan op alle fronten toch 'gewoon' net tekort komen.quote:
Ik HAAT selfies maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Aangezien het rust is
GroenLinks-Kamerlid krijgt wekelijks een selfie van naakte mannen
https://www.ad.nl/binnenl(...)kte-mannen~af04f5df/
Dit doe jij toch niet he, @:JR-style-93
(ik vraag dit namens een vriend)
Goed zo. Ik haat selfies ook. Het heeft iets zielig, tegen een doodvoorwerp lachen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik HAAT selfies maken.
Mijn hoofd ziet er overleden uit met de camera op de selfiestand allen.
En dan nog een hondensnuit op je kop plakkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed zo. Ik haat selfies ook. Het heeft iets zielig, tegen een doodvoorwerp lachen.
Lenglet staat er nu in, die vormt een uitstekend duo met Pique. Arthur brengt ook veel rust in team en loopwerk. Busquets wordt een dagje ouder natuurlijk maar technisch nog steeds perfect. Het is nu iets stabieler maar het loopt vaak niet. Ze leunen erg op briljante momenten van Messi.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op een goede dag altijd maar ik denk dat het spel van Liverpool jullie niet echt ligt en City is op het moment de meest stabiele ploeg, denk dat jullie dan op alle fronten toch 'gewoon' net tekort komen.
Barcelona in goede doen is ook lastig, maar die vond ik in Eindhoven heel zwak. Al is het middenveld met Arthur beter. Ofzo.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan nog een hondensnuit op je kop plakken
Die was ook niet al te best in Eindhoven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lenglet staat er nu in, die vormt een uitstekend duo met Pique. Arthur brengt ook veel rust in team en loopwerk. Busquets wordt een dagje ouder natuurlijk maar technisch nog steeds perfect. Het is nu iets stabieler maar het loopt vaak niet. Ze leunen erg op briljante momenten van Messi.
Maar zij weten wel hoe ze onder druk uit moeten voetballen. Met passing van MATS komen ze er relatief makkelijk uit.
Ik was precies op tijd. 3 gespeeld, 3 niet bij GGMM in het team en dus 3 gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=SsLU8WBzPBw
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
City had het al lastig tegen Schalkequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool gaat eruit tegen Bayern denk ik.
Maarja City ga je er wel af, en Barça waarschijnlijk ook wel als Messi weer gaat shinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |